Chci podotknout, že něco takového tu už bylo a dokonce ještě JE. Jmenuje se to m-platba a pomocí mobilu si třeba můžete teď koupit vstup do portálu leo.cz
Problém je právě v podpoře ostatních prodejců. V ČR to bylo placení mobilem za coca-colu a u myček Aral, mám takový dojem. A nechytlo se to. Chyběla podpora prodejců.
Aneb: Ještě to chce dořešit, aby i pro Frantu Nováka, co prodává zeleninu ve vaší ulici bylo tohle všechno výhodné. Aby to i pro operátory bylo výhodné - protože, jak bylo již v článku řečeno - operátoři do toho půjdou, pokud z toho budou mít profit - a zároveň, aby to bylo i pro zákazníka výhodné.
Viz příspěvek o DMS: Pro zákazníka to musí být buď stejně "nákladné" nebo míň nákladné, jak výběr peněz z bankomatu za rohem a zároveň tak jednoduché.
P.S.: Ty poplatky u DMS operátorům pokrývají nááklady jak operátora, tak Dárcovské organizace. Žádnej profit z toho není...