I v těžkých dobách Honor meziročně posílil, dařilo se mu hlavně v příslušenství

Honor zveřejnil několik prodejních statistik za uplynulý rok 2019. Podle agentury IDC narostl prodej smartphonů za první tři čtvrtletí loňského roku zhruba o pětinu, přičemž se této dceřiné značce Huawei dařilo i na trzích střední a východní Evropy, kam patří i Česká republika.

Huawei i Honor od loňského května řeší potíže související se sankcemi americké vlády, která brání americkým firmám (až na výjimky) s čínskými značkami spolupracovat. Loni se embargo nejvíc projevilo na chybějících aplikacích a službách Googlu v telefonech. Kvůli tomu firmy nechtěly některé modely uvést globálně a prodeje ve druhé části roku zpomalovaly.

Klepněte pro větší obrázek

Letos už se značky Huawei a Honor rozhodly jít cestou vlastních aplikací a služeb HMS (Huawei Mobile Services) a nové smartphony představují zcela bez služeb Googlu. V případě novinek Honoru (smartphony View30 Pro, View30 a 9X Pro) ale zatím o prodeji na českém trhu nebylo ještě rozhodnuto.

Oblastí, kde si Honor může kompenzovat určitý pokles prodeje smartphonů, je nositelné příslušenství. Podle agentury Canalys narostly prodeje „wearables“, zejména chytrých hodinek meziročně o 1 333 %. Do roku 2023 analytici predikují prodej až půl miliardy chytrých zařízení značky Honor včetně smartphonů, hodinek, náramků, reproduktorů, sluchátek atd.

Diskuze (1) Další článek: Samsung se loučí se službou PlayGalaxy Link. Betaverze znamená konečnou

Témata článku: Honor, , , , , , , , , Prodej smartphonů, Značka, Dar, Prodej, Česká republika, Pokles prodeje, Evropa,