Konec výhodného volání pro studenty?

Diskuze čtenářů k článku

Král Jiří  |  04. 09. 2004 08:27

No já nevím, ale pro mě jako studenta je nejvýhodnější Eurotel Special. Volám smíšeně do všech sítí. SMS až na vyjímky nepoužívám. Voláním se vlezu většinou do 30 min a to dělá při ceně 5,50 za min 165 Kč s DPH. Nejsem vázaný ani blbým paušálem ani smlouvou. Vive la Eurotel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  03. 09. 2004 16:25

Co má znamenat věta "V době uzavírání smlouvy nesmí být zákazník osoba samostatně výdělečně činná ... " ?


Pokud vím tak jen tarif nemůže byt psaný na IČO ale jenom na rodné číslo takže údajně nejde odepsat z daní. Když jsme u toho - nevíte jestli to opravdu nejde?


Nebo jenom špatně znám terminologii a student-podnikatel se za OSVČ nepovažuje?


Pokud ano, nesmím byt OSVČ jen při uzavírání smlouvy nebo ani při jejím prodlužování? A jak u T-Mobilu zjistí že mám živnostňák? Budou si to ověřovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas  |  02. 09. 2004 16:38

vcera jsem presel z oskara na t-mobile a mam dotaz - da se nejakym zpusobem zjistit kolik toho mam z pausalu provolaneho?


diky za odpoved


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  03. 09. 2004 16:13

Jedine priblizne-na pocitadle hovoru v tvem telefonu.Ale staci par spadnuti do schranky, zvednutych prozvoneni nebo kratkych hovoru a je to vsechno jinak protoze prvni minuta se uctuje cela. Opacny efekt udelaji hovory zadarmo a aspon u nekterych telefonu WAP pres klasicke data. Presne se to dozvis az par dni po skonceni zuctovaciho obdobi na t-zones a po dalsich nekolika dnech i na fakture


Ale zvykl jsem si na to vpohode, stejne volne minuty pretahnu skoro vzdycky a volam kdyz potrebuju.


Jeste k porovnani tarifu - prekvapilo me ze nove tarify TMO vychazi levnej nez OS, neni tam nejaka chyba?  Nepocital jsem to, mozna jeno TMO pochopil ze ceskym zakaznikum jde vic o cenu nez o kvalitu sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NZNamy  |  03. 09. 2004 18:14

Jde o to, že je zde uvedena varianta HIT, tzn. nutnost uvázat se operátorovi na 2 roky. (A je samozřejmě levnější než Oskarovy tarify.) Ale to stejně nikdo kdo má Oskara (hlavně když ho má proto, aby šetřil a pružně reagoval na změny v tarifech, protože volá do všech sítí a hlavně mimo svou vlastní) neskousne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 08. 2004 17:38

Tak panu Polesnemu dekuji za skvely nazev clanku. Sem se polekal, ze TMo studensky tarif zrusil a ja si jej nestihl aktivovat (konci mi tedka klasicky pausal). Fakt skvele, ale co by clovek pro ctenost neudelal ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowman  |  31. 08. 2004 14:55

Už rok používám tarif Student a fakt si nemůžu stěžovat. Od tý doby, co ho mám jsem si docela zvykl telefonovat, dřív jsem s TWISTem dost šetřil. Teď se o peníze už moc starat nemusím, protože mi většinou stačí volné minuty, platím jen za SMS navíc (1Kč)
Co se týče oskara a tarifu volej kolej, podle mě byla jeho nevýhoda v tom, že byl dražší než TM, sice měl víc minut, ale byl dražší. Spousta studentů nepotřebuje víc jak těch 50min a spíš ušetří nějakou tu korunu.

Jinak zdravím všechny nestudenty, kteří nám tady v diskuzi ten tarif tak nádherně závidí a je to na nich pěkně vidět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  04. 09. 2004 00:12

Taky prskam - mel jsem faktury za studenta kolem 3-4 stovek. Ted mam presne 26 a musim prejit na pegasackych 80 (at si tomu rikaj jak chtej) a mel bych misto toho platit automaticky 536,-.

Na druhou stranu - sef je ochotny mi to platit, takze me to zas tak neboli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svatý Lukáš  |  31. 08. 2004 12:40

nebudu se dlouze rozepisovat, ale twist extra se mi zda hodne dobra alternativa tarifu student pro ty, kteri jej nemuzou mit.Teda hlavne pokud clovek hodne vola do T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EX  |  31. 08. 2004 14:41

Naprosto souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Džim  |  31. 08. 2004 10:24

Jsem sice zákazník Oskaru, ale tohle se jim fakt nepovedlo. Mám paušál Řekni mi a aktivovaný "voléj koléj" a příští měsíc mi to končí. Nechápu proč Oskaři nedají studentům aspoň něco nového když už se to nedá prodloužit. Myslím že všichni přejdou na T-mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskartmobil  |  31. 08. 2004 10:46

Proč by měli něco studentům dávat? Nabízejí snad něco i pro důchodce nebo pro ženy na mateřské? Ať si jdou studenti na brigádu (třeba do Makra vykládat zboží do regálů) a pak ať si koupí normální tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Džim  |  31. 08. 2004 11:04

Hmmm tak ty jsi trošku na jiném zájezdě. Když nabízí konkurence tarif pro studenty, tak by měli taky něco nabídnout. Pokud studenti budou spokojeni u Oskara tak až budou jednou Manageři tak jako ty chytrolíne tak u Oskara zůstanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 08. 2004 11:39

Nezustanou, 


to prave zrejme Oskar zjsitil.


Pokud si totiz nezalozi vlastni firmu, nybrz nastapi do fungujici na dobrou pozici, tak dostanou firemni telefon s tarifem, ktery ma firma v ramci velkeho zakaznika - a tedy vubec nezalezelo na tom jaky mel predtim  a u jakeho operatora. Svuj puvodni tarif u Oskara zrusi, nebot casto na tom firemnim ma soukrome hovory zdarma (v ramci limitu) ci za lepsi ceny nez ve svem puvodnim tarifu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  31. 08. 2004 13:25

To má asi Oskar špatný studenty... Navíc tohle těžko mohl zjistit, když to běží teprve první rok. Student totiž někam nastoupí, ale tak 3-5 lert mu trvá, než se dostane výš, aby mohl kecat do nějakého rozhodování. A pak se vyplatí, že znal TM a byl s ním spokojený. Navíc si myslím, že velká část VŠ studentů si své telefonní číslo, které používá déle než dva roky, ponechá jako soukromé. Navíc může i po zaměstnavateli chtít, aby mu na provoz telefonu přispíval, a mnohé firmy na to přistoupí, protože nepotřebují platit mobil úplně každému zaměstnanci. Já osobně bych Studenta viděl jako naprosto super krok a myslím, že v Oskarovi těžce zaváhali... Chápu ale, že Oskar musí konečně začít vydělávat - zatím peníze jen žral a žral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xMario  |  31. 08. 2004 17:20

Aha a tohle Oskar zjistil za ty 2 roky? (nebo jak dlouho ten tarif existoval) Hmm, tak to tam asi vážně musí mít špičky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  31. 08. 2004 10:19

Dost dobře nerozumím tomu, proč autor píše, že mezi nevýhody patří aktivační poplatek 118 Kč? Nevim jeslti si myslí, že by měl dostat všechno zadarmo, tzn. SIM kartu a ještě výhodné volání, ale mě osobně připadá naprosto adekvátní zaplatit 118 Kč za SIM kartu a v podstatě za službu která mi přinese velmi výhodné volání (viz srovnání v článku).


Takže v tomto duchu je taky obrovská nevýhoda Twist/Go karet /Oskaret (potažmo veškerého ostatního zboží) že za ně musíte zaplatit? No to snad ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  31. 08. 2004 12:06

Za Oskartu se snad neplatí žádný aktivační poplatek, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xMario  |  31. 08. 2004 17:18

Možná proto, že T-Mobile Student ve srovnání s ostatními tarify žádné další nevýhody nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 08. 2004 23:37

Jakto ze nema? Kdyby aspon nebyly ty jeho predplaceny zpravy sobecky pouzitelny jen do TM, tak by to blo lepsi, aspon z etickyho hlediska..


Me se zda jako nejlepsi volba Naplno Rozjezd, za ten nizkej pausalni polatek dostanu dobry ceny za volani/SMS.Pokud to platim pres ucet, dostanu jeste navic 20 SMS zdarma. Platim jen tolik, koli skutecne potrebuju a nemusim si pocitat, kolik toho za ten mesic do jaky site provolam. Nevim jak ostatni, ale u me je to kazdej mesic skutecne jinak. Nekdy provolam vic, jindy min. Takhle platim podle potreby. Pripada mi zbytecny predplacet si neco co ani nevyuziju a abych volal jen kvuli tomu, ze to  mam zaplaceny...??


Opakuju, ze v tomhle se mi zda jako hodne vyhodnej Naplno Rozjezd. A ze svyho okoli na nej slysim samou chvalu, takze myslim ze se u studentu tahle kombinace muze solidne rozsirit.Ja uz jsem se rozhodl.


A nebijte me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dd3vil  |  31. 08. 2004 06:43

poslední dobou je zarážející obsažnost článků na místních serverech.Překlepy v tarifech a jejich nazvech jeste beru,ale
autor jiz asi neni student,nebo se neumi vzit do situace,ale kdyz kazdy setri co se da,proc by studenti meli provolat mesicne 6 hodin a nenapsat ani jednu zpravu?zrejme aby z toho vylezl nejlip T-Mobile...ze by skryta reklama....
clovek uz si ani doma nemuze byt jisty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2004 07:36

Kdybyste si to aspoň přečetl, než napíšete něco takového:


"Je však nutné podotknout, že se zde počítá pouze s poplatky za telefonování. Je tedy vhodné k uváděným částkám připočítat platbu za zprávy SMS, které za měsíc odešlete (dejte si však pozor na případné volné SMS)."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Byl  |  31. 08. 2004 09:05

Hezký. To je jako když napíšete malým písmem do rohu obrazovky "tarif je zpolatněn 60 Kč za minutu". Jsou to základy marketingu člověku utkvěje v paměti to co vidí a tudíž ho to posune tam kam nemá.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2004 09:42

Je to uvedené běžným písmem. Pokud články nečtete, tak za to nedávejte vinu nám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Bíba  |  31. 08. 2004 11:27

Dobrý den, nechápu, proč uvádíte takové tarify eurotelu, to ho silně znevýhodňuje v přehledu. Tarif individual nabizi v podstatě nulový paušál (min. však 179 Kč) takže od těch 32 minut je silně výhodnější např. 7,40x99min = 733 což je o dost méně než 1045 u Relaxu)a to by už tak draze ve srovnání s ostatními zdaleka nepůsobilo...( A vůbec cenový přehled u tarifu relax od 30 minuty vys je take jen mlzeni, protoze kazdy si k nemu muze priplatit 60 minut volani kamkoliv za 179, to nemluvím o dalších balíčcích a tarifech, proč do přehledu dáváte tarif, kde se volá skoro za 12 korun ve špičce (před čtvrtou odpolední) ??? Na základě Vašich přehledů si teď spousta lidí utvrdí mylnou představu, že Eurotel je několikanásobně dražší, což je dnes už nesmysl, v mnohých případech je dokonce výhodnější!!! A to z přehledů nevyplývá, počítejte se mnou, Eurotel Relax (30 min) 232 Kč + Top Volání 60 min - 179 kč což je celkem 411 Korun, a vy v přehledu uvádíte za 99 minut naprosto zcestných 1045 Kč... A to nepočítám, že u ET napíšete SMS za 0,75 Kč bez DPH (pokud jich napisete 200)... Takže z článku nevyplývá co je pravda, a totiž že kolem 100 min je Eurotel výhodnější než studentský tarif T-Mobilu!!! Nezlobte se, ale tohle mi příjde jako neprofesionalně udělaný přehled cen, nebo reklama na T-Mobile a nemůžete se na mě zlobit, takovehle ohodnoceni Eurotelu se nikomu líbit nemůže... Samozřejmě tarif Student je extrémně výhodný, o tom zase nikdo nemůže pohybovat, mě jen vadí jak lžete o Eurotelu Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  31. 08. 2004 13:20

Eudrotel Individual? Ses asi... Já bohuželů netuším, kolik minut každý měsíc provolám. Rozhodně ne dopředu. Jednou jich provolám 70 (výjimečně), většinou 90-100, ale někdy i 150. Jak si tedy mám podle Tebe Individual nastavit, abych neplatil moc? Obávám se, že to nejde. A navíc mě Eurotel dost štve - naprosto nepřehledný cešník, stále ještě arogantní chování a vlastní ho žlutý mor... Dosat důvodů nepoužívat Eurotel. Omlouvám se za flame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thom  |  31. 08. 2004 13:40

Pokud si nic nenastavíš, nebo překročíš nastavené jednotky, platíš standardní cenu 7,14 / min, 2,98 / sms, 9,30 / mms. Podmínka je pouze provolat / propsat apod. měsíčně alespoň 179 Kč.
(ceny vč. DPH)

Každopádně souhlasím s tím, že srovnávat Studenta s Relaxem je u většího množství minut než 30 blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Bíba  |  31. 08. 2004 15:57

No jasne, jenze u individualu (ted nebudu presnej na halere stoji minuta po provolani volnej minut 7,40, a kdyz si predplatim treba 100 minut, tak ta minuta pak vyjde na 7,25, takze u individualu je na volani nejlepsi bud ty strasne hodne minut nebo zadny, takze s 0 volných minut odpadá ten problém s tím, že každý měsíc provoláte jinou částku. Já mám třeba Data Nonstop a k tomu Individual 0 min, TOP SMS za 179, a provolám tak kolem 60 - 100min, 60 je v rovnou jako volna minuta obsazeno v datech a zbylejch 40 me holt stoji necely 300Pokud se vejdu do volnych minut platim tedy za hodinu volani + gprs + 200 SMS 1010 Kč s DPH coz mineprijde jako vyzitka draheho operatora. Bracha ma zase Relax za 232 + zdvojnasobeni volnejch minut na 60 za 179 + dalsi hodina volani za 179 + 200 SMS za 179 coz je za 770 Kč celkem - a tohle u me je levne volani!!! protoze to tak podle tabulek vychazi....

ADD slozity cenik - nezbyva nez souhlasit, kdybych nebyl dlouholetym zakaznikem eurotelu, tak by mi to taky asi museli vysvetlit na infolince

ADD arogance: Jsem u nic h na pausalu tri roky, na go predtim 2, a niceho jako arogance sem si jeste nevsimnul, spoustu placeni mi odpustili, chovali se slusne, na druhou stranu zase moc casto s nimi do styku neprijdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peggynek  |  31. 08. 2004 19:24

Ahoj vespolek,


nemohl jsem jinak, než zareagovat na naprosto scestný článek, respektive srovnání jednotlivých tarifů s tarifem Student. Nepochopil jsem, proč by student, který pravidelně provolá cca. 150 minut (nemyslím tím samozřejmě jednorázový, výjimečný měsíc), vybral zrovinka tarif Student či na něm setrvával. Pokud si jednoduše spočítám, tak při 150 minutách je tarif Naplno 150 u Oskara za 714 Kč s DPH a mohu volat, kam chci. Snad ani nemá cenu hodnotit 300 minut, protože za 1190 mám 300 minut kamkoli.


Navíc jsem ještě nikdy neviděl, aby někdo volal jen do jedné sítě ze 70 % a do ostatních po 10. Spíše si myslím, že je to tak nějak 40/20/20/20. Chápu, že někteří mají známé převážně u jednoho operátora, ale rozhodně to neplatí 100%.


Co si o tom myslíte vy?


Ahoj P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BP  |  31. 08. 2004 21:33

"ADD arogance"
Naprosty souhlas. Od 1998 mam Paegas, nekdy kolem 2000 jsem si poridil i Oskari SIMku a loni mi pribyl Eurotel s jeho DataNonstop. Ted asi srovnavam jabka a hrusky, protoze u TM to je predplacenka, u Oskara odepis a ET davam mesicne pres 800. ET ma ale z meho pohledu nejlepsi chovani k zakaznikum. Na infolince se mi stalo jen jednou, aby mi to nezvedli hned a to jsem tenkrat cekal asi pul minuty. U TM a Oskaru i ctvrt hodiny bezne. Eurotelu stalo jako jedinemu i v nasem prtavem 70titisicovem mestecku otevrit znackovou prodejnu. Chovani personalu v tomto obchode naprosto perfektni. Radi poradili i nad ramec toho, co by meli delat. Trosku jina situace je u nakupu sluzeb ET a prodejnach CT. Ale za sveho majitele ET nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaT  |  01. 09. 2004 12:01

Bohuzel tu jablka s hruskama michas.Nemuzes vubec srovnavat jakou dobu cekas na infolince na operatora u tarifu (u tebe ET) a u predplacenky (v tvem pripade TMCZ). Je uplne normalni, ze na infolince budes cekat dele u predplacenky nez u pausalu. To ma kazdej operator. Takze tenhle tvuj argument ma nulovou hodnotu. Ze u tebe otevrel ET znackovku je taky argument o nicem. Jestli sis vsimnul tak strategie TMCZ,ET a Oskara  co se tyce mnozstvi znackovych prodejen je odlisna. ET jich ma nekolik i kousek od sebe narozdil od dvou dalsich opu, TMCZ tusim ze ma cca 49 znackovek v cele CR, u Oskara netusim presny cislo.A to ze je tam perfektni obsluha zalezi jen a jen na lidech.Vsude sou blbi i lidi ktery pro tebe udelaj vsecko. Tady na opovi moc nezalezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  01. 09. 2004 13:51

Jenomze u ET necekas dlouho ani s predplacenkou na Go Lince, nez se ozve operator... U ET ti operatori jsou aspon nak vzdelany, ale TM a OS (asi na zaklade fluktuace) moc neinvestuje do vzdelani operatoru, ci jejich filtry, kde ze 100 uchazecu vypadne 95 a do dalsiho kola nepostoupi, jsou asi takovy, ze berou blbce... OS tomu jeste nasazuje korunu, kdyz nema v noci dostupnou OskarLinku pro bezny veci...


Ale k tématu... Nevim, jako by bylo tolik studentu a operator na nich mel tratit... Studenti nepotrebujou nak extra velky pausaly a vyhody... Staci levnejsi volani, par volnejch minut a zprav a dalsi minuty taky nak levnejc... V okoli jsme se s kamarady shodli, ze takovej tarif, kde by bylo za 100Kč tak 30 volnejch minut do vsech siti + treba naky SMSky by byl uplne super... Pak dalsi minuta do vlastni site tak 2,50 a do cizi 3,50... Samozrejme, ze by se muselo prokazovat, ze je zadatel student... Nakonec banky taky poskytujou ulevy - lepsi uroceni, zadarmo vedeni... Co se vrazi do studentu se pak jedine v dobrym vrati, protoze je vysoka pravdepodobnost, ze pokud si společnosti takhle podchytej studenty, jednou se jim to nekolikanasobne vrati!!! Fuckt ten pristup operatoru nechapu... Nakonec ted na Go, jak je nabidka za 95Kč s 15 free minutama a 15 free zpravama se jiz tak trochu blizi ty my vizi a spis si student zaktivuje to, nez nakej pausal za 250

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  31. 08. 2004 21:27

Jj souhlasim Relax + tech 60min je hodne dobry akorat v tech volnych minutach je je dost velky rozpeti mezi 30 Relax(230) a 90 Relax+balicek(411) me by nejvic vyhovovalo nejakych 60 za 320 sice bych moh dat Individual 50min ale ten nechci protoze clovek prijde o nejaky vyhody ktery sou u normalnich tarifu jeste bych si moh vzdycky na zacatku mesice zapnout ty minuty na 15dni a tim bych si pridal 30min za nejakych 90Kc a dostal bych se na 60min +30sms za 322Kc a T-mobile s Oskarem mi muzou!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GoldMan  |  31. 08. 2004 06:33

T-mobile má tarify s názvem Relax??? Není to spíše Errotel???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  31. 08. 2004 07:05

Bohuzel je to tak. T-Mob. nedavno zavedl nove tarify, ktere se taky jmenuji Relax. Asi aby se to nepletlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  31. 08. 2004 08:10

Relax se jmenuji proto, že T-Mobile ma sve tarify pojmenovane Relax celosvětově .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inForm  |  31. 08. 2004 13:17

Nebojte, oni to manažeři z Českého Telecomu změní. A ejstli to nestihnou oni, tak ti, kteří nastoupí, až bude mít Eurotel konečně majitele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  31. 08. 2004 00:27

nechci byt rejpal ale nani spravne zhodnoceni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benda  |  31. 08. 2004 00:24

Ja bych jen doplnil ze znacna cast studenstva vcetne me stale vezi na starickem odepis a jen se modlime at nam ho nezrusej.......Zatim mi nikdo nenabidl tarif se kterym bych platil mene (jsem ten pripad co ma zname na oskaru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  31. 08. 2004 09:54

Já by jsem doplin,že značná část studenstva kolem mě a včetně mě má STUDENTA od T-M....nevystačil by jsem jen s voláním do Oskara....  a kdyby jsem nevolal jinam,tak by jsem si připadal omezeně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČUZ  |  31. 08. 2004 00:20

... považuji Dohodu s Oskarem. Kdo chtěl, tak si tento tarif pořídil a nyní si libuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  31. 08. 2004 09:51

jenže před jak dlouhou dobou ho Oskar přestal nabízet? tyhle prehistorický řeči jsou o ničem...snad by měl něco nabídnout teď,ne? Tak proto se mi nelíbí to Tvoje ohánění se historii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČUZ  |  31. 08. 2004 17:04

Ještě jednou opakuji: KDO CHTĚL A TENTO SUPER TARIF VYUŽIJE, MOHL SI HO DO POLOVINY ROKU 2002 ZAKOUPIT! A že si to někdo rozmyslel pozdě? Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  31. 08. 2004 17:53

já vím a kdo chtěl dál Volej kolej,tak si ji měl prodloužit dřív než skončil,co? Nech si ty keci..co když jsem v roce 2002 telefon ještě neměl,a ted by se mi ten tvuj tarif libil....tak jak jsem si mohl uzavřít? Osobně jsem měl Twista od 98 roku a minulej rok jsem šel do STUDENTA....,minimálně jako soukromé číslo mi zustane i v budoucnu....


Oskar sice nemá občas špatné nabídky,ale k čemu jsou,když jsou časově omezené....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor