Já bych vzal ne kladivo, ale palici na Sagem telefon, Sagem servis a taky na Paegas. Velice mě zaujalo vyjádření Paegasu o výměnách těch šrotů Sagemů, kamarád měl podobnou zkušenost s
reklamací, takže to zkusime u Paegasů s tim jeho telefonem vyjednat. Popravdě řečeno, moc tomu nevěřim, byl jsem u těch předchozích reklamací a bylo to na přeskočení toho pultíku a na velký bum do ... 1.reklamace: špatně fungující mikrofon - a Sagem servis: poškozené kontakty na baterii v MT...zaplaťte 3.500,- a my vam dáme jinej !...........následovala 3měsíční hádka....nakonec jako opraveno,aby neprošvihli lhůtu,ale neopraveno...chyba se projevovala dál 2.reklamace byla na tu samou závadu - servis: mech. poškozena baterie !...výměna MT zdarma a pozor !!!...baterii ne, ta už neni v záruce !!!.......nechápal sem, v Paegasu...čumí a mlčí a neví..neva, dostali jsme novej přístroj, chceme ho zapnout...pegasák..von neni nabitej (baterku nam dali z toho starýho)....jedem pryč, doma kamarád zjistil, že když se na MT zmačkne jemně kdekoliv, tak se vypne !!! 3. reklamace: chceme peníze, pegasák čumí, neví, pak to napíše na papír, přebírá přístroj, servis : výměna desky....záruka,pohoda......chceme peníze (byla to 3 reklamace)....začal jejich trik: Jasně, ale dáme vam jen za cenu telefonu, což byla 1577,- bez DPH......mizíme pryč po hádce kolem dělení ceny Twist sady - nemá to cenu....kamarád si chce zavolat....zmačkne tlačítko a světe div se, telefon se vypnul !!! Takže ho teďka nosí celej vypolstrovanej papírkama, sem tam se mu vypne, ale už si zvyk, ono mu totiž nic jinýho nezbylo. V reklamacích byl mobil s malými přestávkami od 24.8.2000 do 8.1.2001. Tak nevim jestli se mam jít zkusit k Paegasu naštvat, nemyslim že by tak rapidně změnili přístup.
A pro ty co Sagemy chválí: Až byste absolvovali tolik návštěv u Paegasáků a čekali desítky minut ve frontě lidí s rozbitejma Sagemama v 30 stupňovým vedru v bundě, protože tam dělaj zmrzlící, pak byste těma svejma chytrejma tlamičkama mleli kapánek jinak. Nazdar !!!