Hodinky Sony Ericsson MBW-100: mobily mají nového kamaráda

Diskuze čtenářů k článku

PITRIS  |  13. 01. 2007 14:45

Budou fungovat s W800i ????????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  10. 12. 2006 16:40

chlapci, ked uz ich mate nemozte overit PROSIM kompatibilitu s Nokiou (hociakou) E series, resp. s niecom co bezi na symbiane v3 ? Nechcem to len tak kupovat cez net a v kamennych obchodoch to nikde nemaju, kua
Dakujem pekne vopred!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  10. 12. 2006 19:23

Rekl bych ze maji.
Nechaval jsem si zkratit reminek v obchodu naproti Bile Labuti. A typek mi tam rikal, ze jsou to v ten den uz druhe. A jestli jsem to dobre pochopil, tak ty prvni si tam nekdo kupoval u nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  10. 12. 2006 22:46

nepisal by som ze nemaju,keby mali:) v BA nie su nikde a v Brne som volal do Agory a zopar mali ale teraz az koncom 2/2007,kompatibilitu neskusali. Takze tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2006 23:44

Já jsem si je nechával také zmenšovat naproti Bílé labuti . Třeba ty drůhé byly moje A v tom obchodě je nemají. Koukal jsem se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroš  |  16. 11. 2010 21:55

Dobrý den, potřeboval bych sehnat 2-3 články pásku hodinek MBW-100 ve stříbrné variantě. Pokud někomu přebývají v šuplíku, rád je odkoupím. Díky za každou odpověď - mypoint@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroš  |  16. 11. 2010 21:56

Dobrý den, potřeboval bych sehnat 2-3 články pásku hodinek MBW-100 ve stříbrné variantě. Pokud někomu přebývají v šuplíku, rád je odkoupím. Díky za každou odpověď - mypoint@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta66  |  10. 12. 2006 21:08

SE

K800 - 100%
Z610 - 100%
K750 - 100%
W850 - 100%

M600 - all bar TXT message
W950 - all bar TXT message
P990 - all bar TXT message

Nokia

N93 - calls and ID ok
N80 - as N93
N70 - as N93
8800 Sirocco - seem to work 100%

Samsung

P300 - seems to be 100%
D830 - Seems to be 100%

LG

Chocolate - seems iffy

Motorola

K1 KRZR - seems 100%
PEBL - no TXT message

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta66  |  10. 12. 2006 21:10

více zde:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=131955&start=225

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  10. 12. 2006 22:47

dakujem pekne !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Kůžel  |  11. 12. 2006 08:06

Bohuzel momentalne nemame k dispozici ani jednu E series Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  11. 12. 2006 10:11

mozme sa stavit v stredu doobeda na kavu (e60,e70) pokial stale sedite v Brne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaVazoun  |  08. 12. 2006 22:04

Vy si kupujete hodinky a duchodci v tomto state nemaji co do ust!!!! Meli byste se stydet!!!!! Vzdyt mate hodiny na mobilu ne? Ja jim chleba se sadlem a vy si kupujete TITANOVE hodinky!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renaultiste  |  10. 12. 2006 00:03

Až já budu důchodce, tak mi při naši zkur.ené vládě jen namazaný krajíc (snad). Proč si tedy neužít těch 50 let slávy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renaultiste  |  10. 12. 2006 00:03

Až já budu důchodce, tak mi při naši zkur.ené vládě jen namazaný krajíc (snad). Proč si tedy neužít těch 50 let slávy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  10. 12. 2006 19:21

Predpokladam ze jde o ironii. Ale i tak je celkem demagogicka.

Prave tim, ze si clovek (ktery na to ma) koupi hodinky, podpori duchodce nekolikrat.
Za prve odvede DPH. Ktere jde do statniho rozpoctu, ze ktereho se mimo jine take financuje duchodovy system.
Za druhe tim podpori vyrobce, dovozce, prodejce ... hodinek a ti vsichni odvadi dan z prijmu a nebo ze zisku. A tyto penize opet jdou do statniho rozpoctu.

Co jineho zene kupredu ekonomiku, kdyz ne spotreba?

Prober se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gixxx  |  01. 01. 2007 13:21

a ty si fas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 03. 2008 19:20

Ty musíš být pablb.....i kdybys to myslel tak či onak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  08. 12. 2006 12:48

7900 Kč s DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhizek  |  08. 12. 2006 10:56

Rad bych si tito hodinky koupil, ale mam alergii na nikl a jine kovy, proto muzu nosit jen titanove a tech se asi v tomto provedeni nedockam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Bohdanecký Jr.  |  08. 12. 2006 10:18

Autor recenze píše, že mu hodinky zvládnou komunikovat s mobilem na 15 m. Opravdu? Když se vzdálím asi 3 m, spojení s K800 ztratím. Zkusím flashnout firmware v telefonu, zda se to zlepší. Jinak si nestěžuji, jsem s nimi velice spokojený a cena i funkce mi připadají OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miros  |  16. 11. 2010 21:57

Dobrý den, potřeboval bych sehnat 2-3 články pásku hodinek MBW-100 ve stříbrné variantě. Pokud někomu přebývají v šuplíku, rád je odkoupím. Díky za každou odpověď - mypoint@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dada  |  08. 12. 2006 01:32

Není tam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  08. 12. 2006 01:43

Na Cybexu 6740,- i s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wrc Racer  |  08. 12. 2006 11:45

ale je tam, v poslednim odstavci
ceny se dost lisi a na ta cybexu vypada sympaticky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mabosk  |  08. 12. 2006 01:11

Kolega ich dostal predvcerom, ten plastik na spodu je hrozny. Mne pripominaju digitalky z 90. rokov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  08. 12. 2006 01:17

tak to tedy zasadne nesouhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dada  |  08. 12. 2006 01:35

Úplný souhlas! Za tohle na ruce bych se styděl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lewko  |  08. 12. 2006 08:37

Tak po poriadku....

Kazdy vyrobca uvadza vodotesnost inak! Ak sa pisu metre, pouziva sa tabulka ISO, ak sa pisu ATM, zvacsa plati kolko ATM tolko metrov x 10, najlepsie ale pozriet v manuali... Samozrejme s hodinkami sa plavat mi pripada divne...

Vaha nie je hrozna, moje celokovove TIMEX, indiglo su asi rovnako tazke a nemam s nimi ziaden problem (cvicim rad... :))

Vzhlad je kazdeho osobna vec, ale ani spickovi vyrobcovia sa neuchyluju k nejakej prehnenej miniaturizacii a najvyssie modely od Breitlingu, Tegheuer, Omega tiez nie su ziadny trpaslici...

A vzhlad a lá 90 roky?? No poviem len jedno ak by sa toto http://www.tokyoflash.com/watches1.html predavalo v europe....uz jedny mam.... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaero  |  08. 12. 2006 11:43

Ty hodinky cos poslal sou skvělý, v Jihlavě sem je viděl v jednom krámku. Ale ty největší pecky tam neměli, přesto by se dalo vybrat. Ve skutečnosti vypadaj luxusně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ericsko  |  14. 12. 2006 06:00

Objednaj si cez web. Dorucuju do 5 dni po celom svete. Ani ceny nie su prehnane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  08. 12. 2006 09:41

Ze jsem velky fanda SE, ale tady musim plne souhlasit! Hlavne celkove v tech hodinkach nevidim uzitek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 12. 2006 00:15

Já jsem si je koupil (pořadí okolo 9400) a myslím, že ovládání mp3 je nepoužitelné. Je strašně těžké otočit tím kolečkem aby se přehodila další písnička. Tedy když jsou na ruce. Jinak to jde, ale na ruce to je nejdůležitější. Jinak jsou celkem hezké, ale funkcí opravdu moc nepobraly. Vteřiny, stopky, datum (normální) by snad nebylo těžké přidat. A ta vodotěsnost taky nic moc. Vlastně vodotěsné nejsou. 30m znamemená "stříkající voda". Takže vodotěsné jen pod kohoutkem a za deště.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mihals  |  08. 12. 2006 00:43

vypadaji hezky
co se tyce vodotesnosti, ja mam taky casia jen proti "strikajici vode" a potopil sem se s nimi do 5ti metru a vpohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 12. 2006 01:03

No já se právě bojím to zkoušet. Ten koukající nabíjecí konektor ve mě nebudí moc důvery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KonArt  |  08. 12. 2006 13:34

Udavana vodotesnost do 30m znamena, ze vydrzi potopeni do 1m po dobu 30s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miros  |  16. 11. 2010 21:59

Dobrý den, potřeboval bych sehnat 2-3 články pásku hodinek MBW-100 ve stříbrné variantě. Pokud někomu přebývají v šuplíku, rád je odkoupím. Díky za každou odpověď - mypoint@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  08. 12. 2006 01:05

Taky jsem si je poridil.
Mam poradi 9432.

Pocity mam z tech hodinek podobne. Funkce vseho vsudy zadne. Ale zas na druhou stranu, ja stejne ve vysledku ty spopky nepouzivam. Tak co.

Pokud jde o ovladani hudby, tak nevim jestli jsi spatne nenastudoval manual.
Jedno stisknuti kolecka - zapnuti prehravani. Druhe stisknuti - pausnuti prehravani.
Stisknout a chvilku pridrzet - preskoceni na dalsi skladbu.
Netreba nijak otacet. A funguje to spolehlive.

Pokud jde o vodotesnost. Opet se v manualu jasne pise - cituji: "Hodinky jsou vodotesne az do hloubky 30 metru."
V anglictine "The watch is waterproof down to 30 metres."

Ze zadni casti hodinek je pak vyryto "3 ATM WATHER RESIST". A pokud mne ucebnice fyziky nepletly, tak "pod vodou roste tlak o 1 atm na každých 10 m". Cili jsou vodotesne ... respektive maji byt vodotesne, opravdu do onech 30ti metru hloubky.


Ostatni pocity z hodinek.
Docela sympaticke, z pocatku jsou na ruce docela citit, jsou tezsi nez je obvykle. Vydrz baterky v hodinkach vypada solidne. Bal jsme se, abych nemusel nejak casto dobijet.
Hodinky maji nabijeci konektor docela sikovne vyreseny. Otazkou je, jak dlouho bude trvat, nez se na nem projevi nejaka koroze. S telefonem mi funguje docela spolehlive, spojeni se nijak nerozpada. Jinak uz nekolikrat mi vibrujici hodinky upozornily na hovor, ktery bych jinak zachladil, jelikoz jsem pri chuzy v kapse kalhot vibrace telefonu necitil. A hluk centra Prahy prehlucil i vyzvaneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matt  |  08. 12. 2006 01:21

I kdyz jsou hodinky vodotesne do 30m, tak by je bral do vody snad jen idiot, nebo nejaky teenager, a to jakekoli. Tohle proste hodinkam nesvedci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  08. 12. 2006 01:42

Tak na tom se samozrejme urcite shodneme.
Na druhou stranu clovek nikdy nevi, kde na ture po horach promokne na kost. A zatimco jsem presne takle pred lety pomalu zlikvidoval tehda 14 dni stary Qtek 8010 (nefungoval asi 4 dny) ..., po navratu do tepla z nej vytekala voda ... tak u vodotesnych hodinek se bat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  08. 12. 2006 01:50

Tady je tabulka vodotěsnosti hodinek podle ISO normy http://www.chealwatch.com/water.htm 30 metrů je "Accidental Splashes"

Já mám Timexy ty jsou do 200m což je "Professional Deep Sea Diving", ale zas na druhou stranu mi nekomunikujou s mobilem halt všechno má svý pro a proti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  08. 12. 2006 09:39

Tak nevim jestli jsem ja ten natvdly. :)) Ale! ...

Je myslim rozdil, jestli je na hodinkach uvedeno, ze jsou 30m resist. Coz je dle te tve tabulky.

A nebo jestli je na hodinakch uvedeno, ze jsou vodotestene do 3 atmosfer. Coz je tlak odpovidajici 30 metrum hloubky!
Je to proste jine znaceni, jednoznacne, nezavadejici. Nota bene, kdyz i v manualu jasne stoji, ze jsou vodotesne do 30 metru hloubky. Ani v jednom pripadu u techto hodine neni uvedeno oznaceni dle tabulky.

Je to tak tezke pochopit? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  08. 12. 2006 14:47

je to ekvivalent (podívej se na tu tabulku pořádně, je to tam napsaný)
30m = 100ft = 3ATM = 3BAR

Doporučuju se taky podívat na stránky například Casia a tam u hodinek co mají podle ISO 2281 označení "water resistant 50m" (30m jsem nenašel) píšou "This watch can be worn when showering and bathing - it is tested for water resistance up to 5 bar / 50 metres. The metres value does not relate to a diving depth but to the air pressure used in the course of the water resistance test. (ISO 2281) "

showering a bath, žádnejch 50metrů pod vodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  08. 12. 2006 14:50

ale plavat by se s tím dalo určitě, když to vydrží koupel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ericsko  |  14. 12. 2006 05:53

Plavat len opatrne a v plytkej vode.. Aby ta nahodou ta hmotnost nestiahla pod vodu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George I.  |  14. 12. 2006 06:53

Já jsem měl Casia s databankou od roku 1990, tekrát jsem si je přivezl ze Švýcar. WR do 30m. Za celou dobu jsem je sundal jen v případě výměny baterie nebo abych s nima nepoškrábal přítelkyni. Absolvovaly 3krát výměnu baterie a plastového pásku, 5krát dovolenou u moře, bazény, vany nepočítám. Podmínkou bylo při výměně baterie vyměnit i těsnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  08. 12. 2006 14:54

BTW http://www.chronomag.cz/clanek/2004-11-27/vodotesnost-pozor-na-ni.html

"... Pokud jsou hodinky odolnější, používá se označení “water resistant” spolu s označením hloubky v metrech nebo tlaku v atmosférách (ATM), přičemž platí, že 1 ATM = 10 metrů vodního sloupce. Pokud tedy hodinky mají označení 3 ATM, předpokládá se, že vydrží ponoření do 30 metrů. Jelikož minimálně tímto označením se honosí většina hodinek, může to vypadat, že jste v pohodě, protože do třiceti metrů se nebudete jen tak ponořovat. Jenže chyba lávky.

Testy probíhají v laboratorních podmínkách a tedy za ideálních předpokladů. Ty ale při potápění běžně nenastanou. Namáhání hodinek pod vodou závisí také na tom, jak se s nimi pohybujete, zda s nimi neudeříte do něčeho, pokud se potápíte v moři, ohrožuje je agresivní slaná voda a chemikálie. Obecně se říká, že hodinky označené jako odolné do 30 metrů / 3ATM se hodí tak maximálně k mytí auta, ale na koupání byste je brát neměli.

Koupat byste se mohli teprve s hodinkami určenými do 50 metrů / 5 atmosfér, ale až hodinky označené jako odolné do 100 metrů /10 ATM jsou prý vhodné pro šnorchlování. Pro potápění s přístroji jsou vhodné teprve hodinky snášející 200 metrů hloubky tedy 20 ATM a profesionální potápěčské hodinky se označují jako 1000 metrů / 100 ATM. ..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  08. 12. 2006 14:56

ten článek co jsem z něj citoval přesně odpovídá tomu co o vodotěsnosti uvádějí u hodinek Casio http://www.casio.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  08. 12. 2006 11:16

Me by zajimala jina vec, kdyz je mobil propojen pres BT s hodinkami tak asi nemuze byt propojen s BT sluchatkem ze? Asi by me totiz nebavilo pri kazdme usednuti do auta odpojit hodinky a pripojit sluchatko popr. BT HF a pak zase naopak...
Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  10. 12. 2006 19:16

Samozrejme ze tam tohle omezeni neni.
Uz standard BT verze 1.1 umoznoval soubezne pripojeni tusim ze 8 zarizeni zaroven. Klidne si to vyzkousej.
Bezne muzes mit telefon pripojeny pres BT k PDAcku a zaroven treba k BT sluchatku. A k tomu treba pres BT prenaset soubor do dalsiho telefonu.

S hodinkami mam normalne vyzkousene, ze je mam sparovane s telefonem, ktery je zaroven sparovany se sluchatkem.


Takze ne, tohodle se fakt bat nemusite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miros  |  16. 11. 2010 21:58

Dobrý den, potřeboval bych sehnat 2-3 články pásku hodinek MBW-100 ve stříbrné variantě. Pokud někomu přebývají v šuplíku, rád je odkoupím. Díky za každou odpověď - mypoint@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor