Ty jsi tak trochu neobvyklý klient Při pohledu co bys chtěl od smartphonu mi připomínáš Wozniaka. A jak dopadl. Ani on své myšlenky a potřeby nedokázal prosadit do praxe a nakonec skončil tak, že tahá kufry přístrojů, aby měl "všechno". Pozor, abys nedopadl stejně
-----
Wozniakovo mobilní pracoviště:
http://i.ytimg.com/vi/bhm4bUcNmfw/0.jpg...
-----
Smarphone je jednoduchý, spotřební produkt. Čím je složitější, tím je odpudivější pro masovou klientelu. Jenže na smartphone vyděláš jen tehdy, když jej prodáváš v desetimilionových seriích ročně s pořádným rabatem. A monstrum, které ti spustí Total Commander (jako by nebylo tisíc aplikací správců souborů), načte disky z počítače, uvaří kafe, spolkne všech 10 flash karet, připojí se k sušičce, pračce, lednici, sporáku, televizoru, hifivěži a bůh-ví k čemu ještě kabelem i bezdrátově, nastartuje auto, funguje jako klíč, kladivo, má vysouvací nožík, přepere i Canon EOS, nabíjí se při průjezdu pod vedením vysokého napětím, je 100% otevřený a k tomu 100% zabezpečený .... sorry. To si koupí jenom takoví podivíni, jako seš ty. Nic ve zlém, to není osobní ani útok. Nevím kolik Vás je, ale na desítky milionů bych fakt nesázel.
-----
Ať už se zabýváš výrobou či vývojem čehokoliv, na konci musí být skutečná masa platících klientů. A tam je potřeba začít. Bez ní žádný byznys nefunguje.
-----
"Použij vše od nás a budeš v nebi."
Děláš z komára velblouda. Těch omezení je např. u Apple tak málo, že nestojí za řeč a kromě toho se dají eliminovat úplně.
-----
Komplexní služby od jednoho dodavatle vždy měly svůj význam v jakémkoliv sektrou podnikání. Mohou být propracované, perfektně navazující, smysluplné a velmi spolehlivé. To mě naučil život. Také jsem si prošel obdobím nekonečných spekulací, bádání a td. Než jsem až ke stáru pochopil, že jsem tím vším ve skutečnosti jenom ztratil pár let života. Komplexnost šetří čas i peníze. Je chytřejší "nakoupit" vše na jednom místě u jednoho dodavatele, než celý den běhat po městě a vybírat "každý pes jiná ves" a pak to všechno bastlit dohromady.
-----
Zkus to promítnout třeba do auta. Kámoš koupil auto v obchodě A. Pneumatiky v B. Disky v C. Montáž mu dělal kámoš v E. Servisuje mu to jiný kámoš v F. Na kontrolu jezdí zpět do A. Pojištění vyřizoval v G a H. Když jej něco trápí, obvolává A až Z, než vůbec něco zjistí. A td.
-----
Já koupil úplně všechno od pojistky, přes výbavu až po nadstandartní záruky v A. Řeším všechno jenom v A. O všechno se mi starají v A. Veškerou pomoc a podporu mám v A. Nemáš tušení, koli času, nervů a starostí mi to šetří.