Jak se dozvím, že mám v hlasové schránce vzkaz?

Operátoři na vás určitě nezapomenou...
Hlasová schránka vás ihned po obdržení vzkazu bude informovat. U EuroTelu či Oskara je to standardně krátkou textovou zprávou, u Paegasu hlasová schránka pošle krátkou textovou zprávu a současně se pokouší zavolat přímo vám (u Paegasu si můžete vybrat, jestli chcete upozorňování textovou zprávou, zavoláním nebo oběma způsoby).

Pokud hovor z hlasové schránky odmítnete, bude to schránka ve stanovených intervalech volat tak dlouho, až to nevydržíte a nový vzkaz poslechnete. Textová zpráva je doručována jen jednou, a to až v okamžiku, kdy má síť jistotu, že jste přihlášení do mobilní sítě. Vzkazy ve schránce byste si měli poslechnout co nejdříve od obdržení informace o nové zprávě – schránka je totiž udržuje jen po určitou dobu (14 dnů u RadioMobilu, 10 dnů u tarifních programů EuroTelu a 8 dnů u karet Go). Po této době jsou i nevyslechnuté vzkazy nekompromisně smazány bez možnosti obnovy.

Váš názor Další článek: Můžu volat do své hlasové schránky prostřednictvím služeb Czech Direct?

Témata článku: , Obdržení, Hlasová schránka, Hlas, Schránka, Paegas, Oskar, Určitá doba, Vzkaz, Nová zpráva, Nový vzkaz, Jak, Tarifní program, Operátor, Stanovený interval, Textová zpráva, Mobilní síť, RadioMobil