Jak funguje přesměrování na hlasovou schránku u Twistu?

Dotaz: Mám předplacenou kartu Twist a chci přesměrovat všechny příchozí hovory na jiný telefon. Přestože je na mém telefonu přítomna funkce přesměrování, nemůžu tuto funkci nastavit. Je chyba na mém telefonu, nebo tuto službu Paegas nepodporuje?
Vítězslav Burda: Mám předplacenou kartu Twist a chci přesměrovat všechny příchozí hovory na jiný telefon. Přestože je na mém telefonu přítomna funkce přesměrování, nemůžu tuto funkci nastavit. Je chyba na mém telefonu, nebo tuto službu Paegas nepodporuje?

Mobility: RadioMobil přesměrování podporuje, ale u předplacených karet Twist je pevně nastaveno – do hlasové schránky. Nikam jinam hovor přesměrovat nemůžete. Pokud chcete tuto službu využívat, budete si muset pořídit klasický tarif, kde přesměrování není nijak omezováno. U Twistu si pouze můžete přesměrování na záznamník zrušit a poté opět aktivovat.

Jak to provést? Zavolejte na informační linku (4603) a požádejte operátora o zrušení přesměrování do hlasové schránky. Když vám potom někdo zavolá a vy budete zrovna uskutečňovat jiný hovor, mobilní telefon by měl zapípat. Když druhý hovor odmítnete, ozve se volajícímu obsazovací tón. Pokud budete mít mobilní telefon vypnutý, ozve se volajícímu informace o tom, že váš mobilní telefon je v současnosti nedostupný.

Tento článek byl napsán pro servis časopisu Mobility

Témata článku: Ostatní, Twist, Hlas, Druhý hovor, Přesměrování

Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení