Infolinka T-Mobile živě: vstřícný přístup samozřejmostí

Diskuze čtenářů k článku

Roman  |  20. 10. 2010 13:59

TM má katastrofální přístup k zákazníkům! :......samozřejmě je to o lidech ani já jsem nebyl principielně nespokojený byli i světlé chvilky ale to je nic ve srovnání s čím jsem se několikrát sekal.Pokud chcete platit a obědvávat služby jsou vždy vstřícní a slušní ale pokud chcete něco nestandardního začnou problémy komunikoval jsem mailem a přes info linku, když si uvědomím že monitorují konverzaci a zapisují poznámky jako by z jednání přijde divné že si protiřečí.....co nešlo mailem šlo infolinkou a naopak.Zjistil jsem že ná mém účtě někdo manipuloval s bonus body najednou mi připsaly 20000 bodu a tentýž den odepsaly nejednalo se o jejich chybu kterou by napravily zjistil jsem že za ty body bylo čerpáno zboží na zn. prodejné ..dva telefony a twist kupony prostě machinace zřejmě nějakého zaměstnance.Když jsem požadoval vysvětlení řekly mi ať pošlu písemnou stížnost !!!!v dnešní době !!! a dál se semnou nebavily když uvážím že jsem bussines partner T-Mobilu už sedmnáctým rokem je mi s toho nanic za celou tu dobu jsem po nich nikdy nic nechtěl jenom jsem platil posledních pár let celkem dost 2000-3500 měsíčně smlouva mi skončila a teď mám smlouvu na neurčito,byl jsem se zeptat u VF a byl jsem v šoku co mi nabídly nikdy jsem nepátral po slevách nebo akcích u TM platil jsem třeba tarif deset let starý dokážete si představit co to bylo za šajbu takové zákazníky oni potřebuji proto jsem zažil další šok když jsem kontaktoval info linku s tím že jsem dostal konkurenční nabídku a chtěl jsem ať mi udělají nabídku oni operátor nabízel úplné nesmysly horentní minuty na víc které jsem nepotřeboval no prostě opruz když jsem to porovnal z nabídkou VF nedostaly se ani na50% a jí měly překonat a dlužno dodat že když jsem chtěl ať mi jí pošlou mailem človíček mi sdělil že neví kdy to stihne že jestli budou lidi volat na info linku bude se muset věnovat jim to mě úplně dostalo jeden člověk zvedá tel na infu a zároveň má vytvářet kvalitní nabídky a navodit u zákazníka pocit důležitosti???!!!Tohle to je marketingová katastrofa s názvem T-Mobile!!!! No nic po sedmnácti letech v TM si vyzvednu u VF transportní kód a navštívím prodejnu TM ale tentokrát jin na jakoukoli nabídku se.u přesně podle hesla ..."pozdě býka honit"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabi  |  12. 05. 2010 19:31

Zkušenost zákazníka
U firmy T Mobile jsem si zaplatila tzv.připojení na internet přes Kombi kartu. Protože internet nefungoval nebo jel pomalu či vypadával,od září loňského roku jsem činila reklamace na infolince,na prodejně í mailem. Odpověď obvykle zněla,že chyba je na mé straně,ať si nechám prohlédnout počítač,nebo že odesílám příliš mnoho dat a zrřejmě mám v počítači spyware apod. Připomínám,že jsem si od nich za cca 5 000 koupila Kombi kartu. Na prodejně mi doporučovali koupit novou /!/, že to snad /!/ pomůže. Stále jsem platila 850 CZK měsíčně. Nikdo mi nenabídl jakoukoliv pomoc. Koncem dubna 2010 jsem zaslala T Mobile dopis,kde opět sděluji problém a oznámila,že odcházím. T Mobile mi v květnu odpověděl viz níže - že holt bydlím v lokalitě,kde je mnoho připojených a to je chyba a oni za to nemohou. Nikdo mi nenabídl např.kompenzaci,snížení ceny apod. Popisuji popravdě tuto zkušenost jako varování pro další klienty. Žádná fakta jsem nezkreslila.Připojuji níže email od T Mobilu,kde je to co říkám,uvedeno.Kinzel
Velmi nás mrzí, že nejste se službou Internet 4G spokojena. Dostupnost a rychlost této služby je závislá na mnoha faktorech, zejména na momentálním lokálním zatížení sítě a úrovni pokrytí dané lokality. Vzhledem k těmto faktorům bohužel nemůžeme zaručit, že vždy a všude dosáhnete kvalitního připojení. Nedostatečné pokrytí pouze na některé části území České republiky nezakládá právo Účastníka odstoupit od Účastnické smlouvy. Ujišťujeme Vás, že stále pracujeme na tom, aby se naše síť rozrůstala. Nadále také zvyšujeme počet vysílačů, které by lépe pokryly naše území. Dle vyjádření technického oddělení je pokrytí a kvalita signálu ve Vaší lokalitě zhoršena a nedosahuje optimálních parametrů. Tato situace je dána hustou zástavbou v dané lokalitě a datovými vysílači, které jsou často přetíženy.
V tuto chvíli Vám nemůžeme bohužel poskytnout příznivější informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  25. 03. 2010 09:08

vstřícnost a jaká, arogance když jsem chtěl jít k jinému operátoru, brrr. T Mobile nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rino  |  07. 04. 2010 00:59

No a to by tě měli přemlouvat a na kolenouch prosit aby jsi u firmy zůstal? Každej očekává že se zněj operýtor posedí na zadek když řekně že odchází k jinému operátorovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
multi.flexi  |  23. 02. 2010 02:50

No ja byl operator u O2 na 1180/1188 a pracovni prostredi teda dosti podobne, hodne brigadniku a starsich lidi, ostatni celkem socky. Jinak sme meli stejny kompy akorat vetsina uz byla vymnenena za novejsi Delly. Jen mam muzu rict, ze kdyz je fronta tak vam muze huba upadnout a neskutecne to unavuje. Jinak bylo krasne videt jak chce O2 krasne cucat lidi vecma jako zdelte cenu hovoru jen bez DPH nebo desetkrat se zeptejte jestli to chce poslat sms a spojit. No a po zavedeni 1188.cz se to vsecko jeste zhorsilo pac prvotni hledani bylo tam a prito tam nikdy nic nebylo a nejlepsi bylo stejne vzdycky hledat v databazi cisel (zlate stranky) a pak sup na net. Ale to O2 naridilo projet jeste dalsi 3 bezvyznamne databaze aby si zakaznik pekne pockal a zaplatil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jookie  |  22. 02. 2010 23:20

+ Je vecer a ja musim spat, nemam cas cist komentare, ikdyz bych rad. Kazdopadne sem napisu to svoje.
-- Operatori TM a celkove TM je sit sama o sobe pro prijemne nalazeni cloveka :D Snad kazdy druhy klient mel problemy pri uzavirani smlouvy u TM :D
+ To same je u VF + samoobsluha + dobry pristup ke klientum, kde za jednoduchy tarif (i pro studenty) nemusite uzavirat smlouvu na 24 mesicu jako je tomu u TM :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 02. 2010 11:58

Na operatory TM si osobne stezovat nemuzu. Profesionalni a pritom lidskej pristup. Absolutne nejhorsi zkusenost sem mel zatim s infolinkou CSOB, kde si clovek uz po privitani operatorem pripada, jak kdyby obtezoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RenoFucker  |  22. 02. 2010 12:07

Taky mam dobre zkusenosti. Snad jen jednou byl operator trochu neprijemny.... ale opravdu jen "trochu".
A kdyz jsem ukoncoval smlouvu,byli az tak prijemni ze mi neustale volali a nabizeli specialni balicky a dokonce k akcnimu balicku 100 (nepamatuji si, co to bylo-mmozna bav se mych pet....) mi nabizeli navic 10 volnych minut a po odmitnuti dokonce 20 volnych minut.
Tohle byl pro me vrchol. Je videt,kde nas koncove zakazniky maji,kdyz z nas tecou prachy. Hlavne aby tekly dal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 02. 2010 13:35

Tak ukoncovani smluv uz je zas jiny kafe... tam je pak milej kde kdo :)) a to ze clovek dostane stokrat lepsi nabidku, kdyz chce odejit je uz verejnym tajemstvim :) Je ale pravda, ze kolikrat ziram co vsechno si muzou dovolit jen aby si udrzeli zakaznika.. a jak ostatni zakazniky pumpujou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Ruprecht  |  22. 02. 2010 17:30

To například na zákaznickém centru NETBOxu se chovají opravdu zvláštně.
Když jsem jim psal, slušný mail, jakým způsobem jim dát výpověď, tak mě, bez jakékoli ironie, velmi slušně odpověděli, jak řesně postupovat. A dál? Nic. Asi mají příliš zákazníků a jsou rádi když jim ubude zbytečné administrativní práce, však vystavovat faktury apod. to určitě zabere informačnímu systému a automatizovyným skriptům nemálo času...
prostě mne zarazilo, že retenční oddělení u nch buď spí, nebo na zákaznickém centru sedí znudění brigádníci, kterým je jedno, zda firma prosperuje.
proste mne to zamrzelo, byl jsem u nich několik let a oni se mne ani nezeprtali, proč odcházím, a případně mne mohli nebídnout řešení. No co už, kdo chce kam, pomozme mu tam, jak se říká, v tomto NETBOX opravdu se VELMI liší od mobilních operátorů. Asi není tak bohatý, aby si mohl dovolit udržovat stávající zákazníky... achjo...
Tak jsme je tedy přestal obtěžovat a šel jsem o telefónice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  22. 02. 2010 19:31

Tak všecko dobré s tím O2 pertinaxem. Já naopak hned jak se k nám Netbox dokope, opustím UPC a objednám symetrický stomegabit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Ruprecht  |  22. 02. 2010 20:28

Spíš jde taky o to, že mne stačí 8Mbit, ale chci k tomu mobilní net.
Takže takto mám 8Mbit za 600Kč/měs (bez FUP) + mobilní 3G net za 150Kč/měs (10GB FUP)
+ mobilní tarif za 110Kč/měs (jen tedy 40min ale mne to stačí)
S Netboxem bych měl pevnej net za 481Kč + mobilní net bych u kysdlíků ukecal maximálně na 400Kč/měs níž by to nešlo
Resumé
---------
Kyslík v tomto případě vychází mnohem výhodněji. A ruku na srdce, 8Mbit si myslím, docela bohatě postačuje i např. na streamované video, alespoň dokud nezavede ct24 full hD 1080 i přes net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 02. 2010 22:30

Ne každá firma nutně potřebuje pracovat jako arabské tržiště a smlouvat, handlovat, prosit, podbízet se... Navíc to ani není profesionální přístup a "retenčními" odděleními si jakákoli firma dlouhodobě jenom uškodí. Problém operátorů je, že fungují na kvartálních, maximálně ročních ukazatelích výsledků - to je ale moc krátká doba. V delších časových úsecích (5-10) let způsobují retenční oddělení a přespřílišné akce (akce na všechno a trvající 365dní v roce) jenom propad, protože dlouhodobě devalvují hodnotu dané služby a její význam.
Skutečně silná firma se zákazníka neptá a nedoporušuje! Nabídne mu maximální možnou kvalitu za přijatelnou cenu... Nechceš? OK, támhle je východ!
Já podnikám přesně tímhle stylem a mám několikrát větší zisky než konkurence, která má stále "akční nabídky", "extra slevy" a nevím co všechno... D
Navíc, když dáte někomu 50% slevu, tak ho nepotěšíte, ale bude si připadat nas*aný, protože si uvědomí, že celých x let platil 50% současné ceny úplně zbytečně! Takového zákazníka si stejně neudržíte a po skončení slevy odejde... Když chce někdo odejít, je lepší než mu dávat slevy ho opravdu nechat jít a místo něj nabrat druhého, který bude platit 100% ceny.
Takže nevím co na tom nechápete, ale já mám v peněžence naprosto stejné peníze od Franty Nováka jako od Tomáše Maříka - takže než bych dal Frantovi slevu, raději ať si třeba táhne a přiberu Tomáše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawe  |  02. 03. 2010 13:43

A telefonica,ta se vyplatí!!?? Já jsem od nich(O2) odešel s komplet ISDN linkou(4 čísla) k VOIP operátorovi Mikrotech a nemůžu si vůbec stěžovat.Vteřinová tarifikace,2,70Kč/min na mobil,0,20Kč/min na pevnou a pokud mi někdo volá,tak mi za to ještě platí.Účty mi klesly na pětinu.Ale kdo nevyzkoušel vteřinovou tarifikaci a VOIP, neuvěří. Zákaznické centrum řeší vše individuálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  05. 03. 2010 14:10

Mám podobnou zkušenost. Ale tentokrát s Českou Spořitelnou. Rozhodli jsme se ve firmě, že u nich kvůli špatným podmínkám zrušíme běžný účet a termínovaný vklad. Obě částky dohromady dají slušnou kupu peněz. Když jsem tam šel a účet rušil a všechny prostředky převáděl do jiné banky, čekal jsem, že se zeptají proč. Co nám tak nevyhovovalo, že musíme odejít jinam? A světe div se - nic. Vždyť kdyby aspoň pro sebe si monitorovali, proč jim odcházejí lidi, aby tu oblast molhi zlepšit. Nic. To mě zaskočilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warcz  |  22. 02. 2010 11:30

Njn protože firemní zakazníci většinou už mají zažitou slušnost při komunikaci a řešení problemu narozdil od Twistu... Na druhou stranu po pul hodině čekání na Twistu bych taky slušný moc nebyl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kašpar  |  23. 06. 2010 21:33
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor