Hlasová schránka: žrout peněz, nebo praktická věc? (diskuse)

Diskuze čtenářů k článku

mouzfggg  |  27. 01. 2013 15:46

Hlasová schránka je kravina lepší je registr zmeškaných hovorů volání do hlasové schránky ted stojí 4,66 min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Memoboxový fetišista  |  28. 06. 2003 19:29

Pokud máte memobox, který umí odesílat hlasové zprávy, tak mi pošlete pár zpráviček do mýho memoboxu virtual a to na číslo 960 251 745. Je též možné volat placeně a to jak z mobilu, tak z čipové karty TRick na číslo 960 960 251 745. Hovor je účtován sazbou pro volání v místním hovorovém styku !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří LÁSKA  |  22. 06. 2003 09:33

Pro mě je hlasová schránka jedním komunikačním prostředkem.Mám několik kamarádu s kterýma si rád pokecám prostředníctvím záznamníku.U mobilního telefonu mám hlasovou

schránku u oskara tam prozvoním neznámí čísla a pak si nastavim podmínečné přesměrování do hlasové schránky a mám s toho velikou radost že za to někdo zaplatí.Pro me záznamník je už 3 roky nejlepší zábavou.Prostě hrozně miluji zaznamníky a srašně rád zanechávám vzkazy na záznamníku tak a taky jeden mám a stojí 50kc měsične tak mi mužete zanechat vzkaz a nelekněte se mého osobního pozdravu tady máte číslo

TEL:960960400261 děkuji a naschledanou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mieczyslaw Krzystek  |  22. 06. 2003 15:20

Hele kámo, já nechci pochybovat o tvém duševním zdraví, ale záznamníky jsou jednak na h***o a navíc žerou nekřesťanské peníze, jsi asi opravdu tak bohatý, že dokážeš za drahý peníze komunikovat se svými kámošemi na záznamníku. Když ti nevadí utrácet peníze za hovadiny, tak by ti určitě nevadilo, kdyby páni poslanci třeba zdanili používání  záznamníků.
Já záznamník nebo-li plechovou troubu nepoužívám, považuji to za zbytečnost, a abych byl korektní vůči svým kámošům, tak záznamníky zásadně vypínám. 
Nejvíce mě pobouřila věta, kterous napsal , že " Pro mě je hlasová schránka jedním komunikačním prostředkem.Mám několik kamarádu s kterýma si rád pokecám prostředníctvím záznamníku. "
Nevím, ale ty tvý kámoši musí být úplně blbí nebo si děláš legraci z lidí, co čtou  ten tvůj diskuzní příspěvek.
Jednu věc ti poradím. NECH SE VYŠETŘIT DOKTOREM CHOCHOLOUŠKEM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří LÁSKA  |  24. 06. 2003 18:49

Už jsem u chocholouška byl já mám volání do hlasovky zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Memoboxový fetišista  |  28. 06. 2003 19:30

Pokud máte memobox, který umí odesílat hlasové zprávy, tak mi pošlete pár zpráviček do mýho memoboxu virtual a to na číslo 960 251 745. Je též možné volat placeně a to jak z mobilu, tak z čipové karty TRick na číslo 960 960 251 745. Hovor je účtován sazbou pro volání v místním hovorovém styku !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 12:22

Hlasovou schranku nepouzivam a nikdy jsem ji nepouzival.
Nejsem sobec a nechci stvat lidi kolem sebe.
Chci volat a chci aby mi lide v pripade potreby volali.
Hlasova schranka zabiji komunikaci.
Opravdu nerad platim za plechovou hubu, kdyz chci s nekym komunikovat nazivo.
Navic je k zblazneni, kdyz hlasova schranka naskoci ihned, bez jedineho zazvoneni.
To mam chut dat dotycnemu pres /dobrovolna cenzura/.
Ne ze bych byl skrt - kdyz na to prijde, tak si dokazu za penize zivot pekne zprijemnit, v restauracich davam velkorysa dyzka, ale platit za neco zbytecne - to se mi otevira kudla v kapse.
Proto jsem postupne vyskrtal ze seznamu odchozich hovoru lidi, kteri se i pres opakovane vyzvy nepoucili z mych dobrych rad a schranku maji stale aktivni. Jednoduse jim nevolam a kamaradstvi pak slabne. Je to zbytecne. Pak se divi, kdyz mi reknou "brnkni mi zejtra a domluvime se" , ze nezavolam.
Jejich blbost.
Nejvetsi vinu na tom nese ale samozrejme operator, ktery neni schopen zavest system, kde by uzivatel platil az PO zanechani hlasove zpravy!
Rejzuji z nas penize za nic ale neuvedomuji si zrejme, ze lidem, kteri maji hlasove schranky ubyvaji prichozi hovory, za ktere by jinak operatori dostavali zaplaceno. Jednoduse kratkozrakost a sobeckost v jednom.
Pohrbu hlasovym schrankam zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jardík hehehe  |  03. 06. 2003 17:19

pěkně debilní věc-chci se domluvit a prd -prachy v pr.....dobrá zlodějna a hlavně T-MOBIL je v tomhle dobrej kumštýř-vypneš -jede dál ---hovada zlodějský,-no nic .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  02. 06. 2003 21:44

Já mám hlasové schránky rád. Ve své současné podobě jsou naprosto dokonalé a nic bych na nich neměnil. Pokud mi někdo volá a zanechá mi vzkaz, jsem rád, protože když mu volám zpět, už vím, co mi chtěl. Že volající si chtěl zaplatit hovor se mnou a místo toho mluvil se schránkou — to mi nevadí, já to neplatím. Výběr vzkazu také neplatím. Pokud mi někdo volá a nezanechá mi vzkaz, aspoň se dozvím něco o jeho „inteligenci“. Pokud já někomu volám a on není dostupný, vždy mu zanechám vzkaz. Za to zaplatím stejně nebo méně než za hovor, který jsem měl původně v plánu. Když mi pak volaný volá zpátky, už to neplatím já.

A hlavně: hlasová schránka je nejlepší kladivo na prozváneče. Proto doufám, že operátoři nezavedou nesmysly typu „první tři vteřiny hovoru zdarma“ nebo „volaný není dostupný, chcete–li mu zanechat vzkaz, stiskněte 1“.

Tak a teď si mě třeba ukamenujte :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milka  |  02. 06. 2003 23:32

máš recht.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Müller  |  02. 06. 2003 14:09

V zásadě lze s názorem souhlasit, jen bych doporučoval nevolit tak příkrá slova - ten, kdo zpátky onomu volajícímu nezavolá, ještě nemusí být blbec, třeba prostě nemá potřebu zavolat komukoliv..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danka  |  01. 06. 2003 20:30

Svou hlasovou schránku jsem zrušila zhruba po půl roce používání svého mobilního telefonu a to z toho důvodu, že mě samotné vadilo, když jsem s někým potřebovala nutně mluvita a dovolala jsem se do schránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jánošiek  |  01. 06. 2003 16:46

 

Slovenské telekomunikácie od začiatkov 6. a 7. mesiaca upravujú ceny mesačných paušálov a niektorých volaní. Od 1. júna sa zníži cena medzimestských a medzinárodných hovorov pre ST Business Aktiv a ST ISDN Profi. Od 1. júla 2003 sa zníženie cien volaní bude týkať aj štandardných volacích programov, zníži sa cena volaní v programe ST Business Standard, 2 MBit/s, ST ISDN Klasik, ST ISDN Komfort, ISDN-PRA. Zároveň sa zvýši cena paušálu volacieho programu ST Business Standard na 349 Sk. Ostatných volacích programov sa táto zmena nebude týkať.

Od 1. júla tiež dochádza k zmenám v hlasových tarifách verejných telefónnych automatov. Zmeny sa dotýkajú dĺžky impulzu pri mestských a medzimestských hovoroch, pričom sa zároveň zjednocujú ceny za volania v slabej a víkendovej prevádzke.

V prípade miestnych hovorov sa dĺžka impulzu v silnej prevádzke skráti na 40 sekúnd. Dĺžka impulzu víkendových volaní bude rovnaká ako v prípade volaní v slabej prevádzke, t.j. 120 sekúnd. Dĺžka impulzu v slabej prevádzke zostáva nezmenená.

V prípade medzimestských hovorov sa dĺžka impulzu v silnej prevádzke skráti z 20 na 15 sekúnd. Dĺžka impulzu víkendových volaní bude rovnaká ako pri volaniach v slabej prevádzke, t.j. 40 sekúnd. Dĺžka impulzu v slabej prevádzke zostáva nezmenená.
Nové ceny (v zátvorke sú uvedené staré ceny)







ST Business Standard od 1.7.2003


Mesačný poplatok

349 SKK (279 Sk)


Počet voľných minút

0 min.


Prevádzka

Silná

Slabá

Vík.


Miestne volania

1,90

1,20

1,00


Medzimestské volania

3,60 (4,10)

1,90

1,50


Mobilné volania

8,60

5,00


1. medzinárodné pásmo

5,90 (7,50)


2. medzinárodné pásmo

6,90 (8,50)






ST Business Aktiv od 1.6.2003


Mesačný poplatok

499 SKK


Počet voľných minút

90 min.


Prevádzka

Silná

Slabá

Vík.


Miestne volania

1,90

1,20

1,00


Medzimestské volania

3,50 (3,80)

1,90

1,50


Mobilné volania

8,60

5,00


1. medzinárodné pásmo

5,20 (6,90)


2. medzinárodné pásmo

6,20 (8,50)






ST ISDN Klasik od 1.7.2003


Mesačný poplatok

599 SKK


Počet voľných minút

30 min.


Prevádzka

Silná

Slabá

Vík.


Miestne volania

1,90

1,20

1,00


Medzimestské volania

3,60 (4,10)

1,90

1,50


Mobilné volania

8,60

5,00


1. medzinárodné pásmo

5,90 (7,50)


2. medzinárodné pásmo

6,90 (8,50)






ST ISDN Profi od 1.6.2003


Mesačný poplatok

899 SKK


Počet voľných minút

180 min.


Prevádzka

Silná

Slabá

Vík.


Miestne volania

1,90

1,20

1,00


Medzimestské volania

3,50 (3,80)

1,90

1,50


Mobilné volania

8,60

5,00


1. medzinárodné pásmo

5,20 (6,90)


2. medzinárodné pásmo

6,20 (8,50)
* uvedené ceny sú bez DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2003 14:08

co to sem cpeš kámo?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  20. 06. 2003 16:17

pako...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  01. 06. 2003 16:01

Po několika negativních příspěvcích o hlasových schránkách musím přidat trochou do mlýna s jedním pozitivním příspěvkem. Já považuji hlasové schránky za jednu z nejlepších vymožeností 21 století. Mě se moc libí používat hlasovou schránku memobox od Telecomu. Umí spoustu funkcí,jako je buzení schránkou, připomenutí schránkou, dokonce se mi líbí u memoboxu možnost odesílat hlasové zprávy, kopírovat hlasové zprávy do jiných schránek memobox. To, že tuto funkci nepodporují mobilní operátoři je tak trochu škoda. U mobilní sítí mi však ale hlasové schránky připadají tak trochu nekomfortně a aby tyto schránky mohly být komfortní, navrhuji třeba T-mobilu ( inovativnímu operátorovi ), aby zavedl možnost objednat si hlasovou pohlednici nebo možnost rozšíření služby sms info na audio info, s tím, že majitel schránky by si tak mohl vyslechnout zprávy jak v češtině tak v angličtině.

Opravdu je mi líto, že někteří mobilní operátoři zpoplatňují výběr zpráv ze schránky, možná je to tím, že potřebují každou korunu na investici do mobilní sítě 3 generace. Kde mě T-mobile opravdu zklamal, tak je to zmíněné zpoplatnění hovorů do schránky. Radši bych se smířil s faktem, kdyby se zpoplatňovaly hovory na infolinky T-mobile a na čísla s předčíslím 800, tam by mě to bolelo nejmíň, protože na čísla 800 raději volám z pevný linky než z mobilu, protože si to asi nikdo neuvědomuje, ale firma, která si takovou tu bezplatnou linku zřídí, platí dražší příchozí hovory směřující z mobilních sítí než z pevných sítí, cena je okolo 6,- Kč/min, kdežto příchozí hovory z pevných sítí okolo 4,- Kč/min. Kdyby T-mobile právě tyto hovory tzv. free zpoplatnil a zanechal bezplatný výběr zpráv ze schránky, určitě by taková schránka neztratila na své kráse.

Podle mě, služba Telecomu nemá opravdu konkurenci v hlasových schránkách. Ti co na něj nadávají, ti měli nadávat na sebe, když si neumí deaktivovat hlasovou schránku. Memobox je podle mě služba, která stojí za to jí používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Klf  |  01. 06. 2003 18:09

Blboune, myslis i na lidi co maj jenom mobil, nebo myslis ze ta firma co si zaplatila za linku zacinajici 800 chce prodat nebo nabidnout sluzby jen statni sprave a minimu vlastniku linky od CTc. Vzdyt mobilu je minimalne 8 milionu co je proti tomu cca 3,5 milionu pevnych linek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor K.  |  01. 06. 2003 01:30

Myslim, ze ten kdo schranku vyuziva, tak ji ma funkcni, i kdyz ma vyber zpoplatnen.
A dnes KAZDEJ uzivatel mobilu vi, ze se standardne zapina po 30 sec., tak pokud nechci mluvit se schrankou, tak po cca 5ti zvonenich pokladam... Praxe ukazuje, kdo je na prijmu, tak zveda behem 2-3 zazvonenich. Kdo nezvedne do tech 30 sec. tak je mimo...
Takze jakej penezo-zrout? Jen ..... skoci do schranky v dnesni dobe. Tato diskuse je od nepremyslejichich lidi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  01. 06. 2003 12:39

Ty jsi nějaký nepřemýšlející, život je složitější: Ne každý má telefon tak, že ho popadne a mluví. Někomu zvoní telefon nejdřív potichu a neslyší zrovna první zazvonění, někdo zrovna potřebuje něco dokončit, někdo řídí a potřebuje vhodně zastavit, někdo má telefon hluboko v kapse nebo v aktovce, někdo musí k telefonu přeběhnout celé hřiště, někdo .... 30 vteřin na zvednutí hovoru prostě není vždycky dost. (A měl by to vědět i T-Mobile, právě takto pokazili svoji dobrou službu Registr zmeškaných hovorů)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  01. 06. 2003 17:03

Jo, jo moje rec.

Von asi T-mobile si jako mysli, ze tim ze to utne po 30sekundach snad neco usetri na signalizacnim kanalu, to je ale podle me pekna kravina.

Takova pevna linka klidne vyzvani i 10minut a to potom stihne zvednout i moje babicka i kdyz je zrovna na zachode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  20. 06. 2003 16:15

No, vono, jestli to nebude taky tim, že když Ti vyzvání telefon, tak už je rezervovaný hovorový kanál a to už narozdíl od těch signalizačních nějaký ten zdroj je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Klf  |  01. 06. 2003 18:01

Taky tady zapominate na to ze do schranky spadnete hned kdyz je volany mimo sit nebo vypnutej.

Schranku nepouzivam jelikoz kdyz mi nekdo vola chce mluvit se mnou ne se schrankou.Zaznamnik byl docela dobra vec na pevne lince, ale mobil v dnesni dobe cim dal tim mesi ji ma zbytecne.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Klf  |  01. 06. 2003 18:01

Taky tady zapominate na to ze do schranky spadnete hned kdyz je volany mimo sit nebo vypnutej.

Schranku nepouzivam jelikoz kdyz mi nekdo vola chce mluvit se mnou ne se schrankou.Zaznamnik byl docela dobra vec na pevne lince, ale mobil v dnesni dobe cim dal tim mesi ji ma zbytecne.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 06. 2003 12:00

To je pekna blbost. Dotycnej proste zrovna nemuze sahnout po telefonu ale treba do minuty by to urcite stihl. Nebo ma zesilujici se vyzvaneni a je zrovna nekde v hlucnem prostredi. Pak zvoneni slysi treba az v posledni sekunde a zvednout zamozrejme nestihne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  01. 06. 2003 00:03

Registr zmeskanejch hovoru je teoreticky dobra vec, ale T-mobile ji zase posral tim, ze kdyz si ji aktivujete, tak vam pak mobil vyzvani max 30sekund misto 2minut.

To je potom pekne na hovno a je docela k zamysleni, jestli ma cenu si to aktivovat ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  31. 05. 2003 22:28

Pouzivam nedobrovolne (!) schranku (memobox) pevne linky Telecomu! Proc ji pouzivam a proc nedobrovolne? Mno, protoze pri digitalizaci, kdysi davno VSEM (!) automaticky Telecom aktivoval schramky!!!... Cili ne, ze kdo chce si ji muze nechat aktivovat, coz je logictejsi! Tehdi jsem si ji po telefonu s operatorkou DEAKTIVOVAL! (jako bych nemel nic dulezitejsiho na praci...) Chudaci starsi lidi, ti mozna dodnes vubec netusi, ze ji maji aktivovanou! A mozna prave o to jde!!!... Ti co se jim nedovolaji jsou skasnuti za spojeni, byt sekundove! Pozdeji se vsak precislovavalo (bez pocatecni nuly a pod) no a az nyni nedavno mi nekdo mi nekdo vycitak, proc tam mam tu blbo schranku!!!!!!! Ale ja ji tenkrat zrusil???!!! To mam necht vydelat Telecomu zkusebnim zavolanim, ze je to tak a pak, sice zdarma (0800...) stracet svuj cas a nervy s tou babou na druhem konci DRATU (!), abych ji pracne vysvetloval at tro zase proste vypne, nebo vypnu ja Telecom!... (nebyt deti a manzelky uz jsem to davno udelal!) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudo  |  31. 05. 2003 20:50

Je to dobra vec, hlavne ked clovek chce trochu sukromia a vypne mobil. Obcas sa stene, ze niekto potrebuje v takom case nechat odkaz. A v "Pomaranci" je volanie do odkazovej schranky zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Matějka  |  31. 05. 2003 19:41

A pokud mi někdo nechá vzkaz, volám ho zpátky, jakmile mohu. Pokud je někdo takový idiot, že mou schránku naplní jen funěním, ať za to taky zaplatí, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda 7650  |  01. 06. 2003 00:17

Jediny co by te mohlo omlouvat je ze mas oskara.Jinak pevne doufam ze za to platis i ty.

 

Jinak nic proti,ale kdyz nekoho chci jen aktualne a ono mi to hodi hlasovku, mam chute timu cloveku uz nevolat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 06. 2003 09:48

Matejka ty si prase ale v hlave toho mas jeste min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  31. 05. 2003 15:08

Hlasová schránka je výborná služba - hlavně u OS, kde je zadara.

Kdo jí "pomlouvá", tak oznamuje jen vlastní blbost, protože hlasovou schránku neumí používat.

Pokud jí nechci já, tak jí mohu vypnout. Pokud se do ní dovolám, tak nechám vzkaz "Ahoj - Dobrý den, máš-máte tam záznamník, až budeš-budete na signálu, tak mi, prosím, zavolej-zavolejte". Jak prosté a jednoduché! Kdo má hlasovku, tak jí asi používá a vzkaz si vybere. Oskarova hlasovka zdarma je výhodná i v tom, že mohu nechat konkrétní vzkaz "budu k zastižení až po 17 hod" a podobně. Často stačí zaznamenaný vzkaz sám o sobě - "přijdu večer", "nadiktuji svou objednávku ...", "vem mi zítra to nové CD" - vše se vyřídí do jedné minuty.

Na blbečky, co  do záznamníku jen mlčí a zavěsí, mám lehkou radu: Oskar totiž oznamuje i číslo toho, kdo zanechal takovou "zprávu" - a až zavolá příště, tak ho při volání na jeho účet patřičně proškolím - že mi nedávno z jeho čísla přišel takový divný vzkaz a že tedy - když nechce nic vzkázat, že má hned zavěsit, ale že může zanechat své jméno, číslo a co potřebuje, že mu zavolám zpět. Nedávno jsem se opravdu bavil, když jeden takový "šetřílek" chtěl do minuty vychrlit svůj dotaz a vyslechnout odpověď a místo toho viditelně nervózně zřejmě sledoval vteřinovku a zkroušeně poslouchal mé školení, že na záznamníku se nechává zpráva a ne chrchlání.

Naopak já za neplnohodnotnou komunikaci považuju sms zprávy, kdy odesílatel požaduje mou odpověď. Nutí mě, abych zaplatil tu průměrnou korunu - často opakovaně - za jeho otázku, protože on šetří a nechce volat. Hlavně ale musím tu zprávu na mobilu ťukat. proto většinou na odpověď počkám na večer k internetu - a pošlu nejlépe dvě sponzorované zprávy do sítě ET. sms beru jen silně soukromé (manželka, přítelkyně) nebo oznamovací "objednávám: ...."

SMS vyžadující odpověď je v drtivé většině mnohem větší sprosťárna než zapnutá schránka. O vyhozených penězích u schránky také nemůže být řeč - vždyť necháte zprávu, aby vás volaný volal sám! Pokud nezavolá - pak máte možnost říct mu, že je blbec - schránku ať deaktivuje, nebo po vyslechnutí okamžitě volá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSu  |  31. 05. 2003 16:00

No, tak az te bude takovyto vzkaz stat treba 10 Kc, jenom abys tomu () rekl, at ti zavola zpatky, tak te to asi taky vytoci. V tom pripade ti preju hodne SMS s vyzadanou odpovedi ze site T-Mo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 05. 2003 16:00

Rekl bych, ze vzhledem k cene SMS neni zas tak tragicke po nekom chtit odpoved. Zapnutou hlasovou schranku povazuji za mnohem vetsi "sprostarnu", protoze clovek nema na vyber, jestli chce nebo nechce nechat zpravu. Argument, ze muze zanechat zpravu neberu, protoze kdyz uz nekomu volam na mobil, tak vetsinou potrebuju danou vec vyresit okamzite a pozdejsi reseni mi je k nicemu = zanechana zprava je vetsinou taky k nicemu.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  31. 05. 2003 16:47

Nevi jak je to z hlasovek, protoze to bylo to prvni co jsem u telefonu nadobro vypnul, ale u te SMS treba zjistim ze byla dotycnemu dorucena, protoze mi dojde dorucenka. A pokud s nim potrebuju mluvit, tak muzu hned volat.
Takovy feedback u hlasovky nemam, je nekolikanasobne drazsi a ten clovek muze mit zapnuty telefon a vybrat si hlasovku klidne az druhy den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 05. 2003 16:48

Blbeček jsi akorát tak ty!! Každe, spadnutí do schránky mě stojí 6 Kč. Když s někým potřebuji mlvit IHNED a ne čekat až si vybere schránku, vyjde mě takový schánění i na padesát korun. Schránka je prostě sprostárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  31. 05. 2003 18:51

Souhlasím.

A nejvíce dokážou nas*** ti, kteří hlasovku zapnutou mají a přitom jí nikdy nepoužili. A když by jste chtěli nechat takovému troubovi vzkaz, tak si ho stejně neumí vyzvednout. (samozřejmě neumí, nebo nechce, si schránku vypnout).

Já vypínám hlasovku u každého mobilu, který se mi dostane do ruky a je mi jedno, čí ten telefon je!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  31. 05. 2003 19:50

2ahoj:
Pěkně si protiřečiš. Někomu klidně zavoláš i přesto, že on chce mluvit s Tebou, ale sms se ti zda drahá! Pokud chci volat ohledně pracovní záležitosti, tak s dotyčným potřebují mluvit hned a ne až se uráčí vybrat schránku. Jak už jsem tu uvedl, tak naštěstí nikdo ze známých schránku nepoužívá a každý ji nenávidí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  02. 06. 2003 00:49

Neprotiřečím.

I u pracovního hovoru předpokládám, že si volaný záznam poslechne co nejdříve. Příkladně já poslouchám vzkazy nejčastěji ráno po pozdním probuzení, po sprše po sportování, nebo po posezení ve sklípku bez signálu. Myslím, že je to přirozené. Část vzkazů si stačí vyslechnout, některým volám zpět, ano - velmi malá část ztratí na aktuálnosti.

Ceny za telefonování zpět se nebojím, obchod, kamarádi i kamarádky mi stojí za to. Automaticky naopak předpokládám, že pokud se já dovolám do hlasovky, tak mi volaný také co nejdříve zavolá zpět. Ano, jistě existují i pitomci, co mají schránku aktivní, ale nevolají do ní, protože to stojí peníze - potom jí mají vypnout nebo přejít na Oskara.

sms se mi nezdá drahá (teda zdá, ale to je jina causa), je to princip - když po někom něco chci, tak ho nenutím ťukat sms a ještě za to platit. Nesnáším ale takové ty sms končící otazníkem, předem počítající s další řadou otázek ("sakra, když něco chceš, tak zavolej!"). sms se mi ani moc nechce ťukat (50-60 měsíčně - odůvodněné případy), telefonovat se v autě dá, psát sms už hůře. Je to trochu třeba i generační problém - není mi jedenáct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  02. 06. 2003 16:23

No myslím, že podle toho jak to tady popisujete, tak SMS je naprosto stejně použitelná, ne-li lépší.

1. SMS budete mít v mobilu hned, jakmile se přihlásíte k síti. Můžete si ji přečíst ve stejný okamžik v jaký byste volal do hlasovky. Navíc Vás to ušetří času než Vám automat přelouská od koho a kdy to bylo.

2a. Když Vám budu volat a uslyším "Volaný účastník není dostupný" napíši SMS a odešlu. Nemusím čekat než mi to přebreptá Váš vzkaz v hlasovce a než to pípne.

3. SMS mi pošle doručenku hned jakmile obdržíte zprávu. Hlasovka to neumí.

4. Pokud se někomu hned nedovolám a později mi to bude k ničemu, Nemusím posílat SMS a nezaplatítm nic. U hlasovky mi to sežere peníze za to, že tam namluvím "Sorry, už Vás nepotřebuji!" nebo zavěsím. Máte-li výběr z hlasovky zpoplatněný, vyslechnete si za peníze nepodstatnou informaci.

5. Se sdílností si SMS a hlasovka může "podat ruce". Cenově je SMS výhodnější.

6. Nikdo Vás SMSkou nenutí, abyste taky posílal SMS, můžete klidně zavolat. pokud Vám stojí za to s kamarády komunikovat, jistě to uděláte. A nemusíte se trápit "vyťukáváním"

Asi bych vymyslel dalších několik bodů, kde by se dalo srovnávat a skutečně mě nenapadá žádný, kde by byla hlasovka výhodnější než SMS. Zkuste mi prosím napsat Vaše argumenty. Možná si kvůli nim zapnu hlasovku

Přijde mi špatné, že např. v případě hlasovky se může stát, že zaplatím za něco co si nevyžádám.

Zajímalo by mě, jak byste se tvářil, kdybyste vešel např. do zabavního centra a oni na Vás za dveřmi začali vymáhat vstupné, aniž byste se mohl rozhodnout, zda-li nezaplatíte a odejdete, anebo zůstanete a zaplatíte. Jen proto, že jste vešel, tak prostě budete platit, přestože Vás nikdo a nic nebude informovat o tom co se stane. To je totiž přenesený důsledek hlasovky. Já nepopírám, že hlasovka má nějaký význam, ale pokud nechci nechat vzkaz tak nechápu proč za to mám platit.

Nejde o toho bůra, ale o princip. To by nakonec v obchodech nemuseli být ceny. Prostě u pokladny to zaplatíte a hotovo. I když to bude víc než čekáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  02. 06. 2003 18:27

souhlas, 1*jim to řeknu, když ji maj dál aktivovanou, NIKDY jim už nezavolám. ajeto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel  |  31. 05. 2003 21:59

Hele ty si trochu protirecis. Kdyz nahrajes do schranky "vem mi zitra to nove CD", tak to je vzkaz pro jednoho cloveka a vsichni ostatni zaplati za nic, nebo za toze ti reknou abys jim zavolal spatky. To, ze jim zavolas, te vyjde rozhodne draz nes smska. A to, ze oni ti museji nechat zpravu ve schrance je vyjde taky rozhodne draz! Takze kdybys schranku nemel, tak ten s tim CD ti napise za 1Kc smsku a ty jemu za 1Kc odpoved (nevim jak ty, ale i kdybych psal smsky s nechuti, tak rozdil minimalne 2Kc za to, ze natukam 4slova mi stoji za to). A s tvou taktikou je to ze ty sice nic neplatis, ale volajici treba 5, nebo taky 10Kc. A kdyz je to pripad, zes tam zrovna nenahral vzkaz pro toho spravneho cloveka, tak se Ti ve schrance ozve "Chces abych ti vzal zitra to nove CD?" (cena 5Kc) a ty zavolas a odpovis behem nekolika vterin... "Jo vem mi ho" (taky cca 5Kc) takze cela domluva jestli dobre pocitam je 10Kc misto 2Kc, to mame nejakych 500%, no docela slusny

   Preju ti hodne stesti ve Tvych jiste efektivnich uspornych opatrenich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 06. 2003 02:59

Hlasovka u OS je fakt super, hlavně pro toho kdo má Oskartu bez limitu. Takoví lidi si jí určitě nemůžou vynachválit

Skutečně super by to bylo v okamžiku, kdyby volající dostal bezplatnou hlášku (fungovalo to kdysi u Eurotel NMT - hláška "Váš hovor bude přesměrován" byla zdarma - jak je to nyní, nevím).

Další možností by bylo účtování 1+1 nebo stávající stav, kdy by hovory kratší než 3 sekundy nebyly účtovány (takhle to bylo na Slovensku, dokud tam 1+1 nezavedli).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 06. 2003 11:50

Presne. Zaplatit 10.50 za 3 sekundy je fakt zradlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 06. 2003 09:45

Ahoj Ahoji

Moje odpoved na tve myslenkove pochody je " naser si"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  27. 06. 2003 23:20

Celou dobu mluvíš jen o sobě, na jiné nemyslíš. Typický arogantní sobec, patrně jeden z těch nafoukaných pražáků, co si vytopili metro a teď chtěj, aby jsme jim zaplatili nový. Všude v Krumlově nebo Budějicích lidi vyšli z baráků a pomáhali, jen pražáci postávali a očumovali, na práce si nechali poslat vojáky. Když tedy nejsi šetřílek, tak by mě zajímalo kolik jsi dal peněz na pomoc postiženým? Proklínám tebe a tobě podobné, ať nemáš v životě chvíli klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří LÁSKA  |  28. 06. 2003 08:05

Nejlepší je záznamová schránka memobox ,že mám lidi pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss-ivoss  |  31. 05. 2003 13:28

Já hlasovku už dlouho nepoužívám, ale zavedením registru zmeškaných hovorů  mě T-mobile potěšil - teď už tuším i Eurotel  . Když mě někdo volal, tak to mám buď na displeji telefonu nebo mě pak přijde zpráva a zavolám mu zpátky, stejně se toho dozvím spíš víc, než kdyby mě někdo nechal vzkaz v hlasovce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 05. 2003 13:12

Ne, nepoužívám a též si myslím, že úvodní upozornění "spadnete do hlasovky" by mělo být zdarma nebo třeba za "pouhých 0,10 Kč" (vč. DPH). Někteří to mají nastavené tak, že se hlasovka ozve až po čtvrtém / šestém zazvonění, takže když volám někomu, o kom nevím, jestli ji má, tak po třetím zazvonění vypínám.

Hrozně se mi líbil nápad jednoho diskutujícího v minulé debatě o hlasovce, že totiž když se někomu takovýmu dovolá, nechá mu tam minutu ticha. Asi to začnu taky dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  31. 05. 2003 17:09

Souhlas! Takhle to dělám. Když už mi to spadne do schránky. Tu první minutu do ní namluvím třeba: "ahoj schránko, vůbec jsem nechtěl mluvit s tebou, ale s Petrou. No, ale když jsem se ti dovolal, tak vyřiď Petře.....a jestli se ti dovolám ještě jednou, tak si tohle číslo vymažu z telefonu ty ****á schránko"

Hodně kámošů si jí kvůli mým vzkazům zrušilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 06. 2003 11:02

nedivil bych se, kdyby s tebou par lidi prestalo kamaradit, protoze jsi magor
kdyz se ti to nelibi, pis jim sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  02. 06. 2003 11:16

A ty jsi geniální vševěd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  31. 05. 2003 19:40

2martin
No jo, ale pokud má volání do sve schránky zadarmo, tak mu to je nejspíš jedno!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  01. 06. 2003 12:55

Nechavat někomu v hlasovce ticho jenom proto at taky zaplati kdyz uz to neco stalo me je hulvatstvi nejhrubsiho zrna, to se teda opravdu mate cim chlubit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  02. 06. 2003 09:19

Hulvatsvi mnohem hrubsiho zrna je kokot, co ji ma zapnutou! On se totiz muze sam svobodne rozhodnout, jestli bude debil a schranku bude mit aktivovanou, kdezto volajici zadnou moznost volby nema a je tudiz plne zavisly na hulvatsvi "lidi" jako ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 06. 2003 09:41

Jestli te sere ze mas hodne prazdnych vzkazu v hlasovce tak si 5-6 vzkazu udelej sam at nemas abstak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 06. 2003 02:53

Své známé jsem "vychovával" tím, že jsem jim nechával vzkazy typu "Zavolej mi až budeš moct a hlavně si vypni ten blbej záznamník". Byli vůči tomu docela rezistentní, dokud za výběr těchto zpráv nezačali opět platit. Od té doby nemá schránku nikdo z nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  31. 05. 2003 12:50

Souhlasím s názorem, že by volající měl mít být upozorněn, že volaný má hlasovou schránku a vy tak máte možnost se rozhodnout, zda mu zanecháte zprávu ve hlasové schránce anebo to zdarma položíte.

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZ98  |  31. 05. 2003 11:49

Protože to samozřejmě operátorům přináší zisk. A protože jsou ještě mezi námi tací kteří neumí používat call waiting.

Kdyby v tomhle státě šlo o serióznost, už by nějaký operátor přišel s vylepšením že např. když se dovolám do hlasovky, ta mi oznámí: "Jestli chcete zanechat vzkaz, stiskněte jedničku" - ZDARMA

Jinak od těch dávných dob co mám call waiting jsem měl 2 hovory zároveň už mnohokrát, 3 hovory nikdy. Od té doby co mám u TMO registr zmeškanejch mi zatim přišlo pouhopouhých 5 SMSek - a to hlavně při GPRSování, takže jsem jednoznačně pro zrušení neopodstatněných plateb za nic - děsně mě štve když nemám právo svobodně si zvolit zda chci své peníze vrazit do něčí schránky či nikoli!!!  Kdybych za to alespoň dostal nějakou informaci např. jak dlouho už je daný mobil offline abych to zbytečně nezkoušel za 5 minut...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 05. 2003 12:40

2MZ98: Pokud si na mobilu neumíš vypnout hlasovku (= zrušit všechny přesměrování) tak si trouba.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 05. 2003 13:32

Da se to vyresit tak, ze se posle SMSka (pres Flashmsg), ktera se na mobilu nezobrazi a mobil prijemci jenom pipne (pokud ma nejaky novejsi mobil, tak ani nepozna, kdo mu ji poslal). Pockat az dojde dorucenka a pak ihned zavolat.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  31. 05. 2003 19:47

Aha, tobe asi jeste nikdo nertekl, k cemu je hlasova schranka/zaznamnik.

Takze: Kdyz se dovolas do schranky, nechas volanemu vzkaz, ze s nim chces mluvit (mas to za jedny penize). A on ve chvili, az se mu to bude hodit, ti zavola. A platit to uz bude on - asi s tim pocita, kdyz ma aktivni zaznamnik.

Takto to pouzivaji normalni lide. Stamozrejme, ze pokud je volany debil, nezavola ti zpet A pokud je volajici debil, zkousi to za 5 minut znova a plati a plati.....  Jo, za blbost se holt plati....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 05. 2003 11:30

Slovní spojení "nechají si vyslechnout" není moc libozvučné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vampire  |  31. 05. 2003 11:24

Hlasovou schranku nepouzivam a kdyz uz se k nekomu dovolam do schranky, tak me to akorat na*ere a podruhe mu radsi poslu sms, at se ozve. Operatorum nechci platit za neco, co mi je k nicemu a zere jenom prachy. Uvodni hlasku by mohli aspon dat zdarma, ale to ty vyzirky operatorske nedaji.  Clovek by se mohl rozhodnout, zda vzkaz necha nebo ne, a vybirani schranky by mohli dat zadara.  Co znam lidi, tak asi skoro vsichni, az na par blbu, to maj vypnute. Nejlepsi to ma cTc s tim svym memoboxem, existuje tam varianta, u ktere se dovolate do schranky v pripade "obsazeno" a to jeste vic nase*e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 06. 2003 11:36

Naprosty souhlas. Mozna by me to tolik nevadilo kdybych platil jen ty treba 3 sec. ale tim ze se plati cela prvni minuta je to fakt hruza.

Jen tak pro zajimavost. Uz jsem se setkal se schrankou kde si dotycny smazal tu uvodni hlasku ale nenahral misto ni nic. Pak to probiha v pripade jeho nedostupnosti asi takto: Vytocim cislo a nic. Ticho. Kdyz se mi to zda moc dlouhe tak to tipnu. A hle. Zapocitana minuta hovoru (i vic). Za tohle bych dotycneho zabil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  31. 05. 2003 11:11

Hlasovku jsem hodne dlouho pouzival, preci jen se to obcas hodi, nekdo vam neco chce, tak aspon muze nechat vzkaz a vy si ho pri nejblizsi mozne prilezitosti vyzvednete, pravda placeni i pokud vzkaz zanechat nechci je otravne, zvlast po tom co operatori zacali uctovat celou prvni minutu, takze kdyz T-Mobil znovu zpoplatnil vyber schranky a zaroven zavedl registr zmeskanych hovoru jsem schranku po letech preci jen zrusil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martian  |  31. 05. 2003 11:10

ja hlasovou schranku pouzivam a i lidi, ktery mi volaj si uz na ni zvykly.
to znamena, ze kdyz mi chteji nechat nejaky vzkaz, tak si pockaji, a kdyz ne, tak to proste do 30 sekund polozi - a nikam jim to nepada.
az budu mit vlastni sekretarku, tak tu schranku mozna potrebovat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martian  |  31. 05. 2003 11:09

ja hlasovou schranku pouzivam a i lidi, ktery mi volaj si uz na ni zvykly.
to znamena, ze kdyz mi chteji nechat nejaky vzkaz, tak si pockaji, a kdyz ne, tak to proste do 30 sekund polozi - a nikam jim to nepada.
az budu mit vlastni sekretarku, tak tu schranku mozna potrebovat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 05. 2003 10:30

Hlasovku používám, výběr mám zdarma

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  31. 05. 2003 22:33

Ale ti co ti volaj ne!... Tem se pocita spojeni i kdyz hnet polozi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 06. 2003 06:59

2Eda: Jejich blbost,pokud neumí něco smyslupnýho do hlasovky namluvit,tak ať mobil radši do ruky ani neberou.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 06. 2003 09:32

Peknej sobec, jak jinak prece si dejvidek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 06. 2003 10:53

souhlasim s dejvidkem, krom toho kazdej trochu bystrejsi clovek vi, ze to do hlasovky pada po 8 zazvoneni, takze kdyz je pro me ztrata kreditu spojena se spadnutim do schranky tak bolestna, muzu to na jistotu tipnout po 7 zvoneni. Nema-li ten clovek ve zvyku casto vypinat telefon ci nema-li oskara (casto mimo signal) nemusim se mu do schranky dovolat moc casto..

ach ten nas narod skudlilu .o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  02. 06. 2003 11:35

Nemá-li moc často...a nemá-li.....kdyby to a kdyby tamto, tak by...

Jde o to, že chci s volaným mluvit osobně! Proto mu volám na mobil!! Kdybych mu chtěl něco, co nespěchá a není to moc důležitý, napíšu mu sms nebo email.

Hlas. schránky vznikly v době, kdy MT nebyly. To měly opodstatnění. Člověk přišel domů, vyzvedl si zprávy a vyřídil je.(občas je to k vidění ve starších západních filmech).

V době emailů, sms a jiných kom. prostředků je hlasová schránka pro drtivou většinu (kromě těch,co neumí psát sms) národa zbytečnost za kterou musí platit.

A těm škudlilům:

1. Byls někdy v cizině? Až budeš, tak se podívej jak se "škudlí" jinde. Tam se to ovšem nazývá hospodárnost 

2. Nevím, proč mám platit za něco, co nechci. Pro tebe je to možná spadnutí do schránky zanedbatelná položka, ale pro studenta střední školy to je znatelný výdaj, zvlášť když je to opakované.

Představ si, že bys měl příjem 100 tis/měs. a středoškolák kapesný 1000 / měs. Pro něj je spadnutí do schránky přibližně 0,6 % měsíčního příjmu. Tj. jako kdyby tobě účtovali za spadnutí do schrány 600 Kč. Pořád by ti to nevadilo???...vždyť těch pár korun...

wangu, nemysli jen na sebe

 

 

 

 

A k těm škudlilům - mně není líto těch pár korun, ale štve mě fakt,

že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 06. 2003 12:10

2Pajos: Chápu,že chceš s volaným mluvit osobně, to že on má vypnutý telefon,že je mimo signál,že má obsazeno a přitom aktivní hlasovou schránku je to věc toho dotyčného, nikoliv operátora!

    Sám si byl sruzumněl s tím,že volání do hlasovky není zdarma a nijak to nevadilo,pokud ano tak mobil nepoužívej. Pokud se dovoláš s pevný linky na pevnou do záznamníku taky to zaplatíš. A jinak SMSky psát umim,ale než něco naťukám a dotyčný mi odpoví,tak to mám během minutovýho hovoru vyřízený.

    V zahraniči sem byl nedávno, hlasovku sem na tu dobu zrušil. Nyní jí mám opět aktivní.

dejv

 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
selap  |  04. 06. 2003 01:04

No to se ti krásně říká,ale co uděláš když tel ani 1x nezavoní a hned spadne do schránky?

6 Kč v p.... Když,s někým chci mluvit,tak chci mluvit a ne poslouchat záznamík,pokud uslyším,že je tel. nedostupný,pošlu sms.Jinak po 5 zazvonění u č.kde si nejsem jistý to tipnu.Ovšem mimo případu v prvni větě(spec.T mobil).

A je ještě spousta lidí kteří snad ani neví,že se to dá vypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 06. 2003 11:36

selap: Za uskutečnený hovor se musí zaplatit !!! Ať je to hovor s přímým účastníkem,nebo s jeho hlasovkou a pokud si ani při představě,že právě si 6Kč zaplatit nedojde,že by bylo dobré a stejně drahé do té hlasovky něco namluvit a nemuset již dále posílat SMS ....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 06. 2003 11:30

Uz to tu bylo receno nekolikrat. S dotycnym potrebuju mluvit hned a osobne. Nechat vzkaz je na nic kdyz si ho dotycny sice krasne poslechne ale stejne nezavola, presne podle hesla, kdyz mi neco chces tak zavolej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2003 11:47

2Fido: Budeš si muset uvědomit,že dotyčný není ve 100% případů k zastižení. Nechat vzkaz není na nic, zaplatíš si za něj jako za hovor,protože hovor to je. A to že ti dotyčnej zpátky nezavolá není věc operátora,ale toho tvýho známýho...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  27. 06. 2003 22:26

1. Nechat vzkaz je k ničemu, protože dotyčný vzkaz nejspíš nevybere.

důkaz : Opočlověk co neumí nebo nechce vypnout hlasovou schránku, nedokáže vzhledem ke své tuposti ani vybrat vzkaz na ní uložený.

2. Hovor to je, ale nevyžádaný.

důkaz :  Operátor mě neupozorní na skutečnost, že volaný je nedostupný a spojí hovor o který nestojím. Já pak musím platit službu, kterou jsem neobjednal. Toto jednání je podle mého názoru nejen v rozporu s dobrými mravy, ale i s ochranou spotřebitele.

3. Nemusí jít o známého, ale o telefon nějaké firmy či státní instituce, kam se prostě dovolat potřebuji a styk s nimi přerušit nelze. Možná mají s operátorem dohodnutou provizi za příchozí hovory.

4. Hlasové schránky jsou pro operátory natolik lukrativní, že Telekom zavedl zdarma memoboxy.

důkaz :  Tato firma jak známo nedělá nic, na čem by nevydělala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 06. 2003 11:26

Prdlajs. Kdyz dotycnej neni na signalu tak to do hlasovky spadne hned bez zazvoneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 11:54

to neni pravda.
jsi teoretik.
uz x-krat se mi stalo, ze jsem do hlasovky spadl IHNED - tj. ani jednou nevyzvanel a hned vyhozeny penize oknem...
pozn. nejsem skudla, ale nerad platim zbytecne, to mi snad nevyctes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2003 14:55

t29: Jsi šludla a prachy vyhazuješ jenom díky svojí blbosti! Pokud by si tam něco namluvil,tak tě to nestojí ani o korunu navíc a je šance,že ti dotyčnej zavolá z5, pokud nejni skrblík jako ty

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 15:58

"šludla"? to je nadherny slovo, to jsi vymyslel sam?
s tou blbosti bych to byt tebou neprehanel, jsou to dost silny slova.
asi jsi nepochopil, ze kdyz nekomu volam, tak si s nim chci pokecat, ne mu nechat vzkaz.
kdybych chtel jednostrannou komunikaci, poslu mu sms, ktera je levnejsi nez spadnuti do hlasove stranky.
premyslej priste chlape, nez zacnes nekoho urazet.
proste muj nazor na hlasove schranky je ten, ze je to "pruda".
jestli ti tvoje okoli hlasovou shcranku bez kecu toleruje, mluv o stesti, nebyva to zvykem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2003 18:56

t29: šludla je prostě povedenej překlep. S tou blbostí nepřeháním, najednou se strašně moc divíš,že za hovor do hlasovky něco platíš, přitom od doby co máš mobil se to nezměnilo.

       Já naprosto chápu jednak to,že když někomu volám takže bych rád mluvil s ním, narozdíl od tebe ale taky pochopím,že pokud se mu dovolám do hlasovky tak mu bez problémů řeknu co jsem chtěl a za to taky zaplatím. Proto mluvím o blbosti. Ty chápeš jen polovinu,což značí jistý stupeň blbosti

        To není o štěstí, že lidí kteří se mi do hlasovky dovolají nic nenamítají, to značí něco o jejich inteligenci, pokud se mi do té hlasovky dovolají,tak bez problémů zanechají vzkaz a já na něj zareaguji zavoláním z5, nebo textovkou,pokud to stačí. Takže naštěstí nemám okolo sebe blbce,kterej se dovolá do hlasovky, neřekne ani slovo a pak má kecy že zaplatil, je to jeho věc.

dejv

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 19:26

dejve klesas na dno smerem k satanovi.
az se naucis argumentovat bez urazek, tak se s tebou budu bavit.
a az budes priste psat neco o blbcich, napis mi jak jsi na tom s akademickymi tituly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2003 21:49

t29: Koukám už nemáš argumenty,ještě že sem něco napsal o blbosti a blbcovi,jinak už by si nám nenapsal vůbec nic.

dejv

PS. Ono by to nebylo poprvé co by se ti hodilo ukončit diskusi nesmyslama. (akademické tituly,urážky,apod.) viz. diskuse o 7250 na mobil.cz ... do dneška si neodpověděl.... hodí se to ale có?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  06. 06. 2003 10:30

dekuji, prave jsem te zaradil mezi osoby, ktere nejsou hodny me odpovedi, leda ze bys napsal neco extra rozumneho a netituloval urazkami vzdelanejsi spoluobcany.
To se vsak od tebe a satana s pravdepodobnosti minimalne 80 % nedockam.
Dej si pozor na to, CO a KOMU pises

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 06. 2003 14:13

2t29: Takže argumentů se ani v jedné s diskusí nedočkám? No ani se nedivím. Výmluva se nějaká najde. Nevím kdo je vzdělanej a kdo nikoliv. Podle titulu (titulů) to nehodnotím.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  06. 06. 2003 14:32

argumentu se dockas az budes schopny polozit nejakou otazku ci reakci bez nadavek smerujicich k me osobe.
ja se vymlouvat opravdu na nic nemusim.
argumentu mam plny vsechny kapsy.
takze jestli te neco konkretniho zajima, ptej se a ja ti v pripade rozumne a slusne otazky odpovim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 06. 2003 17:55

2t29: V diskusi pod 7250 na mobil.cz si měl k tomu telefonu pár připomínek a vyhlašoval si ať ti někdo předloží protiargumenty a ať to hlavně nejsou puberťáci pro který ta Nokie je (jako kdyby ty si puberťák někdy nebyl) a ať to není nějakej Nokiafil (nechápu,když se tady urážíš jako malej Jarda). Do dneška si neodpověděl... tak čekám na ty plný kapsy.

dejv

PS. Pokud si už odepsal,tak sorry, z mobil.cz mi nechodí info o příspěvcích,nevím proč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  06. 06. 2003 18:34

aha, ja jsem jaksi uz zrejme pozapomnel, ze jsem do diskuse o 7650 na mobilu neco psal a hlavne mi taky neprisla zadna dorucenka na mobil (resp. na e-mail), takze jsem o tom proste nevedel.
ver mi , ze to nebylo z nedostatku argumentu
tech mam plny kapsy, tak uz ti jdu odpovidat na ten mobil.cz
ovsem jestli mne nebudou chodit ty dorucenky z mobilu, tak asi na diskuse na mobil.cz zanevru, protoze nebudu mit zpetnou vazbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 06. 2003 19:24

2t29: z mobilu.cz mi taky nic nechodí, takže chyba bude na serveru. a byla to diskuse o 7250 né 7650 (nebo že by překlep?)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  06. 06. 2003 20:11

jestli jsem napsal 7650, tak to byl preklep.
reakci v diskusi jsem hodil do clanku o 7250 na mobil.cz tusim z 21.5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 06. 2003 10:58

2honza: Proč sobec? Když někdo není ochoten zaplatit za spojený hovor (ať do hlasovky,nebo dotyčnému) tak je to jen jeho problém a né můj... Já pokud někdo má hlasovku,tak mu tam řeknu co potřebuju...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  27. 06. 2003 22:59

A pokud  najdeš ve schránce vzkazy od deseti lidí  "prosím tě zavolej mi, je to nutné", tak opravdu zavoláš? Budeš se pak deset minut bavit se svým sedmiletým synovcem o vysvědčení a novém telefonu, co za něj dostal? Dalších dvacet minut s tchýní o zdravotních problémech jejího kocoura a lécích, co máš pro něj koupit? Pak třeba další půlhodinu s šéfem o přípravě podkladů na zítřejší jednání atd. atd.? Pokud to takto děláš, tak uznám, že nejsi sobec. Ale v tom případě ti už asi pěkně cuká víčko a škube hlava. Není lepší schránku vypnout a nechat každého ať si řeší svý problémy po telefonu za svý peníze? Volající zaplatí půl minuty a ty deset-dvacet minut. Proč máš vzít náklady za všechny hovory na sebe?

Každý normální člověk to pochopí, pokud tedy jeho číslo nezačíná devítkou, nebo nekolaboruje s přímo s některým operátorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drago  |  31. 05. 2003 10:22

Hlasovou schránku nepoužívám. Když se mi chce někdo dovolat tak se chce dovolat mě a ne do nějaké přiblblé schránky. A že je ještě někde zadarmo no a co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  31. 05. 2003 10:09

Schranku nepouzivam a nastesti ji ani nikdo nepouziva v mem okoli!!! Zaznamnik by mel smysl az tehdy, kdyz by uvodni hlaska/pozdrav nebyl uctovan. Do te doby si ji operatori muzou strcit nekam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaDeK  |  31. 05. 2003 10:04

Dokázal by někdo spočítat o kolik jste přišly peněz za nechtěné skočení do schránky????

Já mám telefon zhruba 6let měsíčně provolám okolo 3000kč takže volám docelo často!!! Deně spadnu nějakýmu blbovy se zapnutou hlasovou schránkou alespon třikrát takže cca 15kč to by nebylo zas tolik ALE krát 365=5475kč krát 6let =32850kč

RaDeK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 05. 2003 22:30

tak to teda asi zase moc nevolas ja provolam tak 10000-12000kc mesicne, a jeste se musim krotit ale jinak tu hlasovku taky nesnasim, registr zneskanych hovoru je nejlepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laco  |  02. 06. 2003 07:35

Zdravím,
souhlasím s tebou, že schránka je opruz , zejména při tvém (ne)krocení se měsíčního účtu 10 až 12 táců. To jseš pro firmu hodně užitečný (snad makléř nebo marketingový specialista?) nebo si to (nedejbože, ale tomu nevěřím) platíš sám ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  02. 06. 2003 09:31

At zije rakovina mozku
(pokud nemas HF a mobil u pasu-niz ale hrozi zas jina rakovina;)
No trochu prehanim, ale zahrivani tkane po par minutach je uz dokazany a kazdej citlivejsi jedinec to pozna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 11:35

no tak martine, neznamena, ze kdo vic vola je vetsi king, tak se tim nevytahuj, ano?
ja asi musim bejt v tvych ocich uplny zaprdek, kdyz mesicne utratim za vlastni telefon(y) +-500kc (firemni mobil do toho samozrejme nepocitam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  27. 06. 2003 21:57

To seš tedy docela socka, když nemáš na ty hovory sekrerářku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  31. 05. 2003 09:25

Hlasovou schránku nepoužívám. Nenavidím a hned jak jsem poprvé zapnul telefon, schránku deaktivoval.   Mám Eurotela, ale i kdybych měl volání do ní zdarma, tak jsem solidární vůči ostatním a zůstala by zrušená. 
Schránka mi nikdy nepomohla akorát žrala peníze... př: Kdysi dávno, ještě za tarifikace 30+30, jsem volal kámošovi do tehdy snad ještě Pegasu. Ale měl tam schránku, a tak jsem se zdravě naštval a od plic mu řekl, co si o tý jeho schránce myslim. Když jsem položil hovor tak trval 1:01
No ale naštěstí dnes se už schránky nenosí, dneska jste prostě kingové s registrem zmeškaných hovorů..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Alina  |  31. 05. 2003 08:38

jelikož mám GO tak to zadara nemám a tím pádem tato služba nemá nic čím by mě omluvila, souhlasím s výše uvedeným názorem že pokud se mi potřebuje někdo nutně dovolat nebude nahrávat do schránky ale bude se mě snažit sehnat jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  31. 05. 2003 08:23

Používám hlasovkou schránku u Oskara. Hlavně kvůli oznámení zmeškaných hovorů ale i záznam ve schránce se hodí. A je zadara. Aspoň pro mě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  05. 06. 2003 11:32

trosku sobecke, nemyslite?
nebo se domnivate, ze aktivovanou schrankou ostatni naramne bavite?
ja lidi s hlasovou schrankou ignoruju, zvlast kdyz ti blbci jsou casto s vypnutym telefonem...
to jim pak nevolam a myslim si o nich sve.
budete se divit, ale i kvuli hlasove schranc jsem se uz prestal bavit s nekterymi byvalymi kamarady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  05. 06. 2003 11:50

Jde o to, že mě se do schránky dovolá málokdy málokdo. Schránku sice mám, ale mám nastavené ruční přesměrování, tzn. do schránky jde hovor jen při nedostupnosti. Obsazeno/nezvednutí do schránky nevede. Telefon mám vždy u sebe a vždy puštěný.

U mě dovolání do schránky poznám a můžu říct, že se to někomu stane tak jednou za měsíc, přitom mi někdo volá vlastně denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnusak  |  31. 05. 2003 07:47

Je to na nic.Kdyz se nedovola zavola znova.Vola mi proto,ze se se mnou chce mluvit a ne mi nechavat nejakej vzkaz.A to ze volal vidi kazdy ve zmeskanem volani.

HOJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vbZ:P  |  31. 05. 2003 08:09

To je pravda, a pokud uz nekdo neco fakt nutne potrebuje a nemuze se mi dovolat, tak posle sms ci email.

Mimochodem mam T-Mobile a hlasovku jsem nepouzival ani kdyz bylo volani do ni za dara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andělín Šimbura  |  31. 05. 2003 07:14

Nepoužívám a lidi, co je nechávají zapnuté - zejména t-mobilisty - fakt nenávidím. Z Oskarty mi jediné slovo schránky sežere 6.30 Kč. Hehe všichni ještě spí, ale Andělín již bdí )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor