Známý problém. Lidi jsou zvyklí na malé telefony. Zkuste BB 8310, O2 ho nyní nabízí. Velikostní rozdíl oproti 8100 není nijak zásadní a vsadím se, že po měsíci s tímto mobilem s plnou klávesnicí už nikdy nebudete chtít úzký mobil. Já jsem nikdy nebyl příliš velký pisálek SMS-ek, ale s plnou klávesnicí se to změnilo - můžu psát dvěma palci na QWERTY rozložení. Takovou rychlostí na úzkém mobilu psát nejde.
Jinak ce se týče odezvy O2 - záleží samozřejmě také na tom, jak jste velká firma. Pokud jim děláte rozumný měsíční obrat, pak máte support v řádu hodin. Mluvíte o 10 lidech z managementu - z tohoto hlediska bych soudil, že až tak malou firmou nejste. Máte svého obchodníka za O2, který by se o Vás staral? Pokud ne, žádejte ho. Já veškeré záležitosti pak řeším s ním. A on se stará. Musí, protože ví, že je spát nenecháme. Každé 2 roky děláme tendr a jsme ochotni přejít k jinému operátorovi, pokud by se nám něco nelíbilo. A ten obchodník, který nás má na starosti, se musí zodpovídat svému vedoucímu, a pokud by o nás přišel, měl by problémy. Musíte se chovat jako zákazník, který bičuje svého dodavatele, ne jako poslušný pejsek, který je ochoten všechno trpět.