Google změnil politiku aplikací: Už žádné reklamy na zamykací obrazovce

Google v průběhu dnešního dne upravil politiky aplikací vzhledem k zobrazování reklam. Nově Google zakazuje zobrazování otravných reklam na zamykací obrazovce jakožto notifikace aplikací. Tato změna platí pro všechny aplikace v Google Play mimo těch, které slouží jako náhrada defaultního lockscreenu. Detaily o této změně se objevily na stránkách podpory zpeněžení.

Google na webu doslovně uvádí: „Pokud výhradním účelem aplikace není obrazovka uzamčení, nesmí aplikace zahrnovat reklamy ani funkce, které zpeněžují uzamčený displej zařízení.“ Pokud je tedy aplikace v prvé řadě navržena jako alternativní lockscreen, teoreticky reklamy stále zobrazovat může. Pokud však budete používat hudební přehrávače, prohlížeče obrázku a další tituly, žádný z nich vás nesmí na zamykací obrazovce obtěžovat reklamami.

Je pravděpodobné, že Google vývojářům nabídne určitou „dobu hájení“, bude však záležet na tom, zda bude Google odstraňovat aplikace nabízející na lockscreenu reklamy až po stížnostech uživatelů, nebo zda bude proaktivně vyhledávat aplikace a odstraňovat je z Google Play. Ukáže až čas.

Operační systém Android v říjnu oslavil 10 let:

Zdroj Google Play

Váš názor Další článek: Kompaktní a zároveň bezrámečkový. Takový je nový Sharp, který se k nám opět nepodívá

Témata článku: Google, Mobilní aplikace, Android, Ostatní, Google Play, Reklama, Marketing, Politika, Aplikace, Stížnost uživatelů, Dnešní den, Prvá řada, Otravná reklama, Pol, Play, Aplikace nabízející, Operační systém, Zamykací obrazovka, Zobrazování, Uzamčení, Obrazovka, Hudební přehrávač


Určitě si přečtěte

Předpověď počasí od Českého hydrometeorologického ústavu slibuje nejpřesnější data

Předpověď počasí od Českého hydrometeorologického ústavu slibuje nejpřesnější data

Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ) už nedodává pouze data, má dvě aplikace pro Android Těšit se můžete na jednoduché uživatelské rozhraní a dostatek informací Chybí naopak jakékoliv možnosti nastavení a postrádáme také widgety

Filip Kůžel, Jozef Cmar | 9

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

** Ano, pro kartu s neomezeným tarifem musíte za hranice ** U nás byste se nedoplatili, v Polsku je to ale jiné, pohádkové ** Jak může být tak levný? Ptejte se, jak jinde můžou být tak drazí...

Aleš Pospíšil | 45