Go linka: aby řeč nestála

Protože život je boj, dějí se každý den zajímavé věci. Seznamte se, se zkušeností jednoho mobilního uživatele s kvalitou linky Go.
Go linka: aby řeč nestála

Následující text je zkušenostmi našeho čtenáře, Miroslava Šmejkala: "Minulý týden se mé sestře stala nepříjemnost při volání z Eurotel GO Quatro. Volala chvilku po 16:00, hovor trval asi 6 minut. Málem jí "kleplo", když jí pak Eurotel odečetl přes 40 Kč kreditu. Okamžitě následoval telefonát na velmi odměřenou GO linku. Operátor jí vysvětlil, že chyba nastala proto, že mají nesprávně nastavený systémový čas a ještě několik minut po 16:00 hod účtovali sazbu jako ve špičce. Pracně spočítali, kolik jí připíší zpět na kredit. Na otázku, jestli jí nechtějí připsat třeba rovných padesát korun se zeptali „PROČ?“ Odpověděla „Proto, že teď musím trávit 10 minut telefonátem s Vámi bez mého zavinění a také jako omluvu za vaši chybu“. Na to jí ten telefonista řekl, že ne, a pokud se jí to nelíbí, že si může operátora změnit.

Tolik fakta, nyní můj komentář:

  • Pokud si firma velikosti Eurotelu neumí seřídit systémové hodiny, je to buď amatérismus, nedbalost, ale podle mne nejspíš záměr. Nejednalo se o vteřiny.
  • Povýšené jednání v případě vlastní chyby (nebo záměru?) je nevhodné a urážející. Jakou cenu má pro Eurotel spokojený zákazník? Nemyslím, že moc vysokou, já osobně jim nestojím ani za odpověď na e-mail.
  • To sugestivní doporučení přejít k jinému operátorovi přímo z GO linky, tomu bych nevěřil neslyšet to na vlastní uši. A byl to klidný rozhovor, kdy se to nedá svést na afekt. Škoda, že si nepamatuji jméno toho pracovníka. Vlastně asi dobře pro něj - pochybuji, že by se přiznal a třeba zareagoval na tento článek.
  • Operátora zatím měnit nebude sestra ani já, s úrovní služeb jsme spokojeni, ale s jednáním typu "řeznického psa" ne. Ale i to je služba zákazníkovi, byť neplacená. Uvědomují si to?
  • Závěr ať si udělá každý čtenář sám, já jen doporučuji nevolat těsně okolo doby změny tarifikace nebo si dobře kontrolovat odečítaný kredit. Jedná se sice jen o pár desetikorun, ale pro Eurotel je to evidentně víc než cena spokojeného zákazníka, o které jsem se již zmínil."

Otázka do diskuse: měli jste někdy podobný problém se službami některého z operátorů či jste byly vždy spokojeni? Řekněte nám svůj názor.

Upozornění: Tento článek vyjadřuje názor čtenáře. Názory redakce časopisu MobilMania.cz se mohou lišit.

Témata článku: Ostatní, Linka, NEST, Nastavený systém, Řeč