Huawei poskytuje nadstandardní servis. Vymění prasklý displej a telefon vyzvedne na vlastní náklady

Huawei ke svým vlajkovým novinkám P20 a P20 Pro nabízí nadstandardní záruční servis. Pokud se vám náhodou v prvních třech měsících poškodí displej nebo i krycí skleněná plocha zad, Huawei ji vymění zcela zdarma. Stačí se jen na registrovat do programu Premium Servis na webu nebo přímo v telefonu v předinstalované aplikaci HiCare.

Druhou částí nadstandardního servisu je vyzvednutí, oprava a doručení opraveného telefonu zpět zákazníkovi kurýrem na náklady Huawei. Tuto službu lze uplatnit v průběhu celé dvouleté záruční lhůty. Pro objednání stačí kontaktovat zákaznickou infolinku Huawei (+420 239 018 465).

Služba Premium Servis je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Pro uplatnění některé ze služeb Huawei Premium Servis budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu.

Diskuze (5) Další článek: Nubia V18: stylová čínská odpověď na širokoúhlé Huaweie a Honory

Témata článku: Huawei, Prasklý displej, Infolinka, Zákaznický servis, Záruka, Servis, Huawei P20, Huawei P20 Pro, První měsíc, Druhý část, Telefon, Náklad, Displej, Nadstandardní servis, Zakoupení, HiCare, Předinstalovaná aplikace

Určitě si přečtěte