Králem nositelného příslušenství zůstává Apple. Na záda mu ale dýchá Xiaomi

Názory k článku

g-sus  |  10. 09. 2018 21:21

Odignorovat to, ze uz o dva dni Apple predstavi nove Watch s prvym zasadnyn redesignom (vacsi displej, tensie), ktory bude mat obrovsky vplyv na narast predaja moze len diletant Laska. Takze cely clanok uplne zbytocny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Harper  |  11. 09. 2018 01:13

Apple prodava jeden typ nositelnosti a tudiz vse dohani kvalitou. Xiaomi vse zkousi dohanet kvantitou. Jenze ty obyc natamky od xiaomi toho zdaleka nejmi tolik co hodinky od Applu. Maji vlastne dvoje hodinky, ktere by se dali pocitat za konkurenci. Jenze prodeje techto modelu nedosahuji ani jedne tretiny toho co miBand. A mmj kde je tolik MM opevovany Samsung nebo LG???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 09. 2018 07:14

To ti reknu uplne presne kde jsou ti dva vyrobci. Samsung ma na ruce Laska a LG Kuzel. A pripadaji si v tom strasne cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zonn  |  11. 09. 2018 08:50

Pokud se bavíme o nositelnostech obecně, tak se s článkem dá poměrně i souhlasit. Ale když se na to podíváme do hloubky a racionálně, tak Apple nabízí promyšlené sofistikované hodinky ve vyšší cenové relaci, s hromadou funkcí, zdravotními snímači, atd., zatímco Šikanzen a další mají hromadu náramků či obojků, apod., které umí sotva 2-3 funkce a většinou stojí desetinu ceny Apple Watch... Kdyby se řešily pouze hodinky s určitými parametry a v určité cenové relaci (hrušky s hruškama, ne s jabkama) a ne kdejaké asijské "digitálky", tak Apple je na prvním místě s jasnou převahou, potom dlouho nic a na konci by se možná našli 2-3 výrobci s 5-10%. Tohle je jednoduchá matematika snad pro každého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor