Konečně: Nokia 6310i spolupracuje i s jinými Bluetooth adaptéry

Diskuze čtenářů k článku

Bob Bučko  |  26. 04. 2003 14:57

Stáhl jsem si Java hru z internetu a nechal si ji poslat na telefon.Přišla mi jakási záložka ale hru nemohu hrát.Jak ji mám rozchodit?Mám Nokii 6310i.

Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 04. 2003 12:58

Na Nokia USA je ke stazeni PC Suite 4.88. Nezkousel jsem jeste instalovat.

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1219,00.html

roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McH  |  10. 04. 2003 16:27

Na nokiaforu nekdo psal, ze se ma behem dubna objevit PC Suit v 4.88, ktery to ma primo podporovat. Pozdeji se ma dodavat na CD k novym phonum. V seznamu byly snad i nejake PCMCIA BT adaptery. Pry by to melo fungovat se vsema, ale developeri otestovali jen ty co meli k dispozici.
Cetl jsem to zacatkem tydne, tak jsem snad nic nepresmodrchal. Nokia stranky pro suit 4.88 kontroluju kazdy den, ale stale nic.
Vic info o firmware 5.50 je na
http://www.mwiacek.com/english/gsm/firmware/firm6_2.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cableg  |  15. 04. 2003 13:37

uz je to tam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  09. 04. 2003 12:38

Konecne nejake vyraznejsi plus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  09. 04. 2003 12:15

Please, víte někdo jaký je aktuální fw na 6310 ? Pětková verze na "íčku" prý už podporuje dlouhé sms. Schválně jsem si nechal přehrát fw (6310 fw v.5.01) a není to tam. BT zatím nepotřebuju a netrápí mě to, ale víte někdo jak je to s těma dlouhýma sms ? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  09. 04. 2003 15:32

Mám 6310i s FW 5.10. Dlouhé SMS mohu psát. Resp. jestli myslíte dlouhé SMS tím, že napíši neomezeně dlouhou zprávu a foun jí rozděli na více zpráv. Informuje i o tom v kolika SMS bude zpráva zaslaná.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  09. 04. 2003 15:35

mám 5.22 od listopadu 2002 a jsou tam dlouhe sms...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DW  |  09. 04. 2003 20:49

Mam Firmware 4.80 a dlouhe SMS pisu take.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masi  |  09. 04. 2003 10:51

No, je sice hezky ze se k tomu Nokia konecne odhodlala, ale co takhle ne-ickova 6310? Na tu se asi vykasalali uplne. Btw, nevite jestli se neda firmware z 6310i nahrat do 6310? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 10:59

To bohužel nevíme, záleží na tom, zda fw 6310 odkryl profil Nokia PC Suite. Pak by to fungovalo. To samé platí i pro 8910/8910i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V. Nydrle  |  09. 04. 2003 15:21

Dejte info až někdo zjistí jestli BT funguje s Nokii 6310 a posledním fw což je 05.01 NPE-4. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  15. 04. 2003 05:47

Víme, zatím se to bohužel nedá (tak jako třeba z N3315 do 3310) a 6310 je tak úplně odepsaná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  09. 04. 2003 09:29

bluetooth s nokii 6310i nam slape uz nejakou dobu, mozna to ale bude tim, ze jsme pri zprovoznovani o nejake nekompaktibilite nemeli ani tuseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  09. 04. 2003 09:49

Pozor, neplést dvě věci dohromady. Připojení na Internet přes BT šlo vždycky, s tím problém nebyl. Nešlo použít Nokií software pro správu telefonu via BT. To vám skutečně šlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 10:01

Bluetooth sluchátko nebo připojení přes modem skutečně běží bez problému od začátku, problém ale byl s USB adaptéry a PC Suitem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  09. 04. 2003 09:26

Triviální dotaz: Jak poznám, zda můj USB BT Gigabyte používá Widcomm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miner  |  09. 04. 2003 10:34

minimalne na webu gigabyte pod informacemi o Tvym boardu a pokud ne tam, tak mail na gigabyte support a je to vyreseny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  09. 04. 2003 10:45

To jsem samozřejmě udělal, než jsem se zeptal tady, a to tak, že bezúspěšně. Vzhledem k tomu, že se jedná o software, měl jsem na mysli odpověď typu widcomm.dll v podrobnostech k ovladači, nebo něco na tento způsob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpro  |  09. 04. 2003 16:49

Urcite v nejakem about, info apod. to bude napsano, pokud nemuzete najit zkuste najit na disku soubor "widcommsdk.dll"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  15. 04. 2003 05:38

Používá, viz dnešní tabulka adaptérů e jejich ovládacího SW na www.GSM4U.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  09. 04. 2003 09:14

Muzete mi nekdo rict, jaka je tak aktuani hodnota starsi  N6310 koupenou v CellNetu ( tedy zadny sedy dovoz, LiPol baterka atd. ) s orig. Nokia DLR-3P a orig. Nokia headset ( s dratem :) ? Uz nejakou chvilku mam P800 a absolutne netusim, co bych mohl dostat za svou bivalou Nokcu. Diky vsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  09. 04. 2003 20:51

Milej zlatej , drtivá většina lidi (já třeba ale ne) kašle na to, zda to je dovoz šedý či černý apod. Hlavně, aby to měli nejlevnější. Takže novou 6310i koupíš za 6,5 tis., tak si můžeš vydedukovat kolik asi tak bys dostal za 6310.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  10. 04. 2003 09:40

No jestli je slusna  a zachovala tak bych za ni 3000,- dal. Carlos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  13. 04. 2003 10:20

no, i s tim kabelem a bondovkou bych za to chtel tak 5000. Mozna o par stovek min. Vzhledem k tomu, ze jen ten kabel dneska stoji porad pres litr, mi to nepriada moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  14. 04. 2003 08:59

Bondovky a kabelu bych dal za ten foun maximalne 3000,- Kč. Predpokladam ze jde o verzi bez "i".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  14. 04. 2003 09:02

V te odpovedi chybi na zacatku bez kabel a bondovky .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  14. 04. 2003 09:43


Je to verze bez "i", ale ma to i-ckovou klavesnici s tim svetlim potiskem. Ta puvodni byla hrozne spatne citelna v seru, tak jsem si ji v CellNetu nechal vymenit . Prodat to musim jako celek, protoze co pak s tim. No ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  16. 04. 2003 14:12

To je jedno, ze to ma novejsi klavesnici, proste to neni 6310i. Ale me jde o bluetooth tak by me to nevadilo, ale vic jak 3000,- za ni nedam. Chapu ze se chces zbavit i prislusenstvi, ale ja ho nepotrebuju a naopak preferuju co nejnizsi cenu. Jak chces ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  16. 04. 2003 14:38

No, kdybys chvili pouzival tu puvodni ne "i"ckovou, tak by Ti to uz moc jedno nebylo. Kazdopadne vcera jsem to cele prodal za 5900,-, takze uz neni co resit. Diky vsem zucastnenym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  10. 04. 2003 10:49

Jenze drtiva vetsina z te vasi drtive vetsiny treba ani netusi, jake zmeny v telefonu z sedeho dovozu vlastne jsou. Viz treba zamena Lion baterky v 6210 za Nimha a to ja SAKRA rozdil. Dalsi veci je, ze byl telefon v zemi, kde se kupoval, nejak blokovan nebo bez cestiny a teprve u nas to nekdo doma odblokuje/nahraje SW s cestinou. Tezko rict, zda se na tom neda nic skazit. Ja tomuhle proste moc neverim. Dalo by se taky namitat, ze nektere firmy vam nenahraji novy SW do telefonu nebo neprovedou servisni praci, pokud pochazi z sedeho dovozu a to dokonce ani za uplatu ! Jeste porad je Vam to jedno "milej zlatej" ? Me rozhodne ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Favoman  |  13. 04. 2003 10:13

Jenomže díky těmhle "milejm zlatejm" tady kvete černý obchod s mobily a živý se na tom spousta pochybných existencí. Mě osobně rozhodně není jedno jestli je to černý dovoz nebo oficial a plně s vámi souhlasím. Prostě telefon určený pro český trh je něco jiného než telefon určený třeba pro polský.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 04. 2003 17:54

V čem je ten telefon jiný? Například telefon od Satronu (www.satron.cz) je v krabičce s polským popisem, ale volá, SMSkuje, bluetooth jede, T9 je česká ... v čem je problém? Vždyť to vyrobila ta samá firma.

Díky za objasnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  14. 04. 2003 18:27

Telefon je MNOHDY stejny. Ne ovsem vzdy ! Pripad ruzneho hardware: Na kazdem trhu je dulezite neco jineho a nekteri vyrobci na to reaguji. Napriklad. ( Ciste hypoteticky  ) v zemi A je 80% zakazniku presvedceno, ze je LiPol baterie u managerskeho telefonu nutnost a vyzaduji ji, i kdyz bude cena o neco vetsi. Takze ji vyrobce proste pribali. Ovsem v zemi B takovy pozadavek zakaznici nemaji a radsi by meli telefon levnejsi. Proto se jim da NimHacko a hotovo. Otazkou je, zda se pro tak relativne maly trh vyplati menit/upravovat vyrobu. Mnohdy proste na jedne lince jedou jeden druh telefonu pro zeme A,B,C,D,E a hotovo. Staci si jen nastavit jazyk v telefonu.

Pripad ruzneho software: Pokud napriklad nejaky obrovsky operator objedna pro zemi A hodne velkou dodavku a pozaduje nejakou ochranu, aby jim prodavane/dotovane telefony nebyly v jine zemi pouzitelne. Proto nestaci jen menit jazyk v telefonu, ale je nutne jej do nej nahrat. Jak rikam, ne vzdy to pak chodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 04. 2003 09:07

Maji ho uz oficialne v servisech, minuly tyden ho jeste nemeli, aspon mi to trvdili...
Mozna by neskodilo napsat ze ve firmware 5.50 je opravena velika spousta chyb a chybicek, je jich asi tak na 3 strany A4 ...
Jednou z nich je i omezeni ruch a sumu pri pouziti BT headsetu, zkouseli jste to?
A dalsi vec jestli uz konecne opravili tu chybku s vkladani sablon a cisel do SMS (vlozi ji vzdy na konec i kdyz kurzor je uprostred SMS...)?

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  10. 04. 2003 11:40

Bohuzel chyba s vkladanim template (vklada vzdy vse na konec zpravy, totez plati pro cisla a jmena) STALE ODSTRANENA NENI!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr David  |  26. 04. 2003 21:18

Jake mate zkusenosti s chovanim telefonu pri prijmu bankovni (prip. jine SIM-Toolkitove) zpravy? Kdyz je zamcena klavesnice, telefon se pta, jestli ma aplikaci povolit nebo ne, ikdyz je v telefonu toto vypnuto a pri odemceni to funguje normalne.  Nepamatuji se, ze by se to u 5.22 chovalo takto blbe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozmoboj  |  09. 04. 2003 09:00

Hlavne ze Nokia Rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sady  |  09. 04. 2003 08:02

Když už napíšete takovíto článek (díky za to, že BT bude u Nokie chodit normálně se vším), tak už tam dejte linky pořádné a ke všemu. Jistě mnozí Vaši čtenáři radši jednou kliknou, než aby složitě hledali. Protože pokud se doklikají ke svému telefonu, vůbec je tam nečeká poslední verze PC Suite jak by očekávali (např N6310i = v4.81, N7210 = v5.0, N8910i = 5.02). Jedno a to samé bych očekával i k modrozubím modulům, alespoń k těm, které jste recenzovali.

Na Nokia webuse PCSuite 5.1 nachází u N7250 a tady je k němu link http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5086,00.html .

Na MSI modrozub je link tady http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_ten.php?UID=104


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  09. 04. 2003 08:32

Omlouvám se, je to má chyba. Při editaci článku jsem odstranil poznámku o tom, že PC Suite 5.1 se nachází u N7250. Petr ji tam měl. Měl jsem dojem, že to působí zmatečně. Už je to opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Novák  |  09. 04. 2003 08:41

A chodí vůbec ta verze 5.1 s N6310i? Ještě u verze 5.03 která byla u N5100 byla psaná kompatibilita 6310i, ale u verze 5.1 jsou již jen nové modely a 6310i a spol. již tam není.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 08:45

Ano, chodí, je to vyzkoušeno. Pro správnou komunikaci s BT je verze 5.1 důležitá, jiná verze nechodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaS  |  11. 04. 2003 15:37

Noooo, mozna ze chodi, ale rozhodne v Nokia Phone Editoru chybi napriklad Profiles, PC Composer a PC Graphics. Ve starsi verzi NPCS 4.81 urcene pro N6310i tohle vsechno je. Ty Profiles me vadi nejvic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 08:43

Widcomm nepoužívají jen adaptéry od MSI, ale i další, proto jsem do článku linky stáhnutí nedával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sady  |  09. 04. 2003 08:54

To je asi taková ta věčná polemika a jistě pro Vás ne nejjednodušší rozhodování, ale u těch recenzovaných na MM bych to očekával. Těch BT adaptérů zas tak moc nebylo, že by to zabralo více místa v článku. Co takhle nějaké express linky "pod čarou"?

MSI používám já, takže jsem ho tam lupnul.  To, že jsou i jiné vím a respektuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 09:00

MSI používám také

Nicméně všechny adaptéry, které tento soft mají, neznám, proto jsem chtěl předejít tomu, aby v článku některý z nich chyběl. Na www.widcomm.com bohužel jejich seznam není, resp. nenašel jsem ho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  09. 04. 2003 10:05

Zkousel nekdo propojit Nokii 6310i pres bluetooth adapter (MSI) k T-Mobile GPRS software ??? Zkousel jsem to s verzi 1.2.2.15 a Fw telefonu 5.10. a po sparovani bluetooth se Nokia vzdy po chvili odpojila Diky za radu. Carlos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 10:11

Osobně Nokii 6310i nepoužívám, článek vznikl podle informací od Petra Veselého; je mi líto, ale nepomohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  09. 04. 2003 10:43

Je tento navod platny i pro N6310 (bez "i")?? Diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2003 10:52

Je to závislé na tom, zda poslední fw 6310 podporuje "odkrytí" profilu Nokia PC Suite; pokud ano, bude to fungovat, pokud ne, smůla. Musel byste to zkusit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  09. 04. 2003 11:57

No, bohuzel zkusit to nemuzu, protoze zatim ji nemam. Chci si ji koupit jako zalozni foun - da se uz celkem levne sehnat z druhe ruky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stefan benadik  |  10. 04. 2003 01:01

Asi to dost otravuje ... ale ako je na tom adapter od 3COM?  [gjr]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Veverka  |  10. 04. 2003 08:10

bohuzel na http://www.3com.cz/ sem nic o Widcomm nenasel a na http://www.widcomm.com/ sem zas nenasel nic o 3com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 04. 2003 08:38

Co vím, tak 3Com nepoužívá Widcomm, stejně jako iTec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Veverka  |  10. 04. 2003 08:50

takze majitele 3com bluetooth karet a adapteru sou zase v kasi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 04. 2003 09:35

Jo jo, tam se ovladače najdou. Jinak já jsem si MSI bluetooth instaloval podle navodu na www.pocitac.com a v pohodě jsem ho rozchodil, screen shoty se hodily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mdragon  |  09. 04. 2003 07:55

 To je dobrý akorát pc suite 5.1 ma  55 MB a drivery na widcommu jsou pod nejakym loginem.

M

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  09. 04. 2003 07:47

O tech problemech jsem vedel, a proto kdyz jsem potreboval mobil s BlueTooth, ktery by soucasne nebyl cihlou typu 6310 ci 760, koupil jsem si rovnou S55.

Pokud Nokie nebude delat mobily s BT, nemam duvod je kupovat. Je to sice skoda, ale neda se nic delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor