HP iPaq rx4240: PDA s jasnou vizí

Diskuze čtenářů k článku

Barron  |  27. 03. 2008 16:39

prosim kdo vi kde se da sehnat novy kryt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMATER  |  10. 08. 2007 10:35

asi je to blbý dotaz, ale já jako amater netušim...........je toto PDA v češtině?? díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 08. 2007 15:34

Většina, ne-li všechna PDAčka jsou dnes vybavena CD se softwarem Sunnysoft Interwrite Pro, který počeští téměř (až na skutečně drobné výjimky) celý systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  25. 06. 2007 07:01

V případě paměti ROM nás HP opět postavilo před trošku mIsteriózní záhadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FULL  |  27. 02. 2007 10:33

...jsem uzivatelem uvedeneho PDA. Plastovy kryt lze po sejmuti nastrcit zezadu na PDA takze se nikde nepovaluje. Prisel jsem na to asi po 14-ti dnech pouzivani;)
Jinak soulasim - smerova tlactka chybi, napr. pro pohyb v kalendari - presun z jednoho dne a druhy vyzaduje vytazeni stylusu nebo pokus prstem :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozef  |  10. 05. 2007 16:37

ale inac sa ti ako pozdava to PDA? pretoze si ho chcem kupit tak mi prosim porad ci sa to oplati.dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  25. 02. 2007 12:39

Nevim kdo vymyslel tenhle design, ale oproti starším PDA od HP je to děs. Třeba je to v reálu jiné, ale na fotkách vypadá dost ošklivě. A PDA bez pořádných ovládacích prvků je nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  25. 02. 2007 19:56

Mě se ten design zase líbí. Ale fakt to chce vidět a odzkoušet naživo, je takový dost na hraně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elf  |  26. 02. 2007 10:58

Všechna Vámi vypsaná zařízení máte a používáte? Jste chobotnice...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  25. 02. 2007 00:35

tak VGA nebo 320x240 (QVGA)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detektiv Štika  |  26. 02. 2007 18:40

No já bych řekl, že je tam chybička - je to QVGA. Bohužel. Kdy už bude VGA standard?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon4  |  24. 02. 2007 19:58

Nejak jsem za celou dobu existence tohohle iPaqu nepochopil k cemu vlastne je... nema to tlacitka, nema to GPS, nema to ani disk na multimedia, nema to ani VGA displej... co to vlastne umi krome toho ze je to pomerne levne ??? Kdyby radsi misto takoveho nesmyslu dali v HP dohromady slusneho nastupne hx4700ky s interni GPSkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  24. 02. 2007 21:23

Absolutní souhlas. navíc, mě osobně dostala poznámka v klíčových vlastnostechj o "nadprůměrné kapacitě ROM" 128 je nadprůměrné?? On někdo dělá méně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  25. 02. 2007 12:03

Že vyste to nečet? Většina konkurentů sice nabízí 128 MB ROM, nicméně velkou část si zabírá operační systém a pro uživatele zbývá často třeba pouhopouhých 40 MB. iPaq z kapacity 128 MB nabízí 90 MB. Tedy více než dvojnásobek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  24. 02. 2007 21:28

Jako kazde PDA: cteni knih, navigace, mapy(ozi explorer), poslouchani muziky, sledovani filmu, poznamky, kalendar ja nevim co jeste, ale tohle pouzivam denne. A je to super-prakticky svyho ipaqa3970 taham vsude s sebou. Cekam ale na neco s VGA. GPS treba neni-mam externi Nokia LD3W a nema chybu-lezi nekde v batohu, nebo kapse,vydrzi dva dny-ani o ni nevim.To je snad jedina vec co od Nokie funguje jak ma . Hlavni je ze tohle vsechno dela opravdu dobre,je to stabilni system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  24. 02. 2007 21:31

Jo a jeste k tem knoflikum co jsou nastrkany poruznu po stranach-kdyz nad tim premyslim, tak je ani moc nepouzivam-vecne picham do displaye(treba jen palcem-zastavit film, dalsi strana v mobipocketreaderu). Takze to by mi taky asi nevadilo. Ale v dnesni dobe by fakt ten display a pamet mohli trochu prifouknout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon4  |  24. 02. 2007 23:02

No prave ze ne jako kazde PDA... tam mi zoufale chybi ty tlacitka, pravda nemel jsem to v ruce, ale proslo mi rukama opravdu hodne PDAcek a bez sipek si to fakt nedovedu predstavit... dnesni trend WM5 je pridavat tlacitka tak aby se to dalo ovladat bez stylusu, a HP prijde s timhle ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  24. 02. 2007 23:29

Nač čekat?:) VGA zařízení jsou dávno na trhu, a ještě nedávno (nevím esli etě prodávaj x51v) jste si mohl vybírat jako řešení buď axima od della, dva looxy od FS (+ už nevyráběný 720/718), dva acery (jako looxy se liší výbavou). Všechny jsou jako toto zařízení non-phone edition, a nějaká konkurence jim v blízké době nehrozí a nemají tak vážné nedostatky, aby se výrazně vyplatilo čekat Pokud nemáte zvláštní požadavky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon4  |  25. 02. 2007 08:52

No prave ze ja mam zvlastni pozadavky, a to je slusna vydrz baterie Tim odpada Dell a Asus, Acer bych nebral ani zadarmo, a zbyl hx4700 u ktereho mi trochu vadi ten touchpad, N560 u ktereho ta vydrz taky neni nic moc, a HTC univerzal ktery take nema v "PDA rezimu" zadna tlacitka krome sipek.
Nema nekdo realne zkusenosti s N560kou ? Jde mi hlavne o vydrz, 90% zateze PDA jsou ebooky a MP3, a zajimaji me hodiny provozu, ne informace ze "vpohode mi vydrzi tyden"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  25. 02. 2007 12:57

Mno upřímně, nic ve zlém, ale vyšší spotřeba je charakteristická vlastnost přístrojů s vga a tahle si ještě dlouze nevyberete. Nicméně, pokud jde o looxe, věřte že se spotřebou je na tom n560 víceméně podobně jako axim, který kvůli tomu odpadá. Ovšem na axim a ipaqa na rozdíl od looxe a tušim i asuse, seženete vcelku bez problémů větší baterii, než se standartně dodává, ba tuším že i trojnásob tak velkou Akurát byste mne bantůžek. Jinak u Ipaqa mne taky vadí touchpad...takový bytelný a pěkný stroj, a přitom...:) Jinak dellík mě vydrží 5-6h normální práce, i když pochopitelně jde vycucnout o hodně dřív. Mam standartní baterku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon4  |  25. 02. 2007 15:36

S vetsi spotrebou pocitam, jenze ono to neni neresitelne, prave iPaq se svoji 1600 mAh baterkou drzi krasne... 5-6 hodin u N560 by jakztakz stacilo, jde mi hlavne o to aby to nemelo tri a pul hodiny maximalne, coz je u spousty FS looxu bohuzel naprosto bezne... Na HP a Dellu me zase laka CF slot, na prohlizeni fotek ze zrcadlovky na VGA displeji v terenu by to bylo k nezaplaceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  17. 05. 2007 12:13

5-6 hodin jedine tak s vypnutym displejom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  24. 02. 2007 15:28

Dá se k tomuto přístroji nějakým způsobem připojit externí klávesnice a používat přístroj k normálnímu psaní dokumentů? Přecijen je to levnější než notebook a na nošení do školy určitě vhodnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  24. 02. 2007 15:47

Minimálně půjde připojit BT klávesnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 02. 2007 15:48

Ano, nejlepším řešením je rozkládací klávesnice komunikující přes Bluetooth. Svým pohodlím se blíží klávesnici notebooku. Jednu takovou nabízí například Sunnysoft: http://obchod.sunnysoft.cz/scripts/detail.asp?ItemID=522905&Level=283

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  24. 02. 2007 15:59

To mi nepřijde úplně ideální... Vysoká cena a určitě to hodně srazí výdrž baterie, a to nevim, kolik můžou vydržet baterky v tý klávesnici... Ale cenově a bezpečnostně pořád lepší než notebook...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 02. 2007 17:08

Kdepak, technologie Bluetooth vám řekněme z těch 4 hodin ukousne max 15 minut. Baterie v klávesnici, věřím, pak vydrží řádově hodiny, nebo desítky hodin. Stačí koupit dobíjecí a je po problémech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  24. 02. 2007 12:41

To se ten dotykovej displej ovládá prstama nebo je někde ukrytej stylus? Jak se ovládají kdyžtak prstem titěrný ovládací prvky ve wm?
V recenzi ještě asi chybí odkaz na nějakou recenzi, kterou autor zmiňuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 02. 2007 13:09

Ano, přístroj má samozřejmě stylus ony ty ovládací prvky ve WM jsou opravdu titěrné a na prst to moc není
Odkaz na recenzi právě opravujeme, vloudila se chybička při živení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  24. 02. 2007 20:32

o stylu ale v recenzi řeč podle mýho vůbec nepadla... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor