LG KB770: maximální televizní požitek (test)

Diskuze čtenářů k článku

jirqiczek  |  28. 10. 2009 18:20

Čaues lidi nevíte kolik tento mobilek stoji?(u ňejakého z operátorů),bydlim v českých budějovicích...dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel55  |  28. 11. 2008 09:16

I sebemenší baterčička svítí víc než "přisvětlovací" dioda a zkuste si v noci při takovém světle fotit, aby pak na snímku bylo něco vidět! Pokud někdo "přisvětlovací" diodu na focení zkusil, přestane mu vadit její absence.
Je s podivem, jak se tyhle bláboly usilovně drží. Před časem pan Hrma v jeho recenzích všude dával - (mínusy) microSDHC kartám, že jsou prý příliš malé. Dnes už ho to pustilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 28. 11. 2008 10:58

Mám teď na test Samsung s diodou, tak se mrkněte do příští recenze jaký rozdíl mezi noční fotkou bez a s diodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel55  |  28. 11. 2008 12:57

Dobrý den, já mám přes 2 roky HTC TyTN s přisvětlovací diodou, její světlo nestačí ani na podpůměrný snímek.
Ale aplikace diody jako baterka - orientační světýlko je vynikající. Zvlášť teď, co je brzo tma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
willi_cz  |  04. 06. 2009 20:28

Moje řeč,na focení to apsolutně nestačí(mám K770),ale jako doplňkovou funkci to používam skoro každý večer když jdu spát a nechci budit manželku a zaroveň se nepřerazím a to nemluvím o dalších situacích kde mě diodka hodně pomohla.Při výběru nového mobilu,si vždy pořízuju pokud možno s diodou.No ale co naplat TV je TV přežil bych to i bez diody,displej jak kráva,to by bylo abych nic neviděl a náhodou spadl na manželku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LG KS360  |  25. 11. 2008 12:13

LG KS360 je asi super mobil a NOKIA ja prt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 11. 2008 21:05

Ted se uz jenom tesim, az DVB-T zaradi do nektereho sveho dual simkoveho "full" S60 symbianaku s VGA displejem a nevrzajici pevnou konstrikci i Nokia .
Ne fakt. Takovej foun bych koupil proste ihned!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 22:38

Nokia? ti to budu mat ako posledni, pol roka po tom ako to zavedu vsetci ostatni (predpoklad podla pouzivanosti dotykoveho ovladania a VGA rozlisenia)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stedy  |  25. 11. 2008 00:51

Stačilo by, kdyby prodávali DVB-T bluetooth moduly stejné jako má Nokia pro DVB-H, které zvládne i N73.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 11. 2008 07:26

Tak to by mně prave nestacilo. Chtel bych mit kompaktni pristroj "all-in-one" a ne sebou tahat x ruznych "nastavcu" pro x ruznych funkci .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  25. 11. 2008 08:48

Není mi jasné, proč třeba do N96 nedala Nokia rovnou DVB-T. Čipy pro DVB-T/H běžně existují... napadá mne jen to, že si to nechtěla rozházet u operátorů a vida, LG KB770 je v nabídce T-Mobilu, který nejvíc DVB-H prosazoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  26. 11. 2008 15:23

protoze Nokia nema baterku.... DVB T jako takovy neni takovej problem jako vydrz baterie.... napr. Samsung DVB T telefon taky vyviji (vyvijel) ale nedostal se pres barieru "vydrz baterie"... LG se to jakz takz podarilo aspon na uroven, ze se muzes koukat 3-4 hodiny... co vim tak jsem nekde cet o Samsungu ze se nedostal ani na polovinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  26. 11. 2008 15:28

tak na lidovka doc cz (v rozhovoru s reditelem ceskyho LG) se pise ze nokie i samsung nezvladaji baterku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 11. 2008 21:41

Pritom, pokud se nemylim, tak Samsung vyvinul chipset pro DVB-T v mobilech, kterej snad pouzivaji vsichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stedy  |  24. 11. 2008 19:35

Televize přes net? On line akorát max. zprávy, ale to nezvládne hned tak nějaký mobil. Např. ČT24 ve vyšším rozlišení. To chce sakra rychlé připojení a rychlý HW.
DVB-T tudíž nemá konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 11. 2008 20:14

Právě, navíc na stream potřebujete paušál a minimálně HSDPA. DVB-T má budoucnost. Pokud by se zde DVB-H objevilo se stejnými programy a zdarma, pak budu velebit jej. Přeci jen, toto LG by za stávajících podmínek, ale s DVB-H, vydrželo asi 4x déle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 11. 2008 20:58

No, mozna by vydrzelo dyl - ikdyz stejne, jednou ze zasadnich polozek spotreby je asi to konstantni podsviceni velkeho displeje... Ale kdebyste to DVB-H chytil? Uvedomte si, ze pro DVB-H musi operatori stavet specialni vysilace s nizkym vysilacim vykonem. Rozhodne, ani nahodou nebudou pokrejvat to, co bude pokrejvat zdarma DVB-T ze silnych, az 100 kilowatových vysilacu na nejvyssich uzemnich bodech (tedy prakticky cele uzemi ČR).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 24. 11. 2008 22:51

Naprostý souhlas, jen upřesním tu výdrž:
udává se až 90ti procentní úspora energie proti DVB-T, to však za předpokladu, že jeden multiplex obsahuje deset vysílacích kanálu. A tedy že přístroj přijímá přesně desetinu vysílacícho timeslotu daného multiplexu. V současné době se v multiplexu vysílají čtyři a méně kanálů (i když je pravda že tyto by si asi celý multiplex nezabraly, takže ano, asi by vydržely ještě déle).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 11. 2008 07:33

Zni to logicky, ale 90% se mi nezda . Mozna by stalo za porovnani napr. spustit ve smycce nejake video s podobnym bitrate - tedy podobnou narocnosti na HW, jako ma DVB-H (pri konstantnim podsvetleni). A myslim, ze "doba provozu" by se od prijmu DVB-T zase tak extremne nelisila... Nevim, je to muj jen odhad .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  24. 11. 2008 18:56

Na rozdíl od DVB-H má "téčko" budoucnost. Operátoři DVB-H vysílání jen slibují a slibují. Ale než ho spustí, tak každý bude mít v mobilu zabudovaný "téčkový" přijímač, ba dokonce pro jistotu oba. A hlavně terestriální verze je zdarma, což háčko od operátorů zřejmě nikdy nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 11. 2008 20:49

Jenom bych dodal, ze na "háčko" museji mit operatori licenci, stavet sve vysilace (s nizouckym vysilacim vykonem) a zcela rozhodne nebudou pokrejvat cele uzemi. Podle puvodnich vyjadreni a planu T-Mobile by se stejne (i ve finalni fazi) jednalo jen o pokryti vetsich mest. Placena by byla i ta nejzakladnejsi varianta jen s CT, Novou a Primou. Ke vsemu, "háčko" asi nebude ani standardem. V nekterych zemi i EU uz "háčko" odepsali.
Naproti tomu "téčko" bude mít zanedlouho pokryti temer po celem uzemi. Bude mit hustou sit velmi silnych vysilacu. A hlavne, jak pises, bude zcela zdarma!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 24. 11. 2008 22:47

Vtip je v tom, že nadto potřebují frekvenční pásmo (a to docela široké). A jak známo, těch je nedostatek a jsou drahé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  26. 11. 2008 15:20

hacko je mrtvy smer, na kterym chteli operatori vytriskat majlant, lec technologie a vyrobci mobilu je trosku predbehli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 13:30

tuto atrapu oznacujete za maximalni televizni pozitek? a HTC MAX 4G je potom co? ved oproti 3" displayu so zastaralym WQVGA rozlisenim to musi byt orgazums pre oci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 24. 11. 2008 13:42

A jaký bude televizní požitek s HTC MAX 4G, který nemá DVB-T přijímač? Žádný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 16:27

urcite? tv vysielanie sa da streamovat aj cez net, rusi ro maju robit cez wimax ktory umozni sledovat aj viac kanalov sucasne (co si nie som isty ci DVB-T dokaze, myslim ze maximalne dva)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 11. 2008 20:12

Už do původního příspěvku jsem chtěl připsat "a snad nechcete srovnávat IP stream s DVB-T". Já myslím, že se to opravdu nedá srovnat, už jen proto, že na stream TV musíte mít datový paušál a minimálně HSDPA. DVB-T v této podobě je opravdu službou pro každého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 22:36

alebo WiFi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 24. 11. 2008 22:44

Ano, Wi-Fi taky není všude. A opět jde hlavně o otázku praktičnosti. Já si nedovedu představit, že bych mámě nebo tátovi vysvětloval: jo, televizi můžeš sledovat, ale pokud nechceš platit za mobilní datové přenosy, musíš si najít dostupnou Wi-Fi síť bez šifrování, bez přístupového hesla a s DHCP serverem. Teprve pak si můžeš přes tuto ikonku, tuto záložku a toto tlačítko spustit televizi.
S LG: Tady vytáhneš anténu, spustíš tuto ikonu a těmito ikonami si přepínáš kanály.
Už víte, co tím myslím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  26. 11. 2008 15:18

obavam se, ze nektery veci "technoidum" proste nemate sanci vysvetlit...technoidi si nejsou vedomi, ze existuje neco jako "normalni clovek"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  24. 11. 2008 20:15

To co mají Rusové nebudeš mít hned tak ty.
Sovět byla přece vždy země, kde zítra znamená již včera (nebo naopak?) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja a ty!  |  24. 11. 2008 15:32

ty si taky display este v zivote nevidel, vsak? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 16:29

videl som QVGA a videl som VGA takze porovnat ich sirokouhle modifikacie dokazem (btw uz mam objednany prave HTC Touch HD, aj ked nie 4G verziu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 11. 2008 21:02

MMX: Je mile, ze jste fanda do HTC (take mam jejich komunikatory rad), ale nezlobte se, vubec tomu nerozumite. Porovnavat TV datový stream s DVB muze skutecne jenom totalni hlupak! Je to z mnoha aspektu (vcetne ceny, kvality a dostupnosti) naprosto neporovnatelne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  24. 11. 2008 22:36

asi rovnako neporovnatelne ako WQVGA s WVGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 11. 2008 07:19

Bože můj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  24. 11. 2008 12:52

To se asi chcete dost chlubit, kdyz tam mate na videu hned tri LG stejny soucasne co? To jste zamerne ochudili ostatni redakce o moznost testovat, ze jste si je nahamtali vsechny vy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 24. 11. 2008 13:40

Hezký den,
ale kdepak. Video pochází z představení tohoto telefonu na Český trh, kde bylo samozřejmě k osahání víc kousků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor