Komerční banka (KB) představila inovovanou verzi svojí aplikace mobilní aplikace Mobilní banka (pro Android, pro iOS). Tentokrát nejde pouze o dílčí aktualizaci, které se v marketech objevují pravidelně, ale o novou verzi s vylepšeným designem i funkcemi.
KB při úpravách své aplikace pro mobilní bankovnictví tentokrát naslouchala klientům, a to nikoli pouze těm vlastním, ale i zákazníkům jiných bank. Z jejich postřehů vyplynulo, že prostředí aplikace je potřeba zjednodušit a zpřehlednit, což se také stalo. Nově je v hlavním menu pouze pět položek.
Nový modernější design prostředí a užitečné tmavé schéma (Zdroj: KB)
Změnila se také grafika, která je jednodušší a vzdušnější. Celková logika ovládání odpovídá zvyklostem z operačního systému Android. Z něj si aplikace také „vypůjčila“ tmavý režim, který šetří zrak a v případě OLED displejů i baterii. Uživatelům androidů se nabízí ještě jeden zásadní benefit – mohou do aplikace vstupovat odemykáním pomocí skenu obličeje (pouze Android od verze 9.0).
Další funkce nové verze aplikace Mobilní banka:
- nový maximální denní limit pro platby až do výše 500 000 Kč (stávající max. limit byl 300 000 Kč, nové limity platí i pro iOS);
- zobrazení PIN k platebním kartám;
- zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.);
- výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny;
- přehlednější detaily transakcí;
- hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi);
- opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech)