Myslím, že je čas na nové způsoby prodeje. Např. telefon by se vybíral po internetu či na klientském centru s tím, že by si člověk řekl, kolik za něj chce zaplatit, a Oskar by mu pak vypočítal tarif, jaký by musel platit, aby telefon za tu cenu dostal.
Nevím proč v dnešní době vůbec existují tarify. Vždyť je to jen rozdíl v účtování, který se dá vyřešit snadno softwarovou cestou. Prostě by byl pouze tarif "Volám jak potřebuji" a každý by si navolil své potřeby (jako to má nyní Eurotel), nebo by sám operátor hledal pro své zákazníky nejlepší tarif, např. podle posledního měsíce či dvou a navrhnul by to zákazníkovi. Ten by si to mohl ještě vylepšit o takové drobnosti jako platba fakturou, platba předem, získaní klienti, firemní hovory, doba u jednoho operátora, nezasílání papírových faktur atd.
Vždyť přeci účtovacímu software je naprosto jedno, jak to spočítá, možná mu to sebere setinu vteřiny déle na výpočet, ale faktura stejně vyleze jedna. Operátor by při dobrém nastavení žádné peníze neztrácel a přitom by si budoval velmi nadstandardní vztah s klientem a díky postupnému slevňování za dobu, kdy u něj klient je, a provolanou částku, by navíc byl klient pevně držen u toho jednoho a nucen využívat služby jen jednoho, přičemž by byl ale spokojený, neboť by jej to stálo méně peněz a času než mít x karet.