Gigabyte GSmart G1345: nejvýkonnější dualSIM [recenze]

Diskuze čtenářů k článku

KsR  |  05. 11. 2012 19:48

Hlavními nedostatky je nepříliš kvalitní zpracování (pár pádů a je po telefonu). Nízká výdrž baterie (při aktivním používání necelý den). Funkční klávesy pod displejem budete v noci muset trefit popaměti. Ve své době to ovšem byl jediný dual SIM smart phone. Má velice příznivou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alap99  |  31. 08. 2012 18:55

Nazdar chlapi na vanoce jsem dostal Gsmart a hned chvili po te se oběvili prvni problemy když jsem tam měl 2 karty tak ani na 1 neměla signal jak jsem dal 1pryč a 1nechal tak to je o dost lepši ale už to zase začina že i ta 1karta je dost často bez signalu + teď nefunguje ani foťak když zapnu foťak tak se tam objevi kolečko chvili načita a pak černy obraz a musim mobil vypnout a zapnout :( fakt moc díky za každou radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hawy  |  06. 08. 2012 09:33

Zdravím...máte někdo u 1345 problémy s nabíjením? Už podruhé mi odešel konektor, prostě zapadne dovnitř a nazdar. Snažím se nabíječku připojovat co nejopatrněji a přesto po třech měsících od opravy je zase v háji nabíjení. A vzhledem k tomu, že ho člověk musí nabíjet denně, tak jsem z toho už mrzutá Nějaká rada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bára  |  09. 09. 2012 16:55

Jo, tak jsem ráda, že nejsem jelito, jak jsem si myslela, mě už ten konektor odešel 3x!!! Telefonů jsem vystřídala dost a tohle se mi teda stalo poprvé, teď už vlastně potřetí na jednom a tom samém telefonu. Už ho mám zase opravený, ale prdim na to a kupuju Lenovo A789. GSmart mě už pěkně rozčiluje, vypadává signál na první simce, zamrzá, zvoní potichu... no, zkusila jsem ho půl roku a už na něj nemám nervy, kór s tim problémem, kdy mi odejde konektor na nabíjení, no děkuji pěkně, nechám si ho jako záložní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zenon  |  23. 06. 2012 12:18

Používám G1345 půl roku jako pracovní telefon. Výdrž odpovídá hw (procesor, displej, dualSIM), telefon je svižný, SIM mám mezi sebou přesměrované, žádné restarty ani tuhnutí. Pouze přes BT headset je mi hůř rozumět.
Za mě OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
braunerova  |  01. 07. 2012 18:36

Mám G1345 cca jeden rok a musím říct, že tuhle značku už si v životě nekoupím. Pokud více volám vydrží baterie jeden den, a to mám trvale vypnutý internet. Pokud ho mám v kapse, často vůbec neslyším zvonění, i když mám signál na maximu. Tlačítko na zap/vyp je příliš zapuštěné, takže je třeba do toho rýpat nehtem. Občas telefon zamrzne a musím zmáčknout zap/vyp, aby se probudil. Někdy také vypadne hovor a musím volat znovu. Na slunci není na displeji nic vidět. Také poloha displeje se někdy změní zcela bez důvodu. Jediné, co považuji za pozitivní, je rychlá grafika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  23. 03. 2012 21:07

rok som pouzival G1310 a spokojnost,
sucasne pouzivanie 2 SIM som vyriesil presmerovanim:
1SIM presmeroval **62*[cisloSIM2]#
2SIM presmeroval **62*[cisloSIM1]#
a ak si aktivujete cakanie na hovor *43# na oboch SIM budete pocut "na volanom cisle prebieha iny hovor"
ak nie budete mat obsadyovaci signal
DUAL SIM ... forever

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rowen  |  05. 04. 2012 11:20

Ja presel z Omnie i900 a Xperia mini pro na Dualsim GB S1205 a byl jsem myximalne spokojen. Fotak nic moc, ale jinak vse fungovalo, i pridrzeni hovoru SIM1 a zvednuti soucaste hovoru SIM2. Baterii jsem dobijel cca 2x za tyden. Bohuzel praskl display, tak jsem poridil GS1310. Ze zacatku katastrofa, postupnym vyladovanim FW se to ale zlepsilo. Uz se seka jen pri soucasnem polozeni hovoru obou stran. Fotak porad zadna slava, ale obejdu se. Odpojovani druhe SIM mi vadi, ale vyzkousim Erikovu fintu a uvidime. Nic mene mi vadi, ze si obcas protistrana stezuje, ze neslysi a taky vydrz baterie pri stejnem uzivani (jako S1205) jen den a neco. Uvazuju, ze zkusim bud 1345 nebo galaxy duos. Mit jeden telefon misto dvou je proste vyhoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ROlda  |  13. 07. 2012 00:54

Tohle je řešením, ale u operátorů zpoplatněné. Nebo se mýlím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobasV  |  04. 02. 2012 17:33

Mám Gigabyte už téměř dva roky a jsme maximálně spokojený. Je to S1205 s Windows mobile a na tom je při hovoru z jedné SIM druhá normálně funkční a slyším, jak mi "pípne" druhý hovor. Takže si myslím, že kdyby to šlo i u Androidu tak by to GB udělal. Protože uvažuji o přechodu na Android jsou v podstatě telefony od GB jediné dualsim s Androidem. Nevím jak na tom bude tenhle s výdrží, ale můj současný GB Gsmart S1205 má výdrž hoooodně slušnou, i pět dnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 01. 2012 20:09

Zakoupil jsem tento telefon v Alze a je úplně nefunkční. Musím reklamovat, doufám, že vymění kus za kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 11. 2011 23:28

umi tato verze pracovat již s Adobe Flash Player 11 ? Respektive daji se na nem spustit webove aplikace ve flashi ? U G1310 mi nefungují ... Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  14. 11. 2011 16:35

Takže zase oboustranku a dva RAZRy k tobě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rehe  |  07. 11. 2011 21:29

Jak funguje GPS - mapy? bloukuje hovory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
colas  |  05. 11. 2011 22:33

Já mám neznačkový dualsim A5000 s Androidem 2.2.1 a tam také, pokud mám v provozu data na jedné simce, nelze se dovolat na druhou. Ale také ale nejde z té druhé volat! A jelikož si každou chvíli telefon sám sáhne na net - kontrola mailu a buh ví co dále, je ta druhá simka téměř k ničemu, vytočím číslo a za chvíli mne to odpojí. Samozřejme pokud widgetsoidem vypnu data, tak pak to jde, ale není to tak pohodlné. Vidím tady ale, že to je problém všech dualsim telefonů... Takže stejně mám ještě jeden mobil a v tom dualsimu mam kromě datové karty jednu z "odepiš"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 11. 2011 08:49

Ahoj,
tak to jsem u FET T8888 testoval a umí to taky.
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monolithos  |  07. 12. 2011 22:34

Hm... mám tu labzu taky a půl roce "zmizela" funkce volání a posílání SMS a to na obou SIM. Dá se jen přijímat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  29. 12. 2011 20:45

Můžeš mi prosím poradit kde si tento telefon koupit (FET T8888)?
Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  30. 12. 2011 00:05

Ahoj Peter,
ako si prosím spokojný s FET T8888? Rozmýšlam, že si ho kúpim.... Kde si ho kúpil? ďakujem.
Palo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AboutAll.cz  |  05. 11. 2011 13:21

Jednoho Gsmarta jsem měl a moc se mi to neosvědčilo. Jsem rád, že se někdo vůbec pouští do dual sim s Androidem, ale už jsem poučený, že je to výhoz peněz. Mít dva telefony jak fakt vopruz, ale v takovém podání jako Gsmart je to snad ještě horší. Nakonec jsem koupil SII, zredukoval jsem kontakty na jednu sim a po práci prostě zapnu filtraci hovorů. Není to sice ono, ale aspoň můžu říct, že mám doopravdy funkční telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota  |  04. 11. 2011 05:33

Ahoj, ve znacku GIGABYTE a jeji DUAL SIM mobily jsem choval duveru, avsak musim konstatovat, ze jeji mobily NEJSOU POUZITELNE ani jako budik na nocni stolek.
Nabyl jsem dojmu, ze za cca 6500Kc jsem ziskal pravo stat se jejich pokusnym kralikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orlus  |  16. 11. 2011 10:05

Mám G1310. Kvůli firemnímu telefonu jsem jsem musel tahat stále dva. DualSIM je super. Neměl jsem žádný problém s nestardantním chováním telefonu. Jen akumulátor se rychle vybíjel. Po aktualisaci firmware se toto zlepšilo. Pokud ho používám pouze pro telefonování vydrží i dva dny. Zvykl jsem si ho v případě práce na počítači ho dobíjet přes USB. Nevadí mi, že nefunguje druhá SIMka při telefonování. Dva hovory najednou bych nejspíše nezvládl. Pokud někdo se mnou chce opravdu mluvit zavolá později.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 11. 2011 23:40

taky dualsim je na h**no, ked nevie datove prenosy z druhej karty, nie je moc dovod to kupovat, radsej vytiahnut nejaky druhy starsi mobil zo suflika na druhu (zahranicnu) kartu, funkciu telefonovania zastupi bez dalsieho vyhadovania penazi za polofunkcny hardware...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 09:59

no myslim, ze ten problem s dualsim bude spis problem androida obecne a ne firmy gb. Osobne mam ted firmu gb mezi pocitaci nejradeji. Nevim jak to chodi uvnitr firmy na rozdil od asusu od ktereho uz nemam v planu nic moc kupovat a navic treba rozdil v pouzitych soucastkach je poznat, treba u zakladove desky mi ten asus prijde jako bych otevrel dvacet let stare radio( stare valeckove kondenzatory, ktere se rady nafukuji a praskaji nebo jen udelaji na vrchu vypouklinu a zarizeni je nefunkcni(hlavne se rady nafukuji ty co jsou blizko zdroje tepla) zato gb pouziva hranate kondenzatory a pak i ta deska vypada mnohem lepe, pri instalaci se vam nestane tak lehce ze nejaky ten kondak zohnete a i na taktovani mi prijde lepsi, ted mam od nich i zdroj 720w potom co se mi mesic po zaruce skazil fortron 700w a zatim spokojenost. A je moc fajn ze jste do testu zahrnuli i benchmark, vcera jsem za to orodoval na FB dotekomanie, ze by nebylo naskodu udelat nejaky hromadny a prubezny test zarizeni, nejlepe i s nejakymi vlastnimi test treba rychlosti rozbalovani ci otevirani slozitych a velkych *pdf souboru... clovek si pak udela obrazek otom jak s danym hw to dokazal vyrobce odladit...jen by bylo dobre dodat ze se neda srovnavat treba ten sgs2 stimto zarizenim pro tento benchmark protoze ten gigabite ma mnohem nizssi rozliseni tak vysledek bude mnohem vyssi nez u zarizeni s vyssim rozlisenim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yiri  |  03. 11. 2011 13:35

V druhém příspěvku onyx píše, že je to problém spíše čipsetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 14:37

jj ktery je asi od qualcomu...novejsi by se asi neoplatilo davat do takoveho zarizeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pppppp  |  03. 11. 2011 15:03

to vis, chteji usetrit 5,60 USD...
Samsung Dualsim stary dumb, pri hovoru normalne prijima na druhe simce, ale pri vyzvaneni (pred sestavenim hovoru) uz ne...
to ostatne neumi ani sluzba cekajici hovor, styvy, kdy vam nekdo vyzvani anebo vy nekomu vyzvanite, jsou ponekud neosetrene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 11. 2011 08:42

Ahoj,
není to problém androida, otestoval jsem to na svém FET T8888 ( wholesale china), dal jsem stahovat přes 3G nějaký bago a kamarád se mi dovolal na obě čísla bez problémů, problém je u výrobce.
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DrFreeze  |  03. 11. 2011 09:58

Pánové, vy co si stěžujete, že druhá SIM je v případě komunikace na té první nedostupná: pokud máte opravdu tak vysokou intenzitu provozu na obou SIM, tak si prostě dualSIM nekupujte, ani hloupý ani chytrý, vy prostě potřebujete dva samostatné mobily, už kvůli výdrži!
Já s něčím takovým problém nemám, tento telefon zakrátko koupím - recenze mě jen utvrdila v tom, že můj záměr je správný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 10:03

jj hlavne je to pro ty co maji treba firemni cislo a sve vlastni, a nechteji nosit dva mobili soucasne, a nebo pro ty, co maji treba jednu sim na internet a druhou treba na volani... stejne kdyz budete serfovat a ne po 3g siti, tak se vam kolikrat stejne nikdo nedovola ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DrFreeze  |  03. 11. 2011 12:14

Jakmile se odpojená SIM dostane na signál, dojde na ni (u slušných opů) SMS s infem o zmeškaném hovoru. Mě osobně toto stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppppppp  |  03. 11. 2011 15:00

vyjma případu, kdy vám někdo pokouší doívolat a vy v tu chvíli také někoho teprve vytáčíte (to může trvat i 2 minuty), o tomto zmeškaném hovoru se nijak nedozvíte...
jedinš přesměrovat na druhou SIM, na mobilu, který umí správnou indikaci přesměrovaného hovoru
(např. Samsung indikuje JEN krátce )
a současně umí bát 2 moduly na příjmu i v případě před sestavením hovoru (žádný takový telefon asi neexistuje)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DrFreeze  |  04. 11. 2011 08:51

Kolik asi takových případů (u mě) nastane? Jeden za rok? Kdo mě vážně potřebuje, zavolá znovu nebo pošle SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  03. 11. 2011 06:49

Něco podobného sháním, ale přestál jsem čísl článek v bodě, kde se píše, jak je to s tím (ne)dual SIM. Škoda, že to nevyřešili pořádně, tohle řešení pro mé ztrácí význam, když se mi nikdo nedovolá, když budu zrovna brouzdat na netu nebo mít hovor na druhé SIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cholerik  |  03. 11. 2011 09:07

No prijde mi teda opekne na prd,kdyz ted jsem vlastne na netu pripojenej porad (skype chat) tak by to vlastne bylo porad odpojeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 14:39

pokud nejsi na 3g siti je velmi pravdepodovne ze se ti stejne nedovolaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  03. 11. 2011 06:45

Je to šmejd, jako všechny od GB. Když voláte z jedné SIM, druhá se odpojí od sítě a je nedostupná ! Potom trvá hodnou chvíli, než se zase přihlásí k síti. Nechápu, že za ty peníze, na tom tak šetří a neudělají pořádný dualsim. Doporučuji nekupovat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onyx  |  03. 11. 2011 07:08

Kazda znacka ma sve odpurce, pro nekoho je smejd iVsechno, pro jineho Samsung a tak muzeme pokracovat dale. Hanit vsechno uz z principu dokaze kazdy. Tento telefon jsem koupil hnned jak byl v CR dostupny a jsem s nim spokojeny. Vykon plne dostacujici, zadne problemy s restartem, nebo spatnym signalem nebo cimkoliv nemam. To ze je v CR ubohe pokryti 3G sitemi resim vyuzivanim WiFi vsude kde to jde, tim take odpada problem s odpojenim NEdatove SIM karty. Po ukonceni hovoru se druha SIM pripojuje okamzite, zadne cekani se nekona je uvadi Fredie vyse. Takto vznikaji neopodstatnene famy od NEuzivatelu. Pokud vim, Qualcomm zatim nema lepsi technologii ktera by zvladala plne pripojene obe SIM soucasne i pri probihajicim hovoru nebo datovem prenosu. Inu, vzal jsem to nejlepsi co se dalo sehnat a nelituji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  03. 11. 2011 07:21

Onanyss.. brzdi měl jsem ten krám doma, letěl na druhý den... ! Tohle umí samsung za dva tisíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  03. 11. 2011 07:37

A umí to ten samsung za 2 tisíce i s androidem, resp. chytrým telefonem obecně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  03. 11. 2011 08:13

Měl jsem na mysli funkčně. A navíc samsung vydrží na příjmu až 4x více ! Tady u toho GB i u předešlých jde baterie do dvou dnů do háje, hodně dělá i ten modul s 3G. Jak jsem psal výše, nejhorší na tom je, že opravdu dosti dlouho trvá než naběhne druhá simka po hovoru, pokud je na mrtvé ještě vodafone, tak je to i několik minut. Ve vlaku se mi stalo, že nenaběhl vůbec !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvasty  |  03. 11. 2011 09:09

Tak tyto pripominky jsou uplne mimo. Srovnavat Smartphone s Androidem s hloupym telefonem muze jen exot. DUAL SIM telefonu je vsude plna pr**l, ale Android Smartphone DUAL SIM? To plati pro vydrz baterie, rezim pripojovani/odpojovani SIM karet pri volani a pod. Hloupe telefony nemaji problem vydrzet tyden a vic, ukazte mi jediny Android Smartphone ktery vydrzi alespon 4 dny pri normalnim pouzivani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2011 09:13

Neexistuje nic jako normalni pouzivani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  03. 11. 2011 10:57

Takže tvrdíte, že všetci používajú telefón (smartfón) nenormálne? V čom sa akože prejavuje nenormálne používanie? Neviem ako sa presne hovorí takým ľuďom ako ste vy. Ale u nás na Slovensku im jednoducho hovoríme k...t.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gobbet  |  05. 11. 2011 13:51

Když nerozumíte napsanému textu, tak se k němu laskavě nevyjadřujte, děkuji.
Podle nesouhlasných bodů ale nejste jediný, proto se chci p. Pokorného zastat. Všichni na to koukáte z úplně jiného úhlu, než jak byla věta původně myšlena.
Nejedná se o NORMÁLNÍ VS NENORMÁLNÍ chování, používání nebo cokoliv jiného, ale o to, co je standard. A p. Pokorný uvedl, že u telefonování toto neexistuje, s čímž musím 100% souhlasit.
Co je podle Vás normální/standardní používání telefonu? 1 hovor denně? 3 hovory týdně? 100 SMS za měsíc? Využívání/nevyužívání online služeb atd. Ať už to namixujete jakkoliv, neobjevíte žádnou normu. A to chtěl říci svým příspěvkem p. Pokorný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  16. 11. 2011 08:33

Nechápavý ste akurát vy. Mne nezaujíma na čo myslel, či na rannú erekciu, alebo čo. Vaše dojmy ma tiež nezaujímajú. Písal o normálnom používaní a nie o nejakom štandarde. Tak tu neobhajujte niekoho, pokiaľ neviete o čom písal. Jedine ak viete čítať myšlienky a potom si kľudne prečítajte moje, nech viete, čo si o vás myslím.
Na margo veci, nenormálne používanie telefónu je napríklad rozbíjanie orechov a zatĺkanie klincov s telefónom, prípadne pokus telefonovať v jaskyni (priznávam, niektoré tunely majú pokrytie signálom). A ak ste aspoň priemerne inteligentný, tak konečne pochopíte, čo je normálne a nenormálne a rozdiel medzi štandardom. Nikdy som netvrdil, že je nejaký štandard v používaní telefónu. Ale snáď ak niekto chce používať telefón len na volanie a nemieni používať sms, mms a už rozhodne nie dáta, tak snáď je toto normálne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jim Bourbon Beam  |  11. 01. 2012 10:41

Možná rozumíte češtině, ale ne do detailů významu textu. "normální" používání ve výše uvedeném příspěvku je totéž jako například "průměrná" mzda. Aplikuje se na celý národ a skoro nikdo ji nebere. Navíc používání founu nikdo ani neměří, takže žádné "normální", chcete-li "průměrné" používání neexistuje. Příště víc myslete, než začnete na někoho kydat ten svůj hnůj. Ono se to snadno otočí proti vám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nosac  |  22. 02. 2012 16:30

Uvedom si, že telefon mení výkon podľa toho ako je ďaleko od Situ (BTS). Jeden s ním bude volať na Šumave kde je sieť vysielačov rádovo desiatky km a vydrží mu pár hodin a druhý bude v centre Prahy kde je sieť vysielačov rádovo stovky metrov a vydrží mu výrazne dlhšie. To je extrém. Kde sú teda idealne podmienky na test baterie!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladik  |  03. 11. 2011 10:02

fredii ty si protirecis druhy den letel ?? to jsi tu vydrz moc otestovat nemohl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  03. 11. 2011 17:41

Aha, takže nevadí, že je to bazmek, že je to polofunkční a obtížně použitelné, ale je to v tom ten Ándrojd, takže je to vlastně úplně skvělé!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek2  |  03. 11. 2011 10:40

Pozor, nové DUOSy to mají stejně - minimálně Star II DUOS určitě taky odpojuje druhou SIM při hovoru a DUOS Champ pravděpodobně taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 12. 2011 21:33

Dobrý den, nevím, jak Vámi uváděné DUOSy, ale já mám Samsung B7722 a ten zvládá aktivní hovor na obou SIM kartách bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferrywolfis  |  14. 07. 2012 11:49

A jak zvládá telefonující dva hovory současně???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoktorMax  |  03. 11. 2011 07:36

Jak je to s výdrží baterie ( a při jaké intenzitě využívání ? ). Majitelé minulých modelů si stěžovali na velmi krátkou výdrž baterie. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bradek  |  03. 11. 2011 20:53

...vážně o 1345 uvažuju,jak je na tom výdrží baterie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  03. 11. 2011 10:06

Evolve, Gigabyte, myPhone stejný bordel v oblasti telefonů, ale i přesto se najdou obránci těchto značek. Sic to nechapu, ale budiš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 10:13

no a ja nechapu, jak muze nekdo zaradit gigabyte mezi vyrobce typu evolve a myphone...ale budis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  03. 11. 2011 11:31

Nejprve je třeba si odzkoušet a pak blbě kecat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 13:00

blbe nekecam, to ty si pletes jabka s hruskama...gb je zacatecnik vtomto odvetvi, a snazi se na zarizenich s androidem vyplnit prazdne misto na trhu, a podle tvych meritek by jsi tam mel zaradit i lg ktere neumi udelat poradne zarizeni s odladenym systemem a aktualizace u nich jsou jednou za rok, a to jeste musi byt ten rok prestupny....ale treba televize a monitory delaji super, tak proc si je nezaradil mezi evolve? nacpali na 800mhz cpu 2.3.4 i htc melo problemy s desire tam nacpat 2.3 pro nedostatek pameti a co se tyce aktaulizaci, bych jim vice veril nez samsungu a lg dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  03. 11. 2011 13:33

Motáš dohromady hrušky a jablka, co se týká 2.3.4. Na Optimus One mám 2.3.3 a procesor s touhle verzí nemá nejmenší problémy. Desire ztroskotalo na RAM, ne na procesoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  03. 11. 2011 14:33

ale vzdyt to otom desire pisu ze pro nedostatek ram ;) a vim ze lg optimus one ma 2.3 protoze muj galaxy s jeste nemel 2.3 v dobe kdy vysel pro lg a ani ji snad nikdy nedostal, ale jde videt ze gb zarizeni nebude tak spatne kdyz natom 2.3 jede... ale myslel jsem spis vlajkovou lod lg optimus 2x kde vsichni poctivi majitele cekali snad 10mesicu na aktualizaci ktera vychazi v dobe kdy uz je android 4.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa245  |  03. 11. 2011 21:43

Před týdnem jsem koupil Nokii C2 00 dualsim. Je to základni model,ale od značkového výrobce....První přístroj fungoval dobře,jen se do něho nemohla dát naplněná pam.karta. Vrátil jsem ho a koupil další a ten samý problém. V dnešní době je v této nižší cenové kategorii asi jedno, jestli značku,čí MYPHONE.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  04. 11. 2011 08:19

Plně souhlasím. Měl jsem G1317. Foťák na úrovni SE T610, výdrž telefonu 6 hodin takže hned po týdnu šel zpátky. Pak jsem pořídil G1310 a nahrál nový firmware. Výdrž se rapidně zvýšila takže při vypnutých datech a jen pár hovorech se dostala na úžasných 1 a půl dne. To by se ještě dalo překousnout a kdyby telefon jinak fungoval tak nemám výhradu i přes poměrně hodně pomalý vnitřek. Horší je, že displej si dělá co chce, začně reagovat až na několikáté odemknutí, při posunu obrazovek se dost často zasekne na půli přechodu, někdy displej reaguje samovolně a neustále vyskakuje klávesnice případně menu, u každého druhého telefonního hovoru mě druhá strana neslyší. Telefonu půjde opět z domu a už mě ani nenapadne zkoušet další telefon od této značky. Kdyby to byla solidní firma tak předchozí modely vůbec nevydá a pustí do světa až tenhle poslední kousek... Nedá se nic dělat. Pořídím pořádný telefon na 1 sim a k tomu nějakou nouzovku za 500 na druhou simku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  04. 11. 2011 16:49

Tak to je vadný kus a chce to hned reklamovat! Máme ve firmě 2 a jeden to dělal taky, takže letěl do servisu a už to nedělá. Zatím musím říct, že G1310 "trochu" uspěchali, firmware začíná až teď (0.46.1) vypadat trochu k světu. Snad bude G1345 lepší.
Bohužel ale v oblasti Dual-SIM s Androidem je konkurence prakticky nulová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirekVonZlin  |  22. 08. 2012 01:49


Re: GIGABYTE GSmart G1345
Příspěvekod MirekVonZlin » úte 21. srp 2012 23:17:41
Ahoj lidi vespolek,
mám G1345 od března a podruhé bych to už neudělal. Čert vzal problémy s dobíjením, kdy po celé noci na nabíječce hlásí tlf. jen 79% a po odpojení na nulu spadne třeba během 10 minut.
Daleko víc mě s*re to, že tlf se sám od sebe občas rozsvítí a pak zase zhasne, cca během pěti vteřin. A takhle se to nepravidelně opakuje. Restart tlf. nepomáhá. Když to máte večer v ložnici na stolku, je to na vyhození.
Jinak samozřejmě používání dvou SIM je totálně na draka, pokud máte jednu SIM na data, tak se vám dá dovolat asi podle nadmořské výšky, tlaku, teploty a rosného bodu a podle toho jak ho zrovna napadne.
Jinak by se mi líbil, displej ucházející, výkon víc než slušný, ale tohle opravdu ne.
Přítelkyně měla svého času tuším 1205ku, s WM, při volbě rychlých kontaktů se tlf hryznul, po půl roce přestal nabíjet, atd.
Třetí telefon fakt nebude Gigabyte.
Pokud byste někdo věděl jak na to debilní rozsvěcení, dejte prosím vědět, budu nesmírně zauzlován...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor