Jak řešit problémy na infolince

Diskuze čtenářů k článku

OK-man  |  24. 07. 2004 01:28

Ptáte se proč se nám s Vámi špatně komunikuje?


situace: Volám na 800123456 (Český Telecom) aby mi změnili ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát.


<i>Vytáčím číslo ...........


1.krok Český Telecom, dobrý den, dovolali jste se do TCS...
2.krok Pro komunikaci v ČJ stisknětě 1, for EN press 2....
3.krok (informace o novinkách)
4.krok zadejte číslo linky o které chcete hovořit
5.krok pro spojení s operátorem stisknětě * (až sem bych to zatím chápal)
6.krok pokud si opravdu přejete hovořit s operátorem stiskněte * (°°°°kolikrát se mě ještě zeptá?
7.krok ...do ucha mi hraje protivná melodie, když skončí tak se ozve "Všichni naši operátoři se momentálně věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, zavolejte prosím později." A AUTOMAT DRZE UKONČÍ HOVOR


CELÝ POSTUP OPAKUJ O PÁR MINUT ZNOVU.... SE STEJNÝM VÝSLEDKEM


NA PO 4. SE HOVOR NEUKONČÍ... ŽE BY ZMĚNA?...


melodie se přehrává už asi po 20 dokola, telefon ukazuje 15minut spojení (ještě že je to "zdarma")


8.krok konečně to zvedla nějaká žena. Představí se tak, že jí vůbec není rozumět. ...ptá se mě jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a položím dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
Ona na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...
Ona: Dobře, tak já Vás přepojím...


do ucha mi zase zní ta pitomá melodie... už mě to nebaví poslouchat display telefonu ukazuje už 27minut.... konečně to zvedl (pro změnu) muž.


Opět mu není rozumět jak se jmenuje... prostě jen něco zahuhlal.


zase se mě ptá jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a znova položím stejný dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
On na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...


On: Mohu se Vás zeptat proč jste se tak rozhodl, co Vás k tomu vedlo?


... následovala konverzace, kterou si už nepamatuji doslova, protože mě operátor svými dotazy vytáčel do nepříčetnosti.Přesto jsem se udržel a jednal ve vší slušnosti. Dokonce i ve chvíli, kdy mě začal odříkávat ceny tarifu ISDN2 Internet 780, který jsem do té doby používal. Nepřestal ani když jsem se ho snažil přerušit slovy, že tuto informaci znám a už ji ani nepotřebuji.
Nakonec jsem z něj dostal informace, které jsem požadoval.Ale byl to boj!!!


Získané informace jsem si sepsal na papír a druhý den se rozhodl, že tuto změnu opravdu chci podstoupit.


Proto jsem zavolal opět 800123456... s tím že chci objednat "přeměnu ISDN linky"!


Tentokrát jsem se probojoval k operátorce mnohem dříve a tak jsem měl ještě dobrou náladu. Ovšem hned mi jí zkazila, když mi oznámila, že musím zaplatit 169 Kč, vyplnit a poslat nějakou smlouvu a čekat než se mi ozve technik... Včera mi ten oprátor řekl, jen že ke mě pošlou technika, který odpojí "tu bílou krabičku" a od nového měsíce již budu mít ten nový tarif. </i>
....................................
tohle byl konkrétní případ z 19.7.2004, ale podobných zkušeností máme v rodině víc. Horší komunikace je s operátory z placených linek...volání na úřady a pojišťovny, kde si vás přehazují jako horký brambor.Ale to by už bylo do jiné diskuse.


A pak se divíte, že jsou na vás zákazníci nevrlí? Jednáte s námi jako s pitomcema, hustíte do nás informace o které nemáme zájem. A u těch informací o které zájem máme nám nesdělíte ty nepříjemné "povinnosti": placení, papírování, a čekání až si milostpáni technici na mě udělají čas.


<b>KAM SE PODĚLO BAŤOVSKÉ HESLO: "NÁŠ ZÁKAZNÍK - NÁŠ PÁN"</b>



PS: Otázka na asi trochu jiné téma: proč mám vlastně platit za změnu tarifu? Jaké s tím má operátor spojené náklady? Připadá mi to jako pokuta, za to že jsem si já dovolil rozhoudnout se platit měsíčně méně. Vysvětlí mi to někdo?


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK-man  |  24. 07. 2004 01:26

Ptáte se proč se nám s Vámi špatně komunikuje?

situace: Volám na 800123456 (Český Telecom) aby mi změnili ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát.

Vytáčím číslo ...........

1.krok Český Telecom, dobrý den, dovolali jste se do TCS...
2.krok Pro komunikaci v ČJ stisknětě 1, for EN press 2....
3.krok (informace o novinkách)
4.krok zadejte číslo linky o které chcete hovořit
5.krok pro spojení s operátorem stisknětě * (až sem bych to zatím chápal)
6.krok pokud si opravdu přejete hovořit s operátorem stiskněte * (°°°°kolikrát se mě ještě zeptá?
7.krok ...do ucha mi hraje protivná melodie, když skončí tak se ozve "Všichni naši operátoři se momentálně věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, zavolejte prosím později." A AUTOMAT DRZE UKONČÍ HOVOR

CELÝ POSTUP OPAKUJ O PÁR MINUT ZNOVU.... SE STEJNÝM VÝSLEDKEM

NA PO 4. SE HOVOR NEUKONČÍ... ŽE BY ZMĚNA?...

melodie se přehrává už asi po 20 dokola, telefon ukazuje 15minut spojení (ještě že je to "zdarma")

8.krok konečně to zvedla nějaká žena. Představí se tak, že jí vůbec není rozumět. ...ptá se mě jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a položím dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
Ona na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...
Ona: Dobře, tak já Vás přepojím...

do ucha mi zase zní ta pitomá melodie... už mě to nebaví poslouchat display telefonu ukazuje už 27minut.... konečně to zvedl (pro změnu) muž.

Opět mu není rozumět jak se jmenuje... prostě jen něco zahuhlal.

zase se mě ptá jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a znova položím stejný dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
On na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...

On: Mohu se Vás zeptat proč jste se tak rozhodl, co Vás k tomu vedlo?

... následovala konverzace, kterou si už nepamatuji doslova, protože mě operátor svými dotazy vytáčel do nepříčetnosti.Přesto jsem se udržel a jednal ve vší slušnosti. Dokonce i ve chvíli, kdy mě začal odříkávat ceny tarifu ISDN2 Internet 780, který jsem do té doby používal. Nepřestal ani když jsem se ho snažil přerušit slovy, že tuto informaci znám a už ji ani nepotřebuji.
Nakonec jsem z něj dostal informace, které jsem požadoval.Ale byl to boj!!!

Získané informace jsem si sepsal na papír a druhý den se rozhodl, že tuto změnu opravdu chci podstoupit.

Proto jsem zavolal opět 800123456... s tím že chci objednat "přeměnu ISDN linky"!

Tentokrát jsem se probojoval k operátorce mnohem dříve a tak jsem měl ještě dobrou náladu. Ovšem hned mi jí zkazila, když mi oznámila, že musím zaplatit 169 Kč, vyplnit a poslat nějakou smlouvu a čekat než se mi ozve technik... Včera mi ten oprátor řekl, jen že ke mě pošlou technika, který odpojí "tu bílou krabičku" a od nového měsíce již budu mít ten nový tarif.
....................................
tohle byl konkrétní případ z 19.7.2004, ale podobných zkušeností máme v rodině víc. Horší komunikace je s operátory z placených linek...volání na úřady a pojišťovny, kde si vás přehazují jako horký brambor.Ale to by už bylo do jiné diskuse.

A pak se divíte, že jsou na vás zákazníci nevrlí? Jednáte s námi jako s pitomcema, hustíte do nás informace o které nemáme zájem. A u těch informací o které zájem máme nám nesdělíte ty nepříjemné "povinnosti": placení, papírování, a čekání až si milostpáni technici na mě udělají čas.

KAM SE PODĚLO BAŤOVSKÉ HESLO: "NÁŠ ZÁKAZNÍK - NÁŠ PÁN"


PS: Otázka na asi trochu jiné téma: proč mám vlastně platit za změnu tarifu? Jaké s tím má operátor spojené náklady? Připadá mi to jako pokuta, za to že jsem si já dovolil rozhoudnout se platit měsíčně méně. Vysvětlí mi to někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK-man  |  24. 07. 2004 01:21

Ptáte se proč se nám s Vámi špatně komunikuje?

situace: Volám na 800123456 (Český Telecom) aby mi změnili ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát.

Vytáčím číslo ...........

1.krok Český Telecom, dobrý den, dovolali jste se do TCS...
2.krok Pro komunikaci v ČJ stisknětě 1, for EN press 2....
3.krok (informace o novinkách)
4.krok zadejte číslo linky o které chcete hovořit
5.krok pro spojení s operátorem stisknětě * (až sem bych to zatím chápal)
6.krok pokud si opravdu přejete hovořit s operátorem stiskněte * (°°°°kolikrát se mě ještě zeptá?
7.krok ...do ucha mi hraje protivná melodie, když skončí tak se ozve "Všichni naši operátoři se momentálně věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, zavolejte prosím později." A AUTOMAT DRZE UKONČÍ HOVOR

CELÝ POSTUP OPAKUJ O PÁR MINUT ZNOVU.... SE STEJNÝM VÝSLEDKEM

NA PO 4. SE HOVOR NEUKONČÍ... ŽE BY ZMĚNA?...

melodie se přehrává už asi po 20 dokola, telefon ukazuje 15minut spojení (ještě že je to "zdarma")

8.krok konečně to zvedla nějaká žena. Představí se tak, že jí vůbec není rozumět. ...ptá se mě jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a položím dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
Ona na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...
Ona: Dobře, tak já Vás přepojím...

do ucha mi zase zní ta pitomá melodie... už mě to nebaví poslouchat display telefonu ukazuje už 27minut.... konečně to zvedl (pro změnu) muž.

Opět mu není rozumět jak se jmenuje... prostě jen něco zahuhlal.

zase se mě ptá jak mi může pomoci.
Já slušně pozdravím a znova položím stejný dotaz: "Chtěl bych změnit ISDN linku na obyčejnou linku. Chci vědět co to obnáší, technicky, právně (smlouvy) a kolik to bude stát."
On na to: "Takže byste chtěl změnit ISDN linku na obyčejnou telefonní stanici"
Já: Ano...

On: Mohu se Vás zeptat proč jste se tak rozhodl, co Vás k tomu vedlo?

... následovala konverzace, kterou si už nepamatuji doslova, protože mě operátor svými dotazy vytáčel do nepříčetnosti.Přesto jsem se udržel a jednal ve vší slušnosti. Dokonce i ve chvíli, kdy mě začal odříkávat ceny tarifu ISDN2 Internet 780, který jsem do té doby používal. Nepřestal ani když jsem se ho snažil přerušit slovy, že tuto informaci znám a už ji ani nepotřebuji.
Nakonec jsem z něj dostal informace, které jsem požadoval.Ale byl to boj!!!

Získané informace jsem si sepsal na papír a druhý den se rozhodl, že tuto změnu opravdu chci podstoupit.

Proto jsem zavolal opět 800123456... s tím že chci objednat "přeměnu ISDN linky"!

Tentokrát jsem se probojoval k operátorce mnohem dříve a tak jsem měl ještě dobrou náladu. Ovšem hned mi jí zkazila, když mi oznámila, že musím zaplatit 169 Kč, vyplnit a poslat nějakou smlouvu a čekat než se mi ozve technik... Včera mi ten oprátor řekl, jen že ke mě pošlou technika, který odpojí "tu bílou krabičku" a od nového měsíce již budu mít ten nový tarif.
....................................
tohle byl konkrétní případ z 19.7.2004, ale podobných zkušeností máme v rodině víc. Horší komunikace je s operátory z placených linek...volání na úřady a pojišťovny, kde si vás přehazují jako horký brambor.Ale to by už bylo do jiné diskuse.

A pak se divíte, že jsou na vás zákazníci nevrlí? Jednáte s námi jako s pitomcema, hustíte do nás informace o které nemáme zájem. A u těch informací o které zájem máme nám nesdělíte ty nepříjemné "povinnosti": placení, papírování, a čekání až si milostpáni technici na mě udělají čas.

KAM SE PODĚLO BAŤOVSKÉ HESLO: "NÁŠ ZÁKAZNÍK - NÁŠ PÁN"


PS: Otázka na asi trochu jiné téma: proč mám vlastně platit za změnu tarifu? Jaké s tím má operátor spojené náklady? Připadá mi to jako pokuta, za to že jsem si já dovolil rozhoudnout se platit měsíčně méně. Vysvětlí mi to někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Operátor  |  20. 06. 2004 12:57


Ahoj,


jako operátora Infolinky jedné z mobilních sítí mě nenechal uvedený článek zcela klidným bez nutkání přidat svou poznámku a podělit se o zkušenosti. Plně se stotužňuji s názorem, že operátor je člověk, který se v rámci svých komepetencí a možností snaží udělat maximum pro zákazníka a je to skutečně jeho práce, za kterou je placen - avšak zaměstnavatelem. Nemůžu přijmout názor, viz. předchozí reakce na článek, že když zákazník provolá určitou částku měsíčně, znamená to, že si operátora sám platí a proto musí "skákat, jak zákazník píská". Hovor na jakoukoliv informační linku je hovor 2 cizích lidí - 1 z nich něco potřebuje, 2. se mu snaží na základě svých znalostí pomoci. Podle toho by se měl odvíjet i způsob komunikace, tj. alespoň na minimálně slučné úrovni. I lidé na zákaznickém servisu jsou "pouze lidé". A věřte tomu, že pro operátora, po několika desítkách vyčerpávajících a již vyřešených hovorů, je velmi obtížné "skákat podle pískání" zákazníka, který volá třeba v neděli po 23:00 hod., v zádech mu duní mohutné "tuc, tuc, tuc...", do hovoru se mu, slušně řečeno, míchají 4 kamarádi za zády s rozdílnými názory, ohromně se při tom diví, jak si operátor vůbec může dovolit zeptat se na bližší identifikační údaje, když volá z jiné sítě, a jako vrchol drzosti se naprosto neočekávaným způsobem zeptá, zda by si zákazník mohl informace poznamenat za přepokladu, že volá kvůli něčemu, co vyžaduje papír přibližně o velikosti A4...o úvodním chybějícím pozdravu, představení a a naopak zbytečném koncovém, někdy i pro otrlejší povahy hodně drsném, komentáři na adresu operátora před zavěšením ani nemluvě. Popsal jsem samozřejmě hodně barvitě naprostý extrém, ale na druhou stranu se v žádném případě nejedná o úplnou výjimku. Věřte, že i obyčejný operátor na druhé straně linky, má velkou radost a dobrý pocit z hovoru v případě, že je úspěšně dokončen, a že společně se zákazníkem, hlavně v klidu, našli uspokojivé řešení i v případě otázek, u kterých má člověk tednence začít křičet už při úvodním pozdravu. V každém případě se těším na všechny další příjemné hovory. Další z mnoha pracovníků Infolinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZnámTO, I'm OPER...  |  26. 05. 2004 15:37

Vážení panové (...převážně pánové),


rád bych Vám trochu ujasnil za co je operátor placen. Samozřejmě, že má určitý základní plat. To je jasné. Nicméně, to je pouze část jeho celkové mzdy a bez dalších složek, jako jsou prémie, příplatky za směny atd., by moc peněz neměl. Nebudu opravdu zmiňovat konkrétní částky (ještě byste mohli založit charitu pro operátory ). Ale teď k věci.


Řekněme, že prémie jsou za odvedenou KVANTITU a KVALITU. Vysvětlím:


KVANTITA - počet nazvedaných hovorů za den. Rozpětí počtu nazvedaných hovorů je různé, podle toho jestli to je na infolince mobil. operátora, kde např. u EUROTELU je průměr u operátorů pro paušální zákazníky (*11) mezi 80 - 110hovorů za den. U přeplacených služeb (*88) operátor nazvedá v průměru 120 až 170 hovorů za den. To je za 8hodinouvou pracovní směnu. Představte si, kolik je při 12hodinové směně...


KVALITA - je prostě kvalita odvedeného hovoru se zákazníkem. Tzn. jestli vyřešil zákazníkův dotaz správně, tj. podal správné informace a to strukturovanou a efektivní formou, jestli měl o zákazníka osobní zájem mu pomoci, zda-li ho oslovuje, přeje mu hezký den při rozloučení. Těch podrobností, které tam musí být Vás ušetřím, ale vězte, že jich tam je hodně moc a hodnotitel tohoto hovoru se řádně zapotí, než takový hovor poslechne a ohodnotí. Natož daný operátor, který musí hovor 100%-ně odvést (teda pokud chce mít nějaké peníze na účtu na začátku měsíce... )


Takže, teď taková zjednodušená sumarizace. Pokud chce operátor mít prémie, musí nazvedat co nejvíce hovorů nad stanovený limit a zároveň je odvádět v perfektní kvalitě, tzn. říci všechny potřebné info týkající se zákazníkova požadavku. Je to prostě neřešitelný spor mezi KVANTITOU a KVALITOU, protože pokud byste řešili každý hovor déle než např. 5 minut, tak není reálné limitu počtu hovorů dosáhnout. Pokud máte hovory kratší, tak zase kvalita nestojí za nic.


Většina (neříkám nikdo) si nedokáže přestavit kolik informací operátor musí znát (alespoň operátor ET) a kolik systému musí ovládat na PC. Jaký musí mít přehled, když musí reagovat ve chvíli na každý dotaz zákazníkův a to "téměř" jakéhokoli charakteru. Pokud se stane, že ho neví, tak musí okamžitě reagovat a vědět hlavně, kde tu informaci nalézt, což také nebývá jednoduché. Nebudu, zde rozebírat, že u každého hovoru by měl ještě prodat nějakou službu pro zákazníka, tak aby zákazník byl spokojený...


Na závěr, vy co tu práci neděláte a nevíte za co je operátor placen, tak Vám doporučuji než začnete něco tvrdit, tak si to ověřit, zda-li to je pravda. Potom je to .."jedna paní povídala.."


Myslím, že na světě je tísíce težších profesí než např. tato, ale myslím, že tato mezi ty těžké patří a to psychicky vyčerpávající.


Nebudu sdělovat své jméno, jelikož jsem také jeden z nich a problémy si přidělávat nechci...


Každopádně díky za pozornost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  23. 05. 2004 10:21

Mám pocit, že potkat vás na infolince, bude to poprvé, co by mě operátor vytočil. Proč bych měl vědět číslo, vy ho snad nevidíte? Můj operátor se mně maximálně ptá, jestli se jedná o číslo, ze kterého volám.


info pro ostatní - operátoři jsou placení podle toho, jak rychle zákazníka odbaví, takže je pro ně výhodné, aby lidi skákali jak operátoři pískají. Od té doby, co jsem se tuhle informaci dozvěděl, tak zbytečně hovor neprotahuju, ale pokud nějaké info nevím, měl by mně snad operátor pomoci ho získat, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  23. 05. 2004 12:59

Nechapu jak nekdo muze byt tak liny nebo neschopny, ze neni ani ochotny se naucit vlastni telefonni cislo  A co svoji adresu - tu znate? I presto, ze si prece take sam nepisete
Sorry za tu kousavost, ale me zas dokazi vytocit takovito lide, kteri museji kdovikde pracne hledat vlastni telefonni cislo, aby mi ho mohli nadiktovat  ... bohuzel dnes jeste ne kazdej ma infra nebo BT na vymenu elektronickejch vizitek (a i kdyz infra ci BT maj, malokdy maj vytvorenou vlastni vizitku) a papirovy vizitky se ne vzdy hodej 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antax  |  23. 05. 2004 14:54

Nooo,tak to máš asi kvalitního operátora.Protož tohle je největší kravina jakou sem kdy slyšel.Platit lidi podle toho kolik maj hovorů.To bych totiž ty hovory tak sekal,že by si ani nepochopil sem Ti říkal.Prosím přečti si článek související s tímhle,ten rozhovor a tam je to popsaný jak se to hodnotí....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  21. 05. 2004 19:43

... ono se na to take muzeme podivat z uplne opacne strany.


Volal jsem na infolinky dvou operatoru ... nebudu rikat proc, ale jednalo se o problem interconnectu u jedne sluzby.
A trvalo mi mesic, nez jsem je presvedcil, ze je problem s nefunkcnosti dane sluzby. A ze se to tyka vsech uzivatelu, za specifickych podminek. Ale rozhodne neslo o par uzivatelu.


A co me cekalo? To mi ne, to si jdete resit s druhym operatorem. Po nekolikrem volani jsem je uz donutil, aby problem predali na jejich technicke oddeleni. Alespon u jednoho z operatoru to tak vypadalo. Nasledne naslodovalo temer jiste lhani a mlzeni. Zadny problem nemame, to musi byt ten druhy operator. Zatimco druhy operator slibil zpetne zavolani, na opakovane volani reagoval tim, ze mam cekat, az mi zpetne zavola operator, kteremu jsem to hlasil. Ze do rozbehnuteho procesu nemuze zasahovat nikdo jiny. O tom jsem take dost silne pochyboval.


I po mesici to nespelo k zaveru. Otevrene jsem mel pocit, ze operatory akorat otravuji, jelikoz nechci poradit, ale resim problem. Ne svuj problem, ale jejich problem. A snaha resit absolutne neexistovala. Maximalne snaha, zbavit se mne.


Nakonec jsem rezignoval na snahu vyresit problem standardnimi komunikacnimi kanaly mezi operatory a obycejnym zakaznikem.
Nakonec jsem vyuzil nestandardnich kontaktu a informace sla primo. Do nekolika dnu vse fungovalo jak melo. Dockal jsem se podekovani za nahlaseni a zmapovani problemu. A operator ktery tvrdil, ze nema zadne logy, ktere by potvrzovali chybu u nich najednou priznal, ze chyba u nuch byla.¨


Zklamani bylo v tom, ze normani zakaznik by mel proste smulu. A jiz neverim, ze bych to jako bezny zakaznik nekdy doresil. A operatory donutil ke spolupraci. Tehda jsem z toho byl celkem zhnusen.


A i o tom je ten problem. Vulgarni zakaznici jsou jedna strana barikady. Operatori, kteri nedokazi resit problemy, ktere nemaji s kucharkou jak postupovat v pocitaci, to je ta druha strana.


Podotykam, ze jsem se snazil jednat velmi korektne, presto mi jedna operatorka hovor polozila, kdyz jsem na ni zacal sypat informace o problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H.  |  21. 05. 2004 23:27

A neni pak lepsi poslat popis slozitejsiho problemu e-mailem? V nekterych pripadech se me to osvedcilo, s jistou bankou me po telefumu poslali do onech mist a na emajla byla odpoved za dva dny i s omluvou a za mesich jeste zaverecna informace o celkovem reseni. Kdyby me to vsechno meli volat tak bych si z toho polovic nezapamatoval..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 05. 2004 15:55

Když už na linku zavolám, musím se prokousávat nekonečnými menu se skvělými nabídkami. Než se k operátorovi dostanu, jsem už z toho trochu rozladěný.

Když už na linku volám, stává se mi, že operátor mi začne tvrdit nesmysl po pár mých slovech a naopak on mne nenechá domluvit.

Ze zkušenosti bych řekl, že nejhorší jsou na lince Telecomu, žádná sláva není ani Eurotel, ucházející jsou u Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  21. 05. 2004 15:18

Nebyla nezajímavá!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chosen  |  21. 05. 2004 14:38

i já jsem operátoroval a ty prachy za to, co si člověk vyslechnul fakt nestály... Nechci kritizovat zákazníky, dělal jsem to, protože mě těšilo lidem pomáhat, ale někdy...


 


Jeden příklad za všechny... Volal mi pán z Plzně. Prý jsme mu ZASE zablokovali telefon, ať s tím něco udělám. Uznávám, bylo mojí chybou, že jsem to neověřil a uvěřil, že je fakt blokovaný. Po asi deseti minutách řešení, kdy platil a neplatil a proč mu to nejde mě napadlo se podívat jestli je fakt bloklej. Nebyl... Podle dalších informací jsem zjistil, že jen nastavil zamezenou identifikaci a neměl ji aktivní - tudíž to nevolá... hovořili jsme spolu asi hodinu. Pak to síť přeruší automaticky. Mohl jsem se na něj vykašlat, protože takovej blb, kterej ani za hodinu hovoru nepochopí, co má vymačkat na Nokii a že je to telefon pro blbé, ale neudělal jsem to. Zavolal jsem mu zpátky a řešil ho další hodinu. Celou tu dobu na mě řval, jak jsem neschopnej a nadával jak špaček...


Nakonec pochopil, naťukal a za dvacet vteřin mohl volat. Slova díků se hrnula mezi tím i pozvání na panáka...


Divný, co? V jednu chvíli řve, jak jsme neschopný, že je chyba u nás a pak...


Poučení: infolinky DO TOHO! Nemaj to sakra lehký. Z jedný strany šťouralové, kteří si myslej, že operátor je pánbůh všemohoucný, který bude skákat podle nich a z druhý strany limity se zhora na průměrný hovory, hodnocení a tak....


Opravdu to není práce, to je poslání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dod2  |  21. 05. 2004 12:16

nejsem operátorem u našich mobilních provozovatelů ale v jisté finanční instituci mám stejnou zkušenost a se vším souhlasím co bylo napsáno výše.


Jenom poznámka, když člověk na mě ječí a řve. Tak si jej vyslechnu, položím hovor dám si kávu a jedu dál. Už jeho problém neřeším a nezajímá mě. Ale pokud by byl trošku slušný mohu pro něj udělat i to co není v mé přímé pracovní náplni.


 


TAKŽE NA NÁS NEKŘIČTE!!! jsme na to školení a vy si tím nepomůžete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 08:49

Sice chápu operátory infolinky, ale to je prostě jejich poslání nechat si nadávat, je to něco jako tiskový mluvčí, taky pořád omlouvá daný subjekt a lže všem do očí, že se problém řeší a ono pořád nic. Vím že a to nemůže přímo operátor infolinky, ale zákazník taky ne. Neříkám tím, že jsem jsem k nim neslušný, ale pokud tam neustále volám a ptám se na vyřešení problému s GPRS Unlimited v dané lokalitě za které platím měsíčně dost velké peníze a poslouchám už 2 měsíc obehranou písničku, že se to řeší a mám zavolat znovu za dva dny, tak už mam prostě chuť někoho za to pořadně zjebat. Ještě pokud říkám, že se nepřípojím pouze v doma, že tam mají asi něco špatného, že to tam pořád vypadává a že jinde je to OK, operator mi akorát řekne, že to prověřovali a že mi internet podle protažených dat chodí.... ale jinde než má.... to bych ho tam jel nejradši rosekat...


V jinyh statech se i o jednoho zakaznika tvrda konkurence pere jak o zivot, u nas je to proste uplne jinak. Zkouseji to zakaznik vydrzi.... chtelo by to jeste alespon jednoho operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zlykluk  |  21. 05. 2004 09:33

Operator musi branit (nebo alespon reprodukovat) postoje zamestnavatele, takze ti ani nemuze rict neco jineho nez "problem se resi, bude vyresen v nejkratsi mozne dobe, bla,bla, dekujeme za pochopeni". Kdyby ti rekl "jo, bydlite v dire, pro kterou se nam nevyplati/nechce rozsirovat sluzby", v lepsim pripade "technici do toho stouraj, moc jim to nejde, az se nam to povede, tak to bude" tak je z nej razem hladovy az nezamestnany operator.


Welcome to real world, Neo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 10:29

jj, to jsem ted rekl vis?....


ale at potom nebreci jako tady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antrax  |  21. 05. 2004 11:35

Kdo tady brečí ?!?! Jsou to jenom fakta.Vesměs máte všichni pravdu,že operátor nějdy nemůže dělat co chce,ale odpověd typu ... řeší se to ..... Je většinou pravda.Ale já zapoměl,že pán je asi fajnšmekr technik přes GPRS a že stačí jen přehodit 2 drátky a už to funguje...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 11:51

Sice nevim co to je "vesměs", nějaký humpolácký slang neznám


Možná máš ty drátky přehozený ty, ale ne v telefonu.... a diky za poklonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilibald  |  21. 05. 2004 12:08

Některý lidi by měly mít na telefony zbrojní pas.Třeba jako Ty.Jelikož jeho používáním ohrožujou i okolí.


A slovo vesměs je běžně používaný.Ve zkratce to znaméná : Když to všechno shrnem dohromady,nebo je to slovo příbuzné ke slovu : v celku.


Tááák.Zase o něco chytřejší,že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 12:14

Možná jsi zvyklej ty z vesnice používat slovo vesměs když to tam všechno shrnujete dohromady - např. seno.... Sice si ted připadáš důležitej, ale můžu tě ujistit, že jen připadáš  A jestli tam nosíte tak velké telefony po vesnici, že na ně musíte mít zbrojní pas, tak vás lituju, ale do mest tato moda jeste nedosla a asi ani nedojde.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilibald  |  21. 05. 2004 12:40

Tak takovejhle blábol může napsat jen vydlák jako Ty.Že si z vesnice,tak za to se stydět nemusíš.Já to nikumo neřeknu.Bude to naše tajemství,ok?


P.S. Pokud by si zase neruzuměl nějakému slovu v tomto textu,zkus třeba zavolat na infolinku.Pokud na ně nebudeš křičet,že tomu nerozumíš,třeba ti to vysvětlí


Tím končí moje debata s Tebou,páč to vypadá,že tvoje inteligence je někde hodně nízko a že můžeš být šťastnej,že tě naučili ve škole číst a psát.Takže komunikace s Tebou je vlastně ztráta času.A navíc téma článku je trochu o něčem jiném.


INFOLINKY DRŽTE SE !!!!!!!!!!!!!!!!!      


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 12:46

Správně, ať se infolinky drží, protože jim nezavídim mít zákazníka jako jsi ty... Vím že ted listuješ lexikonem "mladý vYdlák" a přemýšlíš co by jsi ještě napsal, ale tva rychlost čtení a psaní je asi tak jako moje v dvou letech  


Je opravdu škoda s tebou vůbec marnit čas, navíc tvůj je určitě dražší, čeká na tebe hnůj ve stodole  tak to nemusíš odvracet od sebe.


Cauves amigo bambino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  21. 05. 2004 13:12

a co bys asi tak žral ty vychytralej měšťáčku, kdyby se to na vesnicích nevyrobilo? Jestli si myslíš, že vesnice jsou na tom s inteligencí lidí nebo s technologickou vyspělostí zas až tak špatně oproti městu, tak to tě vážně lituju ........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faster  |  21. 05. 2004 13:27

Ne, to jsem nikdy neřekl i když to tak bohužel mohlo pochopeno, jenom se mi nelibi kontretni clovek, jinak proti vesnici vubec nic nemam  ba naopak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srshenj  |  21. 05. 2004 22:37

Ty musis bejt fakt vypatlanej,kdyz ani nevis,co znamena slovo ,,vesmes" ja jsem z Prahy a to slovo znam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 05. 2004 18:22

Tak takovejhle blábol může napsat jen vydlák jako Ty..........


Teda, nechci byt hnidopich, ale u nas ve "meste" se pise VIDLAK s "i".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MKK  |  21. 05. 2004 19:35

2faster 2Martin


ale pánové... myslím že téma bylo úplně jiné.


jen ukazujete svojí malost, rýpáním se v maličkostech a překlepech...


snad byly vaše diktáty vesměs za jedna, jinak se tu oba vytahujete, protože jiný udělal chybu


P.S. nejsem z vesnice a znám slovo "vesměs"


zdař Bůh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  21. 05. 2004 19:48

Nechci být hnidopich, ale už jsem párkrát slyšel slovo vydlák ve významu tuplovaný vidlák  Nejraději mám městské vydláky (viz faster). Vesměs je úplně normální slovo(koukni do slovníku spisovné češtiny), ale někteří aby byli vtipní a šli s dobou se pokoušejí o trapné vtipy...  Ach jo, kam ty diskuze spějí


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  21. 05. 2004 08:37

Zil jsem v domemni, ze operatorovi se cislo volajiciho ukaze na monitoru. Proc to ma volajici opakovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  21. 05. 2004 08:59

Vy jste nikd ynevolal z jiného telefonu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr H.  |  21. 05. 2004 09:18

Nevim, ale rekl bych, ze je v tom nejak zasita ochrana osobnich udaju nebo tak neco... (???)


Proste sami se na vase data podivat nemuzou, ale pokud jim reknete cislo, tak muzou. (???)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  21. 05. 2004 13:08

Myslím si, že je to jen jejich taková možnost, jak nás šikanovat a přito "být slušný a korektní". Můj rozhovor s infolinkou, když jsem chtěl zrušit hlasovouou schránku u Twistu (tenkrát se to muselo výhradně přes operátora.


Operátorka: A k jakému číslu ji chcete zrušit?


Já:  K tomu, co z něj právě teď volám.


O: A jaké je to číslo


J: Já nevím, já si přeci nevolám - vždyť ho přeci vidíte


O: Nám se to ne vždy zobrazuje


J:  Zkusil jsem asi 10 kombinací, jak by moje číslo mohlo vypadat - vždy věděla, že je to špatně


O. Prvních 8 číslic je správně, zkuste jen konec


J: další 4 pokusy s kombinací posledních číslic


O: Ano to je správně


J: (třikrát jsem nadechl a 5x spolknul něco o krávě pitomý a šikanovačný. )  Tak tu schránku zrušte  


O Tříminový monolog o "výhodách" schránky a o tom, že bych si to ještě mohl rozmyslet.


J: Už jsem se dávno rozmyslel, Vaše argumenty znám. Zrušte ji.


O: Opět monolog, proč ji nezrušit


J: (už zvýšeným hlasem) Chci tu schránku zrušit!!


O: Opět "výhody"


J: Tak mi dejte Vašeho nadřízeného


O: No dobře, tak já ji zruším.


Celkem 21 minut, zbytečného rozhovoru, ztraceného času a tekoucích nervů. Nevím, proč ta kráva pitomá chtěla vědět číslo, když ho znala  a proč mě neustále přemlouvala, když jsem byl pevně rozhodnutý. Může se pak divit, že jí někdo neřekne, co si o ní myslí?  Já bych jí to taky řekl, ale co kdyby mi ji nezrušila nebo naschvál zase obnovila...


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pharao333  |  21. 05. 2004 15:21

Myslím, Jardo, že byste si mohl pamatovat svoje vlastní číslo... To, že ho po Vás chce, nemůžete přece brát jako šikanu... To, že ho neznáte, neznamená, je je to "kráva pitomá"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  23. 05. 2004 10:05

Pitomá je proto, že ho vyžaduje, i když ho vidí a nechá mě smažit ve vlastní šťávě. K čemu jí to číslo bylo, když jsem jí zdůraznil, že to chci zrušit u čísla, ze kterého volám? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahve  |  23. 05. 2004 13:38

co s takovym idiotem jako ses ty, který nezna cislo u ktereho chce zmenit nastaveni sluzby, navic je jeho vlastni...
lituju operarku co se s tebou musela bavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilibald  |  23. 05. 2004 14:48

To bylo proto,aby sis taky namáhal tu svojí blbou palici a nedloubal ses při tom v nose.Pokud je pro tebe takovej problem říct 9 číslic,tak si asi pěkně vylízaný pako

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilibald  |  21. 05. 2004 15:36

Tak nehle hovor Ti nebaštím.Pohádka je to hezká,ale ne v reálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 05. 2004 16:40

Já absolvoval něco podobného jen s tím rozdílem, že jsem si to telefonní číslo pamatoval a že šlo o paušál Paegasu. Na všechny asertivní žvásty operátorky o výhodě hlasové schránky jsem asertivně odpovídal, že chápu neuvěřitelné výhody hlasové schránky, ale že si chci se "svojí" osobní hlasovou schránkou maninpulovat tak jak potřebuju a ne to co mi dovoluje tzv. pevné přesměrování.


Když už konečně povolila a řekla, že mi to pevné přesměrování zruší, zdvořile jsem poděkoval a se slovy, že chci podobného rozhovoru ušetřit rodinu a pár přátel jsem  jí požádal o zrušení pevného přesměrování do HS ještě u dalších asi pěti čísel, jejichž majitelé mě o to požádali . Působila chvíli vykolejeným dojmem, ale pak disciplinovaně udělala to co měla - provedla změnu služeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Džon  |  23. 05. 2004 09:37

Poslechl jsem si http://www.srandicky.cz/download/download.php?tab=zvuky&file=zakaznice.wav (jak tady někdo avizoval). Chápu, že takhle by to vypadat nemělo, ale být tím operátorem, tak bych fláknul s telefonem. Takhle ojebávat bych se zase nenechal. Ta operátorka za to evidentně nemohla a dělala co jí interní předpisy určovaly. Mohli za to asi na prodejně, kde to ten chlapík platil. Ta ženská co volala byla úplně hysterická a její slovník určitě odpovídal její inteligenci.
Já nevím, ale měl jsem hodně složitých problémů a vždycky všechno v pohodě vyřešil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra P  |  21. 05. 2004 07:58

Nejspíše to také bude způsobeno tím, že ženy se o elektroniku atd. nezajímají v takové míře, ale operátoři je mají na infolinkách, protože většina muží je raději když mluví s ženou a navíc ženy jsou dost často vstřícnější (, ale problém třeba vyřešit neumí).

Nehádejte se zde o gramatice. U článku bych to ještě chápal, ale v diskuzi? Může sem například někdo přispívat v rychlosti, v noci nebo může být velmi mladý. Buďte tolerantní.

s pozdravem Ondra P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DjDD  |  21. 05. 2004 09:03

Pravda, muži asi upřednostňují komunikaci se ženami, ale na infolince BEZPODMÍNEČNĚ OČEKÁVÁM operátora s obornými znalostmi na příslušné výši !!!
Nicméně musím říct že poslední dobou jsem byl s odpověďmi supportu celkem spokojen. Využívám ale převážně emailové komunikace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  21. 05. 2004 07:11

Vždycky se k pracovníkům infolinky chovám slušně, ale občas se mi také stane, že zvýším hlas. Hlavně, když po několikáté vysvětluji problém, znám řešení (kdysi jsem potřeboval restartovat službu) a chci, aby mi pomohli. Stává se, že natrefím na nějakou husu, která mi asertivně tvrdí, že chyba je v mém přístroji, odmítá se se mnou po odborné stránce bavit a vše opakuje dokola. Z vlastní zkušenosti vím, že je v takovém případě lepší hovor ukončit a zavolat znovu, občas se poštěstí, že člověk natrefí na někoho fundovaného. Zajímavé je, že pokud jsem se dovolal operátorovi - muži, většinou jsme problém rychle vyřešili, u žen jsem se v 90% případů dozvěděl akorát že chyba není u nich (samozřejmě byla)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  21. 05. 2004 12:16

Nezbývá jen souhlasit!  Pracovníci infolinky by měli být zavěsvěceni do dané problematiky (s některými se člověk baví a oni jsou úplně mimo).  Hlavně na infolince Eurotelu, prostě pokaždé tvrdí, že je problém u mě, a nakonec zjistí, že u nich.  Nejlepší bylo, když mi na infolince řekli v čem byl ten daný problém a co udělali aby to fungovalo, a v dopise mi přišlo, že závadu neměli a chyba je v mém telefonu (přitom se to zkoušelo ve 3 různých founech a jim to bylo sděleno). Jeden tvrdí jedno, druhý něco jiného. Eurotel no comment a jejich infolinka taky.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  21. 05. 2004 13:46

Tak s tímto názorem musím zcela souhlasit muži jsou opravdu v tomto směru vzdělaní a dámy blekotají akorát kraviny, mám Oskara a měl jsem problém s MMSkami na Infolince mi to vždycky zvedla ženská a nevěděla si rady, dala mi odkaz na Datalinku a zde to zvedl chlapík a vše bylo vyřešeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  21. 05. 2004 01:15

Po internetu obcas koluji nahravky z podobnych infolinek a co jsou nekteri spoluobcani (no, spise okolo existujici individua) schopni predvadet, nema obdoby... Kolik tam ti operatori berou, ze to vubec delaji? Ja bych takoveho "zakaznika" poslal do pr**ele hned a uz bych si balil kufry .

Na infolinku moc casto nevolam, ale pokud ano, tak vzdy slusne a v pohode. A jednou, kdyz jsem si vybiral cislo na prani, jsem si z tou slecnou docela pokecal, asi pul hodiny to trvalo . A zato mi tam vyhrabala uz z notne proridle nabidky nejak pozapomenute, lec velmi zajimave numero . Doufam jenom, ze to nejak neodskakala, ze se se mnou babrala takovou dobu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  21. 05. 2004 01:18

Sakra... oprava: _s_ tou slecnou (nez me tu nekdo napali, hi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mime  |  21. 05. 2004 08:44

za ty penize, ktere operatori dostavaji, byste to nikdo nedelal.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony Hawk  |  21. 05. 2004 13:20

jseš si jistý ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  21. 05. 2004 01:12

by jste = byste


je to moje první přípomínka k pravopisu na netu vůbec , ale už mě to prostě nedalo... tohle rve oči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  21. 05. 2004 01:14

...můj předchozí příspěvěk odpovídá samozřejmě na příspěvěk od Kamila předemnou, ne na článek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  21. 05. 2004 06:46

Tak že jsi to nenapsal rovnou všechno... Co třeba Kamilovo:


PS: budte trepelivi....  mi jsme taky.....


FUJ!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 05. 2004 11:07

Tak tohle mi neda. Jednou se me nejaky tupec dokonce vysmival, ze neumim cesky a ze po m se Y NIKDY nepise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sebastian  |  21. 05. 2004 19:26

Sy totalny kreten, kdi uz konecne prestanou takovi jako ti resit v dyskuzych pravopys. Kazdej udela obcas chibku tak snad neni duvod znej delat verejne hlupaka. Tak se sakra vijadry k clanku a nehraj sy na soudruzkz ucytelku jasny. Pokud nemas co ryct k clanku tak mlc a nyc nerikej. Dekuju PS: Doufam, ze semnou budou ostatny souhlasit ze tohle je dyskuze o MOBILECH (operatorech) ne o pravopysu  Tak dy ti chitrolyne dohaje. q:o))) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  21. 05. 2004 19:42

Upřímně řečeno, i když je to diskuse o mobilech, tak to není důvod k tomu, aby člověk mohl dělat chyby. Psaní i/y je myslím základní znalost, kterou by měl každý ovládat. Aspoň ta vyjmenovaná slova. Člověk se může splést, to neodsuzuji, ale pokud mi někdo píše i tu hloupou SMSku a v každé třetí mi napíše, že někde byl a napíše to s i, tak si o něm něco pomyslím.. Co se týče tématu, tak dle mého názoru by měla být slušnost na obou stranách. Tím, že seřvu operátora, si vůbec nepomohu. Lidé by si měli uvědomit, že pláčí na nesprávném písečku - operátoři za chod služeb nemohou (pokud se to netýká např. jejich špatné aktivace operátorem atd.).


goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k  |  21. 05. 2004 06:52

...ale už mě to prostě nedalo...


Jen tak mimochodem, v tomto případě se jedná o 3.pád, patří tam tedy mně, ne mě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  21. 05. 2004 00:43

Dokazu si predstavit, ze k tomuto tematu se bude vyjadrovat cela rada "zasvecenych lidi" ale je pravda, ze pokud se jedna o rozhovor dvou lidi, tak by mela byt uplatnovana pravidla slusneho chovani. I kdyz vola zakaznik a na druhe strane je zamestannec urcite spolecnosti, vzdy by spolu meli hovorit slusne a s uctou!


Nazor v clanku ze zakaznik si vlastne operatora plati neni pravda. Je to vec te urcite spolecnosti jestli poskytne volani na svou informacni linku zdarma (v zahranici se plati treba spojovaci poplatek) tzv. "zelena linka" je treba pouze pro nove zakazniky a linka informacni tzv. "pecovatelska" je pro zakazniky stavajici kde si za spojeni s operatorem zakaznik zaplati. V zahranici je to docela bezne.


 


V clanku mi jeste mozna chybela informace o tom jake znalosti ma treba konkretne operator o kterem jste psali. U jake spolecnosti pracuje. Jde o to, ze by mel zakaznik jeste rozlisovat zamestnance infolinky - jeden poskytuje zakladni informace, dalsi je specialista na urcite produkty a sluzby (treba datove) a existuje jeste jedna skupina a to skupina tzv. prodejcu, kdy se Vam dostane odpovedi na Vase otazky a vyreseni vasich problemu, ale takovy zamestnanec se Vam jeste snazi "prodat" vyzsi pausal, upozornit na nove sluzby. Jednoduse receno, pokud Vas vyslechne a dobre poradi, tak by jste si meli udelat minutku a vyslechnou jeho. Mozna tak opravdu usetrite nebo dostanete info ke sluzbam o kterych treba nemate ani povedomi.


 


PS: budte trepelivi....  mi jsme taky.....


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  21. 05. 2004 06:55

Já si myslím, že zákazník si platí pracovníky infolinky v každém případě. Jednou to jsou zaměstnanci operátora nebo pracovníci najaté externí firmy, ale tak jako tak musí být z něčeho placení. A pro operátora jsou zdrojem příjmů právě tržby od zákazníků. Takže nepřímo, ale přece každý svou SMSkou nebo provolanou minutou přispívá na chod infolinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spatnyhrac  |  21. 05. 2004 09:11

my se píše s Y .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor