Hello Charles,
tak zaprvé neradím tobě. A to z několika důvodů. Ten první je, že moji klienti se ke mně chovají slušně a tudíž tobě bych asi stejně nechtěl radit. Za druhé je vidět, že stejně všechno víš a tak moji pomoc nepotřebuješ.
Přesto jsi trefil hřebíček na hlavičku. Opravdu mi klienti volají i po skončení mé pracovní doby (i když ruku na srdce - jak se mám donutit skončit s prací, když náplní mé práce není např. práce se zbíječkou, kterou lze vypnout a je konec. Já jsem se dodnes nenaučil s koncem pracovní doby přestat přemýšlet. Takže vlastně pracuji 24 hodin denně - i ve spánku).
Také moje "normální" pracovní doba končí po osmi hodinách. Ale co mají dělat lidé, kteří začínají pracovat později a nebo chodí na směny eventuelně na noc. Ti všichni potřebují mou radu - koneckonců je to i náplň mé práce a jsem za to placen. To, že u počítače nemají lidé bez znalostí co dělat je věc personálního oddělení. Dokud je tam bude vedení trpět, není to moje starost. Mou starostí je, abych byl schopen jim pomoci, když se dostanou (ať už svou vinou nebo náhodou) do problémů s počítačem.
Zaměření této diskuse je na mobilní telefony a tak budu nyní pokračovat tímto tématem.
Chtěl bych se tě zeptat, jestli vůbec máš mobilní telefon. A pokud ano - už jsi ho zapnul? Nebo jsi s ním dokonce i telefonoval? Nebo ho používáš jenom na hraní her?
To já mám mobil na to, aby se mi mohl kdokoliv dovolat a abych se já mohl dovolat odkudkoliv (samozřejmně, že používám profily a tak když mám jednání nebo jsem na místě, kde se netelefonuje dovolají se mi jen členové skupiny VIP - ostatní spadnou do schránky a mohou nechat vzkaz). Jinak bych mohl používat stabil (opak slova mobil tzn. pevnou linku), ale zase by se mi nikdo nedovolal, obzvláště když nejsem ve své kanceláři.
PS: docela by mne zajimalo, proč se po Refresh poslal můj první příspěvek znovu.