Článek je výkladem existujících právních norem vztahujících se právě na prodej sad s mob. telefony. Je dost výstižný, kupující má opracdu poměrně rozsáhlá práva, která ho chrání, ale podle mně stejně často prodejci operátorů zákazníky prostě převálcujou, protože když nebudou chtít reklamaci uznat, musí se stejně k soudu a to běžný člověk moc nechodí, navíc by musel žalovat v Praze, kde taky všichni nebydlí...
Podle mně je pravda to co je v článku, že jde o prodej samostatných věcí za samostatné ceny, které lze v podstatě dovodit (cena sady minus cena samotné karty se rovná cena telefonu), soud by to vzal určitě spíš než výmysly operátora, účtovat to jako u paušálu.
Problém ale zřejmě neni v popisované povinnosti upozornit na reklamační podmínky, protože operátoři je mají ve svých všeobecných podmínkách a ty jsou součástí smlouvy, kterou uzavíráte, když si mobil kupujete (v prodejně si je můžete před koupí přečíst, jenže jsme zase u toho- málokdo si před koupí tu brožurku vyžádá).