Jelikož mám od února, kdy jsem utekl od T-Mobilu po zrušení SMS z internetu a všeobecném zdražení, tarif Řekni mi a jsem s ním spokojen, ani jsem moc nepřemýšlel a hned včera si volej kolej aktivoval. Hned na začátek... jsem zaujatý, ale T-M si za to může sám, jistě si mnozí pamatují jak bylo zdražení volání do ET prezentováno jako zjednodušení ceníku, tedy vlastně služba zákazníkům. A když se totéž opakovalo začátkem roku, kdy T-M postoupil dále na světovou úroveň a zdražil co se dalo..byl s mojí loajalitou konec, takové chování nesnáším. A příkladů by bylo mnohem více.
No nic, volám na infolinku, 800777777.. ta se Oskarovi moc nepovedla, pokud chci mluvit s operátorem, neobjevil jsem jinou variantu než podvodnou volbu "Nahlášení ztracené SIMkarty nebo problémů se sítí". Pokud někdo o něčem ví, rád se poučím..
Na druhou stranu jsem si opět potvrdil svůj dobrý názor na Oskara, všechno se odbylo v pohodičce přes infolinku bez nutnosti chodit někam na prodejnu, stačilo číslo mé ISIC karty. Převod naprosto bez problémů, zůstává mi aktivní roaming bez zálohy a není potřeba nic dalšího dělat (teda aspoň doufám, má být aktivní od příštího účetního období . Takhle si to představuju, moje ješitnost je uspokojena, protože se se mnou jednalo jako se zákazníkem, s někým, koho si operátor váží alespoň stejně jako nových zákazníků - nesmějte se, to vůbec není samozřejmost.
Neodpustím si opět zaujaté srovnání s T-M, kde tarifní zákazníci mladší 6 měsíců podle mých informací možnost přechodu na Studenta nemají a teď jen skřípou zuby nad tím, jak si vietnamci a ukrajinci na Twist home volají za ceny srovnatelné s jejich tarifem a studentíci, kteří měli dost rozumu na to aby si tarif dosud nezřídili (a dost málo na to aby si ho zřídili teď ) volají o hodně levněji. Tím T-M dosáhl jedné podle mého názoru hodně negativní věci - klienti litují toho, že jsou klienty. To se mi za celou dobu u Oskara nestalo.
Moje hodnocení je jasné - beru Oskara z následujících důvodů:
1) Chování k zákazníkům - primární důvod
2) SMS z internetu - každý mi může psát, můžu si přeposílat maily apod.
3) Využiju všechny volné SMS a moje potřeby volání jsou kolem 60 minut měsíčně
4) V celkovém hodnocení článku nějak zapadlo to posílání reklamních SMS na T-M, z toho se může stát hezký danajský dar..
5) MMS mě nezajímá, můj mobil je nepodporuje a ani to nepovažuju za smysluplnou službu
6) Stejně tak stahování nějaké Javové aplikace, to je zoufalá služba pro ty, co nemají možnost nahrávat aplikace přes kabel, IR nebo paměťovou kartu. Aplikací ke stažení zdarma je plný net, data si na Studentu tak jako tak platíte
A na závěr ještě jednu poznámku, vzhledem k zacílení na studenty ve věku 18-26 - tedy většinou VŠ studenty - mě dost překvapuje, že je u obou operátorů prakticky nulová pozornost věnována službám spojeným s daty a GPRS, přihodit pár kilobyte zdarma a nastavit vhodnou cenu by mohlo hodně lidí zajímat.