Maher: trh zákazníky okrádá a je třeba to změnit

Diskuze čtenářů k článku

xAx  |  10. 04. 2009 13:42

Ja stale nechapu ty akce se soby ( apropo, ty kampane pro Vodafone vymysli chovanci Jedlickova ustavu? ), rozdavani plysovych zvirat a podobnych kosoctvercovin misto toho, aby zlevnili sluzby. Ziju v Rakousku, jsem u T-Mobile Austria a mam u nich tri tarify ( tri cisla ). Na jednom mam za 19 E mesicne 3000 volnych minut do vsech Rak. siti, na druhem za 29 E mesicne tisic minut do vsech Rak. siti plus vsech zemi EU a na tretim mobilni internet ( HSDPA 7200 ktery funguje po celem Rakousku ) a to 10 GB za 10 E mesicne. Aktivace zdarma, telefony k nove smlouve za pusinku, resp. zadarmo ty levnejsi modely, pri prodlouzeni smlouvy s nasbiranymi body jsou i ty drahe modely zadarmo atd. Podobne tarify tady ma i operator A1 ( Vodafone ), Orange a zbyvajici dva operatori tusim taky. Ale tady mezi sebou operatori o zakazniky bojuji cenama a kvalitou sluzeb a ne delanim z lidi trotly. Ale je na druhou stranu pravda, ze sefove a manazeri Rak. operatoru jsou ve srovnani s temi ceskymi chudaci co se tyce vyplat a premii,-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pop  |  13. 04. 2007 12:56

Pan generální ředitel říká,že k nim jezdí ze zahranicí zkoumat jejich systém.Jak hezky vČR funguje.To je sice hezký ale aby dali do nabídky telefony který se dají u Vodafounu v zahraničí koupi to je asi ani nenapdne.A jejich odpověd na otázku: jestli budou prodávat telefony SHARP 903SH nebo SHARP 905SH Je že se mám podívat na jejich internetovou stránku.Kde nabízejí telefony a že si určitě vyberu vyhovující telefon.Fakt stojí za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-cute  |  18. 04. 2007 16:00

někdo tady chce vymazlenou mašinku? Tyhle perličky se na našem trhu fakt neprodávaj... Třeba tady se spívá o N95 a to co tá má v sobě by Sharp a X-cute považovali snad za normální, s tím že by to běželo 2x rychleji. Hlavně maj optický zoom a to Nikia neumí ani ve snu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  06. 04. 2007 22:49

Musím souhlasit, že Oskar po sobě zanechal velký odkaz a hlavně velkého ducha z kterého těží VF pořád.. Oskar byl něco.. VF se sice snaží tak trochu v tom pokračovat ale Oskar to už bohužel není
Zlatý oskárek a jeho nádherný Roaming.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shanik  |  10. 04. 2007 19:01

Kral je mrtev, at zije kral! Tak mohlo znit vyhlaseni Vodafonu, kdyz definitivne pohrbili Oskara do dejin mobilni komunikace v CR. Bohuzel stejne jako jim to nevyslo ve Francii po nahrazeni mrtveho vladare tim zivym, nevyslo a myslim, ze ani nikdy nevyjde Vodafonu nahradit Oskara. Pokud tedy vyhlasuje vrcholove vedeni Vodafone o pokracovani Oskarovskeho ducha v odkoupene pobocce "cervene uvozovky" je to jen placani prazdnych slov do vetru. Myslim, ze Vodafone s Oskarem nemaji absolutne nic spolecneho a to jak ve firemni filozofii tak pristupem k zakaznikum. Za vsechno spomenme jen "zjednoduseni" a "zlevneni" evropskeho roamingu Aquafonem, ktere v konecnem dusledku vedlo k tomu, ze zatimco jsem s Oskarem volal pres Orange UK za 4 koruny kamkoliv na mobil nebo pevnou v ramci Britanie, a uctovali mi hovorne po vterinach ted volam uz jen za 25 korun za minutu s kterymkoliv operatorem. Takze treba 65 vterinovy telefonat me ted prijde na 50 korun bez DPH. Zeby mel Oskar lepsi vztahy s konkurencnimi firmami nez ma ted Vodafone s Britskou matkou? A taky treba smsky s O2 Ireland se s Oskarem dali posilal za 3 koruny vcetne DPH, takze se mi vubec nevyplatilo investovat do Irske simky, kdezto tedka s Vodafone, si tu kartu urcite koupim, protoze za 9 korun co mi uctuji Cesi muzu poslat 2 smsky s Irskym cislem. A ze slibuji zazraky se zavedenim Vodafone Passport? Pri connection fee ve vysi minimalne 40 korun je to skutecne na smich. A co se tyce vsema ospevovanych reklam se psama, skutecne jsem mel dojem, ze vodafone zacina spis prodavat zradlo pro psy nez sluzby zakaznikum. Kdyz uz vyhazuji sta miliony korun na reklamni kampan, proc radsi nedat kazdemu zakaznikovi 200 korunovy kredit zdarma, at si treba vyzkousi Vodafone kamarady, nebo "zlevneny" a "zjednoduseny" roaming? Verim tomu, ze Oskar by dal prednost spise teto strategii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-cute  |  18. 04. 2007 15:52

to mi psát nemusíš. V Londýně jsem volal z Viktorky kámošovi že jsme dorazil a za 20 vteřinový hovor jsme platil 90 haléřů a to jsem měl Odepiš. SMS asi za hubičku byly.. Snad nejdražší byla z Německa za 5,30 bez DPH to si už nepamatuju.. Jo Oskárek s tím se cestovalo.. když jsem volal kámošovi a on byl na lyžích ve Franciji, vůbec mu nevadilo když jsem mu volal..
OSKAR na lidech nerejžoval.. Oskar byl tak fajn. tak se mi stýska po jeho službách, odkupme od Vodafonu naši pobočku a bude zas náš a Oskar povstane z popela Já vím to je utopie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  06. 04. 2007 21:05

Mel jsem tu cest se teto akce zucastnit coby zakaznik , nikoliv zamestnanec a musim rict ze to bylo super. Protoze mi nikdo nerekl co se bude dit a pozvanku jsem cetl velmi liknave, tak mi trvalo aspon pul hodiny, nez jsem pochopil, co se vlastne deje a kdo jsou vsichni ti lidi kolem .. javascript:void InsSm('')
Ac nejsem zadny VIP, behem pohovoru ve "tridach" jsem se mohl stridajicich se zastupcu vedeni zeptat na vse co me zajimalo a dostalo se mi velmi fundovanych odpovedi..
Po skonceni "vyucovani" nasledovalo dalsí obcerstveni behem nehoz bylo opet mozne diskutovat pratkticky s kymkoliv z managenementu Vodafonu.
Otevrena, vstricna a velmi pratelska atmosfera, bezne denní "ohozy" a otevrene tykaní mezi vsecmi zamestnanci Vodafonu me taky trosku prekvapilo. - Neco, co je mozna bezne v anglictine (kterou tam mluvil snad kazdy treti clovek) ale uz ne tak moc v ceskem jazyce nebo velke nadnarodni firme.
Je videt, ze VF to s tim "vystoupenim z rady" mysli opravdu vazne javascript:void InsSm('') a pokud to bude takhle pokracovat, tak mi bude potesenim zustat zakaznikem VF ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kcg  |  06. 04. 2007 12:57

Jsem zvedav jestli se povede to sdileni siti. Me by se libil Vodafone a jeho sluzby se siti O2
Karel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mihals  |  06. 04. 2007 12:54

Graham je vazne super chlapik, u kteryho je na prvnim miste clovek a pak az profesni zarazeni. uz sem si s nim parkrat pokecal, je skvelej a hlavne svuj - na nic si nehraje . ono ostatne cela ta "banda", jak je oznacil Ondra Hejma, je super a jsou to NORMALNI lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubín  |  06. 04. 2007 11:50

Největší okrádač zákazníků je právě Vodník,potrefená husa se vždycky ozve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 04. 2007 12:46

Příklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 04. 2007 11:50

Např. účtování volných minut převedených z minulého měsíce - nejdříve Ti účtují nové a pak teprve převedené minuty z minulého měsíce. To znamená, že do následujícího období Ti nepřevedou nic i kdyby jsi ušetřil....... a dále - zkus napsat na stránky VF nějaký svůj postřeh, připomínku nebo stížnost. Je to zajimavý počin, jako by se báli, že jim budou do toho lidi kecat nebo jim nadávat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The_Pretender  |  08. 04. 2007 11:46

To je zvláštní... A já jako prodejce jsem di dodnes myslel, že volné jednotky převáděné do X-tého měsíce jsou signál pro špatně zvolený paušál... Ale asi se najdou lidi, co rádi platí za méně více, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daniel.pirkl  |  09. 04. 2007 13:08

Problém bych viděl v tom, že tarify Okara a ostatních operátorů byly od začátku postaveny jinak. Ostatní operátoři nabízeli k tarifu drahé volné minuty, po jejichž vyčerpání následovalo relativně laciné volání. Naopak Oskar nabízel relativně levné volné minuty, po jejich vyčerpání následovalo volání za stejnou, případně i vyšší cenu. Stejné to bylo se zvýhodněným voláním v rámci nějakého baličku či akce, u ostatních operátorů se sleva uplatňovala až po provolání volných minut, u oskara zvýhodněná volání většinou neodčerpávala volné minuty. Takže u Oskara se vyplatilo vzít si tarif s počtem volných minut rovnajícím se průměrné měsiční spotřebě. A pokud jsem jeden měsíc provolal o 10 minut méně, tak se těch 10 minut neustále převádělo z měsíce na měsíc a mohl jsem je provolat třeba po půl roce.
Zavedením služby Po svém a změnou systému převodu volných minut zahájilo vedení Vodafone proces sbližování k tarifům konkurence. Nutno ovšem říci, že z druhé strany proces sbližování probíhá také, stačí si projít archívy tarifů. Teď už se vyplatí vzít si tarif s počtem volných minut (s kreditem) rovnajícím se minimální měsiční spotřebě. Takže jediné, co z Oskarovi filozofie tarifů zůstalo, jsou zvýhodněná volání neodčerpávájící volné minuty (volný kredit).
Mimochodem podraz na zákazníky nebylo to, že Vodafone změnil převod volných minut, ale to, že se ani neobtěžoval zákazníky o tak zásadně změně filozofie tarifů informovat. Ale to by bylo na samostatný přispěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mihals  |  06. 04. 2007 16:37

a nejsi ta potrefena husa spis ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  06. 04. 2007 19:05

Nojo, voni si ty mrzáci nechávaj za svý služby platit, viď? Škandál ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beatljoe  |  07. 04. 2007 07:58

No,připomínáš mi jednoho od nás,ten nezaplatil 3 faktury a když mu stopli simku tak na ně už třetím rokem nadává jaky to jsou zloději a co si to vlastně dovolili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  07. 04. 2007 09:48

Před časem jsme se rozhodovali, zda půjdeme dál se stávajícím operátore nebo zvolíme jiného. Oslovil jsem všechny 3, s tím že jediný Vodafone nebyl schopný reagovat (reagoval se zpožděním, velice se omlouvali, a že "zítra zavolají"). Asi měli zas nějakou takovou veselou akci, která jim byla přednější než firma s měsíční fakturací 300 tis. Vodafone je možná firma dobrá pro jednotlivce, ale firemní zákazník by musel být padlý na hlavu. U nás už nemají šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  08. 04. 2007 14:42

Kdo to nakonec vyhrál? Zajímaly by mne aspoň zhruba podmínky, které Vám při tomto objemu dali..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  09. 04. 2007 18:19

T-mobile se nás snažil získat víc golfovým turnajem než solidní nabídkou, ikdyž úplně špatná nebyla. O2 se k tomu postavili trošku naopak - kladli důraz na nabídku a služby, bonusy mimo smlouvu netlačili žádné (což by někdo mohl považovat za nevýhodu, ale pokud upřednostňuji zájmy firmy nad zájmy jednotlivce, pak mi to vůbec nevadilo - na druhou stanu, permanentky na ligu jsme dostal jen jsem projevil zájem ;))
Trochu v neprospěch T-mobile zahrály i reference od mých známých, kteří jsou/byli jejich zákazníky a referovali o jejich službách pro korporátní zákazníky (pomohl tomu i můj kamarád, zaměstnanec T-mobile, který mě u piva od T-mobilu odrazoval) a nakonec i já osobně jakožto fyzická osoba jsem byl servisem T-mobilu ojebán, tudíž trpím přirozenou mírou despektu, k tomuto operátorovi.
Vodafone to zachrápal/odflákl, tudíž je to pro mě firma, kterou mám zaškatulkovanou mezi výrobci krmení pro psy, protože firmy nabízející služby kolem mobilů se naší poptávky chytly.

Konkrétní podmínky smlouvy nebudu (nemůžu/nechci) prezentovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  10. 04. 2007 11:30

Mně nezajímaly úplné detaily, jen jsem si to chtěl porovnat. Mně dal T-M např. 100 minut měsíčně do všech sítí na celé dva roky úvazku a to mám číslo jen na IČO a moje měsíční útrata rozhodně nepřesahuje nějakých závratných výšin. Spíše naopak Tak mne zajímaly jen hrubé detaily. Pokud nechcete, chápu a respektuji to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  06. 04. 2007 11:39

Tak tihle panove evidentne vedi, za cim jdou a to se mi libi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokos  |  06. 04. 2007 11:43

Panove vedi za cim jdou, vetsi zisky pro akcionare a tak to ma byt Snad si nekdo nemysli,ze timto placanim pro PR je mozne jit proti smeru, ktere urcuje zahranicni vedeni spolecnosti. Kdyby chteli snizit ceny,tak to muzou samozrejme udelat davno,ale proc to delat, kdyz i za tyto ceny se trzby a zisky kazdorocne zvysuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  06. 04. 2007 12:12

Tak nejak sem to myslel, pritom se tvari privetive vuci zakaznikum a ti za nimi sami prijdou :) zapadani styl businessu a prece odlisny od neosobniho T-Mobilu nebo nedej boze O2...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2007 08:06

Aspoň jednou si to po sobě přečíst? "dvojice, která vymyslela falešné sobi"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  06. 04. 2007 08:45

Ja souhlasím. Je az trapné,jak máte v každém článku naprosto evidentní chybu. Kdyby to byly čárky... Vždyť podle čeho jste jako vymyslel sobi? Za rozhovor diky,ovšem otázka na zlevnění dat mi tam dost chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  06. 04. 2007 08:48

Jeste upřesním. Narážím na levná data v mobilu u T-Mobilu a sobi jsou podle vzoru pán

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  06. 04. 2007 10:17

WOW, a ja myslel, ze sobi jsou pozde vzoru zvire

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  06. 04. 2007 11:33

Jeden myslel a zpozdil se mu vzor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eponym  |  06. 04. 2007 00:21

Pokud dokazou lidi z vedeni takhle blbnout, tak to sou teda hustý kolíci , tu jejich akci bych chtel videt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  06. 04. 2007 01:20

S tím oškubáváním zákazníků má pravdu. Naštěstí se vždycky najde řešení. My jsme zavedli ve firmě masově VoIP, volá se více, účty za mobily klesly o 60%, celkové náklady na volání tak o 40%. Pomocí VoIP a místních předplacenek se dá vyřešit i předražený roaming.
Proto by se měli naši operátoři zamyslet: síť už mají postavenou, je načase umožnit přes ni zákazníkům volat. Za nějakých 6 Kč/min to je nereálný. V zahraniči si kolikrát člověk koupí předplacenku, volání kamkoli kdykoli 1,20 - pak není co řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The_Pretender  |  08. 04. 2007 11:43

Byl jsem tam, byla to fakt haluz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 04. 2007 07:57

Haluz? Haluz znamená štěstí. To jako že jsi měl štěstí, že ses tam dostal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The_Pretender  |  10. 04. 2007 08:54

Pokud je haluz štěstí, že u Vodafonu pracuji, -tak ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  11. 04. 2007 10:59

věř mi, nechtěl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor