Kontaktní kampaň: Huawei před obchody konkurence parkuje reklamní poutače

Huawei ve Velké Británii rozjel kontaktní kampaň s ohledem na budoucí modely řady P20. Ty mají být sice představeny až 27. března v Paříží, ovšem již nyní před brand story Samsungu a Applu ve velkých anglických městech parkují dodávky s reklamními poutači od Huawei. Na nich se dočtete slogany, které lze přeložit jako „Buďte trpěliví“„Vyčkejte“„Chystá se fotografická renesance“.

Písmena AI jsou záměrně červená, což označuje důraz na umělou inteligenci u použitého čipsetu Kirin 970. Huawei před některými prodejnami konkurence posprejovalo i chodníky, a snaží se tak co nejvíce zaujmout uživatele Applu a Samsungu, tedy firem, se kterými se Huawei nejčastěji srovnává.

Řada Huawei P20 bude obsahovat tři modely, nejlevnější z nich, P20 Lite, byl představen již před týdnem. Nejvíce se očekává od Huawei P20 Pro, který má mít na zadní straně hned tři objektivy. Výsledkem fotografického snažení mají být 40MPx fotografie s využitím až 5× hybridního zoomu.

Produktové video nejnovějšího Huawei P20 Lite:

Zdroj TheInquirer

Diskuze (9) Další článek: MicroLED displeje mimo Applu vyvíjí i LG. V Evropě je bude označovat jako µLED

Témata článku: Apple, Huawei, Samsung, Smartphony, Fotoaparát, Umělá inteligence, Optický zoom, Kirin, Reklama, Marketing, Kampaň, Huawei P20 Lite, Poutač, Nejlevnější model, Model, Použitý čipset, Konkurence, Budoucí model, Reklamní poutač, Paříž, Velká Británie, Hybridní zoom, Lite, Zadní strana

Určitě si přečtěte