GTS: Telecom si s námi dělá, co chce

Diskuze čtenářů k článku

Georgess  |  02. 06. 2004 01:35

To Vam preju, posroumane jmeno Vam uz nikdo nenablizka, za to, jak jste podvedli spousty lidi, kteri si u Vas zridili a uverili politikovy, ktery ten Vas program "Pohoda doma" podporoval, boze, jak jsme mohli byt tak hloupi a zase uverit politikum, ale budiz, ted jen doufam, ze KRACHNETE a Telekom Vas zvalcuje...


GTS jsou PODVODNICI a na takove patri jeste vetsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  06. 03. 2002 23:09

... já vždycky myslel, že GTS a Telecom jsou kamarádi a že dokonce mají smlouvu  nějakou. Protože platím GTS (nevím proč) nějakých 550 měsíčně za připojení na net a stejně to většinou moc nejede, teda připojím se, ale nedochází k přenosu dat, tudíž Telecom si mastí kapsu, protože čekám, až se mi to na chvilky rozjíždí. Tvrdí, že je chyba u mě, ale pokud se připojím třeba přes VOLný, tak to fičí téměř vždy. (srovnání GTS - 3x fičí, 7x ne ..... VOLný 8x fičí, 2x ne)

Pořád se nemůžu rozhodnout kam jít. Přes kabelovku to u nás dávat ještě nebudou, tak asi padnu ISDN přímo Telecomu, ať už platím aspoň jednomu. Jiný návrh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlaBla  |  07. 03. 2002 14:31

Od net pres GTS doporucuji co nejrychleji utect, maji neskutecny neporadek v ucetnictvi a neni s nimi mozna zadna dohoda o naprave. Takovouto firmu radeji nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  07. 03. 2002 21:54

Ano ano, to taky. Už mi 2x volala vymahačská firma z Havířova a chtěla zaplatit, i když už to měli zaplacené 2x, protože jednou přišla faktura na firmu a druhá (podobná ale na tři měsíce dopředu) domů za stejné období. Pak samozřejmě byl přiznán dobropis, ale je to fuckt maras.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabza  |  08. 03. 2002 07:45

Jo. Sam ISDN mam a jsem s nim navysost spokojenej. Pravda, musel jsem nejdriv proniknout do ruznjch technickej zalezitosti s nim spojenych, ale ted uz to je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alenda  |  06. 03. 2002 16:17

Ze vseho mam spise dojem, ze se GTS uspesne snazi zakryt svou dlouhodobou platebni neschopnost. Nejlepsi obrana je utok.

Proti praktikam CeTe mam sve vyhrady, ale o to vetsi mam k jednani GTS, ktera neustale vykrikuje, ze je nejlepsi.

Pokud soud neco vymezi, pak mozna platby za polovinu prenosove cesty a ne za celou jak cini CeTe doted. Kazdopadne dluh za terminaci bude muset GTS zaplatit. Pokud ovsem nevysli fintu na zakryti dluhu vzhledem ke slucovani s KPN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  06. 03. 2002 22:36

Jestli chcte psat neco o "dlouhodobe" platebni neschopnosti, tak by jste se mozna mohl nejdrive podivat na hospodarske vysledky treba etelu nebo aliatelu a porovnat je oproti gts CR. Mate-li, ale na mysli gts CR a ne treba v usa - to je jina - v clanku se vsak pise o gts CR....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  07. 03. 2002 09:38

Pozor - platebni neschopnost vubec nemusi souviset s hospodarskymi vysledky, muzete byt ve ztrate a mit zajistene financovani a taky muzete mit kladne hospodarske vysledky, ale penize zadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  06. 03. 2002 10:11
123a  |  06. 03. 2002 08:44

Opravdu "desitky milionu dolaru"? Nebyly to petro- nebo narkodolary? A co spise marky ci danske koruny? A nebo jeste lepe ceske koruny, kterymi je zvykem v techto koncinach platit? A co Jan Tleskac?

Chudaci GTS, vsichni mu ublizuji - CESKY TELECOM, Radiomobil...

A ze s ostatnimi se jak Telecom, tak Radiomobil vzdycky nejak domluvili? Neni spise chyba u tehle pidifirmicky?

Pokud si to jeji management neuvedomuje, tak tim, ze se nenavysi svazky, tak budou trpet zakaznici GTS.

A co udela nastvany zakaznik? Byznys je byznys, ne svata valka. Prejde ke konkurenci. A kdo ma sve kabely a prsty vsude? No Telecom. Takze GTS vlastne odhani sve zakazniky. A ma to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  06. 03. 2002 15:09

Pokud to pojmete, tak jak pisete, taky by se to dalo brat i tim zpusobem, ze Telecom tlaci GTS do takoveho rozhodnuti, ktere GTS ocividne udelat nechce, ale jak jste napsal, zakaznika to nezajima a pujde jinam (CTc). Ale tim padem CTc proste jen GTS poskozuje (domluvej se na propojovaci dohode = velke poplatky pro GTS // nebo nedomluvej se na nicem = zakaznici pujdou od GTS k CTc v kazde teto variante je poskozeno GTS). Ale prosim, berte to jen hypoteticky jako reakci na vas nazor :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  06. 03. 2002 22:16

A neni ten duvod proc se CT dohodl s ostatnimi v tom, ze tito operatori meli na rozdil od GTS jen dve volby - 1) s CT se vubec nepropojit a budto vubec hovory so CT nespojovat nebo je draze pres nekoho routovat 2) pristoupit na nadiktovane podminky CT a propojit se. GTS je s CT totiz propojen jiz od dob Dattelu, tak se jako jediny mohl branit. Co myslis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  06. 03. 2002 08:01

Kdysi jsem shlédl film Nico - více než zákon a chování Českého Telecomu mi docela k tomu dovětku sedí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sulky  |  06. 03. 2002 07:40

Pane redaktore,
neudělal jste chybu v článku v ceně za propojení? Pokud vím, tak cena ČTc navrhuje ceny pro místní spojení 0,66 Kč/min ve špičce, 1,08 za 1 tranzit a 1,37 za 2 tranzity.
Pokud by platila nabídka, kterou uvádíte tj. 0,26 Kč/min. ve špičce, pak si myslím, že by tuto cenu chtěli uzavřít všichni operátoři včetně mobilních a na trhu by panovala shoda?!
Nebo jste již tak skvěle informován, že už znáte novou cenu za propojení dle LRAIC viz cenové rozhodnutí ČTÚ ze dne 5.3.2002 a víte jaké hodnoty ČTc dosadil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  06. 03. 2002 08:17

Já jsem chybu neudělal, ale vy jste si asi nějak špatně přečetl můj článek. Psal jsem, že ČTc nabídl ceny o 0,26 Kč/min. vyšší než ostatním operátorům, tedy 0,66 + 0,26 Kč/min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Padre  |  06. 03. 2002 02:13

Vypadá to na to, že ač občan ČR, bdu muset přispět k otevření kapitoly "telekomunikace" a to proti vstupu ČR do té doby dokud ČTc bude diktujícím (monopolním) suverénem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanis  |  06. 03. 2002 00:20

Co takhle třeba vyjádření Českého Telecomu? U objektivního článku (které - jak se vždy ohrazujete v diskusích - o Českém Telecomu vždy píšete objektivně) by asi být mělo. Nebo vám jako minule odpoví tiskový mluvka až za tři dny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  06. 03. 2002 00:31

Stanovisko ČTc je v článku myslím celkem zřetelně prezentováno - není propojovací dohoda, tudíž není důvod zvyšovat kapacitu. Pokud GTS chce vyšší kapacitu, ať zaplatí. Vyjádření tiskového mluvčího ČTc se bohužel z časových důvodů nepodařilo sehnat. Nicméně jistá neshoda se zákonem a rozhodnutím ČTÚ je u jednání ČTc neoddiskutovatelná a komentář ČTc by na tomto faktu asi těžko něco změnil...

I když vyjádření ČTc chybí, tak se ale nedomnivám, že by byl nějak neobjektivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor