Jací jsou milionáři našich operátorů?

Víte, jak si žijí miliontí zákazníci našich operátorů? Co vše od nich dostali a u kterého operátora se vyplatí dojít si pro miliontou kartu SIM? Nabízíme vám malé srovnání, jak se mají milionáři.

Vše začalo u Eurotelu

U příležitosti zisku miliontého zákazníka v síti Oskar se sluší vzpomenou si na podobné úspěchy zbývajících dvou operátorů. Spousta času už uplynula od doby, kdy Eurotel jako první operátor v Česku získal svého miliontého jubilanta. Že ho získal jako první je pochopitelné – pár měsíců neměl ve službách GSM konkurenci (RadioMobil spustil svoji síť o tři měsíce později) a navíc měl již slušnou základnu zákazníků systému NMT. Svého miliontého zákazníka získal ve středu před Vánoci roku 1999. Tím šťastlivcem se stal student z Brna, který kupoval na Vánoce sadu Go pro své rodiče. Doslova se mu nedostávalo slov, když zjistil, jaký dáreček mu Eurotel nadělil, dostal totiž od Eurotelu milión korun. Na své rodiče se zkrátka vyplatí myslet.

Paegas myslel na všechny

Druhým, kdo získal svého miliontého zákazníka, byl Paegas (RadioMobil). Stihl to v březnu - pár měsíců po svém konkurentovi. Kdo se stal tím „šťastným“ nevíme, protože Paegas se raději rozhodl, že potěší všechny uživatele vlastní sítě. Ti mohli v neděli 19. března 2000 volat za poloviční ceny. Abychom mohli alespoň částečně porovnat obdařené jubilanty v jednotlivých sítích, sáhneme po 2,5miliontém zákazníkovi sítě Paegas. Stal se jím uživatel ženského pohlaví, který měl jistě větší radost ze svého umístění, než jeho miliontý kolega. Výherkyně získala telefon podle svého výběru (Ericsson T39m), aktivaci se zlatým číslem a krásně vypadající cifru 2,5 milionu haléřů, což v přepočtu vychází na dvacet pět tisíc korun.

Oskarovec ještě oslavuje

A co získá nejčerstvější milionář sítě Oskar? Troufám si konstatovat, že nejvíce. Získá možnost provolat milión korun, telefon z Oskarovy nabídky dle vlastního výběru, kapesní počítač Compaq iPaq, zlaté číslo, pět Testkaret pro své blízké zdarma, aktivaci roamingových služeb, aktivaci služby Oskamarádi zdarma a nakonec ještě VIP servis na OskarLince.

Magie zvaná milión

Milión je kouzelné číslo, dá se využít pro reklamní účely i jako náborová kampaň do svých řad - jak jsme viděli v podání Eurotelu, který již dlouho před svým prvním miliónem lákal lidi na milión korun. Předmiliónová akce Oskara byla naopak serióznější a obešla bez většího humbuku. Můžeme říct, že jediní uživatelé, kteří mají jasno nad správností výběru svého operátora, jsou právě ti miliontí. V případě Paegasu spíše 2,5miliontí. Na vás zůstává rozhodnutí: čí miliontý uživatel je na tom lépe?

Chtěli byste být miliontým zákazníkem svého operátora?

Diskuze (38) Další článek: Pohřeb pagingu v Česku aneb připravte si rakve

Témata článku: , , , , , Ericsson T39m, Mil, Milionáři, Operátor,