HTC Kaiser: když je vám TyTN málo

Diskuze čtenářů k článku

Eset  |  16. 10. 2007 19:26

Má opravdu Kaiset diodový blesk jak se uvadí v popisu? V některých recenzích je napsano že ho nemá a to stříbrné vedle fotoaparátu je kritka repráčku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss_007  |  02. 01. 2008 12:37

Opravdu je to krytka repraku,diodový blesk to nemá,což je celkem škoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr kungpao  |  30. 09. 2007 13:11

v teto renci se domnivam ze mate spatne RAM u Kaisera by mela byt tusim 128

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
he  |  31. 10. 2007 17:12

ano i htc si to myslí
http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos  |  19. 06. 2007 20:41

Na autosalonu jsem mluvil s jejich zástupcem. Vypadlo z něj že s Kaisrem to nebude tak horký. Že prý už ho HTC párkrát odložilo a prý to bohužel vypadá přeze všechny zprávy, že ani nikdy nevyjde. Což je, nebo bude pekelná škoda. Nemohly byste to z mobilmánie nějak prověřit? Z vašich zdrojů a pustit nějakou pěknou bleskovku?
Každopádně by to byla fakt škoda kdyby Kaiser nedopad.
Taky sem se z něj na tom autosalonu snažil vytahnout info o ceně. Po chvilce vyhodnocování a přehodnocování zkušeností by to prý viděl něco okolo 15000 - 16500 bez daně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos  |  02. 07. 2007 12:58

Tak zaplať pánbůh to vypadá že nakonec přece jen bude. Sice s drobnýma úpravama, než šly původní dohady, třeba jako že bude bez rádia (ale kdo ho poslouchá) a asi nejhorší z úprav je ta že tam nebude GPS čip SirfStar III, ale starej Qualcom, nebo jak se to píše. No a s cenou se špekuluje pořád kolem 14800,- - 16800,- bez daně.
Podle poměrně solidních serverů by měl být oficiálně představen tak někdy v srpnu a u nás by mohl být k dostání tak kolem konce září začátku října asi.
Zatím byl předoficiálně předpředstaven na nějaký mezinárodní akci, nevím název... To je fuk.
Hlavně že to naznačuje že to vypadá že by mohl být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nalsii  |  19. 06. 2007 12:15

Takze:
Doporucuji si precist technicky specifikace Kaisera na pdadb.net
http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=733
Qualcomm je velice zajimavej integrovanej chip (podobne jako OMAP), kterej je ale dvoujadrovej - 1. ma v sobe zaroven grafickej akcelerator (udajne az 4x rychlejsi nez intel 2700 v dell axim x51v), video akcelerator a bezi na 400MHz. druhy jadro ma 274MHz a stara se o telefonni cast mda (na strance vpravo je odkaz na datasheet).
http://www.cdmatech.com/products/msm7200_chipset_solution.jsp
je to perfektni pristroj s velkou RAM, vybornou klavesnici (stejnou jako Herald), vyklopnym displejem (!), vsema datovejma sitema, udajne skvelym 3MPx fotakem (na fixfokus), kompaktnima rozmerama atd.
a ano, VGA displej by byl zbytecnej. mam doma ipaq3970 s 3.8"QVGA, LOOX N560 s 3.5"VGA a Vario s 2.8" QVGA. citelnost je optimalni u toho looxe, na cemkoli mensim uz by VGA bylo jednak z hlediska citelnosti zbytecny a pak by 1) zralo vic baterku, 2) prace s nim by vyraznejs zatezovala procesor (a tim padem zase i baterku) a zpomalovala tak praci s mda vic nez pri pouziti QVGA.
zajimavy je totiz srovnani subjektivni odezvy systemu u ty N560, ktera ma 624MHz intela, a u Varia, ktery ma 195MHz OMAPa (nutno dodat, ze s WM6 ROMkou a pretaktenyho na 247, nicmene i v zakladu je chovani podobny). OMAP je totiz integrovanej chip, kdezto XScale je jen pohonna jednotka. Vysledkem je, ze kombinace 624MHz+VGA je pri pohybu v systemu a praci v systemu subjektivne pomalejsi a trhanejsi nez 195MHz+QVGA (brutalni sila XScale procesoru se samozrejme projevi pri filmech, atd., prestoze u QVGA her navic N560 zatezuje prepocitavani QVGA na VGA). Nemam nic proti VGA, N560 je paradni stroj, ale VGA na 2.8" displejich se aspon dneska proste zdaleka nevyplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  04. 06. 2007 12:12

pozrite si stranky www.palmpc.cz. dajte si vo vyhladavani najst Kaiser a pozrite si diskusiu k tomuto vyrobku. Zaujimave informacie. Niektore zatial nepotvrdene ale napr. pamat bude 256\128 co je teda zvacsenie. Je to aj na displayi na fotografiach zariadenia. Co mna zaujalo a je zatial asi nepotvrdene tak to je infoska o dvojjadrovom procesore, kde jedno jadro je na bezne aplikacie a druhe jadro je Graficky Akcelerator. No uvidime bude to zaujimave.
Co sa tyka toho VGA dispu...tak mam potvrdene na inom PDA ze to skutocne viac zerie baterku ako QVGA. Osobne mi ale QVGA nevadi...aj tak je to peknucke a v pohode sa s tym da robit vsetko. Niekde tu pisali nieco o najlepsom rozliseni, tak co som ja videl tak najlepsie rozlisko ma Toshiba na svojom MDAcku a to je 800x400, vacsie som zatial nevidel. Ak teda nehovorime o notasoch kehokolvek druhu. Takze tolko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Středa  |  26. 05. 2007 17:36

A nemá toto zařízení náhodou procesor QualComm® 7200@384 MHz, jak je uvedeno v oficiálních specifikacích? Jsem z toho trochu zmatený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  25. 05. 2007 00:16

má to usb host?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxy  |  26. 03. 2007 13:34

Ahojky vespolek,
pekna diskuze o VGA, ale naznacte mi prosim, kolik to bude stat?
Jestli na to nemam, tak displej fakt nebudu resit.
Cena se zatim asi nevi, ale kolik si asi tak mam pripravit?
Diky za info.
Maxy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 03. 2007 17:30

Tak něco kolem dvacky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragokazov  |  25. 03. 2007 08:56

VGA by se bodlo. Lze přeci zvětšit písmo :) No...mám HP iPAQ a na VGA jsem si již zvykl a QVGA mi nějak už nesedí. Je logické, že na 2,8" displeji budou písmenka OPRAVDU dost malá (VGA na 4" displej - u meho iPAQa je idealni)...ale podle me by stacilo zvetsit font. Fakt nevim, uvidime u X800, jake to bude...
Jinak, HTC Kaiser je fakt super věcička. Nemám peníze na subnotebook, takže asi sáhnu po tomto, protože potřebuji být neustále "v dosahu". Subnotebook a toto by byla opravdu super kombinace...ale pak by byl potřeba ještě "výkonný" notebook domů - a to už je dost peněz = pouze sen .....
Ještě, aby měl FM radio, 520MHzprocesor, tak mu není snad už nic vytknout = byl by to nepřekonatelný komunikátor :) A HODNĚ dlouho by se držel... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 03. 2007 09:09

400mHz Samsung je jako 520mHz Intel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  25. 03. 2007 14:00

Proč furt papouškují všichni tuhle větu... Jak který. SC32442 se dá víceméňe srovnat s 520 xscale (ten jde ovšem lépe taktovat, takže je možné ve výsledku..) a je fakt, že ten je v tomto případě v htc a takže není co řešit. Starří bratříček tohoto processoru od samsungu trochu ztrácí tuším i na 400mhz intel, ale upřímně, je to o optimalizaci ROM, rychlosti pamětí..a ve výsledku může být vše jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruselak  |  24. 03. 2007 22:09

E 90 je podle mne uplne jina kategorie, ani N 95 se HTC Kaiserem nemuze srovnavat, nema dotykovy display ani hw klavesnici. HTC by mohle konkurovat snad jedine E TEN ale X800 taky nema hw klavesku tak snad az zacnou delat nastupce E TEN M7OO neco jako X800 s hw klaveskou jinak zatim Kaiser rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majo  |  25. 03. 2007 09:08

E90 nema dotikovy display a obycajny OS symbian 3rd co je premna -9 bodov z 10...
Stale cakam na PDA s vysuvacou klavesnicou a VGA rozlisenim. Sice take uz existuje a to HTC Advantage x7500 ale za PDA 35 000 nedam...
Skutocne je smiesne porovnavat QVGA a VGA display, ved posudte sami
http://www.mobilmania.sk/Files/Obrazky/2007/bleskovky/etenx800/eten_full.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeremy  |  24. 03. 2007 18:50

Jenom chci napsat že nechápu anketu.... Tento komubnikátor bych s E90 nesrovnával ... nebylo by lepší s E-Tenem M700 ????!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mvp  |  24. 03. 2007 19:19

Srovnávat se dá ledacos,například u E90 nevidím žádný parametr který by nesnesl srovnání s Kaiserem kromě rozlišení hlavního displaye , ale to u rozměru 2,8" u Kaisera nevidím jako problém . Osobně vidím nedostatek (resp.přebytek) u Nokie , ty rozměry jsou prostě příliš "monumentální" pro běžné pohodlné používání , každý si však najde své - nicméně hodnocení jako zde předvedl nějaký nebožák "o třídu výš" je opravdu hodné pouze IQ "o třídu níž"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 03. 2007 19:24

Urážet umíš, je ještě něco co umíš, nebo je to vše?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mvp  |  24. 03. 2007 19:30

Zatím nemám čím bych se "předvedl" , na tvé duchaplné příspěvky plné hodnotných informací zatím fakt nemám co jiného dodat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 03. 2007 19:43

Takže ne. Díky za upřímnou odpověď. Přeji hezký zbytek dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 03. 2007 17:50

Osobně nebudu dělat kompromisy s HTC a zvolím Nokii E90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  24. 03. 2007 18:40

E90 je mega kompromis ve velikosti a hlavně OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 03. 2007 19:05

Není co řešit, E90 je o třídu vyšší zařízení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  24. 03. 2007 22:48

Aha ... a do jakých tříd v jakém pořadí se dělí mobilní telefony?
Pokud nám to tu pěkně exaktně popíšeš, jistě dostaneš šerpu za "celoživotní přínos puberťáckým flamům v diskuzích pod články o mobilních telefonech". A pusu od prezidenta k tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
firerescue  |  25. 03. 2007 08:16

Jo to máš pravdu je to o třídu vyšší zařízení....leda tak v rozměrech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco-SK  |  24. 03. 2007 13:25

Orange na SK by mal spustit tento prenos uz coskoro.Pocita sa niekedy v maji toho roku.Ak si spomeniem na moje trepenie s pomalym UMTS tak sa docela tesim na HSUPA.Este ze tu mame o nieco rychlejsi prenos v podobe HSDPA.Ten, ale uz taktiez nie vzdy vyhovuje.Hlavne pri stahovani dat.Ved 1,8 Mbit/s nie je ziaden zazrak.Ale HSUPA s jeho 4 Mbit/s je uz lepsie... A ak aj pokrite bude take ako ma teraz u nas UMTS/HSDPA tak to bude pohoda a cool.....
No a potom uz rychle do shopu pre Kaisera...
Ale to VGA zamrzi...skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 03. 2007 13:51

Mel by sis uvedomit hochu, ze HSUPA ti download nikterak nezrychly - HSUPA je UPLOAD chytraku !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco-SK  |  24. 03. 2007 15:29

Maximálne prenosové rýchlosti sú 7.2 Mbps pre download a 2 Mbps pre upload (v HSUPA).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco-SK  |  24. 03. 2007 16:04

Aj ked sa mozno rychlost downloadu neprejavi u HSUPA tak markantne, ale urcite k zrychleniu aj downloadu dojde...Ale to je jedno u tohto mobilu pretoze ten ma obe technologie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates III  |  24. 03. 2007 12:24

Hodně dobrá mašinka!Líbí se mi...
Konstrukce je dobře vymyšlená a natočení paráda,jdu do něj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detektiv Stika  |  24. 03. 2007 08:46

"Když se nespokojíte s kompromisy a žádáte maximální výbavu, zpozorněte. HTC připravilo „dělo“ právě pro vás."
To nechápu. Kompromis je, že to nemá VGA. Kompromis je, že to váží 160g. Mám MDA Vario a tyhle dvě věci mi chybí - VGA a nižší váha. Jenže já ho mám už rok a 3 měsíce, tohle má být nadupaná "novinka". Jediný rozdíl je v tom, že tohle má GPS. Hm... fakt nadupaný dělo... úplně jsem se z toho posadil na zadek. A orosilo se mi čelo...
Na co VGA? No na internet přece, na internet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  24. 03. 2007 08:53

chybí tomu VGA a grafickej akcelerátor,jináč je to komplet Dále je třeba poznamenat,že to bude mít kvalitní GPS se SIRF 3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detektiv Stika  |  24. 03. 2007 09:06

To je fakt. Tak jo
Ale stejně mě to nějak moc neto...
To spíš tenhle: http://www.mobilmania.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=10028&width=750&height=500&title=01.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leo  |  25. 03. 2007 12:02

Jeste tomu do "dela" chybi 128MB RAM. Dnes jiz 64MB rozhodne nestaci.
Pak by se samozrejme sikly veci na prezentace (TV/VGA out) ci USB host. Ale tech 128MB je zcela zasadnich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  24. 03. 2007 11:08

Opravdu jste si všiml jediného rozdílu oproti Variu v GPS? Pak doporučuji článek přečíst znovu a budete příjemně překvapen:)
Ano, první příspěvek měl pravdu, opět bude jen kritiza, že to nemá vga, ostatně jako vždy u nového wm zařízení, až na pár vyjímek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  24. 03. 2007 11:19

a co je tam teda novýho v reálu využitelnýho? já se mnoho taky nedočetl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  24. 03. 2007 23:13

Datové přenosy..konkrétně vůči variu i procák, ale porovnáváme s tytn, takže i konstrukce byla inovována a snad foťák, ROM dvojnásob narostla (což je na htc docela dost změn:))...navzdory absence vga patří zařízení výbavou ke špičce.
Jinak, VGA není špatné, ale chci vidět někoho, jak na 2,8 palcích stylusem ovládá ve VGA například TTD... Kdo je aspoň trochu zainteresovaný, tuší že by to bylo peklo I když je fakt, že v základu je wm uspůsoben, že by to šlo v poho ovládat na malém vga, ale u některých 3rd party programů by mohl být problém, nemluvíme také o spotřebě, pochopitelně i nutnosti o něco většího výkonu, aby si pak uživatelé neztěžovali na pomalost a přehrávání filmů apod... Když vám va vga, nekupujte to...koukněte na ipaqy hw 65xx a 69xx, na looxe t810, treo s wm...ty mají ještě méně. Beru vaše argumenty, ale že se skoro všechny komentáře (a že jich je hodně) budou točit kolem VGA, to mi přijde šílené. Jakoby to dnes byl nějaký standart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  25. 03. 2007 09:48

ROM narostla, to je pravda, ale na RAM se nějak pozapomnělo, takže žádné + body :( Konstrukce byla inovována, ale nic zásadního a často využitelnýho to není. Datové přenosy? Už Tytán měl 3G, tady to má jen HSxPA, nic co bysme do životnosti přístroje využili. Něco dalšího?
Snad teda jenom ta GPS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  25. 03. 2007 13:55

POkud za dvonásobnou ROM nejsou žádné body, za nové přenosy (co na tom že nejsou v česku, zařízení je má) inovovanou konstrukci, tak za co pak jo? Ano, když se tahle na to koukáte, tak to nemáte žádné novinky na trhu....a na nějaké si počkáte hodně dlouho, když budete ignorovat změny, co Vám připadají k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  24. 03. 2007 13:51

... a druhy, "nepodstatny" rozdil je ve vykonu CPU :) at zije tvoje Vario!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detektiv Stika  |  25. 03. 2007 07:45

Na Vario mi nesahej
Jasně, 400 Mhz Samsung je fajn, ale to považuju už dneska za standard či spíše minimum (pokud se máme bavit o nějakém vývoji), ne za nějakou bombu. Na druhou stranu je procesor ve Variu (195@260) pro všechny mnou používané aplikace dostatečný.
Shrnu-li to, ten Kaiser JE samozřejmě vybavenější než Vario, no ale to se snad rozumí samo sebou, a jak jsem již psal, to Vario mám rok a něco a čekal bych pod výrazem "nabušený dělo bez kompromisů" přece jen něco víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coffee  |  24. 03. 2007 00:48

Uz se tesim jak sem budou vselijaci frajeri psat, ze kdyz to nema VGA tak je to k nicemu
Chtel bych je videt, jak hledaji na 2,8" displayi zatoulane 0,00000001 mm pismenko
Je to pekny stroj, akorat jsem zvedav, jestli bude mit WM6 a take by me zajimal fotoaparat
(ocekavam AF, jako ma Athena).
Take se mi libi ta moznost naklopeni displeje, ale radeji ani nechci vedet cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 07:01

Taky se mi líbí, kde se dají koupit výrobky HTC? Jen mě štve, když tomu zhasne podsvícení, tak je vidět úplný houbeles...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  24. 03. 2007 10:16

HTC prodávají zcela běžně naši tři operátoři, samozřejmě v omezeném sortimentu, ale například O2 postupně prodával skoro všechno co Qtek alias HTC v highendu zatím vytvořil. Jinak je víceméně celý program HTC k mání u sunnysoftu i jinde.
Ze nemá VGA rozlišení, to je jen dobře, zkuste si něco vidět v IE ve VGA rozlišení na standardním 3,6" displeji, nepřečtete jediné písmeno, tady je displej 2,8", tedy s poloviční plochou než 3,6, tam jsou problémy i při navigaci, natož v exploreru, tedy pokud nejsi rys nebo ostříž.
A když displej zhasne, tak stačí (dle nastavení WM) bud stisknout tlačítko backlight na boku, nebo dotek na disple a podsvícení zase naskočí... v čem že je problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 10:48

problém je v tom, že když nechceš zbytečně plácat baterku, přeslechneš zprávu, email, potřebuješ se podívat jestli nemáš připomínku, tak musíš rožnout to beru, ale na klasických displejích bylo vidět normálně i bez podsvícení, nemyslím třeba na slunku, nebo denním světle ale v místnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mvp  |  24. 03. 2007 16:26

nemusíš nic "rožnout" , tedy pokud ti nestačí blikající LEDka a volně nastavitelné zvukové upozornění opakující se ve volitelnách intervalech ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 18:11

No, to je sice hezky, ale i tak by mne zajímalo, jestli lze číst na nepodsvíceném displeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mvp  |  25. 03. 2007 16:43

to samozrejme nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  25. 03. 2007 22:53

To samozřejmě lze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.v.p.  |  26. 03. 2007 07:40

No,tak to jsi fakt ostrozrak,pokud muzes cist nepodsvetleny display ...... ze tam neco vidis neznamena ze to je k pouziti,takze plati ze proste nelze,ani v idealnich podminkach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  26. 03. 2007 15:32

na sluníčku lze, a nejsem ostrozrak, nosím brýle a zkoušel jsem více pda, ale je to mizérie. Jen nechápu proč se to řeší..kdo nechce mít nepodsvětlenej displej, zaškrtne v menu, aby se po zhasínal po delší době...sice si trochu ubere na baterce, ale jde to. Přinejhorším zmáčkne čudl a rozsvítí se to. to je snad přijatelná oběť....nechápu jak to můžete řešit tak dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  08. 05. 2007 11:38

Na mojom PDA ak je zhasnute podsvietenie displeja, tak citat ide aj v miestnosti aj vonku. Vonku nie je ani rozdiel medzi podsvietenim na maximum a podsvietenim vypnutym. Zalezi od folie aku mas. Ak displej je vypnuty, tak citat samozrejme nejde ale ak je vypnute len podsvietenie tak samozrejme okolne svetlo scasti nahradi podsvietenie a texty idu bezproblemov citat a blikajucu ikonku SMS spravy videt jasne a zretelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2007 11:12

Doporučuji návštěvu očního lékaře. Na Looxu560 čtu zcela bez problémů, pokud nepřečtete jediné písmeno, je na brýle nejvyšší čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 11:22

...nechápu, aspoň pořádně popsat. Přečtu vše z dipleje i bez podsvícení...? Skvěle vysvětlený ověřený čin, má větší sílu, než nesmyslné doporučení, přesto díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2007 11:40

Doporučuji sledovat vlákno příspěvku, reagoval jsem na mantáka nad tebou, který na VGA nepřečte ani písmeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 12:01

Eh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fan  |  24. 03. 2007 13:04

no tak ja chci zase videt tohodle mantaka, jak cte z 2,8 displeje - v tom mel onen prispevatel podle mne pravdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2007 16:24

Zeptám se jen, jestli jste někdy držel podobné zařízení s VGA v ruce. Pokud ne, je váš názor bohužel irelevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 03. 2007 18:10

Bohužel nevím jestli tahle vítka patří k podsvětlení displeje, nebo o té čitelnosti VGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fan  |  25. 03. 2007 00:05

to má být způsob jak se vyrovnat s protichůdným argumentem?
bezohledu na to, že ano, zkoušel - zkoušel jste vy někdy VGA na 2,8 palcích? ...dovedete si představit, jaký je to oproti 3,6 ce rozdíl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2007 10:21

Vy evidentně máte problém s chápáním psaného textu. Reagoval jem na názor, že na 3,6 palcovém displayi nejde přečíst ani písmeno. Jeho autoru jsem doporučil návštěvu očního lékaře, protože tyto displaye používají tisíce lidí bez problémů. A vy mi pořád podsouváte cosi o 2,8 palcích. Můžete mi ukázat jedinou větu, kde bych se o nich zmínil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fan  |  26. 03. 2007 10:25

tak sorry, pak si asi rozumime - onen prispevek smeroval jak k 2,8 tak 3,5 - reagoval jsem tedy na ten prvni paramatr. Proti VGA displejum nad 3,5 resp. 3,6 palce nic nemam - tam uz to vazne ma smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nokiofil  |  08. 06. 2007 22:12

na svým tytánu čtu zhaslej display i v úplný tmě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  26. 03. 2007 09:57

Tohle fakt nechápu - takže budeme nadávat na zařízení která mají VGA, jo? Tak analogie - koupím si nové BMW a budu nadávat, že máme rozbité cesty a že nemohu využít jeho max. výkon, jen občas když jsem třeba na nové dálnici. To je vaše argumentace. To jste snad tak obrovští amatéři, že netušíte, že jde např. zvětšit písmo, pokud se vám zdá malé nebo poud jste slepí a nepřečtete to? Fakt myšlení sto let za wopicema!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter.nr  |  26. 03. 2007 08:46

Je to presne to isté ako na všetkých farebných displejoch na všetkých telefónoch. Na mojej Nokii tiež pri vypnutom displeji nič nevidím. Keďže sú však niektoré displeje transreflexné, ak ich otočíš proti slnku, uvidíš dosť (to je aj tento prípad).
Ak sa však nechceš spoliehať na slnko, nastav si dlhšiu dobu na zhasínanie displeja, alebo nechaj si ho stále podsvietený.
Mne osobne stačí ťuknúť do hociktorej klávesy a vidím, čo mi chce PDA povedať, pretože displej sa okamžite rozsvieti. Je to vlasnosť takmer každého PDA, komunikátora, či mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  26. 03. 2007 09:28

No právě že na mojí X 700 od panasonicu, když zhasne podsvícení vidět co je na displeji zde. Zdá se mi to reálné, než furt blikat, kdykoli mi cvakne dioda... Navíc jsem na obálku zvyklejší, třeba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  24. 03. 2007 07:39

pre uzivatela pda-cka ktory ho pouziva na pracu (na hranie si kupte PSP) je podla mna dolezitejsi dislej ako kamera ... uz ked to nema full VGA, aspon trocha rozlisenie by to mohlo mat
ved novy komunikator nokia e90 ma 800x352

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasse Von Brunn  |  24. 03. 2007 08:33

Uzivatel, ktery potrebuje opravdu pracovat si radeji koupi subnotebook + mobil a na podobne hracky jako je tohle HTCecko hodi bobek ;)
Na SAP se s tim nedostanes a jen to trha kapsu, navic na telefonovani je bezny dummy mobil zatim neprekonan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpaceQ  |  24. 03. 2007 10:37

Nesuhlasim ,mal som subnotebook sony -aj telefonoval som cez neho... uz iba to ze musis vlacit viacej veci naraz robi take riesenie nevhodne na cesty.. na cestach mas problem pametat na to ze co setko nemas zabudnut aby si splnil primarny ciel a nieto esde v kazdom hotely hladat ci si zbalil kazde prislusenstvo naspet.
Hlavne si treba vyskusat co clovek naozaj potrebuje a potom si vyhladnut zariadenie. Mne sa osvedcil format Tytanu ale asi pockam na Eten X800... potom co som xvilu pracoval s sharp Zaurusom sa VGA rozlisenia neviem dockat.. pismenka niesu male premna aspon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasse Von Brunn  |  25. 03. 2007 10:43

Pokud nepouzivas pri praci pristup na firemni SAP tak prosim, v opacnem pripade je ti komunikator s pseudowidlema na nic. Navic na sport, divadlo, hospodu ... je vzdy lepsi malinkaty GSM blbounek, nez nejaka megacihla ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter.nr  |  26. 03. 2007 08:49

A také niečo ako RDP ti nič nehovorí, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  24. 03. 2007 11:58

Nic proti, ale mam na E60 jeste vetsi rozliseni nez ma tento komunikator a cokoliv z webu si prectu uplne v pohode.. QVGA je na tento rozmer jiz malo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  24. 03. 2007 12:36

Na co VGA-na internet a cteni knizek-kdyz tak i na serialy v busu. Kdyz jses jelito a neprectes pismenka tak si dej vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  24. 03. 2007 13:36

"Chtel bych je videt, jak hledaji na 2,8" displayi zatoulane 0,00000001 mm pismenko"

Kde je ten smajlík "oh my god" ? Projdi si http://search.centrum.cz/s-5629026-ocni-lekari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  24. 03. 2007 19:09

Meles nesmysli.Např. Nokie používa daleko větší rozlišení při menších displejích a je to nečitelný? Viděl jsi vůbec někdy PDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coffee  |  25. 03. 2007 09:07

Co si ja pamatuji, uz jsem PDA parkrat videl, zrovna si tu hovi v nabijecce
Ma QVGA displej o rozmerech tusim 3,6" a zde uz to prestava stacit, jenze 2,8" je IMHO kapku mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  24. 03. 2007 22:35

S prominutim, ale ignorant jsi ty. To, ze ma neco VGA rozhliseni, apriori neznamena, ze pismenka budou mensi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coffee  |  25. 03. 2007 09:05

To je mozny, ale na co potom VGA? Nebo mas snad nejakou jemnofilii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter.nr  |  26. 03. 2007 08:53

Napr.:
Aby boli tie písmenká čitateľnejšie. Ľahšie sa číta vyhladené ako kostrbaté písmo.
V GPS navigácii môžeme zobraziť na mape viac detailov.
Obrázky sú krajšie.
Jemnejšie ovládacie prvky - tlačítka, lišty, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2007 11:58

A rika ti neco Word, Excel nebo PDFka? Nedej boze vzdalena plocha? To neni o jemnosti, ale o tom, ze ten text je pri VGA CITELNY. Kdyz mam Excelovskej sesit a QVGA v landscape - kolik se tam tak vejde prumerne sloupcu ve 100% 3? +-, takze clovek pokud se nechce uskrolovat k smrti, tak musi zmensovat. Dalsi hodnota je 75% - ta pismena nejen, ze nejsou hladka, jsou kostrbaty jak zuby pily, ale furt je to dobre citelne. Bohuzel clovek musi skrolovat neustale, protoze to v lepsim pripade prida tak 2 sloupce. Na 50% uz je Excel konecne pouzitelny, ovsem ta pismenka jsou naprosto necitelna.. A prave tyhle problemy resi vetsi rozliseni.
A ze je to zbytecne? Kde uz jsem to jenom slysel? U VGA ci SVGA na normanich stolnich monitorech? Nebo trebas slavna hlaska "640K ought to be enough for anybody."? Kdysi jsme take slychavali (a neni tomu tak davno), ze mobilni telefon je pro normalni lidi naprosta zbytecnost... Tech prikladu se najdou spousty...
Btw. v nastaveni systemu je moznost nastaveni velikosti pisma --> pri nejvetsi velikosti pisma to precte snad i slepec. Clovek muze pouzivat velke pismo a vyhody vetsiho rozliseni pak clovek vyuzije v uz vyse jmenovanych pripadech.
Btw. netvrdim, ze 2,8" displej neni malo, ale spis bych to posunul, ze vetsi displeje (3,x") by meli met jeste vetsi rozliseni, nez VGA aneb aspon SVGA..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fletcher  |  25. 03. 2007 14:25

Mám Sony UX-50 s uhlopříčkou 3,25" (8.3mm) a rozlišením 480x320 a kdybych si kupoval něco nového, což ke stavu v jakém se dnes nachází PalmOS bude s největší pravděpodobností něco s WM, tak určitě s VGA displejem. Když dnes srovnávám svoje více než 3 roky staré PDA s dnešními, které mají "standardní" rozlišení 320x240 tak ten rozdíl je markantní.
To není o nějakém frajeření, ale o tom, že VGA displej zobrazí 4x víc informací. Třeba na Internet to je k nezaplacení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fletcher  |  25. 03. 2007 14:28

Jako důležitý argument proč nevolit VGA bych viděl spotřebu - 4x víc bodů = 4x větší spotřeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  25. 03. 2007 18:47

No to ani ne, protože největší spotřebu u displejů dělá podsvícení. Rozdíl samotných displejů QVGA a VGA nebude nějak markantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nokiofil  |  08. 06. 2007 22:08

je dobrý, akorát škoda že nemá VGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 09. 2007 09:33

takovej blábol může napsat jedině někdo, kdo ještě neviděl rozdíl mezi QVGA a VGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor