HTC P4350: Vario po dietě (test)

Diskuze čtenářů k článku

brava007  |  26. 01. 2007 19:05

Dneska jsem mel moznost si prohlidnout HTC a prvni dojem nic moc!!! Je velice neprakticky smsky se pisou katastrofalne a fotak dela fotky jak kdyby mel 0,3 megapixel a ne 2! Kdyby byla cena kolem 8000kc dalo by se o nem uvazovat ale za ty prachy a ovladani je pro normalni uzivatele velice neuspokojivy!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
empik  |  31. 01. 2007 21:06

seš kokot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  21. 05. 2007 10:40

Všechno je relativní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  20. 01. 2007 20:21

Konecne nejaky WM stroj co me zaujal...
Neplytva zbytecne MHz. Vzdyt u takovychle zarizeni to neni nutne, delsi vydrz je lepsi.
Desing nadherny...
Takovyhle stroj bych si klidne rad koupil. Kdyby mel jeste PalmOS, neuskodilo by, ale WM5 zas nabizi UTF8, takze bych si v jiostych ohledech i polepsil. V jinych zase pohorsil no (treba HR, u WM naprosta nezbytnost :( )
Jeste by to mohlo mit rozliseni alespon 320x480.
Ale kdyby to bylo levnejsi, klidne bych si to koupil. Peknej kousek. A ta vyjizdeci klaveska je mnamka... Navic oproti variu a nekterym jinym strojum od HTC nevypada jak chrastitko...
Btw, podle me pekne napsany clanek... mozna si znovu predplatim mobilyty, kdyz uz ted tam jsou i nejaci solidni redaktori. Driv to byla fakt ubohost, proto sme je prestal odebirat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa666  |  19. 01. 2007 09:44

"Osobně absenci 3G neberu jako chybu, ale jako vlastnost". to je teda gol. u takovehoto pristroje je absence 3g dosti podstatna. a tyka se opravdu velkeho mnozstvi uzivatelu, protoze nejvice lidi si takovy pristroj kupuje prave v praze ci brne. kdyz jsem u o2, tak diky spatnemu edge pokryti, budu casto odkazan jen na gprs.
napsat, ze to nevadi, je diletantismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  19. 01. 2007 10:13

No ja napr. 3G nepotrebujem.
Rozdiel v rýchlosti oproti EDGE nie je taký evidentný ako na notebooku, kde mám ale PC kartu. Skôr kladiem dôraz na WiFi. Všetky prenosné zariadenia vo firme máme pripájané prostredníctvom niekoľkých AP-čiek, čo je super, lebo je to rýchle a zadarmo.
Ale niekomu inému to WiFi chýbať nemusí. Veľa smartfounov WiFi nemá a nikto ich nezatracuje, že sú nepoužiteľné. Tiež je to vlastnosť a nie chyba.
OK?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  19. 01. 2007 10:25

Vzhledem k tomu, že existuje HTC TyTN - se stejnou koncepcí a podporou 3G - tak to opravdu nepovažuji za chybu. O to víc vzhledem k ceně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  19. 01. 2007 11:01

Myslím, že autor vycházel z toho, že docela nedávno se tu řešilo to, že se scie pořád v recenzích prská, že telefon nemá 3G, ale REÁLNĚ 3G skoro nikdo nepoužívá.
To je sice hezký, že většina kupujících je z Prahy a z Brna (i když já osobně bych to skormně tipl spíš na New York, Hon Kong, Singapur atd.), ale my tady taky známe Wi-Fi, víš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa666  |  19. 01. 2007 17:35

mobilni telefon s emailem mam proto, abych byl na mailu kdyz jezdim po praze. doma nebo v praci to nepotrebuju, tam mam pc. a rozhodne se neda rict, ze by praha byla primo promorena free hotspoty.
s 3g by to bylo mnohem jednodussi. mnohem. zvlast jak jsem psal kdyz o2 ma spatny edge, takze musim jet na gprs. to mi u takoveho pristroje prijde jako zasadnejsi chyba nez to, ze nema gps, i kdyz to by se mi take libilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
japonec  |  19. 01. 2007 20:07

nezlob se na mne, ale tvrdit, ze "nejvice lidi si takovy pristroj kupuji prave v Praze ci Brne" je hodne odvazne.
Odesel Siemens SX1 a proto jsem byl nucen si poridit novy pristroj, nejradeji komunikator. Chtel jsem, aby mel tyto parametry: hw klavesnici, 3G, GPS a vykonny proc. Takze jsem usedl ke compu a zacal studovat informace na netu. Ze vsech mi nejvic vyhovoval Tytn i kdyz nemel GPS.
Zasel jsem proto k prodejci, abych si ho osahal a vyzkousel. Co me okamzite zarazilo, Byl viklajici cely dil funkcnich klaves na predni strane. Pak jsem si vsimnul, ze obchodnik telefonuje s docela peknym i malym pristrojem. Pozadal jesm ho, jestli by mi ho neukazal. Hned jsem se do nej zamiloval a zacal me pozadavky prehodnocovat.
Potrebuji vubec 3G, kdyz je situace kolem UMTS zatim vselijaka (mam Vodafone (Karlovarsko)), GPS vyresim koupi samostatnym modulem. Zbyva vykon procesoru. Pokud je vse dobre vyladeno, tak si myslim, ze rozdil nebude tak znacny.
A jak to nakonec dopadlo? Koupil jsem Heralda. Zatim si s nim hraju a zkoumam. Jsem spokojem i kdyz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  21. 01. 2007 13:45

spokojen, i kdyz co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
japonec  |  21. 01. 2007 15:14

to jsem myslel obecne. Vzdyt nic neni dokonale, ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  21. 01. 2007 15:18

Jo tak... no jasne... chybi 3,5mm jack... mozna by to chtelo procesor 300 nebo 350 mhz... Ale vic je mylsim pro PDA zbytecny. pak by to chtelo hlavne vetsi RAM.
No, sem myslel ze neco takoveho bych si poridil... vypada to jako slusny WM stroj... i kdyz bojim se systemu. Ale snad by se to nejak dalo prezit.
Jinak vypada pekne, a ma vse co bych moh potrebovat.
Mozna si v budoucnu poridim nejakeho jeho nastupce. Protoze od Palmu se asi podobneho stroje nedockam :(
Ale stejne mi tenhle stroj prijde takovy sympaticky :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
José  |  18. 01. 2007 17:04

mizerná!
Jestli bude stejná jako u předchůdce tak ouvej...
Její výsuvný nechanismus je tak špatný že se za krátko ošoupe a špatně drží, stačí lehký dotek při např. vytahování z pouzdra a máte ji otevřenou a už se vám displ. překlápí a překlápí a překlápí...
Navíc v těch kolejničkách ve kterých běhá se také ošoupe a už se klávesnice klinká i do stran!
Procesor je jednoznačně další a obrovská slabina, prostě nestíhá.
Z popisu vlastností Varia II je jednoznačný závěr, NEBRAT !!!
A to doporučuji jako uživatel, který si ho koupil jako jeden z prvních v lednu před rokem celý natěšený, co to bude za bombu!
Obrovská oblíbenost u uživatelů? No nevím nevím, náhodou jestli to není marketingový tah operátorů. Jaká je prodejnost v porovnání s jinými telefony a komunikátory?
Rada od srdce - nekupujte ho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gillan  |  18. 01. 2007 17:15

Urcite si ho nekoupim. Slibuju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon101  |  18. 01. 2007 17:39

No ja si ho taky nekoupim (i kdyz jsem premyslel...), jdu radsi do Asus P525...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenika  |  18. 01. 2007 17:39

Já můžu jenom potvrdit, že jsem používal týden MDA Compact 3 s 200Mhz procesorem. Je to použitelné . Záleží, co od toho prostě čekáte. Když k tomu budete přistupovat jako k nabušenému stroji a budete se z toho vyždímat maximum, tak budete zklamaní. Pokud k tomu budete přistupovat normálně, tak budete spokojeni. Největší nedostatek chytrých zařízení (nemožnost přijmout hovor při velké zátěži procesoru - active sync, internet, a pod., je vyřešena). I při hodně silném zatížení procesoru jsem přijmul hovor během vteřiny. Takže jsem maximálně spokojený a budu si ho kupovat a všem s klidem říkám.... nebojte se jich....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 01. 2007 19:54

Dovolím si nesúhlasiť. Prečo?
Vario a iné produkty od HTC sú skutočne obľúbené, lebo ich užívatelia majú možnosť si svoje zariadenia upgradovať mnohými spôsobmi. Toto nemá napr. Nokia, ani niektoré iné značky, ktoré robia WM. Ale Vario v tomto skutočne exceluje.
Je pravda, že prvá verzia ROM bola veľmi nepodarená. Výrobcovi sa nepodarilo odladiť ju tak, aby dobre spolupracoval procesor, RAM a Flash-ka. Výsledkom boli pomalé odozvy pri bežných činnostiach ako je napr. príjem hovoru.
Odvtedy však vyšlo veľmi veľa nových verzií ROM od rôznych autorov. Stačí si len vybrať, stiahnuť z internetu a nainštalovať. Ale o tom zrejme ľudia ako Jose nevedia, však?
Sám som používal u bývalého zamestnávateľa Vario asi pol roka, až kým som nevymenil firmu. A Vario mi po nahratí nových ROM šlapal ako hodinky. Bleskové odozvy, žiadne problémy s rýchlosťou. Viem o čom píšem. Vario je momentálne jedno z najvyladenejších zariadení na trhu.
Je pravda, že "pomalosť" OMAP procesora na 200 MHz sa prejaví pri prehrávaní videa v DVD kvalite, alebo divx viac ako 320x240. Ja toto však neriešim, video na mojom pracovnom nástroji nepozerám a keď by som veľmi chcel, tak si ho upravím na 320x240 a dátový tok taký, aby sa film vošiel na kartu. Tak čo tak ho upravovať treba, DVD alebo klasický divx sa na kartu nevojde. Alebo si kúpiť kombináciu napr. Nokia 6230i a PDA napr. s Intelom na 625 MHz.
Čo sa týka bežných vecí, podľa testov je OMAP na 200 MHz na úrovni Samsungu na 400 MHz. Ale najviac záleží na vyladenosti celého systému a ROM. A Herald je v tomto vraj dobrý. Odporúčam www.ce4you.cz. Sú tam ľudia, čo sa vyznajú.
Preto môžem napísať: Neverte ľuďom, ktorí si v horlivosti kúpia mačku vo vreci a potom sú sklamaní, že to nevedia používať, tak len nadávajú.
Vario II je obchodný názov T-Mobile pre HTC TyTN (Hermes), nie pre Herald. Nezavádzajme ľudí, prosím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klokan  |  21. 01. 2007 02:08

José, to že se ti při vyndavání Varia z pouzdra přetáčí displej není klávesnicí (ta přetáčí displej až ve skoro vysunutém stavu) ale MAGNETY v pouzdře, které jsou tak silné, že ovlivňují fci telefonu. Nechápu že takovéto příslušenství si dovolí operátor přibalit jako originální doplňek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEkdo  |  22. 11. 2008 22:23

Co to?Já mám Heralda z bazaru,značně opotřebovaný ale klávesnice je až to poslední.Sice trochu drhne ale jinak vůbec nic a to ho mám už delší dobu.Mě stíhá záleží co na něm děláš pokud píšeš tento článek kde jsou vedle 4 flashové reklamy tak se nediv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  18. 01. 2007 16:50

Krom ceny není moc důvodů proč si tuhle krásku nekoupit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  18. 01. 2007 14:27

máte tam chybu - displej má pouze 2,8" - to je bohužel důvod, proč mám stále MDA II - ten tyhle prcky strší do kapsy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 01. 2007 14:11

Pán redaktor, budem sa tešiť na recenziu HTC 3300 (Artemis).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  18. 01. 2007 15:37

Nemusíte se těšit, recenze už vyšla: http://www.mobilmania.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=1113565

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 01. 2007 14:07

Ďakujem! Vážne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 01. 2007 14:07

Jedno "i" sa mi stratilo, sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 01. 2007 14:08

Aha, tak nie, to je len dĺžka titulku obmedzená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coffee  |  18. 01. 2007 00:02

Hezke, jen skoda procesoru a mech. makra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
japonec  |  18. 01. 2007 06:57

co porad vsichni mate s MHz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mic  |  18. 01. 2007 09:43

Mam Qtek 8310 a musim rict ze nekdy je tech 200MHz opravdu malo, pokud chci prehrat stream CT24 v high kvalite tak ho musim taktnout na 252MHz a pak jsou citelne i titulky dole. Mozna nam vsem pomohou nove Windows Crosbow snad budou podporovat i tyto procesory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  18. 01. 2007 10:55

možná by nebylo špatné,udělat test s Nokií 6680 (která je v textu nevím proč zmiňovaná) a na těchto zařízeních přehrát CT 24 v High kvalitě,aby se uvidělo,který procesor je lepší a potom to v recenzi 6680 doplnit,že nestíhá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  18. 01. 2007 10:59

no i když vlastně 6680 má proti HTC P4350 / Qteku 8310 hodně mizerný displej (176 × 208 bodů) což pro ni bude výhoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  18. 01. 2007 11:00

takže to porovnání udělat třeba s N50 nebo kerá má 320 x 240

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  18. 01. 2007 15:39

Nokia 6680 je zmiňovaná jen v souvislosti přenosu souborů prostřednictvím Bluetooth

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  18. 01. 2007 14:31

jak přehráváte ct24?? já když kliknu na odkaz tak se přehrávat nezačne :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mic  |  19. 01. 2007 10:05

Je potreba stahnout soubor ct24.asx a pak otevrit v TCMP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  18. 01. 2007 15:42

On je ten rozdíl znát i u přehrávání DivXu. Například do iPaqu rw6815 (416 MHz Intel) můžete zkopírovat film určený pro PC a klidně jej plynule přehrávat. Pro HTC jej musíte zkonvertovat do nižšího rozlišení i datového toku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  18. 01. 2007 19:49

a jak je to u smart Nokií ? Ty přejrají taky film určený pro PC nebo se musí upravovat nebo přehrajou vůbec něco ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  07. 02. 2007 10:23

přehrajou, je do nich player přímo od DivX takže přehraje normálně video, nebo smart moive a to konvertuje na menší rozlišení a velikost. Nechápu co je to za debilní otázku, iPaqa sem měl taky a je tam 400MHz fakt znát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor