Jak svět vidí Windows Phone 7

Diskuze čtenářů k článku

petr  |  23. 10. 2010 11:58

Jak tak sleduji tu vaší diskusi tady tak mám takový vtíraví dojem,že jste nikdo asi ten článek s názory fundovaných webů asi moc nečetly co? Jinak by jste tu nežvatlali takové koniny! Nedokážu si představit tu diskusi uživatelů na fórech,kdyby MS dovolil výrobcům si do svých mobilů nacpat svoje nadstavby a ono by se to s jejich systémem absolutně nesnášelo! Padalo by to dělalo by to resety každou chvíli! To by jste kvičeli ještě víc! Já postup MS částečně chápu! Nejprve vypustím systém a mobily s pevně danými specifikacemi a budu koukat jestli to vše funguje jak má a pak můžu případně sáhnout po vylepšeních a rozšíření funkčnosti. To,že to nezvládá češtinu? Hm! Jestli si pamatuji dobře tak i nové telefony se starými winy k nám nejprve dorazili v anglickém jazyce a až po kratší či delší době doskotačili ty s češtinou a nikdo nikde takto nekvičel! S čím revolučním probůh přišel yabkefon? S ničím! Jediné co mu pomohlo byl geniální marketing! Nic víc! A pár jedinců,kteří se na to nachytali! Ale to je jejich věc! Zkrátka jak píšou fundované weby je to nový systém nevycházející z ničeho co tu již v podání ms bylo takže tím pádem není ještě ani moc aplikací atd! Všeho dočasu! Nechme se překvapit! Nikdo neočekává,že to bude stejně úspěšné jako yabkefon či pindroid,ale nějaké fanoušky si to jistě najde! Ač jsem negativista tak jim přeji ať jim to vyjde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  23. 10. 2010 13:32

Bodku najdes 2 miesta napravo od pismenka M ! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  23. 10. 2010 19:02

Výjimečně se tam jedna tečka vyskytuje, ale je pravda, že je to šílená katastrofa..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  23. 10. 2010 20:09

Ona je na klávesnici tečka? Bože můj já si toho nevšiml. A to jí používám sakra dlouho! Čím to asi bude? Asi tím,že já používám ten vykřičník,proto abych zdůraznil to nejdůležitější. Ale tady se to holt asi moc nepozná. :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  23. 10. 2010 19:01

Nejprve by sis měl dokončit vzdělání 4.stupně základní školy a potom vykřikovat své dojmy a názory v diskuzích.. Tvůj příspěvek se pro spoustu chyb a špatného skládání vět málem nedá ani přečíst. Navíc primitivní patlaniny typu "Yabkefon" či "Pindroid" jsou úsměvné a už to o něčem svědčí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  23. 10. 2010 20:01

My se tady vyskytujeme na webu českého jazyka? Nevšiml jsem si! Slaboch,kterému dojdou argumenty bude jen poukazovat na pravopisné chyby a špatné skládání vět za sebou! A to dle tebe primitivní patlaniny Yabkefon a Pindroid mají svůj účel! Ale ty ho ve své primitivnosti nepochopíš! Takže si hoň triko na někoho jiného! A představte si i vy ostatní hlupáčkové,že mám na rozdíl od vás i tu základku celkem slušně dokončenou. Mno předložte radši argumenty na téma WP 7 a nekoukejte na pravopisné chyby druhých!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nina  |  24. 10. 2010 09:46

Ses idiot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  24. 10. 2010 11:18

Promiň,ale mi se tu bavíme o WP 7 a ne o tom jaké ke komu cítíme sympatie! Ale to ty asi zřejmě nechápeš! Že!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  25. 10. 2010 11:49

Souhlasím s "Nina". A pokud máš něco slušně dokončené, tak díru v hlavě - jinak by bylo tvé vystupování na jiné úrovni. Už se s tebou nebudu zahazovat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  27. 10. 2010 00:03

Idiot jseš jen ty. Bohužel pro tebe. Blbě plkat ně čem a pak někomu psát,že tam má gramatické či jaké chyby dokáže jen idiot. Ale bavit se věcně k tématu dokáže někdo kdo používá mozek. Což v tvém případě asi je celkem problém. Mimochodem co se týče poznámky na adresu mých dle tebe patlanin tvarů Androidu a Iphhonu proč totéž nenapíšeš na adresu pisatele,který nazývá Microsoft Mrkvosoftem? Je to totéž,ale tebe to nechává ledově chladným. Takže si to opět vyložím tak,že jsi asi idiot. Začni nejprve s kritikou u sebe a pak se pusť do ostatních. Uděláš tím sbě i ostatním medvědí službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  22. 10. 2010 10:58

bol som presvedceny ze wp7 je absolutny potrat bez nadeje na uspech.....jo, potrat to sice je, ale seriozne vyzerajuci kancelarsky balik "zadara" zamota hlavu nejednemu "manazerovi"
aj tak ale nechapem odstavenie windows device central vymenou za izunes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 11:51

Kancelářský balík je dnes snad ve všech telefonech s OS - a pokud ne, tak se dá bez problémů sehnat na netu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furret  |  22. 10. 2010 15:53

Ano, ale ne od MS... Vetšinou si s MS formáty rozumí bez problémů... ale to je právě ono, většinou.
Ovšem k čemu office, když žádné ze zařízení, které se k nám zatím dostanou nemá HW klávesnici a když i softwarová klávesnice nezvládá Češtinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  22. 10. 2010 16:55

Uz som to raz pisal v inej diskusii, ale napisem to este raz:
Tim ludi co pracuje na Windows verzii Office != tim ludi co vytvoril WP7 verziu office. Dokonca aj Mac OS a Windows verzie vytvaraju 2 uplne rozdielne skupiny ludi. Toto je prosim Microsoft, prava ruka nevie co robi lava a vedeniu to nevadi.
Uz aj Walt Mossberg sa stazoval vo svojej video recenzii na nekompatibilitu Office dokumentov medzi PC a WP7 verziou. Pritom iPhone a Android nemali podla jeho slov ziaden problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zahraj mi na moj saxafon  |  23. 10. 2010 13:57

"Tim ludi co pracuje na Windows verzii Office != tim ludi co vytvoril WP7 verziu office. "
neklam.
team na win ofis a osx ofis nie je ten isty, ale netusim odkial mas info, ze integraciu do wp7 robil iny team, ako win ofis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lexx01  |  22. 10. 2010 16:37

Jasně, proč si na svým mobilu nenapsat třeba Diplomku, nebo zpracovat finanční analýzu pro šéfa v tabulkovým procesoru, když už tam ten nějaký mobil-office máme..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 17:58

Asi tak.. A co takový MANAŽÉÉÉR..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  23. 10. 2010 02:58

Manzer rekne: Posli mi to Martinko. Kouknu se. Pak mu to prijde a nic Docela sranda ne?:)
Jinak ten maanazer na to stejne koukne. Pak ji zavola zpet, ze to ma bud spatne at to predela.
Nebo at neco opravi a zase posle. Tot vse co poterbujou.
Lepsi je BB pro firmu. Klavesnice HW+vlastni email. server atd. Ale i WP7 nebude az tak spatne pro firemni sferu.
Na startu dobry. Neni to mistr sveta, ale takovy mladicek co vyhral juniorsky titul. Rozhodne MS to mysli s WP7 hodne vazne a hlavne dlouhodobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AirForce1  |  22. 10. 2010 10:50

i přesto že se mi WP7 prostředí opravdu líbí tak nechápu tu logiku... kdo by si asi tak koupil takhle omezený systém když za 15k může mít nový iphone 4 to mě vážně nedává smysl... já osobně i když iphone nemám rád tak bych si radši za 15k koupil iphone než nějaký šíleně omezený WP7 bez aplikací

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 11:48

Já jsem na tom stejně, jen s tím rozdílem, že se mi prostředí vůbec nelíbí.
Limitovat výrobce minimálními HW nároky, které začínají někde mezi vyšší střední třídou a HI-ENDy, je prostě cesta do pekel. Zákazník má dnes na výběr mezi iPhonem, Androidem a Symbianem - poté co mobilní Windowsy zaostaly a podíl na trhu spadl na necelé 4%, tak se dnes každý bez těch Windowsů obejde, ať už je to verze 6.5 nebo 7.
Když telefon za 14-15 tisíc umí jen pěti jazyky (anglicky, německy, francouzsky, italsky a španělsky) a má spoustu omezení, tak ať si jej nechají - i s tím svým "úžasným" zlatým řezem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satai  |  22. 10. 2010 12:38

Dnes minimlani pozadavky vynucuji highend, ale za pul roku se posunou nize a pristi vanocni sezona...
Z dnesniho uhlu pohledu mate samozrejme pravdu, ale pokud to Microsoft pojima jako beh na delsi trat (a nic jineho mu nezbyva), tak bych to jako zasadni problem nevidel. Dnes ma prvni zarizeni, ktera dostavaji celkem pozitivni recenze, postupne bude klesat cena. Dulezite je, aby zaroven dostatecne rychle Microsoft dodaval nove vlastnosti (i pro existujici zarizeni) a odolal touze zvysovat minimalni pozadavky kazdy ctvrtrok. Pokud je tohle jejich plan, maji imo sanci. Sotva se stanou jednickou, ale za rok, za dva budou mit solidni platformu srovnatelnou s ostanimi a dostatecne prodeje, aby nevypadali jako Palm v roce 2009.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  22. 10. 2010 12:52

Ale co chceš dělat? MS si musel definovat základní hw nároky, jinak by to zase zmršili výrobci jako HTC, kteří používali 200MHz OMAPy, případně shitoidní Qualcommy MSM7200 (či jak... viz. Touch HD atd.). A nadává někdo výrobcům hardwaru? Ne, všichni se pěkně sypou na MS, protože tak je to u dětí moderní. Koneckonců iPhone jede taky na kvalitním hardware a cesta do pekel to pro něj není....
Vzhledem k tomu, na co všechno se u WM nadávalo, nezbývalo Microsoftu jít jinou cestou, než jde teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furret  |  22. 10. 2010 15:12

Kdyby to udělal jako Google, nechal si vyrobit referenční zařízení, které přirozeně zvedne laťku, nikdo by neřekl ani popel. Také je třeba si uvědomit, že WinPho 7 není iPhone. Ten systém nepřichází na trh jako revoluce oblasti mobilních technologií, která sice má své mouchy, ale jinak nemá konkurenci. Ten systém přichází do tvrdě konkurenčního prostředí ve svém segmentu. Je nucený konkurovat systému, který výrobci mohou zařadit na stejný SW zadarmo. Android zaútočil na iphone customizovatelností a otevřeností. Čím zaútočí Redmont? Snad jedině xBoxem, čímž ale přitáhne maximálně gamery. Jak tak na nové windows koukám, nějak nevidím, co by mohly nabídnout. Dnes jsme na cvičení z UI diskutovali UI WinPho7 a jenom podle toho UI by si ho z celého cvičení (25 lidí) koupil jeden člověk. Nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  22. 10. 2010 18:25

Jenže já jsem mluvil o hardware, ty mluvíš o omezených softwarových možnostech WP7. Tady (v softwaru), je dle mého názoru největší chybou absence rozjetého obchodu aplikací a médií. Další omezení budou zajímat akorát nás, tu setinu uživatelů, co kecáme o founech na netu a aktivně se zajímáme.
A to UI - kdysi jsem četl, že češi jsou jedni z nejvíce zkostnatělých (politicky korektně - konzervativních) uživatelů právě z pohledu UI. Takže 1 z 25 mě ani nepřekvapuje.
Chápu, že ti, co si ujíždí na 3D lesklých zaoblených poloprůhledných buttonech a vůbec celém prostředí, mají trochu šok. Já mám rád minimalismus, nepřehnanost a imponuje mi odvaha MS jít jako prvnímu na světě proti zažitým UI tendencím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  23. 10. 2010 13:28

Ako sory.. ALe keby iOS pouzival dalej ikonky ako doteraz, len by kazdu spravil fijalovu ako to robi MS tak v com by bol zlozitejsi? Ved nema ani tie huby.. Len zapnes a si v aplikaciach odkial nemozes ani odist.. Mozes si len pozriet dalsie aplikacie.. Co je natom zlozitejsie ako MS? Ze namiesto textuvych tlacidiel pouziva obrazkove? No hej.. podme poroti ludskej ergonomii.. To nieje jednoduchost.. Text ako odkaz, to je domena webu nie ludsej prirodzenosti... Tak v com je MS oproti nap iOS jednoduchi?
Ja vam poviem preco vam pripada jednoduchy.. Lebo lebo im v MS hrablo a nainstalovali do mobilov MS DOS.. Ved sa nato kuknite.. Jedna farba, listovanie v zoznamoch, ziadne tlacitka len radeny text.. Cista filozofia MS DOS, ktora sa podla mna prilis neujala, byt bola primitivna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  23. 10. 2010 14:50

Pokud ti jde opravdu o lidskou přirozenost, pak je vše dotykové nesmysl. Protože lidské prsty se orientují hmatem .
V čem je WP7 oproti iOS jednodušší? Naprosto přesně vím, že nebudeš souhlasit, ale už jsem na pár webech četl, že WP7 se ovládá lépe než iPhone... díky promyšlenějšímu poskládání nabídek a funkcí. Ale jak píšu - absolutně nečekám ani připuštění tohoto názoru od tebe nebo applistů
A prosím nebuď tak negativní. Vy barvičkáři máte omalovánkový iPhone a Android, a my, suchaři bez vkusu máme minimalistický WP7. Není krásné, že si konečně po letech každý může vybrat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmarLite  |  15. 11. 2010 18:57

S těmi systémy se to těďka složité. Jsou zde 4 platformy ale někdo, kdo chce reprezentativní a výkonný "stroj" si vůbec nemá šanci vybrat. První platformou je Symbian. Nový symbian se sice jeví, že bude docela k světu, ale dává se jenom do Nokii, které jedou na strašně pomalém hardwaru. Potom je zde iOS. Ten sice všude vychvalují, jak není perfektní, ovšem je to systém, který je naprosto zablokovaný. Navíc iPhony na to, kolik toho umí, jsou docela dost drahé (ikdyž nadruhou stranu - iPhone 4 - kombinace kov a sklo... hold za luxus se platí). Dále je zde Android. Ten je sice velice dobrý (dalo by se říct TÉMĚŘ bezchybný), ale jeho design je přímo odpudivý. Jak už zde - možná - někdo zmínil, je to strašná omalovánka a navíc jede na jádře Linuxu, s čímž bych se já, osobně, nikdy nesmířil. Zbývá WP7, který je sice - stejně jako iOS - totálně zablokovaný, nelze sem (údajně) přes kabel posílat soubory (mobil se netváří jako paměťové zařízení), chybí mu multitasking, nepodporuje paměťové karty... Ale zase vypadá krásně, má jednoduché ovládání a je kompatibilní s Officama.
Takže jak sami (doufám) vidíte je velmi těžké si vybrat. Já osobně, bych počkal, jak se vyvrbí WP7 - optimisticky doufám, že ho trošku poupraví (uvidíme po dalších aktualizacích). Potom by byl asi nejlepší volbou.
PS: zdržte s prosím kritiky. Ikdyž věřím, že se s většinou z vás neshodnu, nekomentujte to. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  22. 10. 2010 09:12

Přesně jak píše GSM Arena - konečně minimalismus po dlouhé řadě kýčovitých poloprůhledných lesklých hogo-fogo systémů. Konečně dotekový telefon, který není jen pro nagelované košiláče s drakem na zádech, příp. děti s černobílou kostkovanou mikinou.
Nic proti nim samozřejmě, každý má své, ale na něco umírněného čekám už dlouho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  22. 10. 2010 09:56

Narcisstku, systém pro nenagelované nekošiláče byl WIN CE, PALM OS, WM 2002,2003, WM 5,6, SE UIQ... ale to jsi byl ještě malé semínko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2010 11:09

Se uiq? A to je co zač?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel  |  22. 10. 2010 11:16

to bol parada system, stale mam SE P910i - prvy dotykovy symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  22. 10. 2010 12:54

Přesně tak! A teď se již o něco většímu semínku přidal do řady nový WP7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2010 09:02

tak teraz tomu nerozumiem...vraj....
"příkladná spolupráce nativních aplikací Microsoftu (Office, Outlook a dokonce i Explorer)"...
TAK VIE WP7 synchronizovať Outlook alebo NIE????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  22. 10. 2010 09:52

Jasně, že umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2010 10:18

citát z mobil.cz
Velkým nedostatkem Windows Phone 7 je fakt, že systém nelze synchronizovat s Outlookem na vašem počítači. Tento nedostatek sdílí systém s drtivou většinou Android přístrojů, ale u Microsoftu je to poněkud překvapivá vlastnost. Je velmi nepříjemné, že nás výrobci mobilů nutí cpát veškerá svá osobní data na servery i v případech, kdy to není vůbec nutné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2010 11:14

tu je dôkaz,že ...mobil,cz KLAME
synchronizovať sa samozrejme dá v pohode s Outlookom
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  22. 10. 2010 12:24

asi mysleli kabel nie cloud

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2010 12:37

no neviem...nemusím cez kábel ale NIE cez nejaký server niekde v USA...cez BT je v pohode...presne tak to praktizujem doteraz...hlavne, že redakcie mali možnosť ich testovať a toto netestovali???...alebo všetci posielajú svoje dáta cez gmail alebo hotmail???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  22. 10. 2010 13:08

cez kabel ani bluetooth to nefugunguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2010 13:23

pozrel si si video???...a ako to funguje potom???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  22. 10. 2010 14:21

možno cez net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  22. 10. 2010 15:43

Ty si si pozrel to video? To, ze nesynchronizuje s outlookom tam spomenul asi 5x. V tom videu iba prepojil hotmail ucet so svojim outlookom a z toho hotmail uctu sa to nasledne stiahlo OTA do telefonu.
Takze bud budes mat svoje kontakty na vlastnom exchange, alebo svoje informacie odovzdas Microsoftu. Toto asi par ludi nastve...
Fun fact: iPhone ma offline synchronizaciu s outlookom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bin  |  22. 10. 2010 13:51

preboha, toto je podla teba V POHODE ? kopirovat veci z outlooku na hotmail ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2010 09:00

Vzhledem k řadě omezení, které tato platforma přinesla, viděl bych budoucnost tohoto OS na mobilních telefonech s cenou kolem 5 - 6000 Kč. Ale řekněte mi, který šílenec by za to utratil 15k?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bestsleepy  |  22. 10. 2010 13:07

ja bych tipoval na 3-5 tis lowandy aby vubec vydrzely konkurenci s tim co uz v te cenove hladine existuje a ma lepsi vlastnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterson  |  22. 10. 2010 08:16

Mne osobne to pripada tak, ako keby vyvojari WP7 dostali pred necelymi 4 rokmi iPhone s FW 1.1 a odrezani od civilizacie vyvijali system s domnenim, ze budu mat rovnaky uspech s "obmedzeniami", ktore Apple zakomponoval do uspesneho iPhonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chatumbabub  |  22. 10. 2010 07:54

ono to nema ceskou klavesnici? Jsem zvykly (z iOS) pouzivat anglicke prostredi, ale ceskou qwerty klavesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  22. 10. 2010 19:16

Copak, plive 4m do dálky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 07:45

Já to vidím tak, že se možná mírně zvedne podíl Microsoftu na trhu s mobily, ale nebude to ani zdaleka nic co by ohrozilo iPhone či Android..
Protože jak je psáno v článku - minimální hardwarové požadavky na koncová zařízení a i softwarové omezení (výrobci nemohou do OS téměř nijak zasahovat) nepřinesou tomuto novému zrovna masy fanoušků. Android je proto tak úspěšný, protože je zcela SVOBODNÝ. Tenhle zázrak v podání Microsoftu je doslova kubánská diktatura.
Navíc chybějící multitasking, lokalizace, copy/paste a další zcela zbytečné mušky v tomto systému vůbec neměly být - na to, že se na něj čekalo jako na smilování, všechno trvalo a odkládalo se. Vzhledem k tomu, kolik měl na to Microsoft času, tak tohle považuji za špatně odvedenou práci. A zatímco přijde první či druhý update, bude tady Android 3.0 a iOS 5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fado  |  22. 10. 2010 07:55

To Tom: "minimální hardwarové požadavky na koncová zařízení a i softwarové omezení (výrobci nemohou do OS téměř nijak zasahovat) nepřinesou tomuto novému zrovna masy fanoušků."
Prosim tě pěkně, jak je tomu u iPhone ? Ten má na trhu mraky různých telefonů s různě výkonným HW? Že bych něco přehlédl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 08:01

Právě že u iPhonu je to úplně o něčem jiném. Jedná se o jednoho výrobce, jeden OS a jedno zařízení. Navíc přišli jako první - s čímž si získali hodně zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubx  |  22. 10. 2010 08:04

Chlap, ktory ma maleho pipika si nebude kupovat WM7, ale si kupi iPhone. Aj ked oba nemaju copy-paste a dalsie veci. Ale pipika predlzuje iba iPhone. A to je prave ten rozdiel. Ked dvaja robia to iste, nie je to vzdy to iste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  22. 10. 2010 08:12

iPhone má C&P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2010 08:39

Todle mě po ránu vážně rozesmálo...:D a v podstatě máte pravdu..:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j3en  |  22. 10. 2010 09:05

svatou pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepahn  |  22. 10. 2010 09:19

Na pindíka je spíš Hummer, Audi Q7 a BMW X5. iPhone až tak moc ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  22. 10. 2010 09:24

dle pruzkumu ano, protoze iPhone majitele maji vice sexu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  22. 10. 2010 11:00

Výsledek studie byl ten, že mají více sexuálních partnerů... To nemusí znamenat více sexu.. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 11:36

Trochu ses v tom zamotal Sexuální partner je partner, se kterým máš sex. Takže více sexuálních partnerů znamená i více sexu.. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  22. 10. 2010 11:42

ne ne, má pravdu, nemusí tomu tak být, ač většinou asi je...můžu mít jednu sexuální partnerku a dělat to 6x denně, Ty můžeš mít 6 partnerek, ale dělat to budeš je jednou za 6 dnů sice budeš mít různé zásuvné moduly, ale já si více užiju )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 14:47

Zásuvné moduly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiriKrpal  |  22. 10. 2010 12:04

A vy máte zřejmě malého "pipika" a WM6.5 ... je nám to jasné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  22. 10. 2010 17:52

Není to spíš "pindík" než "pipik"?? Jinak já jsem v suchu - dle manželky mám "kobru" a k tomu Galaxy S s Androidem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor