Pane L_d_V, děkuji Vám za komentář. Trošku si ho rozebereme. Já si opravdu netykám s ješitností a egoismem. Proto Vykám. Pokud napíši bullshity, tak si za nimi stojím. Narozdíl od marketingového modelu Lojzíka Nováka.
Nemluvím o cévkách, že je spoludiskutér mimo či zda umí číst atd. Naprosto ubohá prezentace trollingu.
Sedí se mi dobře a pohodlně, tedy si nemusím poposedávat.Píšete:
"Lojza napsal pouze to, že oproti současné útratě 600 Kč za paušál by nabídka Gorilly vyšla levněji, nic ve smyslu, že je to naprosto geniální nabídka"Zde píše Lojza:
Pořád si myslím, že je to vynikající nabídka. Vynikájící a geniální bych si dovolil označit za synonyma.Píšete:
"A spousta tvých argumentů(nejradši bych to dal do uvozovek) je naprosto irelevantních: průměrná délka hovoru v ČR, 0,5 GB že je málo v dnešní době, tvrdohlavé držení se nějakého uvedeného příkladu pro další hádky... "Průměrná délka hovoru v ČR je irelevantní, to jsou mi věci. On to málo kdo ví. Proto jsem to postnul, že se to hodí na jeho model. Do minuty je účtování 60+1, nad minutu do 120 sekund je to 1+1, potom free. Důležité je to, že průměrný hovor je v ČR 102 sekund, tedy při přepočtu je to 3,35 Kč. 2,50 Kč za minutu není už žádné terno u průměrných telefonátů v ČR.
Pokud vycházíme z modelu 0,5GB dat + 100 minut a free SMS se smlouvou prakticky před dvěma lety, tak je to pro mě i Lojzu stejný model jako i pro ostatní, dá se aplikovat i na Gorilu. Tedy příklad uvedl Lojza, já ho jen připomínkuji.
Zda je 0,5GB dat nasmlované skoro před dvěma roky u VDF málo nebo je to dostačující, jako dnes od nabídky Easy od Gorily je relevantní téma. Ne irelevantní. Navíc při rozmachu smartphonů a internetu v mobilu.... Navíc je to příklad zákaznice , která využívá WA, Viber a ostatní aplikace, tedy internet v mobilu.
Já se nehádám, jen slušně argumentuji, na rozdíl od trollů.Píšete:
"Spousta diskutujících(především Jirka1or) pod většinou článku o virtuálech absolutně není schopna brát v potaz to, že každý uživatel má jiné (s)potřeby u volání, sms, dat, takže vypisovat nějaké počty co kde vychází levněji a glorifikace daného operátora je naprostý nesmysl, neboť většinou vychází pouze buď s počítáním jeho potřeby, nebo jen syrových čísel, které už přestanou být zajímavé pokud se nasadí na ten model"Víte, pokud někdo použije model, který je slušně řečeno "divný". 99% přátel používá WA, Viber, SMS nepoužíva a má je zadarmo... atd. Který je do očí bijící špatně provedenou propagandou...
Povšimněte si, že já nic neannoncuji, žádného virtuála, šedivku či tarif naší "svaté" trojice.
Já jen umím počítat. Sám se také nechlubím jako Lojza flatem za za 283 Kč s 1,5GB, ... potom ale na bližší dotaz, mlčím ja Fučík. Jsem zvědaví, zda dostanu odpověď na jméno přítelčinina VDF tarifu.Souhlasim s Vámi, že každý uživatel má jinou (s)potřebu, ale pokud mám free SMS jako přítelkyně Aloise, tak je použiji, když už jsem prakticky jen na příjmu a volám 5x za měsíc pár dlouhých hovorů.(To jsou data Aloise, vycházím z jeho modelu). K další spotřebě jsem se rozepsal v mém příspěvku ze: 18. 03. 2014 16:31, nechci se tedy opakovat.Píšete:
"Pokud tedy Lojzova přítelkyně má u současného tarifu 0,5 GB dat, tak ji to velmi pravděpodobně stačí a naučila se buď omezovat spotřebu aby nebyly uplatněny pravidla FUP, případně se mu ani nepřiblíží, nabídka dat od Gorilly je tak nadále relevantní; pokud je přítelkyně stále v pohodě s tím, že její měsíční útrata za mobil bude 600 Kč, pak ji nabídka od Gorilly dává prostor uskutečnit 80 dlouhých hovorů(600-200=400/5=80), což umožní průměr mít 2 takové hovory na den měsíčně"Zda 0,5GB dat stačí nevíme. Omezovat se po prakticky dvou letech zase na 0,5 GB se mi zdá zvláštní. Každý by při současném pokroku smartphounů chtěl více... Ale její spotřebu neznám, tak jí nebudu hodnotit, jediné co s určitostí víme je, že je omezena na 0,5GB. Nabídka od Gorily je pak relevantní, do jaké kombinace spolu s množtvím hovorů ponechám na ostaních. Viz. můj příspěvek ze 18. 03. 2014 16:31
Ještě k těm 80 dlouhých hovorům jak zde uvádíte příklad (za 600 Kč). 600 Kč je špatná cena za neomezený flat i s mnohem lepšími daty, toť má odpověď.Píšete:
Už se konečně, milí diskutující, naučte reflektovat to, že já/on/ona nejsem ty, ty nejsi já/on/ona, každý to má hozené jinak ;)Já jen reflektuji na špatně provedenou marketingovou propagandu. Moc dobře vím, že každý potencionální zákazník je jiný a má jiné potřeby.