iPhone a opakovaná vada sluchátek: prodejce vrátil peníze až na výzvu soudu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

Anonymizovaný  |  13. 11. 2018 20:36

Musím konstatovat, že klasická "apple sluchátka" ať už s konektorem 3,5 jack nebo jejich prakticky identický model s konektorem lightning jsou skutečně ne moc odolná až šmejdská - co se týče výdrže. Zvuk mají dobrý a hlavně mají i dobrý mikrofon na hovory.Řešil jsem něco podobného a sluchátka od Apple mi šla do kytek vždycky zhruba po 4-6 měsících používání. To jsem se k nim přitom choval pěkně a dbal jsem na to, abych kabely neohýbal, nelámal atd. Teď používám bluetooth Pioneer, zvuk OK, ale mikrofon nic moc - protistrana si stěžuje na slabý zvuk.Nemáte někdo nějaká prověřená bluetooth sluchátka, s kterými se dá dobře telefonovat, mají dobrý zvuk a vydrží minimálně 8 hodin provozu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2018 18:55

Zadny Apple, zadne problemy. Servisy jsou plne jajafounu, proc asi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2018 18:04

Reklamace telefonu jsem řešil skoro 15 let z pohledu obchodníka. Chápu obě strany. Zákazník je otrávený nad neustálým řešením reklamací, prodejce také a navíc jsou sluchátka považována jako nevděčné příslušenství k telefonu. Když jsem viděl, jak se k nim chová náš puberťák a likviduje jedna za druhými, dospěl jsem k názoru, že bych nikdy dobrovolně sluchátka neprodával. Zamyšlení - výsledkem může být to, že výrobci přestanou toto příslušenství do balení dodávat. Cenu to nesníží. Chceme to?
Pokud by byla sluchátka samostatně prodejná (chápejme - některé příslušenství už nelze koupit samostatně), dala by se jako řešení opakované reklamace vrátit cena samotného příslušenství. Samozřejmě by muselo jít o případ, kdy se příslušenství nahradit dá (za originál) a výrobce pak neodmítá následující reklamace tvrzením, že vada byla způsobena neoriginálním příslušenstvím. Tohle výrobcům prostě nezávidím - zákazník si je schopný koupit opravdový aušus, který v horším případě odrovná telefon (kabel, nabíječka, baterie). Dokáže to pak servis zjistit ve 100%? Ne.
Pokud nebyla sluchátka jako významný bonus k telefonu (třeba Sony za 5000 byly před pár lety jako dárek u O2) nepovažoval bych je za příslušenství nezbytné k uzavření obchodu a pro chod telefonu a pouze ho měnil během záruky telefonu nebo po opakované reklamaci vrátil peníze pouze za ně. Něco jiného je nabíjení. To už nezbytné je a zákazník by měl vždy používat originální nabíječku.
Kdybych byl prodejce, snad bych na fakturách i uváděl, že sluchátka nejsou součástí balení. Pokud je tam někdo najde, ať je rád, ale s reklamací sluchátek ať ke mě chodit prostě nezkouší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  13. 11. 2018 08:55

Chtěl bych jen dodat že platební příkaz je u nás neskutečně podceňovaná systémová páka a lidé se zcela nesmyslně soudí na úrovni trestního práva, místo aby jasné spory řešili občansko-právní cestou na úrovni vydání platebního rozkazu.Pokut jsou věci zcela zřejmé, např. někdo Vám dluží peníze, má vrátit peníze za vadné zboží a pod., je zcela zbytečné se pokoušet prokazovat, jestli páchá zločin. Předložte soudu odpovídající dokumenty a ten ve zkráceném řízení zpravidla vždy vydává platební příkaz, pokud máte v ruce vše potřebné.Právník té dámy je moudrý i chytrý zároveň.Proti platebnímu rozkazu je jen málo obran, pokud jsou podklady jasné. A pokud dlužník na výzvu nereaguje, nastupují obratem exekutoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2018 08:29

Paní Kristýna bude zřejmě lopatka exkluzivního charakteru - taková ta "blondýna", která zmateně jezdí v luxusním SUV od manžela a hraje si na velkou dámu z amerického seriálu..Protože asi nikoho normálního nenapadne se soudit a požadovat odstoupení od celé kupní smlouvy kvůli přibaleným sluchátkům. Proboha, vždyť to jsou úplně základní sluchátka za pár kaček, přibalené jako "bonus". To je podobné jako chtít vrátit celé nové auto jen kvůli tomu, že výstražný trojúhelník byl polámaný a nešel složit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2018 05:48

Já zažil něco podobného ale s telefonem, 4 krat reklamované závady a nechtěli mi vrátit penize. Vždy to musi byt 3 stejné nebo 4 závady jiné, ale pozor musi to bránit v uživani, což sluchatka jsem taky ke konci řešil s dalšimi zavadami a je to sporné trochu. Když to zhrnu, pul roku tvrdého boje, jsem nakonec vyhrál po páte reklamaci a bylo mi vráceno 22tisic 2 dny před koncem záruky, což potěšilo když se S7 edge se prodaval na inzerci tak za 7k. Dohromady 5 reklamaci, u každé 3-4 závady, prodejce T-Mobile. Řešeno Čoi na soud nedošlo. Velky pozor na telefony u operatoru, maji tak trochu své záručni podminky (slova ČOi) Jinak rada na závěr, pokud vite že jste v právu tak bojujte, nevzdávat to. O všem rozhoduje servis, dobře zvažit jaký vybrat, operátoři mají své nasmlouvané a budou vám tvrdit že musite využit jejich (není to pravda) Celkem hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2018 03:32

Priznam se, ze do toho bych nesel - riskovat 10 000 za spor kvuli sluchatkum. A ani ve snu by me nenapadlo, ze mam pravo na dobropis, kdyz jsou vadna jen sluchatka. Ono taky 5x reklamovat sluchatka musi byt poradny opruz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor