Maličký Palm jako sekundární telefon neuspěl. Nyní se osamostatňuje a zlevňuje

Experimentální projekt znovuoživené značky Palm a maličkého kompaktního telefonu, který slouží jako doplněk ke smartphonu, se tak úplně neosvědčil. Za značkou Palm nyní stojí čínské TCL a malý model nabízelo exkluzivně pro zákazníky amerického Verizonu. Operátor prodával Palm s klonovaným telefonním číslem včetně podpory LTE, takže jej šlo použít například jako telefon do hospody nebo do tělocvičny – a hlavní dražší smartphone mohl zůstat doma.

Tento model využití se ale v Americe příliš neuchytil, a tak nyní výrobce na svých stránkách uvádí, že do Palmu pošle softwarovou aktualizaci, která z něj udělá samostatný telefon, nezávislý na klasickém smartphonu. Zároveň by mělo dojít k vylepšení fotoaparátu a výdrži baterie.

Klepněte pro větší obrázek
V Evropě prodávají Palm tři pobočky operátora Vodafone

Nově se s telefonem počítá jako s telefonem pro děti nebo nenáročné uživatele. Jeho cenovka u Verizonu klesá při dvouletém úvazku na 200 dolarů (z původních 300 dolarů), zvýhodněná nabídka platí pouze v dubnu. V Evropě se dá Palm zakoupit u Vodafonu v Německu, Španělsku a Velké Británii, cena bez tarifu činí 360 eur (cca 9 200 Kč).

Diskuze (20) Další článek: Asus testuje oboustranné vysouvání ZenFonu 6. Premiéru bude mít v květnu

Témata článku: Palm, TCL, Kuriozita, Telefony, Kompaktní velikost, Experimentální projekt, Nenáročný uživatel, Jak, Model, Telefon, Amerika, Značka, Verizon


Určitě si přečtěte