Kladivo na Sagemy: kauza pokračuje

Diskuze čtenářů k článku

Luděk Bárta  |  08. 01. 2002 10:19

V listopadu 2000 jsem koupil 2 Sagemy 920 ve firmě ISC České Budějovice. Za pět měsíců jsem reklamoval první, z opravy došel po 40 dnech. Druhý Sagem jsem reklamoval o měsíc později. ISC ale mezitím prodejnu v Budějicích zrušil !! Takže poštou - oprava trvala 30 dnů. V obou případech šlo o výměnu celé desky. První mobil se podruhé porouchal 20dnů po proběhnutí záruky 12 měs. podruhé. Spoléhal jsem na prodloužení lhůty o dobu v opravě-omyl. Firma ISC spolu s Radiomobilem, který tento telefon uvedl na trh reklamaci zamítli. Mimo jiné druhý telefon vypadá, že každou chvíli zkolabuje také.

Poločas rozpadu funguje - už je nemůžu otravovat, rozpadl se mi až po záruční lhůtě. 2:0 pro ISC+Radiomobil!

Podobnou zkušenost jsem nezažil ani za "komančů", o to víc mě to naštvalo!

Podle mého Radiomobil  uvedl zákazníky v omyl tím, že uvedl na trh výrobek, který nesplňoval parametry a nestáhl ho z prodeje ani po mnohých reklamacích.

Za seriózní vyřešení mých problémů bych považoval výměnu těchto telefonů za jiné - spolehlivé, třeba i s doplatkem.

Na tuto výzvu však nikdo neslyšel.

Moje výzva: zvažte nákup u ISC  Communikation- nevíte kdy Vám prodejnu zruší,  u Radiomobilu - jen budou přemýšlet jak reklamaci zamítnout.

 

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 07. 2001 08:12

Jen tak mimochodem, nedavno probehl pruzkum, delany nekde v cizine. Nejvetsí krámy na trhu mobilnich telefonu jsou Sagemy, Nokie a Motoroly. Jenom si ale nepamatuji, který z těchto tří krámů byl vůbec nejhorší. Jinak mam ale Sagema 939 abolutne bez problemů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Zdepa  |  19. 10. 2001 12:02

Sagem MC920 je sračka všech sraček. Za 3/4 roku je 2x v reklamaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pePino  |  17. 07. 2001 19:26

Se zájmem jsem si přečetl celou diskuzi. Svůj Sagem 825 jsem si koupil po doporučení známého, který měl 7xx. Kromě vadné baterie, u které jsem si problémy způsobil sám několikerým pádem mobilu na beton, nemám po nové Li-Ionce žádný problém.
Ve srovnání s vychvalovanou 3210 mám oprotí ní signál tam kde se ona nechytá, a samozřejmě se dovolám.
Několik mých známých si koupilo 920 a nikdo si zatím nestěžoval.
Pokud mi finanční situace dovolí, poohlédnu se po novém Sagemu nebo Siemensu. Nokie mi připdají zbytečně drahé s ohledem na kvalitu provozu. Myslím tím hlavně dostupnost signálu (o ten by mělo jít především, ne?).

P.S.: Protože mi úroveň některých příspěvků a chování jejich autorů připadalo jako když se hádají děti na písečku a tlučou se kyblíčkama do hlavy, neuvádím na sebe email abych mi někdo nezas... moji schránku podobnými výlevy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pata  |  17. 07. 2001 19:26

ono to neni tak jednoduche .. pravda je ze ma otec Sagem 920 a uz byl jednou reklamovat .. vse probehlo za 1/2 hod. vymenou telefonu .. a je pravde ze Nokije 7110 mel kamarad a mel ji cca. 3 mesice reklamoval ji 3x za sebou (nadherne mesicni story o tom jak to neni tim ze ten telefon nefunguje ale je spatnym pouzivanim:) a nakonec ji musel vymenit (nefungoval tek vysouvaci mikrofon) a je pravda ze jej mel cca. 10 lidi a 8 z nich jej reklamovala, dalsi kamarad ma Nokiji 6210 a tuhne mu cca. 5 za 7 dni .. takze nejlepsi je ????? rad bych to vedel .. jestli to nekdo vi tak at mi to rekne !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jasanek  |  17. 07. 2001 19:26

Jestli se nekemu doma válí Sagem MC920 nebo nějaký jemu podobný, totálně nefunkční, tak ho od vás koupím za cca 500Kč. Ušetříte si tím spoustu starostí.Nejlépe střední Morava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  17. 07. 2001 19:26

Já mám Sagema RC 922 a slouží mi už hafo moc dlouho bez problémů. No, asi jsem hold narazil na dobrej kus! Pochlubte se se svýmy zkušenostmi!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Moczar  |  17. 07. 2001 19:26

Také jsem vlastníkem mobilu Sagem Rc 922.Měsic po zaruční době mně telefon přestal fungovat,když jsem šel do opravny tak mně řekli že to zkusí.Za 14 dní jsem se šel zeptat jak to s telefonem vypadá a oni mně řekli že to nejde opravit že je tam neodborné odblokovaní a oprava by stala 3500,tak mně leží telefon doma v polici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sfingxx  |  17. 07. 2001 19:26

Ja mel teda celkem 4 Sagemy - po ctvrte reklamaci mi Paegasi dali M35i za doplatek 1000.- Kc. Ale k tem reklamacim: vsechny probehly OK, stacilo jen uvest, ze v telefonu bruci a obcas se vypne behem hovoru. Pokazde jsem dostal novy foun (ktery se ale stejne vzdycky pokazil). Zajimave je, ze pred posledni reklamaci mi ten previt spadnul z okna ve tretim patre na travu a docela pekne popraskal. Rikal jsem si, ze to je konec, ze u¨z nic nevyreklamuju, ale servisaci u Sagemu byli ferovi a reklamaci uznali. Jsem rad, ze uz o te znacce nemusim nikdy slyset. Od te firmy, i kdyz ma urcite jine kvalitni vyrobky, bych si nekoupil uz ani napln do prupisky... SAGEM?? NEBRAT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  17. 07. 2001 19:26

Mam Sagem MC930 a jsem spokojen. Kamaradka ma MC922 a ma problem s baterii - pokud neni plne nabita, tak se neda volat ani posilat SMS. Ma nekdo podobne zkusenosti s MC9xx? Pomuze v tomto pripade vymena baterie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pojgyus  |  17. 07. 2001 19:26

Stejnej problem je i u MC930 a prave mam pujcenou Li-Ion baterku, abych zjistil jestli to nepomuze. Za 2-3 dny to budu snad vedet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dáda  |  17. 07. 2001 19:26

po špatné zkušenosti ze Sagemem a to jak s jeho funkčností tak s jeho reklamací, kdy jsem měla telefon v opravě měsíc a půl a vrátili mi ho s tím že žádná vada nebyla zjištěna a za dva dny se mi to kazilo stejně, nikdy bych si ho nekoupila ani kdyby byl zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruda  |  17. 07. 2001 19:26

Měl jsem RC922 cca 1,5 roku, za tu dobu 3 poruchy, ale musim říct,že výměna přístroje v servisu Sagemu (Praha-Sokolovská) byla vždy takřka na počkání. Když jsem se na mobilmania.cz dočet o nabídce RadioMobilu na výměnu 3x reklamovaných přístrojů za telefon od jiného výrobce, tak jsem to zkusil a i po záruce mi po troše přemlouvání vyhověli (Praha-Londýnská).
Jinak jsem byl s RC922 dost spokojenej (zábavná práce se SM-I-III.), ta poruchovost je ale fakt velká.
Ted mam Sony CDR Z-5 (super!), Nokii je nejlepší pro starší lidi, co už špatně viděj a hůř se učej něco nového(je jednoduchá až primitivní), osobně bych jí nechtěl ani za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:26

...se povede narazit na desku, která se po**re az po zaruce a ne v ni. Muj kamos menil 3x desku v telefonu (RC922), nakonec narazil na jednu, která se ze***la az po uplynuti zaruky. I kdyz je pravda, ze se Sagemy daji srovnavat napr. s prvnima 7110. Jentak mimochodem, ve ctvrtek jsem si koupil 7110 a ve stredu (dneska) jsem ji byl omlatit prodavacovi o hlavu s tim, ze mi nevystreluje flip. Avsak to kladivo na Sagem bych nevahal pouzit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
molty  |  17. 07. 2001 19:26

Já bych vzal ne kladivo, ale palici na Sagem telefon, Sagem servis a taky na Paegas. Velice mě zaujalo vyjádření Paegasu o výměnách těch šrotů Sagemů, kamarád měl podobnou zkušenost s
reklamací, takže to zkusime u Paegasů s tim jeho telefonem vyjednat. Popravdě řečeno, moc tomu nevěřim, byl jsem u těch předchozích reklamací a bylo to na přeskočení toho pultíku a na velký bum do ... 1.reklamace: špatně fungující mikrofon - a Sagem servis: poškozené kontakty na baterii v MT...zaplaťte 3.500,- a my vam dáme jinej !...........následovala 3měsíční hádka....nakonec jako opraveno,aby neprošvihli lhůtu,ale neopraveno...chyba se projevovala dál 2.reklamace byla na tu samou závadu - servis: mech. poškozena baterie !...výměna MT zdarma a pozor !!!...baterii ne, ta už neni v záruce !!!.......nechápal sem, v Paegasu...čumí a mlčí a neví..neva, dostali jsme novej přístroj, chceme ho zapnout...pegasák..von neni nabitej (baterku nam dali z toho starýho)....jedem pryč, doma kamarád zjistil, že když se na MT zmačkne jemně kdekoliv, tak se vypne !!! 3. reklamace: chceme peníze, pegasák čumí, neví, pak to napíše na papír, přebírá přístroj, servis : výměna desky....záruka,pohoda......chceme peníze (byla to 3 reklamace)....začal jejich trik: Jasně, ale dáme vam jen za cenu telefonu, což byla 1577,- bez DPH......mizíme pryč po hádce kolem dělení ceny Twist sady - nemá to cenu....kamarád si chce zavolat....zmačkne tlačítko a světe div se, telefon se vypnul !!! Takže ho teďka nosí celej vypolstrovanej papírkama, sem tam se mu vypne, ale už si zvyk, ono mu totiž nic jinýho nezbylo. V reklamacích byl mobil s malými přestávkami od 24.8.2000 do 8.1.2001. Tak nevim jestli se mam jít zkusit k Paegasu naštvat, nemyslim že by tak rapidně změnili přístup.
A pro ty co Sagemy chválí: Až byste absolvovali tolik návštěv u Paegasáků a čekali desítky minut ve frontě lidí s rozbitejma Sagemama v 30 stupňovým vedru v bundě, protože tam dělaj zmrzlící, pak byste těma svejma chytrejma tlamičkama mleli kapánek jinak. Nazdar !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Al  |  17. 07. 2001 19:26

Vazeni, vite kolikrat jsem byl s mym RC922 na Sokolovsky na reklamaci? Celkem 5x Nejdriv telefonek vydrzel pul roku (ten mel na sobe napsano Made in France, pak sly za sebou tri v rychlem sledu (cca behem mesice), pak jeden vydrzel o neco dele a ten posledni pak taky vydrzel, dokud jsem ho neprodal ) Na druhou stranu znam dve holky, kterym funguje RC922 bez poruch dodnes. Takze jsem mel asi peska.
Jinak design a funkce dooost dobry, ovladani sverazne, ale zapamatovatelne.
Zdravi vas Ales

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Jediny co me uchazi je to, cemu se jako divis. Myslim ze kazdej, kdo do mobilu trosku vidi, tak mu staci rict Sagem a je mu vscehno jasny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Al  |  17. 07. 2001 19:26

Kdyz ti neco uchazi, tak to neventiluj tak verejne. Ja uz se jen smeju. Ten prvni kousek jsem koupil asi tejden po uvedeni na trh a to ani ty nej vetsi bozi ( ale povaz ze dokonce ani ty! ) nemohli tusit, co to bude za smejdy.
Bye Al

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Zajimavy nazor, ale taky nazor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ka  |  17. 07. 2001 19:26

Sagem dodava vojenske komunikacni zarizeni pro francouzskou armadu - siemens tradicne pro bundeswehr. Pokud by si stanoviste meli kvuli utajeni posilat smsky, pak by BW vyhral na plne care-a stejne maji Leopardy takze co Siemensy vedou i tim ze je zverejnenej a normovanej protokol takze si muzes do kompa napsat co chces. U Sagemu je asi patrna made in France - mile ale srouby nedotazene a soft. nic moc. I kdyz na me S35i bych toho asi taky dost zlepsil mozna dodal i par polovodicu - protoze ta se chova podle proudu - nejlepsi je tak ve 3/4 baterie. Nevim jeestli je to softem, ale asi jo. A krom toho bych chtel kremikovej display a modry z nebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas  |  17. 07. 2001 19:26

ja bych ty Siemense moc nechranil, kamarad koupil v Praze na Evropske M35 se starym softem a to se vsude jiz nahraval funkcni verze, tuhnul mu a tuhnul, az mu prehrali soft, tak chodi dobre, nakupuj u odborniku . Zase S25 umi WAP, ktery nikdo neprovozuje , to ma znamej, byl to super kus. Kazdej vyrobce mobilu ma pekne ...., Nokia 3210 je take cosi ..., 5110 byl stroj , Ericsson a baterky. Na telefon musi mit clovek stesti a muze treba koupit funkcni SAGEM . To musela byt technologicka chyba, ktera postihla nektere serie, proto se nikdy tady nedomluvite, 1000 dobrych a xxxxx zmetku. To se stava, ja slysel, ze podlehaji integrovane obvody samodestrukci vlivem vlhka pri vyrobe ??? Kazdej obvod jednou chcipne, nektery driv a nektery pozdeji .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:26

Docela by mě zajímalo co vyrábí firma Sagem na Kladně . Jestli finální výrobky ,které typy (montáž z dovezených dílů , nebo nějáká výroba komponentů ?)Možná by stálo za to zmapovat výrobu i ostatních značek (Siemens atd) ale to je možná námět pro redaktory MM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:26

Nebudete tomu věřit, ale do kladenské továrny jsme pozvání na exkurzi. Datum zatím neznáme, ale určitě pak najdete na MM hezké počteníčko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Petre, tak pozor, at se vam tam neprihodi nakej uraz. Ono ty clanky nebyly moc pochvalne ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 07. 2001 19:26

Sagem na Kladně vyrábí mobilní telefony a také zde má svůj zákaznický servis. Pokud jde o typy tak MC939/MW939, MC959, MW936, MW986 a MW3020, plus nekolik dalsich.....
Sagem ale 31.5.2001 tuto svou novou tovarnu prodal kanadske spolecnosti Celestica, viz info http://www.celestica.com/cfm/news/index.cfm?Act=Details&PressID=204

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert STRAKA  |  17. 07. 2001 19:26

ja mam se Sagemem skvele zkusenosti, nejdriv jsem si loni v unoru poridil RC922 a uplne bez problemu mi facha do dneska, pak jsem si poridil pres znameho MC939, ktera byla jiz pouzivana a taky no problem.. a ted jsem se dostal k telefonu kterej je pdle mne zatim nejlepsi - MW939 pouzivam ho cca 2 mesice a baterka mi vydrzi 5-6 dni, ani jednou se mi nezaseknul, takze parada.
Uz se tesim na MW3020 a asi si ho hned pobezim koupit, protze ma stat cca 5000-6000 Kc a funkci ma vic nez Noia 3330 za silenou cenu.
Tkaze shrnuto a podtrzeno: Sagemy maji u mne zelenou!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Gratuluji, ovsem nepokousel bych stesti porad ..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PESCHEK  |  17. 07. 2001 19:26

NOKIA 3310 se dá pořídit nová se vším všudy za 5500,- = šilená cena??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  17. 07. 2001 19:26

Jenze Nokije nemaj ten feeling co Sagemy - ty jsou proste vic sexy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  17. 07. 2001 19:26

Mám už rok Sagem MC920. Nikdy jsem neměl jedinou závadu, dokonce mi spadl do vody a za cca hodinu se nastartoval a jede neustále bez chyby. Asi půl roku přehazuji zhruba třikrát denně simku Oskar & Paegas a nemám žádný problém s kontakty baterie. Zřejmě jsem dostal superfunkční prototyp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Presne tak, nebo se bude jednat o Made in France, ty byly jakztakz v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruda Křížek  |  17. 07. 2001 19:26

Dotaz na autora: Oddeleni pro zakazniky je co? Ptam se proto, ze jsem volal na 0603/603603 a tam mi bylo sdeleno, ze musim postupovat podle reklamacniho radu - obratit se ne na Paegas, ale na toho, kdo mi mobil prodal. Touto cestou mi pak snad bude mobil vymenen za jiny, ale stejneho typu! Na muj primy dotaz, zda existuje moznost vymeny za jiny od jineho vyrobce, bylo vpodstate zopakovano vyse uvedene.
Je mi jasne, ze pokud pujdu s pozadavkem na vymenu na sveho prodejce, ze me taky asi posle do haje. A kdyby ne, tak to urcite bude dlouho trvat a byt znovu bez mobilu se mi nechce.
Tak jak mam tedy postupovat?

Za odpove predem diky! R.K.

PS. Mam RS922, koupeny loni na zacatku roku. Byl jiz 3x v oprave. Jednou ho vymenili za jiny kus a 2x menili zakladni desku. Co se tyce rychlosti a ochoty servisu nemam pripominek. Ve 3. pripade byla provedena bezplatna oprava vpodstate jiz nekolik dni po uplynuti zarucni doby 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k  |  17. 07. 2001 19:26

Postupuj jak ti rekli: obrat se na toho kdo ti jo prodal, s tim jsi uzavrel kupni smlouvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilona  |  17. 07. 2001 19:26

V listopadu 2000 jsme si do rodiny pořídili třikrát Sagem 920. Vím, že na barvě asi nefrčí - ale dva modré (třetí je bílý) už jsme reklamovali. Oba dva stejná závada - nešla nabít baterie. Je to něco mezi nebem a zemí - prostě mluvíte, všechno v pohodě a najednou prázdný displej. A nejde nabít. Poprvé nám řekli, že byla mechanicky porušená baterie - protržený ochranný kód - ale 100 % tam ta dírka nebyla. Proto jsme si podruhé dali pozor na to, aby baterii pořádně prohlédli, že tam není taková vada. Máme ho už týden na opravě a zatím žádná zpráva. Takže já jsme vysmátá, mně zatím funguje. Ale jak dlouho? Manžel a sestra by je už určitě nechtěli. Váš článek mne zaujal, možná ho budeme s manželem teď potřebovat. Díky za kažkou odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Jednoducha rada, vsechno prodej a kup neco poradnyho ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr2  |  17. 07. 2001 19:26

Není mi jasné, co je myšleno pod pojmy protržený ochranný kód a jaká dírka? Pokud mi to objasníte, pokusím se vysvětlit já Vám, proč se baterie kazí. Platila jste za opravu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilona  |  17. 07. 2001 19:26

Baterii jsme reklamovali - v záruční době - vlastně byla používána teprve tři měsíce. Bohužel jsme si ji neprohlédli a byla nám vrácena s tím, že jak je vzadu na baterii nalepený štítek s výrobním číslem, tak ten byl protržen, propiskou zakroužkováno a že prý byla baterie mechanicky poškozená. Platili jsme něco kolem 1100 - 1200 Kč.
Ale je to blbost - sice švica 17 let - s tím dělá ptákoviny, ale tohle snad ne? Proč by do toho dělala dírku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

No jenom jestli to nebylo naopak. Ze to davala do dirky ;o)))) Znate to, ma to vibrace................ ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26


Hej, ty se fakt vyznamenavas. Neme~kne ti mozek nebo tak neco, ale to je jedno to se dneska neda stejne lecit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

No me mozna mekne mozek, ale furt lepsi nez aby me meklo, to co mekne tobe ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  17. 07. 2001 19:26

mozna by vam pomohlo (vsem ucastnikum tehle flamewar bez rozdilu) jit se trochu projit ven na cerstvy vzduch. zkuste se parkrat zhluboka nadechnout a potom se nad sebou chvilku zamyslet. taky by vam mozna prospel den bez pocitace nebo MT. protoze mam takovy pocit, ze vam z tech modernich technologii tak trochu kape na karbid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Olala my se snad zname ze muzes vedet co mi mekne?? To bych se strasne divil. A uz vubec nechapu proc te slecne tady tak vysvetlujes sve nazory na holky. Ona si to samozrejme delat muze, ale predpokladam ze ma partnera, pred kterym je i Sagem jako Nokie bez vibratoru. Preji ti hezky den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

No podle tvych nazoru se to da jednoduse odvodit co ti mekne.
A kdyz neco nechapes, tak to tak nech. Protoze kdo je moc zvedavej, ten je brzo mrtvej ;o)))



P.S. Zato ja tobe preju nejhorsi den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Ses pako, ale co se da delat i takoveto lidi musime tolerovat. Takze i tobe nejhorsi den a mysli na to, budu te tolerovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Koukam ze uz mluvis jako Zelezny ve Volejte rediteli...
Takze hlavne prosim budme tolerantni.....Dekuji a nezapomenme ...budme tolerantni ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Presne jsi to vystihl. Mozna ti zase ten mozek zacina pomalu tvrdnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilona  |  17. 07. 2001 19:26

Tys asi spadl z višně, ne? Víš o čem je řeč? V sedmnácti snad člověk nepotřebuje vibrátor, ne? Ty snad jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Hahaha, to me fakt rozesmalo. Myslis si, ze si to segra nedela? No a kdovi jestli k tomu taky nepouziva Sagemaka ;o) I kdyz teda jak by rekl doktor Uzel - originalni vibrator je lepsi ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr2  |  17. 07. 2001 19:26

Domnívám se, že u baterií Sagem 920 se jedná o konstukční vadu. Špatně se to prokazuje. Řešil jsem již tři tyto případy u Sagemu 920. Ve všech byla záruka zamítnuta z důvodu mechanického poškození baterie, přestože baterie nebyly zjevně uštípnuté, naprasklé a.t.d. Volal jsem tedy do servisu, podle čeho usuzují, že baterii poškodil zákazník. Řekli mi, že pokud s baterií zatřepu a články uvnitř jsou volné, je to po pádu. Dotázal jsem se tedy, zdali už měli článek někdy rozebrán a bylo mi řečeno, že nikoli. Rozštípnul jsem tedy plast baterie a zjistil, že články jsou uvnitř přichyceny oboustrannou samolepkou a vzájemně bodově svařeny vodivými plíšky. K čemu dojde? Časem se články uvolní (odlepí) a plíšek se utrhne. Pak dochází k jevu, že baterie přerušuje a telefon vypne i s nabitou baterií. Nemyslím si, že to musí být po pádu, spíš nevhodnou konstrukcí baterie. (mimochodem prodáváme kvalitnější LI-ION baterie za 990Kč )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilona  |  17. 07. 2001 19:26

Co se týče té nové baterie - je opravdu lepší než ta první - dokonce i dýl vydrží. A co se týče toho druhého telefonu v opravě - dneska jsem se stavovala u prodejce a zatím žádné nové zprávy - takže uvidíme. Minule nám totiž dali vědět předem, že ta baterie je poškozená a jestli ji mají vyměnit.
Mimochodem - KDE prodáváte ty kvalitnější baterie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr2  |  17. 07. 2001 19:26

na www.emobil.cz. Nechci, aby to vyznělo jako reklama, ale když k telefonům které Sagem vyrábí dělá i servis, nebývá to nejlepší spojení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilona  |  17. 07. 2001 19:26

Takže od včerejška vím pokračování naší opravy toho druhého sagemu. Včera mně volal prodejce, že dostal fax. Uznali nám vadu baterie - světe div se - k naší smůle bohužel dva dny po záruce!!! Jsou to pacholci. Tak jsem se ptala, co za novou baterii. Prý 980 Kč BEZ DPH! To znamená asi 1200 Kč s DPH. Tak jsem skusila nadhodit, že mám možnost sehnat ji za 990 Kč. V tom případě ale musíte uhradit za demontáž 425 Kč. Jsou to s prominutím KU*VY!!!! CO DODAT? Nezbyde nám nic jiného, než na to přistoupit. Jenom lituji toho, že jsem na ně nenahráli, že je to baterie z mého mobilu, který jsme koupili o týden později, tzn. že byla delší záruka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokos  |  17. 07. 2001 19:26

Sagemy do srotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.F.K.  |  17. 07. 2001 19:26

Sagemům bych přál to ,co postihuje Motorolu.A byl by klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destroyer  |  17. 07. 2001 19:26

Loni v lete jsem prodal 10 Twist sad se Sagem 920 a nemel jsem ani jednu reklamaci ci stiznost na funkcnost. Asi jsem mel stesti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  17. 07. 2001 19:26

A nebo ty lidi chodili rovnou do servisu, takže o tom ani nevíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  17. 07. 2001 19:26

Znám spoustu lidí,kterým 922 nebo 920 chodí OK.Pokud se týká Tvojí poznámky o servisu,já říkám "nechodili"!Nevím jak to funguje u vás,ale reklamace zásadně vyřizuje prodávající a Sagemy servisuje jen a jen Sagem CR (prodejce sepíše reklamák,zabalí,pošle,vyzvedne,předá)Aspoň ten dobrej prodejce,trafikanty a "garážáky" nepočítám
Jinak - tolik jedu kvůli mobilním sráčům takhle pohromadě jsem dlouho neviděl.Dyť je to jen kus umělý hmoty,doprčic,už se sakra proberte!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Jo jo reklamaci muzes mit hodne a to jeste muze polivna dalsich lidi s tim zajit rovnou do servisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiRiL  |  17. 07. 2001 19:26

Jako prodejci jsme se dlouho radovali, ze nase prodavane Sagemy jsou bez problemu. Az ted se hromadne dovidame, ze vubec nejsou bez problemu, ale ze si je zakaznici reklamuji sami. A uz je i nekolik takovych smolaru, kteri za 7-8 mesicu pouzivani maji 3 reklamace za sebou. Dost hrozny, a to nejen pro zakazniky ale i pro prodejce.

A kazda (100%) reklamace baterie konci konstatovanim, ze jsou zoxydovane kontakty :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxman  |  17. 07. 2001 19:26

Sagemy si svoji pověst nikdy nezlepší. Pro mnoho lidí to budou šmejdy, kvůli kterým museli stále chodit do servisu. Existují snad lidi, kterým Sagemy fungují bez poruchy doteď???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gharaon  |  17. 07. 2001 19:26

existuji :) v breznu 2000 jsem koupil 2x MC 922 a nejsou s nima ZADNE problemy. vyjma asi 5 zamrznuti. ale ktery foun jeste nikdy nezamrznul? oba maji FW 4.0L a SMS predelany na a la Nokia... a oba jsou v kozenym pouzdre (pro uplnost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

No, ktery mobil nezamrzl. No vetsina tech dobrejch s tim problem nema prakticky nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tag  |  17. 07. 2001 19:26

To jsou keci a ty bys to jako pravidelny navstevnik serveru s mobilni tematikou mohl vedet. Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Budil  |  17. 07. 2001 19:26

No, nevím, mám třetí rok stále tutéž Nokii 5110 a ještě nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  17. 07. 2001 19:26

Mel jsem 2 roky N3110 a ted uz 7 mes N3310 a ani jeden nikdy nezmrznul a vubec - zadne problemy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davvon  |  17. 07. 2001 19:26

Samozrejme, ze jsou. Například já mám jiz trictvrte roku Sagem MC939 a funguje naprosto bez problemu. Povazuji ho za nejlepsi a nejkvalitnejsi mobil, ktery jsem mel (Nokia, Philips, Bosch). Stale si nemohu vynachvalit jeho cenu, funkce a vzhled... pouze nepodporuje GSM Banking a psani SMSek je ponekud zdlouhavejsi, ale jde o zvyk. Ze muj Sagem je plne funkcni je asi spis ale nahoda :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Diky za posledni vetu. Je to presne tak, ti co se Sagemem nemaji problem, jsou vyjimky potvrzujici pravidlo )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lední brtník  |  17. 07. 2001 19:26

brácha má 939 a zamrzání si užívá asi co týden. Pro mě je to neznámý jev (Siemens, Nokia)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Ja jsem zakoupil presne pred rokem dva Sagemy MC 920 a doted s nimi nebyly jakekoli problemy jakehokoli razu. Dokonce ani zamrznuti se nekonalo. A dalsim asi trem lidem jsem Sagem doporucil zhruba pred 9 mesici a ti take nemaji jakekoli problemy ( vidim se snimi kazdy den). Ode me tedy jednoznacne: na jakekoli poruchy si nemuzu stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Dekujeme pracovnikum firmy Sagem za skvelou reklamu, ale neni na miste )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasta  |  17. 07. 2001 19:26

Dekujeme Eminemovi, jakozto pracovnikovi spolecnosti NOKIA za jeho prispevky :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Nemate zac ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Vis co ty chudacku bez emailu, kdyz nekdo ma telefon kterej mu funguje, tak je hned zamestnanec Sagemu ze?? Si myslim, ze jsi Sagem v zivote nevidel a jestli jo, tak leda z rychliku. Akorat tady pises uplny blaboly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Hold jsou lidi,kteri na Sagem nesahnou ani 5ti metrovym klackem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Ja jim to neberu at ho klidne nenavidi, ale at se nejdriv presvedci. Takovej nejkej chudacek Eminem tady bude vypravet takovy blbosti a pritom nemel Sagem nikdy v ruce. To je jedina vec ktera me s*re.
No to je jedno, asi se nema cenu kvuli ubozakum nasirat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Jedinej ubozak jsi ty, protoze kdyby jsi nebyl ubozak, tak si koupis renomovanou znacku a takovej sunt. Jinak eminem i ja jsme tech Sagemu meli dost, hlavne na reklamacich. A vysvetluj neco lidem, co ti to nesou po 3 v prubehu 2 mesicu ty chytroline....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Proc bych si mel kupovat "renomovanou" znacku ty chudacku. Jenom proto, abych za dvojnasobek dostal to co muzu mit za polovinu?? Ne dekuji nechci.
A sunt tim myslis co, ty Nokie co se srali na vanoce (3210). To bylo taky zajimavy kazda druha na reklamaci... Hmm super, jenze o tom nikdo nemluvi. Zkuste se probrat z Nikiarske horecky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Uz nechte toho kdo je tady nejvestsi "chudacek".Kdyz to vezmes kolik se Nokii prodalo a kolik bylo reklamaci ,tak cisla mluvi za vse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Ano bohuzel u Sagemu to je jednoznacne v nepomeru.
Nehlede na ten fakt, ze narozdil od zminovanych Nokii, se Sagem pokud se vam pokazi, tak se spravi vymenou zakladni desky a potom se vam stejne znova pokazi to stejne a potom zase a nakonec jej vymenite za jiny telefon, kdezto u Nokce, se to jednou spravilo a je pokoj a to rozhodne neni v takove mire

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Je videt co jsi zac. Proc si kupovat Audi A8, kdyz si muzu koupit Wartasa, kterej ti splni to samy - odveze te nekam. Takze takovy chytraky jako ty mam nejradeji. Tipuju te na nejakeho vysokoskolskeho studenta (ti prave byvaji v tomto smeru nejvice nakombinovani) co si o sobe mysli ze je King se Sagemem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Vzhledem ktomu ze patri k tem "4%" tak bych ho nazval Queen se Sagemem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

No nic myslim si ze proste nejste schopni si priznat ze i Sagem muze mit spokojeny zakazniky. A to nejsem sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Ano nejste sam,jeste musite zapocitat tech 8 lidi kolem vas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

No ja si myslel ze aspon ty ses normalni. No nic skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Ja normalni nejsem protoze jsem "jiny".
Ale taky by te sralo ,furt litat s telefonem do servisu a bohuzel u Sagemu jsem tam byl dost casto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

A kde berete ten metr, ze zrovna vy jste normalni? Treba jsme normalni a vy ne a tim padem si myslite, ze my nejsme normalni )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26


Pane Emane mam dojem ze jste psal ze na moje prispevky uz reagovat nebudete. Copak se stalo??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Pane vam se neda odolat )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:26

:o))))))
Vy jste fakt dobří šašci... :o)
A mobilama to není! :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Spis bych rekl. Proc si kupovat A8 kdyz staci Felicie (a jeste ojeta). Ja ze jsem vysokoskolskej chytrak?? No supr za to ty budes asi nejakej delnik ne?? Ti maji taky podobny nazory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:26

No jo, jenze rozdil mezi A8 a felicii neni tak velkej jako mezi jakoukoliv Nokii a Sagemem. Felicie te aspon nekam doveze, ale Sagem...Jo, je levnej, ale zadny jiny vyhody nema a kdyz jo, tak se poserou. Mam 6210 - i na me je draha, ale radsi mesic nebudu zrat nez nosit tamto v kapse...Ty vis o phonech totiz velky hovno a jenom tvrdis, jak je Sagem sqelej (protoze ho mas ty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Supr dalsi pako do debaty. Zacinam se s tech Nokiaru opravdu od srdce bavit. Skoda ze uz musim jit, ale ja si to vecer prectu z domu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:26

Ty vole, to jsme radi, ze se z nas uprimne bavis. Z NAS - aspon je naky MY, ktery jsou Nokiari. Za Sagemem stojis jenom TY A naky argumenty cena/uzitna hodnota.........tezko, nulou delit nelze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26


Ja bych se nebal i ja muzu rict MY. A z tim mesicnim nezranim, tos myslel vazne?? Jestli jo, tak uz chapu proc mas tak debilni nazory. Ono mas proste hlad, staci se najist a bude ti zase hej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

No jestli povazujete za zabavne vsem kolem sebe nadavat, tak mate opravdu divnou zabavu Ale asi to k vam patri, jako smrad k ho*nu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Tohle, no nevim co na to napsat pane Emane, ted vubec nechapu komu jsem tady jako nadaval. No jak myslite. Asi vas necham ve vasem tmarstvi. Myslim ze vy jste spis nadaval mne pane Emane, mozna vas to prirovnani napadlo protoze sam smrdite jak ho*no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

No to je dobre, ze nevite co napsat, ale oni se nejake kody vzdycky najdou, jak tak koukam co ste zase zplodil )
NADAVAL : uz od reakce na muj prispevek a potom dale, napr. chudacku bez emailu, blaboly, chudacku, blbosti, s*re, nasiral, srali, pako, debilni atd. atd. atd.
No a nic a nikdo (natoz pak nejake prirovnani) me nenapadlo, ale vas asi brzo nekdo napadne )
No ja vim, ze jste uchylnej a musel jste si ke me cichnout, ale prominte ja na nejsem na kluky narozdil od vas a netrpim zadnou uchylkou jako vy a uz vubec nesmrdim jako vy )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26


No jak vidim tak vsechno co jsem o tobe napsal plati. Nevim sice jak jsi prisel na to ze jsem na kluky, ale nakonec proc bych ti to mel vyvracet. Si myslim, ze kdo je buzna, vliv na vyber a funkcnost telefonu nema.
Mimochodem mam peknou holku. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Jo a tu peknou holku mas ulozenou doma v mrazaku a jeste ji nebylo ani 10 let co? )
No tak to uz je silne kafe, jeste prijde na radu tvoje milovana fenka a ses zralej na cvokarnu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Hmm vidim ze jsi opravdu vtipnej, ale co. Uz jsem tady nekomu psal. I takoveto lidi musime tolerovat. Takze si pamatuj, budu te tolerovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Chipaku ja Nokii nemam a ani po ni netouzim.Muj telefon a mam uz 5, se mi ani jednou nepokazil(nebyly to nokie, ale ani Sagem)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Tak to jsme v podstate na stejny lodi. Ja Nokii taky nemam a taky po ni netouzim. Muj telefon se mi taky ani jednou nepokazil. Nebo je nekde nejakej rozdil az na to ze oba pouzivame jinou znacku mobilu ?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

V zásadě ne,ale já osobně bych si po mých zkušenostech Sagem prostě nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Spis bych rekl. Proc si kupovat A8 kdyz staci Felicie. Ja ze jsem vysokoskolskej chytrak?? No supr za to ty budes asi nejakej delnik ne?? Ti maji taky podobny nazory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

I kdybych byl delnik, tak radeji budu delnik, co ma penize a A8 nez nakej ingous, kterej se nezmuze v 50 letech ani na tu rezavou Felicii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Ja mel Sagem taky v ruce.Poprve kdyz se pokazil pritelkyni a po druhe kdyz se ji pokazil "uz" druhy kus.Bylo to za 1 mesic 2 sagemy.Sly do kytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Pane koukam, ze ste se nam tady az nezdrave rozcilil )
Bohuzel pravda je nekde jinde, zkusenosti mam i s jinymi telefony a bohuze Sagem je jednoznacne nejvice poruchovy foun
Jak rikam, budte rad, ze jej mate v poradku, jste holt ta 4% mensina )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:26

Já jenom pořád nechápu, co proti NÁM, 4% spokojených uživatelů Sagemu někdo má... :o)

(Že by to byly právě ty 4%? :o)))))
Mě asi fakt nepřesvědčíte, že moje matka je gay. :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:26

Pane Chcipaku s emailem jeste vadnejsim, pobavil ste me, ale holt s nekym neni rozumna rec, proto se k vam jiz vyjadrovat nebudu ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chipak  |  17. 07. 2001 19:26

Super. Pane Emane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 07. 2001 19:26

Mám více než rok MC922 - za celou dobu jednou vytuhnul ( nereagoval - pomohlo vyjndat a zase vrátit baterku - možná bylo něco dlouhou zmáčknutý , neměl jsem zamčenou klávesnici ). Jinak ani několik ( asi 3 ) pádů z cca 1 metru na dlažbu ho nezničilo. Funguje dodnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  17. 07. 2001 19:26

No my mame doma jeden RC 922. Kupoval jsem ho kdysi babicce (bylo to do Horni Dolni, tak jsem potreboval nejaky s dobrou citlivosti), budou to tak 2 roky - bylo to v dobe, kdy se k twist sadam davaly hodinky (bohuzel na me uz nezbyly, koupil jsem ho tesne po ukonceni akce). No a nikdy si nestezovala, ze by ji nefungoval. Ted kdyz umrela, tak ho mame doma, ale nikdo se k nemu moc nehlasi. Tata ma sluzebni mobil (pádlo S10) a mama se s mobilama moc nekamaradi. Parkrat jsem ho pouzil a vypada to, ze funguje bez problemu. Dokonce jsem si ho ted nechal v Paegasu zadara odblokovat (jen tak pro pripad, stejne nemam jinou kartu, kterou bych do nej strcil, no ale kdyz to delaji zadara ).
Je fakt, ze s nim nikdo nikdy nedelal zadne psi kusy, dokonce je k tomu papir s jeste neodlepenymi PUKy a PINy.
Kdyz jsem ho kupoval, tak kdyz jsem ho zkousel jestli funguje, tak se mi stalo, ze zamrzl, musel jsem vydat baterku. Ale ted po tech dvou letech uz se mi nepodarilo ho zamrznout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  17. 07. 2001 19:26

Tedy vlastne na jednu vec jsem si vzpomel. Nedavno prestala fungovat nula. Pomerne velky problem . Tedy uplne neprestala, ale musi se hodne mackat.
Nechce se mi do tohodle telefonu investovat nejake penize, stejne ho nepouzivam, jen jestli jste to nekdo vyresili nejakym figlem, treba jestli staci tel. rozebrat, neco podlozit ci posunout, dejte mi prosim vedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soft  |  17. 07. 2001 19:26

Patřím též do klubu těch, co Sagemy
nezatracují. Mám přes rok MC 920, párkrát sice zamrz, ale jinak ho považuji za dobrý telefon (příznivý poměr funkce versus cena). Na odlišné psaní SMS se dá zvyknout, jen mě někdy štve podivné chování indikátoru stavu baterie (tři dny se tváří jako plně nabitý a pak během hodiny padá až na nulu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozef  |  17. 07. 2001 19:26

Tak ja som si kupil Sagem RC 712 pred vyse 4 rokmi 3kusy, jeden rozbila sekretarka ostatne 2 este stale idu len maju novu baterku (zadarmo od globtelu). Mam aj dalsi Mc 820 uz vyse 2,5 roka a bez problemov funguje. Vela krat mi spadol. Odieraju sa krajne tlacitka, lebo som vyse roka nepouzival puzdro a nosil ho v rifliach. Nestaci mi uz zoznam, tak sa obzriem po novsom modeli, a ak najdem vyhovujuci Sagem tak to bude on (alebo si vymenim SIMku za novu s 250 miestami). Skoda ze Sagem nerobi infraport.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  17. 07. 2001 19:26

jo ja jsem taky jeden z nich, kdyby mi sagem RC922 nespadl onehda na zem, a nevytekl mu displej, asi bych ho mel jeste ted, bez jedineho problemu. i kdyz je pravda, ze jsem ho kupoval nadvakrat, ten prvni se vubec nerozbehl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dandys  |  17. 07. 2001 19:26

Jiz 12 mesicu bez problemu mi funguje SAGEM MC920 od Paegasu Holt zalezi na kusu . Asi jsem kapnul na bezproblemovy kousek .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek Pavlečka  |  26. 08. 2001 22:42

Lidi, něco Vám řeknu. Mám Sagem RC922 už po2. v reklamaci a znam 9 lidi z 10ti, kteri ho uz nemaji po cirka roku provozu (DEATH). Je to nejvetsi shit, jakej jsem kdy zazil a ja uz si nikdy nekoupim vyrobek od neznamy firmy!

 

Fuj_Ble_humus! Strasny nervy - uz vic nez 7 dni v servisu... nemuzu komunikovat (mobilne)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rebuild  |  17. 07. 2001 19:25

Píšete, že nové typy telefonů Sagem jsou lepší. Jsou lepší co se týká funkcí. Ale jsou také lepší co se týká trvanlivosti a spolehlivosti? Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  17. 07. 2001 19:25

Myslím si, že co do "trvanlivosti" jsou nové Sagemy také lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:25

U novych modelu se to jeste neda spolehlive posoudit, ale stejne si myslim, ze to bude jen dalsi vrak do sbirek Sagemu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:26

Ja to tak cerne nevidim.Pokud by udelali dalsi "the best of" tak by se totalne znemoznili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:26

Dopadne to jako vzdycky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor