Upadl mi telefon a rozbila jsem si displej... Super, vyměnili mi ho na počkání do 3 h za 2 tis...
Ovšem další den jsem zjistila, že mi nejdou sluchátka a šla jsem reklamovat... Když pominu chování personálu, který má z mého pohledu věci na háku a snaží se, aby je kdokoli co nejméně obtěžoval... tak jsem skončila s tím, že vyřízení reklamace trvá 30 dní, že se mi možná ozvou ale dřív (běžné je prý do 3 dnů aspoň nějaká informace)... požádala jsem o náhradní telefon, tedy mám nějaký shit, který mi tedy rozhodně nepokreje, co potřebuju, nabíječka pouze s koncovkou usb, to prostě normálně nevyužívám... a když jsem odcházela, tak jsem se dozvěděla, že za to půjčení ještě budu platit... tedy jsem bez dat, bez navigace a i bez kusu kontaktů, protože mi je tam prostě nepřetáhli, ten telefon nelze ani propojit přes bluetooth na handsfree v autě... a nejlepší je, že pokud se tedy v sobotu neozvou, tak takto strávím 14 dní dovolené...
A jako ještě jedna poznámka - to se mi fakt dělalo zle - ty lidi se tam chovaj jak spratci... přišla tam asi 70ti letá paní řešit svůj telefon a pak zoufale odcházela... ta jejich dáma s ní mluvila tak, že to bylo na férovku na přes držku, ani se nesnížila, aby té paní vysvětlila věci tak, aby je starší člověk pochopil a v podstatě jí vyfuckovala... no hnus na entou...
fracci, spratci, kvalita práce zřejmě dost nízká a vyřizování reklamací si u nich fakt užijete