Lenovo zatím nepředstavilo žádné vlastní chytré hodinky a vypadá to, že se k tomu ani v brzké budoucnosti nechystá. Firma podle svého šéfa vývoje nových produktů Shakila Barkata nevidí na trhu dostatečnou poptávku, aby uvedení nového modelu dávalo ekonomický smysl.
Moto 360 stále patří mezi nejhezčí chytré hodinky na trhu. Lenovo nemá důvod je nahrazovat
Společnost bude doprodávat modely zděděné po Motorole (resp. Googlu) – to znamená kruhové hodinky Moto 360 první a druhé generace. Těch se podle analýzy IDC prodalo za třetí letošní čtvrtletí už jenom sto tisíc kusů, přičemž poklesl zhruba o polovinu celý trh s chytrými hodinkami.
V takové situaci je celkem pochopitelné, že se Lenovo do nových hodinek hned tak pouštět nebude, zvlášť když ještě nebyla uvolněna nová verze platformy Android Wear 2.0, která by měla přinést do jinak poměrně strohé platformy další funkce, například schopnost telefonování, kterou disponují konkurenční platformy Tizen a watchOS.