Květen: co nového umí Eurotel Asistent 1188?

Částečné zlevnění cen za používání služby Asistent 1188 uvedl Eurotel již v dubnu. V květnu jsou tu další úpravy cen za tuto docela zajímavou a občas potřebnou službu.
Částečné zlevnění cen za používání služby Asistent 1188 uvedl Eurotel již v dubnu. V květnu jsou tu další úpravy cen za tuto docela zajímavou a občas potřebnou službu.

Od prvního května dojde ke změně účtování poplatku za spojení s vyhledaným číslem pro zákazníky sítě T!P. Tento poplatek bude účtován ve výši vašeho konkrétního standardního tarifu. Např. při spojení s vyhledaným číslem z databáze Eurotelu bude toto spojení účtováno jako volání Eurotel Eurotel, spojení s vyhledaným číslem z databáze Českého Telecomu bude účtováno jako volání Eurotel pevná linka apod.

Tímto se sjednocuje účtování poplatku za spojení s vyhledaným číslem pro zákazníky sítě GSM a T!P. Pro zákazníky využívající předplacených karet (jak Go, tak Go Felicia) zůstávají v platnosti původní podmínky.

Ceny za volání na Eurotel Asistent (1188):

Pro běžné tarify: 9 Kč poplatek za spojení s operátorem a 9 Kč za každou minutu spojení (bez DPH). Poplatek za spojení s vyhledaným číslem odpovídá standardnímu tarifu zákazníka (bez DPH). Pro Go: 9 Kč poplatek za spojení s operátorem a 15,50 Kč za každou minutu spojení (včetně DPH). Poplatek za spojení s vyhledaným číslem je 15,50 Kč za každou minutu spojení (vč. DPH).

Pro uživatele sítí zahraničních operátorů v ČR: 9 Kč poplatek za spojení s operátorem a 18 Kč za každou minutu spojení (bez DPH). Poplatek za spojení s vyhledaným číslem je 18 Kč za každou minutu spojení (bez DPH). Poznámka: Do vyúčtování volání na Eurotel Asistent se nezahrnují minuty zdarma.

Váš názor Další článek: Eurotel: ceny mobilů na květen

Témata článku: , , , Asistent, Asisten, Euro, Nov, Euro &, Květen