Hlavní slabina roboaut? Jsou příliš slušná

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 32

Názory k článku

07. 09. 2015 13:15

Tvrdil jsem už dříve, že "autopilot" u aut bude mít smysl, až jej budou mít všechna, či alespoň drtivá většina aut (do veterána si to nenamontuju), i plynulost provozu bude lepší, spotřeba jakbysmet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2015 13:05

Jasně.
Máme 2 problémy:
- Nedokonalé roboty, které neumí zohlednit faktory jako pokynytí hlavou
- Nesmyslně striktní zákony regulující každý prd a lidi, kteří se snaží přežít tak, že ty pitomé zákony berou s rezervouA řešení: Zakážeme lidi. Moudré.
Možná by stálo za to celé lidstvo zakázat a mít jen ty harmonické stroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2015 08:29

Tak nevím.
U nás, od té doby co tam dali foťáky co fotí nepřiměřenou rychlost, jezdí většina řidičů místo 50 km/h jenom 40 km/h. Robot by asi jel těch 50.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 09. 2015 22:33

Předpokládal bych použití autonomních aut tam, kde to skutečně má smysl - při nudné jízdě na dálnici, při plynulé jízdě v koloně, poskakování v zácpách. Pokud se ovšem budou používat skutečně všude, a navíc bez označení, pak potěš koště.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 09. 2015 22:29

Ale to se přeci řešilo už někdy v roce 2005 při DARPA Challenge.Je to jen otázka programového kódu, jak moc "agresivně" se má autonomní vozidlo chovat.
=> v zásadě je to v rukou programátorů, kteří budou principiálně předpos*aní z důvodu právní zodpovědnosti za nehody (protože jeden mizerný řidič jich může způsobit jen pár, jeden mizerný programátor autonomních vozů i pár tisíc).
Ale technologický problém to není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2015 21:13
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor