Pozor! Z mého telefonu, resp. SIM odešly 2 prémiové SMS bez mého vědomí a přičinění. T-Mobile mě doslova odbyl a největší paradox je to, že mně 9.1.2014 přímo na jejich prodejně odesílání těchto zpráv vypnuli, což mně potvrdili téhož dne SMS s textem: "Dobrý den, podle Vašeho přání jsme Vám vypnuli službu mPltaba- Přejeme Vám krásný den, Váš T-Mobile". Nedalo mně to a celou situaci jsem podrobně popsal v on-line formuláři. Před chvílí, tj. 12.1.2014 mě volal pracovník T-Mobile, že reklamované prémiové SMS byli skutečně odeslány a jediné co pro mě může udělat je vypnutí této služby. To mě tedy dostalo, protože jsem předpokládál, že se tak stalo již 9.1.2014. Následně jsem dnes obdržel další SMS:"Dobrý den, právě jsme Vám zapnuli službu Blokace Plateb. Přejeme Vám krásný den, Váš T-Mobile". Prosím vás všechny, poraďte mi, co všechno je ještě potřeba vypnout nebo zapnout aby mi T-Mobile neoprávněně nečerpal peníze z mého účtu?!