Které mobilní telefony se vyplatí?

Diskuze čtenářů k článku

MIK  |  06. 09. 2002 19:48
DJ BOBR  |  28. 08. 2002 15:04

Dneska se rozhodně vyplatí si za 100 Kč koupit levnou analogovou Nokii a volat s tarifem Eurotelu. Za tu cenu to není špatný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBird  |  27. 08. 2002 10:14

Myslím, že pro zevrubnou orientaci v cenách MT je článek postačující. Mně osobně neuráží žádná značka telefonu a co se cen týče - chce to trochu hledat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  26. 08. 2002 23:02

Ja jsem nedavno koupil v belgii u Belgacomu v nabidce S45 za 129 euro.To si myslim,ze taky neni spatna cena.Jo a byl k tomu i batuzek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazzzman  |  26. 08. 2002 20:51

Jestli se nepletu, tak Erik R600 NEMÁ vícepoložkový seznam. Popíráte své dřívější články.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cimon  |  26. 08. 2002 19:20

"Jde o funkčně velmi vydařenou S45 oblečenou do odolnějšího kabátku. Díky této změně se podstatného zlepšení dočkala i klávesnice"

Ehm, mám S45, s ME45 mám také zkušenosti a myslím si, že S45 má velmi dobrou klávesnici a lepší, než ME45.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zakaznik  |  26. 08. 2002 16:11

Přes poměrně špatné zkušenosti se Siemensem C25 (v záruce výměna reproduktoru i mikrofonu) jsem znovu šáhl po Siemensu - ME45, plná spokojenost, kvanta užitečných funkcí včetně IR portu, v kategorii 5-10tis bych mu dal hlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti Nokijník  |  26. 08. 2002 15:51

Alcatel 501 (manažerský mobil, malý, lehký, perfektní funkce kalendáře - záznamníku ve spojení se zabudovaným hands-free je nepřekonatelná, to nemá ani Nokyje 6210 atd...) je za cenu jen o cca + 200-400 vyšší než shit Nokyje 3310 !!!! (např. Eurostar Brno, Plzeň..). Výhodnější koupi jsem dosud nezaznamenal. Navíc nový firmware umí i skládat vlastní melodie a má hry..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  27. 08. 2002 11:07

nema T9.

nokiar nejsem, mam sony J5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matej  |  27. 08. 2002 12:59

ma Zi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H.d.m.  |  05. 09. 2002 15:30

Alcatel je vergl, je to skaredy mobil a krom hands-free ma stejne funkce jako Nokia. Navic Nokia vypada designove mnohem lip. A melodie skladat umi taky. A slovnik T-9 ma taky, takze si k Nokii ani poradne necuchne!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
highway  |  26. 08. 2002 13:53

Siemens ME45 se da poridit jeste levneji:

U Oskara za 4977Kc + upis na pet mesicu za 263Kc, celkem za 6300Kc (4977+5*263). Pritom telefon urcen pro cesky trh, cisty rodokmen, neblokovany. Kdyz k tomu muzeme po dobu peti mesicu provolat 50minut/mes. a posilat textovky za kacku, tak i otrly nokiak zatrne

Pro ty, kterym se zda byt levny a nezda se dost stylovy, si mohou za 1000Kc nechat vymenit kryt na oranzove-sedy. Vyzkousejte se s tim ukazat na nejakem gymnasiu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demon  |  26. 08. 2002 15:28

Za tuhle zvýhodněnou cenu je ten telefon poüze při pro tarify za 600,- a 1000,- ale je fakt, že člověk k tomu má ty volný minuty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
highway  |  26. 08. 2002 15:53

Byvavalo...

Ted je opravdu i za tarif 250Kc. Copy+paste z oskarova webu:

Uvedená cena platí pouze při nákupu telefonu spolu s Oskarovým tarifem Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, Mezi námi a je podmíněna užíváním aktivovaného tarifu po dobu nejméně 5 měsíců

Rekni i = 250kc/mesic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demon  |  26. 08. 2002 16:08

mno tak to je super, škoda, že jsem zrovna bez peněz... taky mě sere, že se to nedá využít při přechodu z Oskarty na tarif, tajkle bych přišel vo číslo...

BTW co se stane, když se člověk ukáže s tím šedožlutým na gymnáziu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  03. 09. 2002 15:07

Tak tohle vystihuje "mysleni" lidi.K cemu bude gymnazistovi ME45?To jako by si zednik koupil na stavbu kasmirovy sako a honil paradu a uzitna hodnota nikde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KylixT65  |  26. 08. 2002 13:45

Copak je sakra možný Nokii 3310 označit jako dobrou koupi? Vzdyt byla funkčně slabší než konkurence už při svém uvedení na trh před dvěma lety. Taková cihla co snad jako jedinej telefon na trhu nemá ani WAP a má NiMH baterii by se dneska už měla dávat zadarmo a nebo přímo dotovat. A prodávat ji za 4000,-? To je pěknej hřích. Zvlášť když si člověk uvědomí, že za ty peníze není problém sehnat Alcatel 501, nebo jen o 2000,- draž Ericssona T65. A to je rozdíl asi jako Trabant proti Mercedesu. Tak by se dalo pokračovat i dalších doporučovaných Nokii. Je sice pěkné, že cena u Nokie 5510 klesla, ale myslím si, že cihly je možné pořídit i levněji. Jasně že můžete napsat že má - MP3 přehrávač, to si ale ratši připojím ke kterémukoliv Ericssonu levné handsfreečko s rádiem nebo MP3 přehrávačem a výjde mě to do 1000,- korun a nemusím sebou pořád tahat takovou cihlu. 6510 si za tu cenu zkuste taky laskavě srovnat s Ericssonem T39. Oč je taky 6510 lepší než Siemens ME45 který je o tři až čtyři tísíce levnější a navíc outdoor?

Fakt by mě zajímalo - co třeba jak píšete chybí Alcatelu 311 za "důležité funkce" a Nokia 3310 to umí. Myslím si spíš, že vypsat výhody Alcatelu oproti Nokii by bylo na hodně dlouho stránku - ale tipicky Nokii 3310 se vůbec nic nevytýká - jen chválí. Tu snad budete vychvalovat i za 10 let - protože teď už tomu vážně věřím -

Nokia Vás má podplacený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trotmen  |  26. 08. 2002 15:30

Přesně,u většiny lidí panuje názor,že kdo nemá nokii je socka a tak všichni běžej hned kupovat nokie a je jim jedno jestli to má nějaký funkce hlavně že maj NOKII...Kdy už pochopíte,zě to je předraženej zmetek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  27. 08. 2002 10:26

A něco novějšího bys neuměl.... ?? Trotlmene?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  28. 08. 2002 00:47

Vždyť je to pořád holej fakt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freezing.point  |  31. 08. 2002 15:44

Jenom doplním... předraženej,poruchovej a zastaralej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mattess  |  30. 08. 2002 00:33


Sakra kdo jsi, pripadlo mi jako kdybych ten tvuj prispevek psal ja          Byl jsem rok stastnym majitelem 501 a ted se rozplivam nad S45 ktera je proste bajecna.. Rekne mi nekdo ktera z tech milionu zasranejch 33xx ma v sobe kartu, ktera se v pocitaci zobrazuje jako dalsi pevny disk? Ktera z nich si umi delat v sobe ruzne adresare, nahravat do nich jakekoliv soubory, prehravat midi a zobrazovat bitmapy a pod.??     SERE me tento tuponokiacky system,kdy mi v bazaru rekli za kamosovu 39   3500 a za cihlu 3310 by mi dali i 3000 !!!!    Absolutne me ta 500 rozdilu urazi, jen doufam ze tady jsou jeste lidi, ktery to maj v hlave v poradku a treba se nad tim zamyslej.  Jeste chapu technicky nenadany ženský,ktery nechtej moc premejslet nad funkcema telefonu a ktery videli 33 nekde u kamaradky a kdyz ji nebudou mit, tak budou proste aut a podle casopisu SPI by byli bez ni uplne v riti. Ale co nepochopim jsou chlapi,mlady kluci co s tema cihlama sermujou a myslej si ze asi kazdej upadne pred nima na zadek a pritom maji v rukach vlastne hovna.     A jeste neco: FUCK YOU NOKIA (mimo 5110 a 7650)

Ps pro KylixT65: my dva musime nekdy pokecat, libej se mi tvoje nazory a 65 je cool

Ps2: pokud jde o pravopis, prosim vas pekne vyserte se na me. Vrele diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elo  |  26. 08. 2002 13:43

Nokije jsou škaredé, těžké neforemné cihle ...a navíc předražené, protože se najde ještě fůra lidí, co si je kupuje právě proto, že je to Nokie...holt reklama je reklama...úplně lidi blbne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 08. 2002 11:57

No preci Siemens S45.Vice nez dobra cena, "mega" vydrz baterky, funkce ze kterych Vam pujde hlava kolem...proste je NEJLEŠÍ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  26. 08. 2002 12:38

Cena neni vsechno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 08. 2002 12:47

Nepisu jen o cene. Pisu tam ze je zatracene moc nadupanej funkcema a navic za rozumnou cenu, coz se o treba Nokiich rici neda...nic ve zlym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  26. 08. 2002 13:56

Chapu, ale jenom by me zajimalo, co je to to "NEJLESI" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Novák  |  26. 08. 2002 15:57


Brrrrrrr.............................................

Jednoznačně nejlepší a to za pouhých cca 4.500 Kč je Alcatel 501 !!!!!!!!!!!!

Vyzkoušejte a uvidíte!!!! Pryč s Nokyjí a Símenzem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  26. 08. 2002 16:08

Ty si ale koště!!!Jak muzes srovnavat neco jako Alcatel s necim jako je Siemens?...nesrovnavej nesrovnatelny.Alcatela (jakyhokoliv) bych nechtel ani zadarmo....hnusny jsou jako svina!...to je jako bys porovnaval ceskou ligu s premier league...jezis to me vydesilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  27. 08. 2002 21:20

No a co kdyz bych rekl to same o Siemens vs. Nokia? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 08. 2002 10:25

Já myslím, že srovnávat se dá cokoli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  26. 08. 2002 18:53

Mno osobne mam zkusenost se Siemensy rady 45, takovou ze ve chvili kdy jste na miste s vypadavajicim ci nizkym signalem, tak do 2 hodin je vas mobil dobry leda jako tezitko ... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  26. 08. 2002 11:28

Myslim, ze nejlepsi pomer cena/vykon je u Siemensu ME45. Neuveritelne mnoho zajimavych (a v realu pouzitelnych, tj. nejen na chlubeni) funkci, odolnost proti vode, prachu a narazu, to mi prijde opravdu bomba. Pokud se nepletu, tak napr. Nokia 6310 mi prinese navic akorat HSCSD, vyssi poruchovost a vysi cenu.
Az na drobe problemy s diakritikou v tel. seznamu k tomuto telefonu nemam vyhrad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trotmen  |  26. 08. 2002 11:24

Ještě nedávno byl dobrej kauf Timeport 250,ale už se oficialně u T-mobilu neprodává,škoda ja sam ho stacil koupit na posledni chvily za 3499Kč, no nekupte to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  26. 08. 2002 21:47

presne tak, ja ho taky koupil v cervnu vyndanej ze sady za 2900, za tydle penize je to nadhera, troufam si tvrdit, ze ani za dvojnasobny peniz nekoupite neco lepsiho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Panko  |  26. 08. 2002 10:52

Sony J6 se dá už koupit i pod 4000,-Kč. Nebudu se opakovat vyjmenováváním již výše zmíněných funkcí, snad ještě vibrační zvonění a česká T9 na psaní SMS....prostě super telefon za tu cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctenar  |  26. 08. 2002 09:33

Ja jsem si nedavno koupil Siemense MT50, ktery mi nabidl T-Mobile po 2 letech Twistovani za 4999,- beze smluv.
Telefon umi GPRS, Javu, EMS, ma diar, slusny li-ion baterky, ceskou T9, vymenny kryty.
Momentalne na nem mam natazene 4 Java hry (mimo jine Prince of Persia), existuje pro nej i ICQ (zatim jsem nezkousel).

P.S.: ekvivalent od Nokie (6310i) by me vysel presne na dvojnasobek ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  26. 08. 2002 09:45

Nokia 6310i zcela určitě není srovnatelná s MT50...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  26. 08. 2002 13:24

To si taky myslím, 6310i se dá srovnávat s Ericssonem T39m (mají skoro identické funkce) ale s MT50 se srovnávat nedá ani omylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowman  |  27. 08. 2002 23:19

Já pořád nechápu, jak to někdo dělá, že mu jdou nahrávat z WAPu ty JAVA aplikace... mám MT50 z TWIST sady a už jsem zkoušel snad všechny nastavení a nejde to..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Melechin  |  31. 08. 2002 13:22

Slysel jsem ze zkusenosti jinych uzivatelu MT50, ze nefunguje stahovani her pres WAP. Odkud jste je stahoval vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
superja  |  26. 08. 2002 09:16

Teta,neznalec mobilů mi řekla,že Alcatel ot db stojí

v Hypernově 2800Kč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§A ona si normálně myslí,že to je levné!!!

Když mi to řekla,málem sem se uchehtal k smrti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  26. 08. 2002 09:07

"Jeho cena je z trojice T65, R600s a T200 nejvyšší, změny ve funkcích jsou minimální. "

Tak proc bych si ho mel jako kupovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  26. 08. 2002 09:04

Trochu mě zarazil názor, že v cenících stále straší 8850. Copak Nokia vyrobila zajímavější a luxusnější mobil? A ta její následovnice? Hrůza, snad jen v té černé...Pokud jde někomu o vzhled a oželí některé funkce, jako jsou WAP apod., tak si myslím, že cena 12 000,- za nový mobil určitě není přehnaná. Nejsem žádný  zastánce Nokií, přece jen Motorola je se svým designem úplně někde jinde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  26. 08. 2002 09:34

Nokia stále prodává 8210 a 8850, protože je o ně zájem, stejně jako byl dlouho zájem o 5110.Proč by přestávala vyrábět něco, po čem lidé touží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  26. 08. 2002 10:52

Souhlasím. A proto i ta cena se bude takhle dlouho držet nahoře. Pokud chce mít někdo mobil, který nemá každý, určitě si rád připlatí. A na to sází i Nokia. 8210 stojí polovinu co 8850 a přece jen patří trochu do jiné kategorie, stejně jako 8310... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  26. 08. 2002 11:47

Jasně. 8850 je legenda a ještě dlouho bude. Ten telefon je prostě nadčasovej. Je úplně fuk, že nemá řadu funkcí, ale pro svůj účel, situaci a použití je sqelej a dlouho ještě bude...Kdo chce funkce může mít třeba druhej mobil.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  29. 08. 2002 16:44

Porsche bude Porsche i za deset let....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  26. 08. 2002 08:59

A co takový Sony CMD-J6, který pořídíte za 4000, který kromě velkého telefonního seznamu na 500 čísel má wap, emajlového klienta, velký displej, hezké zvuky, kalendář, hlasitý odposlech a hry? Nebo modernější model CMD J-7, který se dá pořídit za cenu kolem 4500?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  26. 08. 2002 15:25

Jo jo. ja ho (J6) koupil pred ctvrt rokem za 3500 Kc  Funglovka,neblok a zatim...tuk, tuk...spokojenost  Ale J7 je hnusna,J70 je hezci!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  26. 08. 2002 08:47

Prochazel jsem TESCO a koukam....N5510...a cena?Ouuu 12 tisic korun ceskych .No nejak mi to nejde do hlavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanako  |  05. 09. 2002 15:16

Jo, taky jsem to tam viděla. Jenom se tomu vcelku divím, protože ten sám mobil si chci koupit a už jsem ho viděla i za 4.700,- To je zhruba nejlevnější nabídka, kterou jsem viděla.

Zatím se informuju dál, protože tento mobil mě fakt nadchnul, ale nevím, jestli se dodává se vším příslušenstvím, které mají uvedeny oficiální stránky Nokie.

Jo, samotná Nokia ho nabízí jistě za levnější cenu, takže v TESCu NEEE!!!!!

Hanka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šmejkal  |  26. 08. 2002 08:14

Koupil jsem si v Globusu za 4490,- Panasonic GD 75 a je to opravdu pěkný mazánek, jsem moc spokojen. Operátoři jej nenabízí, přijde mi to jako když tu značku schválně bojkotují. Čekal jsem, že v kategorii do 5 000,- bude napsaný na prvním místě a ejhle, zase ty Nokie. Co na to MM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  26. 08. 2002 08:42

Jenze tady jde o mobily, ktere se vyplati ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
statrá maryša  |  26. 08. 2002 08:48

stane vzpamatuj se viděl jsi už GD 75 a nebo měl jsi jej už v ruce, pokud ne tak nestresuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytrejsi Leitner  |  26. 08. 2002 10:49

Treba Nokije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 21:55

No právě, jde o mobily které se vyplatí. Takže SaTaNe myslíš že ta 3310 se opravdu vyplatí ? Je to pravděpodobně největší SHIT jaký kdy Nokie vyrobila takže se divím že se v tom článku o ní vůbec zmiňují.

Nejsem odpůrce Nokií, sám spokojeně používám N3210 a zatím mě stačí. Né že by se mě nelíbila jiná ale na druhou stranu všechny ty funkce bych stejně nevyužil a prachy co stojí ta která by se mě líbila jsou jaksi pořád potřeba na něco důležitějšího. N3310 a 3330 bych si ale určitě nekoupil. Zatím so ce mě dostalo do ruky tak bych to shrnul asi takhle:

N5110 - slouží v naší rodině už téměř 4roky bez jediné závady a s původní baterií !!  Kdyby byla duální tak bych si jí klidně koupil ještě i dneska.

N3210 - tu používám něco přes 2 roky bez jediné závady, ale přesně po dvou letech jsem musel koupit novou baterii.

N3310 - tu nyní má můj syn i moje dcera, jeden telefon ted poputuje po 2 měsících do záruční opravy a ten druhý asi co nejdříve také. U obou stejná vada - samovolné vypínání (třeba i během hovoru), ukazuje vybitou baterii ale když se dá na nabíječku tak třeba za půl hodiny ukazuje že je nabitý, jenže po jednom hovoru je opět KO atd. Děs a hrůza, oba takhle zlobí už od začátku a musím říct že zatím koho znám a má tuhle Nokii tak většinou všechny trpí stejnými problémy. Chválu na ně jsem nenašel ani nikde tady na MM, spíš naopak. Jenže děti chtěli Nokii tak jí mají, jsou už dospělé tak by měly mít vlastní rozum .

 Takže pokud Nokia bude postupně u každého nového modelu "zkvalitňovat" výrobu jak je naznačeno na uvedených třech modelech, tak teda pěkně děkuju. Nějak jsem si na to ovládání Nokie zvyknul a nechce se mě zvykat zas na něco jiného, ale časem k tomu asi dojde. Šilhal jsem třeba po 6210 a pak po 6310 ovšem pokud by telefon za který dám nějakých cca 10 tis. měl mít neustálé problémy tak to nechci ( a že i u těchto modelů jsem tu na MM různé problémy četl..). Pro mě to jsou vcelku "slušný" prachy než abych je vyhazoval z okna .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 08. 2002 08:53

Globus není zrovna distributor mobilních telefonů a u nikoho jiného jsem tento telefon neviděl. Znovu jsem teď kvůli tomu prošel weby několika distributorů a prodejců této značky. Před časem jsem se od Panasonicu dozvěděl, že GD75 se u nás vůbec nebude oficiálně prodávat, že se čeká na GD76 s GPRS. Ale ten také nikde není. O těchto telefonech prostě nic nevíme, nejsou vidět, neexistují.

Operátoři jsou distributoři jako každá jiná firma a do své nabídky vybírají telefony: které se budou prodávat, které mají zajištěný servis a jinou podporu apod. Když něco chybí, výrobce se musí snažit, aby to změnil, pokud chce, aby jeho mobily operátoři nabízeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Střílek  |  31. 08. 2002 22:31

Pane Lutonský, pokud byste četl naše info, jež vám každý týden posíláme, mohl jste si všimnout, že tento přístroj již dva týdny prodáváme. Jedná se samozřejmě o oficiální českou distribuci.

Jiří Střílek - www.gsmstore.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2002 22:34

Ceníků mi chodí tolik, že podrobně procházím jen nabídky největších distributorů. Protože navíc chceme pracovat jen s oficiálními cenami, u nich mám většinou jistotu, že nejde o šedé mobily. Nemám nic proti žádném prodejci, ale fakt nezvládnu zpracovat všechno a potom ještě ověřovat, jestli to je oficiální prodej. V databázi mě ale nechejte, konkrétně díky vašemu ceníku jsem před časem zjistil, že už je na trhu Motorola V.70.

Jestliže se Panasonic GD75 už oficiálně prodává, nevím, proč se tím české zastoupení nepochlubí - třeba jen tiskovou zprávou, když už ne nabídkou zapůjčení telefonu k testu. Podíváme se na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  26. 08. 2002 15:53

Mrzí mě, že mi tahle Globus nabídka utekla, neb jsem si kvůli tomu pak koupila Erika T65 (taky není špatný, ale panas je panas). GD 75ku nabízí oficiální Panasonic distributor http://www.spelex.cz/ za 4 900,-. 
Operátoři nakoupili GD 35ku a dokud ji nevyprodají, tak asi nový model neuvedou.
Je škoda, že 76/96 ka nebude, ale prý měl Panas s GPRS proglémy. Na podzim by měl být GD 67, ale ta bude spadat spíš do kategorie cena/nevýkon , stejně jako GD 87. Je ovšem otázkou, zda se nové Panasonici vůbec na našem trhu objeví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  27. 08. 2002 12:59

Aha.A jak jsi ho tam sehnal,kdyz mi rekli ze ho nabizi ale nemaji ho na prodejne a ani ho mit pry nebudou?S tim bojkotem s tebou souhlasim.Mam tedy Siemensa M50 za 5800.Neni dovoz,je to skladova cena,tzv.Nakuni cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šmejkal  |  27. 08. 2002 13:25

Normálně jsem ho koupil v úterý 30.7. v Globusu na Černém Mostě, předtím jsem si tam zavolal a normálně je měli. Ani nebyla fronta. Dobře mi tak, že jsem nezaváhal. Čekal jsem i na Philips Fisio 620, ale ten je taky v nedohlednu. Vypáčit z někoho nějaké informace skoro nejde. Philips neodpovídá vůbec, Panasonic jednou jo a dvakrát ne.

Přeji výdrž při shánění, čekání a vůbec. Jo jo, to je dřina, když někdo nechce Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 08. 2002 08:05

V nekolika obchodech jsem videl N6310 za 8000. To je taky docela slusny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FranK  |  26. 08. 2002 07:59

Koupit dnes oficiálně nový telefon do 2,5 tis. je nemožné i přesto, že v minulosti to nebyl problém ?????
No nevím. Nedávno jsem koupil u OSKARa Motorolu T192 za necelé tři tisícovky a má vše co člověk skutečně potřebuje a navíc je i krásný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1.Mobilni  |  26. 08. 2002 07:40

Je zajimave, ze ve vypisu jsou uvedeny jenom ceny nekterych distributoru, pokud porovnam s nasi nabidkou, tak si dovolim rici, ze je vice nez srovnatelna s uvedenymi cenami.

http://www.1m.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DonPedro  |  26. 08. 2002 13:02

Ale i tak je to porad drahy a jsou daleko levnejsi obchody s MT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1.Mobilni  |  26. 08. 2002 13:55

Ano, mate pravdu, dovozovky jsou vzdycky levnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  26. 08. 2002 06:36

Sice nový telefon za 2,5tisíce možná nenajdete, ale rozhodně staronový telefon Ericsson T20e za cenu 3690Kč  je poměrně slušná volba cena/výkon. nejedná se o žádnou novou mobilní pecku, ale o mobil který je o pár měsíců starší než NOKIA3330. Je to dinosaur,který už téměř vyhynul oproti 3330 a 3310 které se prodávají dodnes. Narozdíl od nich však nabízí daleko a daleko více funkcí(teda až na upomínky to je taky jediná věc kterou nemá v porovnání s nokii). Jeho vzhled je ve skutečnosti daleko hezčí než na obrázcích a trochu mě mrzí, že informace o jeho rozměrech jsou nevždy pravdivé. Dočteme se např. že jeho šířka je 55mm, ale ve skutečnosti je 50mm atd. Berte to jako dobrý tip pro nákup low-end mobilu, který vám za málo peněz poskytne hodně muziky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ignor  |  26. 08. 2002 00:57

Řekl bych, že z vývoje cen je patrná hlavně jedna věc. A to je zřetelná snaha výrobců i operátorů a prodejců nezařazovat do své nabídky skutečně levné - byť low-end telefony. Nejdostupnější telefon u operátorů  Siemens A 36/40 za cca 3,5 tis. je prostě  ubohost.  Koupit dnes oficiálně nový telefon do 2,5 tis. je nemožné i přesto, že v minulosti to nebyl problém. Nemusím chodit daleko, např. ještě před 2 měsíci vyprodával jak T-mobil, tak Eurotel Alcatel 302 za rovné 2000,-  tudíž se jednalo za tuto cenu o neoddiskutovatelně výhodnější koupi , než uváděná N 3310 za cca 4 tis. (a úmyslně sem nechci tahat to, že Nokie 33xx řady jsou  velký, těžký a primitivní krumply  -  Nokiafilové, očekávám vaše nenávistné reakce  ). Nezbývá, než se smířit s tím, že žádný slušný mobil (srovnatelný v současné době) už pod 5 tis. nepořídíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  30. 08. 2002 23:14

Včera jsem volal na infolinku ET a ty Alkáče za 2000 prý ještě někde mají.

Jinak souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor