Máte mobil? Pak se už nemusíte bát revizorů

Diskuze čtenářů k článku

PJ  |  15. 09. 2005 11:50

22/9 Den bez aut - den bez pokut!
Viz http://www.levice.cz/aktual/dbaut.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 08. 2001 23:34

Už jste se zeptali revizorů?

Není to vděčné zaměstnání.

Kolik ušlých tržeb zachrání revizoři?

Nepodporujete zlodějnu ?

Je cesta bez platné jízdenky malou krádeží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  31. 08. 2001 15:56

Tak nevim, nejak si nemohu zvyknout, ze v teto a spouste podobnych reakcich na nejaky clanek se jako argumenty pouzivaji nadavky vuci cloveku, ktery proste jen nema stejny nazor jako ja. K cemu to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  01. 09. 2001 22:41

Myslim, ze to je legitimni diskusni prostredek.

Nazor druheho respektuji, ale nejenze s nim nesouhlasim, jeho autora povazuji za natolik hloupeho, ze citim potrebu mu to rici.

Nevidim na tom nic spatneho, vulgarni vyrazy jsou soucasti ceskeho jazyka a existuji situace, kde je jejich pouziti nanejvys vhodne a prospesne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Kanta  |  29. 08. 2001 23:49

Ty rady budou lepší !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  28. 08. 2001 23:09

Mobilmania.cz je zpravodajsky server, a tak informuje o vsem, co se tyka mobilnich telefonu.

Jednou z moznosti jeho vyuziti MT je nechat si na nej zasilat SMS s informacemi o vyskytu revizoru. Tecka. Mobilmania neresi moralni problem, Mobilmania informuje. To jak se k teto informaci postavite je jen a jen na vas. Nekdo bude nadale platit za jizdne, jiny zacne vyuzivat sluzby Revizori.cz. Toto vse je ve vasi moci a na vasi zodpovednost a kazdy kdo tu Mobilmanii z neceho obvinuje je nechapavy magor odkojeny komunistickym rezimem, nebo stejne smyslejicimi rodici, okolim atd.

Kazdy jsme odpovedny za sve vlastni ciny, takze si clanek prectete, vezmete si z neho patricnou informaci a pak s ni nalozte dle vlastniho uvazeni.

Napomahani k trestemu cinu? Co je to za hloupost. Kdyz nekdo zitra napise na fiktivnim serveru Zbranmania.cz, ze si muzete koupit novou brokovnici, tak obvinite redakci z toho, ze napomohla ke vsem vrazdam ji spachanymi?

Jste opravdu kreteni. Zbytecne plytvam svou inteligenci, protoze si z meho prispevku nic nevezmete a budete mi za kazdou cenu odporovat. Hodnota vaseho IQ je, bohuzel, konstantni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepan  |  28. 08. 2001 18:03

Tady to už neni mobil mania,ale revizor mania:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří laváč  |  27. 08. 2001 22:50

Ackoli sam mam tramvajenku (sakra, vyprsi mi platnost), pokutu jsem nikdy neplatil, jsem za to, aby se na cerno nejezdilo, podstata serveru mi neni proti srsti.

Staci si totiz precist uvodnik, proc server vznikl. A popravde. V mnohem mu musim dat za pravdu. Za dobu co prazskou MHD vyuzivam, vydel jsem parkrat zdrcene padesatnice, ktere meli pomalu histericky zachvat z toho, ze zapomeli penezenku, popripade neco jineho. samozdrejme. Pokud prokaze, ze tramvajenu ma doma, zaplati jem nizsi castu (30 / 50 korun, fakt nevim). Stejne tak, pokud opravdu jede na cerno umyslne, patri ji to. Faktem ale take je, ze jsem jeste nevidel, ze by si revizori podavali nejake statne chlapiky, ukrajince v monterkach ci velmi nebezpecne vyhlizejici prislusniky cizich narodnosti ci jine skupinky. Vetsina kontrolovanych jsou mlade slecny, starsi osoby a studenti. Faktem take je, ze ja sam jsem byl kontrolovan vseho vsudy 2x. V obou pripadech jsem k tomu musel svym chovanim revizora vyprovokovat. Asi vypadam prilis slusne.

A jedna historka na zaver. O prazdninach si neplatim tramvajenku, jeikoz cestuji velmi vyjmecne. Pokud ale opravdu vyrazim, kupuji si listky. Kdyz jsem se ale letos vracel z vody, na hlavnim nadrazi, obtezkan zavazadly pracne nalezam penezenku,m vytahuji kovovou dvacku. Na pozadani "zvolte jizdenku" nebo co se to tam pise zadavam listek za 12,-. Vrazim kovovou dvacku. Chvili se nic nedeje. Objevi se opet hlaska zvolte jizdenku. Ten smejd mi sezral dvacku a ani nepip. Kopnul sem si do nej a jel nacerno. Ovsem jak se to vezme. vlastne jsem zaplatil temer dvakrat. A popravde. Jeste chvili se ve mne varila krev a ja doufal ze potkam revizora, kteryho poradne zprdnu a spradal jsem si vety typu, ano pujdeme na policii, ja ale rovnou podam trestni oznameni na MHD za pozkozeni ve financni vysi rozdilu pokuty a ceny jizdenky. Rad bych se do konfrontace pustil.
Bohuzel (a mozna bohudik) jsem zadneho revizora nepotkal. V pohode dojel domu a cesto vychladl.

A v rijnu si o5 koupil ctvrtletni kupon a budu dal sporadanou oveckou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yps  |  28. 08. 2001 01:44

Kdyz jsem si jednou kupoval listek, automat mi zkonzumal moji osmikorunu. Povedel jsem to pani v kukani, ona zavolal prislusnika a ze pry kdesi cosi, reklamace atd atd. Tak sme tam neco sesmolili. Zrejme to bylo na dennim poradku, nebot tam na toto meli skoropopsany notes. Dodnes mi mou osmikorunu neposlali. Vsadnim se vsak, ze kuli pokute by mne honili po soudech jak nadmutou kozu, neni-liz pravda? A co se tyka jezdeni na cerno obecne, pak je fakt, ze z DP krev netece, to jen tak soukrome, i kdyz politicky se na to divam jinak. Nejsem pokrytec, ze ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  28. 08. 2001 07:19

A kdepak jsi vzal tu minci "osmikorunu" ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajas  |  28. 08. 2001 10:43

nic nevobvyklýho  tuhle mi automat MHD vátil pjetadvacetipjetník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  30. 08. 2001 14:21

no dyt jo, hodil tam 15 korunu a vypadla mu jedna devitikoruna  a dve trikoruny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  28. 08. 2001 08:31

No ja nevim jak v Prazem, ale ostravska MHD moji mati asi tak pred 3/4 rokem bez problemu vyridila reklamaci na 18Kc (2listky) tak, ze ji domu prisly tyto dva listky a dokonce i s omluvou za nefunkcnost automatu. Reklamaci podala ustne u ridice (poznacil si jen adresu na kterou to poslat :)) v autobuse a ten okamzite volal vysilackou na dispecink aby to prijeli opravit (bezna vec ve vsech prostredcich DPO).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Sindelar  |  28. 08. 2001 12:29

Me kdysi davno (tak dva roky) sezral a nevratil dvacku automat na P+R parkovisti na Novych Butovicich. Obsluha parkoviste mi dala jakysi papir na reklamaci, ktery jsem vicemene ze srandy vyplnil - ani jsem moc necekal ze by to fungovalo, vyplnovani mi chvilku casu taky zabralo a dvacka nejsou takovy penize abych se sel veset - ale skutecne mi po nejakem case dorazila postovni poukazka na onu dvacku, takze tady u me DP ziskal plus body :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  27. 08. 2001 14:45

Nevadi vam, ze zverejnujete navody na usnadneni cinnosti nelegalnich pasazeru a vubec vedete lidi k tomu, aby neplatili dopravnim podnikum za jejich sluzby. S kazdou nezaplacenou jizdenkou se zakonite musi snizit nadeje na provozovani novych dopravnich prostredku a realizovani novych cest, na nez zakonite nebudou penize. Stydte se. Pral bych vam, aby nekdo na vas server nabalil skript, ktery oreze vsechny reklamni bannery a takto bude cinit alespon tri mesice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  27. 08. 2001 19:32

Za jake sluzby? Takovy ksindl jako dopravni podniky v Praze se hned tak nevidi!!!! Stylem STB si zaznamenaji o pasazerech snad i cisla bot, a potom poskytnou akorat precpane kraksny se straslivym zpozdenim!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Macek  |  28. 08. 2001 20:59

Na jaké lince máte tyto zkušenosti? Používám denně tramvaj i autobus v Praze v průměru 6x; v 95% případů jezdí spoje přesně a v asi 75% je i volné místo k sezení. Případné zpoždění je téměř vždy způsobeno dopravní zácpou zaviněnou řidiči v osobních autech. To, že je na legitimaci mé rodné číslo mi nevadí, jiné údaje jsem Dopravnímu podniku neposkytl.

Jinak jízda načerno je přestupek, stejně jako krádež chleba v samoobsluze nebo jako jízda 200 km/h po dálnici, což tu v jiné diskusi též někdo propagoval. Myslím si, že omlouvat vlastní překračování zákonů tím, že ostatní je překračují stejně nebo více, nemůže vést k dobrému konci. Se zákony můžeme nesouhlasit a snažit se o jejich změnu, ale měli bychom je dodržovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobina  |  27. 08. 2001 20:26

Napomahani k trestnemu cinu zni opravdu skvostne! Obhajovat

DP muze jen clovek, ktery s nimi nejezdi. Ze par studentiku by jelo

zadarmo jiste tuto spolecnost uplne NEZRUINUJE! Kdyz tohle je

TRESTNY CIN, tak co je potom rozkradani statniho majetku ve

velkem? Asi pouze PRESTUPEK,ze? Jako vzdy musime zacit

TRESTAT od spodu......Navrhuji ...kdo ukradne chleba a to hlavne

z hladu....POVESIT! Kdo okrade nejmene pul naroda POVYSIT!!!!

Jak chcete v teto spolecnosti nejakou moralku, kdyz se podivame

na verejne vzory?  Zdravim Vas a nemyslim to zle vuci Vam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  30. 08. 2001 14:18

hmm, napomahani trestnemu cinu?  mozna byste se mel seznamit s prislusnymi paragrafy zakona 140/1961 Sb. ve zneni pozdejsich predpisu, nez napisete takovou hloupost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 08. 2001 14:35

Budete zítra propagovat i nějaky www server, kde radí jak ukrást sušenky v samoobsluze? Jedná se totiž o velmi podobný přestupek jako jízda načerno. Souhlasím, že kvalita služeb DP by mohla být lepší, ale neplacení jízdného asi nebude tím pravým řešením...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruce willis  |  27. 08. 2001 14:14

Stránku www.revizori.cz považuju za geniální a tuhle službu rozhodně vítám. Jen houšť a větší kapky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I. M. Bur  |  27. 08. 2001 13:25

Každý z vás určitě znát službu Radary.cz, ...

Vy byt take jeskynni muz? Tak to my byt... eee... jeden a jeden!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ibijeje  |  27. 08. 2001 12:48

Koho napadla taková ptákovina, ten můj hluboký obdiv. Něco takového by nevymyslel ani Ludánek Chlup po dvaceti pivech... 

A já jezdím už osm let s platnou "síťovkou"(obden si za to sice nadávám, když skřípu vzteky zubama nad úrovní "služeb", ale co...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasta  |  27. 08. 2001 08:04

Kdybych měl každý den zjišťovat kde zrovna revizoři revidují, tak prowapuju rozhodně víc než bych zaplatil za jízdenky. Opravdu nevím, koho taková blbost napadla.

Radary beru. Ale revizoři přeskakující z autobusu do autobusu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sneer  |  27. 08. 2001 07:59

... je nespolehlive - leda snad presmerovat do email schranky a behem cesty si kontrolovat trasu wapem nebo email klientem (to ale uz tramvajenka muze nekdy vyjit levneji) - na druhou stranu informace jsou bohate a aktualni a uchylaky a revizory relativne malo rusene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor