Dobrý den Lukáši,jednání našich pracovníků v terénu pozorně monitorujeme. Každého nového zákazníka telefonicky kontaktujeme po sepsání smlouvy a zjišťujeme, zda bylo vše v pořádku. Kontrolní mechanismy jsou nastavené přísně a vylučují jakékoliv jednání, které by mohlo nějak poškozovat naše zákazníky. V minulosti jsme skutečně zaznamenali několik podobných problémů, ale jednalo se pouze o výjimečné případy, které byly oprávněně medializované.Mezi naše zákazníky nepatří jen starší lidé. I mladší si uvědomují, že je důležité pro rodinný rozpočet ušetřit. Ti si většinou sjednávají naše služby online. Automatické obnovení smlouvy je zcela standardní součást smluvního závazku. Každý pozorný zákazník si hlídá běh své smlouvy a před jejím ukončení se rozmyslí, zda chce u konkrétního dodavatele pokračovat či nikoliv. Chápu, že se někomu automatické prodloužení nemusí líbit, ale nejedná se o žádnou nevýhodu Centropolu, podobné ustanovení najdete i u dalších dodavatelů. Jde jen o to, aby zákazník sledoval svůj smluvní závazek a neponechal vše náhodě.Pokud byste měl nějaké další dotazy, rád Vám je zodpovím. Stačí mi napsat na email online@centropol.net.Hezký den.Jaromír Vrchota
online@centropol.net