Huawei poskytuje nadstandardní servis. Vymění prasklý displej a telefon vyzvedne na vlastní náklady

Huawei ke svým vlajkovým novinkám P20 a P20 Pro nabízí nadstandardní záruční servis. Pokud se vám náhodou v prvních třech měsících poškodí displej nebo i krycí skleněná plocha zad, Huawei ji vymění zcela zdarma. Stačí se jen na registrovat do programu Premium Servis na webu nebo přímo v telefonu v předinstalované aplikaci HiCare.

Druhou částí nadstandardního servisu je vyzvednutí, oprava a doručení opraveného telefonu zpět zákazníkovi kurýrem na náklady Huawei. Tuto službu lze uplatnit v průběhu celé dvouleté záruční lhůty. Pro objednání stačí kontaktovat zákaznickou infolinku Huawei (+420 239 018 465).

Služba Premium Servis je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Pro uplatnění některé ze služeb Huawei Premium Servis budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu.

Diskuze (5) Další článek: Nubia V18: stylová čínská odpověď na širokoúhlé Huaweie a Honory

Témata článku: Huawei, Prasklý displej, Infolinka, Zákaznický servis, Servis, Záruka, Huawei P20, Huawei P20 Pro, Opravený telefon, Zakoupení, Displej, Support, Nadstandardní servis, Předinstalovaná aplikace, Druhý část, Telefon, HiCare, První měsíc, Náklad


Určitě si přečtěte