Lahůdka na víkend: fotogalerie odolného Siemensu M65

Diskuze čtenářů k článku

Zdeněk hýbl  |  09. 05. 2004 21:09

de to!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.b  |  04. 05. 2004 22:44

pěkný kosťa nesmrtelný což,ale ta grafika je děs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Akyra  |  03. 05. 2004 08:41

Jestli chcete memrmomoci mp3 prehravac, tak si pockejte na Motorolu E398. Ma dobrej displej a hodne pameti. U T-mobilu bude zanedlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Podchaljuzin  |  03. 05. 2004 15:14

No jo ale ta je zase designove hnusna jak noc
Funkcemi se mi libi (jestli ale nebude taky hledat v seznamu jen podle 1. pismene) ale ten vzhled.
Tajne doufam, ze u finalni S65 se v seznamu podporovanych funkci zazracne objevi "Prehravani MP3".
Jinak zustanu u stare dobre S45i nebo skoncim u nejake Motoroly nebo Ericu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CzZet  |  02. 05. 2004 22:50

Nádherný kousek od Siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  02. 05. 2004 21:02

bikeometer je sice dobry napad, ale bojim se praktickeho provedeni, i bezne znackove cyklocomputery maji problemy s vlhkosti a kdyz poradne zaleje, tak bud nefunguje mereni protoze se voda dostane ke kontaktum (problem treba Sigmy) nebo se treba computer uplne vypne (to dela vetsina CatEye). A to jsou to zarizeni pro tohle primarne urcena a vodevzdorna! Nedovedu si predstavit jak se bude chovat - i kdyz vodevzdorny - mobil...

Dalsi antibikerovsky vroubek je absence bluetooth - vozit telefon bezpecne v brasnicce v ramu a na hovory pouzivat jenom BT handsfree je totiz neuveritelne pohodlne, jak kvuli bezpecnosti, tak i faktu ze telefon se s helmou na hlave dost blbe drzi...

Jinak rozdil mezi odolnym mobilem a mobilem v kondomu (takovy ten igelitovy obal) je - bych rekl - ciste estetickeho razu, spis bych dokonce veril tomu druhemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schrapnel  |  11. 07. 2004 12:16

Mam m65-ku ale bez bike-o-metra. netreba mi to, pretoze pouzivam moj stary, starucisky CatEye TOMO. nieje pravda, ze sa bezne cyklometry rozpadavaju pri namahe. ja som sa zo svojim zmasakril prekrasne, a evidentne z toho moj cyklometer vysiel o dost lepsie ako ja. Dokonca sa mi stalo ze som si to slehol cez mlacku, ktora, ako sa na 1. pohlad nezdalo mala okolo 1.6 m hlbku. vyliezol som, bike, som nasiel podla predpokladanej trajektorie padu, vytiahol som ho z vody a moj cyklometer, kompletene ponoreny fungoval ako hodinky. thaaakze taq . aa btw ... bajkoumeter v mobile ... skor by som pvedal ze je to nejaky napad prist s niecim novym... mozno to vyuzije tak 5 -6 % zakaznikow

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klop  |  01. 05. 2004 15:40

prosim, s dalsimi informacemi o m65 nas nenapinejte moc dlouho nejsem sam, kdo nadockave ceka na kazdy detail o tomto telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  01. 05. 2004 14:28

Nevíte náhodou, kdy se má podle odhadů Siemensu objevit na trhu S65?

Diky Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  01. 05. 2004 17:40

S65 by měla být v prodeji v měsíci září až říjen...bohužel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  02. 05. 2004 23:03

V tu dobu by už měl být znám nástupce K700 (prý T700) a ten bude mít lepší vlastnosti než S65, jen bude o něco později a jako vždy u SE jich bude nedostatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagleeye  |  01. 05. 2004 11:14

Tak jsem se tak těšil na S65 a nakonec mě i ta zklamala. Ne, že by byla špatná, funkce má bombové, ale dost značně jsem nepochopil, proč tam zase neni MP3 přehrávač?! Vždycky jsem obdivoval SL45 s její paměťovou kartou a MP3 přehrávačem a myslím, že nejsem jediný, kdo si myslel, že SL55 bude to samé s barevným displejem. Zdá se mi nepochopitelné, že to dali jen do jednoho mobilu a konec. No a teď, když už S65 podporuje paměťové karty, tak se mi to zdá spíš sviňárnou. To už opravdu nemají žádné jiné funkce v záloze a musí zákazníkům odepírat funkce, které již ostatní mají, jenom aby měli příště co nabídnout? Nedám na Siemens dopustit, ale tímhle už mě docela štve  Ještě, že SX1 půjde za chvíli na 10000. Moýná, že bude nakonec ještě levnější než S65 (pokud bude začínat zase na 15000) a to se mi pak vyplatí mnohem víc. Na klávesnici si zvyknu a zato budu mt MP3, k tomu ještě rádio a operační systém. Ale přesto doufám, že se Siemens polepší, myslím, že má na víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  01. 05. 2004 18:49

Nevim jak to pujde u S65 - ale co nahrát Java přehrávač mp3 a problém bude vyřešen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 05. 2004 18:56

Možnosti Javy se hrozně přeceňují. Když to přeženu, tak Java dokáže něco nakreslit na displeji a reagovat na stisknutí tlačítek - nic víc. MP3 přehrávač v Javě rozhodně nečekejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  02. 05. 2004 03:21

otazkou zostava, ze ci to naozaj nieje dobre, ze ma J2ME vyhradeny ten svoj sandbox a nieje mu dovolene pristupovat mimo

V pripade ze by java mohla pristupovat na kartu = do pamate, tak by sa dalo pravdepodobne aj do internej pamate kde su udaje ako zoznam. A kedze uzivatel nema ziadnu kontrolu nad tym co robi javovska aplikacia v pozadi, nebol by problem pre nejaku aplikaciu, spravajucu sa ako spyware, zasielat napriklad udaje z karty/adresara. Trochu by to zmenilo situaciu, pretoze teraz mozu Javovske aplikacie uskodit maximalne zatuhnutim mobilu, nezelanym datovym prenosom.

Ono J2ME podporuje narabanie zo subormi cez Java.io.File , zalezi od pouziteho API/VM. Apon co viem MIDP 1.0 urcite a ani MIDP 2.0 nepodporuju triedu java.io.File.

ono by stacilo aby siemens pridal medzi svoje triedy nejaku adekvatnu nahradu co by dovolovala pristup napriklad len na 1 adresar typu mmc:/java/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ONDRA  |  01. 05. 2004 08:53

telefon se mi moc libi,takovych odolnych tel by melo byt vice,myslim ze jistou narazuvzdornost a vodeodolnost by spousta lidi ocenila,zvlast pokud tel nevypada jak opancerovany..nechapu ovsem,ze jinak nadupany tel nema bluetooth,no budiz,i kdyz myslim,ze pro prenaseni dat z bikeometru by se to vcelku hodilo.ja tomu ale neodpustim absenci pametovych karet a mp3.ten tel mam pocit spada tak trochu do kategorie zabavnych a tak by tuhle funkci mit mel.ostatne ocekavam to od kazdeho noveho tel za 10tis..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  01. 05. 2004 10:00

Ta absence pametove karty mne u novych modelu take sere. Zvlaste kdyz si uvedomim kolik pameti v telefonu je a kolik ji tam, treba i diky strsi MMC, muze byt. Navic editace MMc v ctecce je daleko pohodlnejsi a rychlejsi nez s telefonem na kabelu. Zvlaste u votek s nejvyssim rozlisenim by se vice pameti a navic vymenitelne zcela urcite hodila. Na novou SX1 zatim nemam a tak i kdyz jsem koupil manzelce jiz novejsi batevnou hracku tak stale (diky MMC) zustavam u SL45i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polov  |  01. 05. 2004 08:47

...na SL65. doufám, že to bude stejná bomba jako kdysi sl45...a bude mít mp3 přehrávač...(foťák je hovadina:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  01. 05. 2004 10:03

SL45i s FW 56 umi prehravat i MP3Pro coz jsem jinde nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wong  |  02. 05. 2004 15:21

MP3Pro umi prehrat uplne stejne kazdy mp3 prehravac na trhu jako SL45. bohuzel jenom "mp3 cast", takze je to jeste horsi nez normalni mp3. "pro cast" ignoruje - na to, aby SL45 neco takoveho dekodoval nema procesor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  02. 05. 2004 17:53

MP3Pro jsem prevadel Coll Edit 2 pro. kdyzjsem zkousel takovyto soubor prehrat ve starsim FW tak opravdu prehral pouze jednu cats (MP3) a vzorkovani bylo indikovano jako 22050 HZ, 64 kbit, join stereo. totez se mi indikovalo v Winamp bez MP3Pro pluginu. Ted v poslednim FW 56 to ukazuje stejne jako ve winampu 64kbit, 44HZ, a v playlistu to prida za prrhravany soubor "-mp3PRO" Zkousel jsem i 64kbit,44HZ i 64kbit, 22HZ klasicke MP3 a je to uz od poslechu diametralni rozdil v kvalite. Nahtal jsem take do mobilu dve skladby
1) 128kbit 44HZ MP3
2) 64kbit 44HZ MP3Pro
A podle poslechu byly kvalitativne stejne. Lisila se jen velikost souboru ve prospech MP3Pro. A u MP3Pro hlasil vzorkovani 44HZ. Kdyby prehral pouze jednu cast tak zahlasi 22HZ

Osobne jsem tomu take nechtel verit ale pri stejne kvalite zvuku se soubor mensi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  02. 05. 2004 22:56

Vzorkovací frekvence se udává v KHz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  01. 05. 2004 07:52

Bez bluetooth ho nechci, i když se mi moc líbí a odolnost by se moc hodila. Asi tak půjdu do S65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  01. 05. 2004 09:52

BT je super. Otazkou je jestli uz se tento model (S65) dovede spojit s jinym mobilem pro presos dat ci pouze s HF apod. Kdysi jsem pouzival a nadale pouzivam pro uvolneni mista v pameti S55 IrDA se kterou jde (narozdil od nokie) prenest temer cokoli do me SL45 s 32 MB MMC. Ta aplikace na kolo v M65 je v JAVA takze IMHO pujde prenest i na jiny model. Otazka jestli ale pujde spojit ten drzak na kolo s jinym modelem. Pokud to nekomu vadi tak vetsinu tech krytek nemusi pouzivat. No a jestli mate telefon samotny dostatecne kryty nebo pouzivate kapsicky foliove,kozene ci textilni, nebo i jine radoby nezbytne doplnky druhych (cinskych) vyrobcu tak nevim proc vubec zacinat jakoukoli diskuzi o designu telefonu. Osobne jsem si v hluboke minulosti taky koupil foliovou kapsicku na opasek. Hnusne se to pres tento paskvil ovladalo a prach mezi folii a sklickem displaye to zbousil driv nez by se tak stalo bez obalu.

M65 je IMHO kompromisem mezi jednolitym celogumakem a plne naslapanym managerskym telefonem.

Musim ovsem dat za pravdu ze BT HF je na kolo dobra vecicka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl von Brno  |  01. 05. 2004 07:51

bohuzel musim souhlasit s tim ze je to hnus disp. vypada hrozne a fakt nechapu jak outdoor foun muze mit tolik oddelavacich casti, navic ta klavesnice + joy .....ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soviska  |  01. 05. 2004 01:40

no proste jeto zupr telefen, uz se tesim az to bude na trhu,casem do toho urcite pujdu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 05. 2004 00:18

To je ale hnus....!! Njn, Siemens...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  01. 05. 2004 00:11

Hned jak bude S65 na trhu,tak se zbavím 6230  Ten cyklistický počítač snímá i tep ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muroň  |  02. 05. 2004 11:14

Dělej si co chceš, doktore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  02. 05. 2004 23:04

No jasně, taky má integrovaný EKG, RTG a měří inteligenci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  03. 05. 2004 09:34

To měření IQ potřebuje Drc.Prc ze všeho nejvíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor