Kaufland si hraje s technologiemi. Zboží oskenujete vlastním mobilem a vyhnete se zdržení u pokladen

Názory k článku

radon  |  12. 08. 2020 09:29

no nevím, spoléhat se u Čechů, že každý produkt vložený do tašky oskenují je tedy velká odvaha ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dj.kure  |  12. 08. 2020 09:37

Tohle funguje v Globusu už minimálně dva roky. Žádná technologická revoluce se tedy nekoná, jen přibyla další prodejna a další aplikace, kterou pro tuto formu nákupu musíte mít. Kdyby se alespoň domluvili na společném rozhraní a stačila na to jen jedna aplikace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Duder  |  12. 08. 2020 10:26

Nakupuji takto v Tescu i v Globusu, ale je dobré, že se přidávají další. Vyskladavat zboží na pas a pak zpátky mi už připadá divné.
Další level je pak dovoz až domů, ale tak daleko ještě nejsem (rozumej nechce se mi za to připlácet).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
t-fuse  |  12. 08. 2020 10:32

A tohle prezentujete jako novinku? Vždyť tohle už dávno funguje ve spoustě dalších řetězců. Byli jste někdy v Tescu nebo v Hornbachu? Tam všude to funguje. Nebo v Makru? Tam je to úplně bez obsluhy. Skenujete zboží, které dáváte do vozíku a u pokladny se jenom najede vozíkem na váhu, čímž se ověří (víceméně), že je ve vozíku to, co v aplikaci. Zaplatíte a odcházíte. Boha.. před dvěma nebo třemi lety by takový článek měl možná úspěch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
aje1  |  12. 08. 2020 10:49

No v nasi republice to ma uspech i ted ve ve svete uz je to pekne dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XLADI  |  12. 08. 2020 11:07

Samosken je fajn. Nejen že nemusím čekat u pokladny, pokud mne tedy nevyberou ke kontrole nákupu, ale mám i přehled o ceně zboží. Nehrozí že se dozvím až a pokladně že cenovka na regále neplatí. Sice jsou v krámech kontrolní skenery ale ze zkušenosti ne vše lze načíst a bordel v cenovkách je na některých prodejnách příšerný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tonulik  |  12. 08. 2020 11:13

Podobně to funguje i v Makru. Tam s vozíkem musíte zajet na plošinu se skenery, dobrá vychytávka, jak se vyhnout frontám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdgarf  |  12. 08. 2020 11:31

me spis trapi to zbozi co nabizi...
v ramci uspor zmensuji sortiment a maskuji to renovaci prodejny nizsi mensi regaly ...globus tesko kaufland ....
vyber zbozi je tristni oproti stejnemu obchodu pred 5lety nebo stejnemu obchodu tady kousek za hranicemi. Jak to ti cizaci delaji??to ze si to muzu naskenovat sam abych nestal frontu na pokladne?? to je nejaka obracena logika? v prve rade by vubec nemala byt fronta na pokladnach, hodit tu extra praci na zakaznika je sprosty pokud to teda nejak nekompenzuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Adanos  |  12. 08. 2020 11:41

Skener v Tescu som použil asi 4x. Z toho 3x ma to vybralo na kontrolu a musel som si počkať na obsluhu. Tam moja ochota šetriť obchodu náklady skončila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2020 11:57

Tato technologie funguje ve Svedsku dobrých 10 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
panrt  |  12. 08. 2020 14:20

Tohle má Globus nějakou dobu a funguje to skvěle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik  |  12. 08. 2020 14:21

a krome uz zminovanyho Makra, Globusu a Tesca to nabizi treba taky Hornbach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MacPhenom  |  12. 08. 2020 14:27

Takhle nakupuju v Makru už celkem dlouho. Naskenuje se vozík a vjede s nim na váhu. Jsem s tím opravdu spokojený ale lidi u klasické pokladny vedle na mě vždy zírají jak na čaroděje. https://www.makro.cz/makro-scan...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2020 15:41

Nakupování přes skener je super ušetří to čas. Btw v české aplikaci na IOS jsem nenašel skenování čárových kódů. Možná to funguje jen v Polsku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2020 16:03

Když je lidská obsluha (pokladna), tak jsou na pořadu dne i lidské chyby a tak se často stává, že ve svůj neprospěch reklamuji a opačně taktně pomlčím Také se mi občas stává (například u obslužného pultu či u pokladny), když se nejspíš líbím, tak dostávám zboží zadara. Stalo se mi to minimálně 3x. A to se vyplatí Takže já dávám přednost lidské obsluze A když jsem občas s přítelkyní, tak to nehrozí, kromě lidských chyb, ale je tak okouzlující, že ji ostatní muži pouští ve frontě u pokladny a mě samozřejmě také

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borekz  |  12. 08. 2020 17:08

A bude jako Scan&Go v Globusu, kde místo placení čekám na protivnou bábu, co mi to všechno vyhází z vozíku a znovu naskenuje ? Zkusil jsem to jednou a od té doby jedině samoobslužná pokladna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sinco  |  12. 08. 2020 21:39

když mám větší nákup tak je to u pokladny s obsluhou občas děsný. Na pás zboží skládám tak aby po naskládání do kabele se něco nerozbilo, nerozmačkalo. Snažím se stíhat odebírat a ukládat zboží do nákupní tašky ale při tom fofru co pokladní zvládne to občas nejde, pokud to má být v tašce nějak seskládané. Proto v Kauflandu vítám tento systém který je i v Globusu. Během nákupu si pohodlně zboží uložím do tašky a jsem v klidu. Bavím se o nákupu okolo 1500kč a to už je slušný seznam položek. Už aby to bylo v Brně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frantaN47  |  13. 08. 2020 10:56

Jak je řešeno když zboží naskenuju, dám do košíku a později si to rozmyslím a chci ho vrátit do regálu? Jde nějak odskenovat nebo na to nebylo myšleno?Jinak kdyby mě už po několikátý v řadě někdo vyndal z košíku celý velký nákup kvůli kontrole, který jsem pracně naskenoval tím jejich systémem, tak jim asi řeknu, ať si to teda strčí někam a dělaj si s tím co chtěj a odešel bych.Radši zůstanu u klasických pokladen nebo samoobslužných (pokud toho mám málo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 08. 2020 15:16

Asi vypadam jako zlodej. Me v Tesku kontroluji naskenovany nakup temer vzdy. Takze skener jsem prestal pouzivat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor