Google změnil politiku aplikací: Už žádné reklamy na zamykací obrazovce

Google v průběhu dnešního dne upravil politiky aplikací vzhledem k zobrazování reklam. Nově Google zakazuje zobrazování otravných reklam na zamykací obrazovce jakožto notifikace aplikací. Tato změna platí pro všechny aplikace v Google Play mimo těch, které slouží jako náhrada defaultního lockscreenu. Detaily o této změně se objevily na stránkách podpory zpeněžení.

Google na webu doslovně uvádí: „Pokud výhradním účelem aplikace není obrazovka uzamčení, nesmí aplikace zahrnovat reklamy ani funkce, které zpeněžují uzamčený displej zařízení.“ Pokud je tedy aplikace v prvé řadě navržena jako alternativní lockscreen, teoreticky reklamy stále zobrazovat může. Pokud však budete používat hudební přehrávače, prohlížeče obrázku a další tituly, žádný z nich vás nesmí na zamykací obrazovce obtěžovat reklamami.

Je pravděpodobné, že Google vývojářům nabídne určitou „dobu hájení“, bude však záležet na tom, zda bude Google odstraňovat aplikace nabízející na lockscreenu reklamy až po stížnostech uživatelů, nebo zda bude proaktivně vyhledávat aplikace a odstraňovat je z Google Play. Ukáže až čas.

Operační systém Android v říjnu oslavil 10 let:

Zdroj Google Play

Váš názor Další článek: Kompaktní a zároveň bezrámečkový. Takový je nový Sharp, který se k nám opět nepodívá

Témata článku: Google, , , , , , , , , Operační systém, Obrazovka, Prvá řada, Zobrazování, Play, Dnešní den, Pol, Stížnost uživatelů, Uzamčení, Aplikace, Aplikace nabízející, Polití, Hudební přehrávač, Otravná reklama, Zamykací obrazovka,