Myslím si, že záleží na úhlu pohledu a na tom, co člověk preferuje.
Mám jeden z hodně starých tarifů u Eurotelu, takže službu Mobil+ jsem už využil několikrát. Takže ty rozdíly v cenách při pořizování modernějšího telefonu jsou pro mně úplně někde jinde. A to, co si cenim nad několikastokorunové rozdíly při pořizování prvního mobilu, je následující:
Když ztratím telefon, zablokuju kartu, pak si pořídím novej nebo se mi podaří najít ten původní (moje vlastní zkušenost z těchto vánoc, kdy telefon ležel dva dny v hypermarketu), aktivuju kartu (ano, něco málo mně to stojí) a mám furt stejný telefonní číslo.
Když se mi něco podobného stane s telefonem bez paušálu, tak mám pocit, že si můžu nechat jenom zdát o tom, že by se mi podařilo mít stejný telefonní číslo (v případě, že nebudu mít štěstí na poctivé lidi a telefon nedají na informace). Jestli se mýlím, tak mi to klidně dejte vědět.
Takže při představě, že bych všem lidem, se kterýma hodně telefonuju (cca 400), případně i těm, se kterýma jednou za dva roky (dalších minimálně 500 lidí), dával vědět že mám jiné číslo, mně polívá horko - jak z té spousty času, kterou tím zabiju, tak i z těch peněz, které mně to bude stát.