Máte toho správného operátora?

Reklamní kampaně našich operátorů jsou pravděpodobně jedny z nejlepších na světě. Naši operátoři na ně také vynakládají nemalé finanční prostředky a je to na nich znát. Nejednou se u reklamy dokonce i zasmějeme. Snaží se nám snad operátoři svými reklamními kampaněmi něco naznačit?
Máte toho správného operátora?

Eurotel SuperSound, zázrak z Čech

Ano, je to tak. Eurotelu se podařilo vyvinout zcela revoluční technologii na přenos hlasu SuperSound. Ačkoliv se pod tímto sofistikovaným názvem skrývá dnes již zcela běžná technologie EFR (Enchanced Full Rate), tak Eurotel ji má pravděpodobně nejlepší. Co na tom, že stejné EFR má Oskar již od spuštění své sítě a zákazníci Paegasu si mohou „křišťálově čistý“ zvuk vychutnávat již takřka půl roku. Eurotel má prostě nejkvalitnější zvuk a je to.

Před naším signálem se neschováte

Poté, co každý z více jak dvou milionů zákazníků byl středem pokrytí sítě Paegas a všichni si vroucně přáli kvalitnější komunikaci, tak přišla nová série reklamních spotů. Paegas si usmyslel, že si chce hrát se svými zákazníky na schovávanou. Pokud vám tedy mohu radit, tak pokud patříte mezi zákazníky Paegasu, tak si raději vypínejte vyzvánění, protože jinak by vám mohlo v obličeji přistát několik barevných paintballových kuliček.

To ty kriklouni od vedle

A máme tu také třetího operátora, který za své kousající králíky a Boba s velkou kytarou a malým nástrojem získal nominaci na nejlepší reklamu v oblasti mobilních komunikací na světě. Také jeho populární „Zmýlená neplatí, láska se chápe opratí“ se stala doslova hitem všech obyvatel České republiky. Zhruba polovina z nich měla při této písničce enormní sklon k neopodstatněné agresivní reakci, tak druhá půlka si tuto píseň (i v různých velice populárních obměnách) zpívala i několikrát denně. Na rozdíl od naši státní hymny tuto písničku znali prostě všichni.

Trochu ironicky však vyzněla Oskarova letní kampaň, kde propagoval léto bez hacku a carek a komunikaci pomocí SMS. Podzim s Oskarem totiž postavil právě tyto vášnivé uživatele textovek mezi velké dilema – buď zůstat u Slyším Vás (případně Dohody s Oskarem) a přesvědčit své SMS přátele, aby si také pořídili Oskara a nebo, v případě, že SMS přátelé nemají Oskara a svého operátora měnit nechtějí/nemohou, se poohlédnout po jiném způsobu komunikace či jiném tarifu.

A máte vůbec toho správného operátora?

A konečně je tu také „zlatý hřeb večera,“ o který se tentokrát postaral Paegas. Poté, co dostal od ÚOHS rekordní pokutu za cenovou diskriminaci Oskara, tak zahájil reklamní kampaň, kde poukazuje na to, že pokud vám nikdo nevolá, tak možná nemáte toho správného operátora. Jako kdyby úplně zapomněl, že pokud vám nikdo nevolá, tak můžete mít vypnutý telefon nebo také nemusíte mít v daném místě signál...

 

Témata článku: Operátor, SuperSound


komerční sdělení

Komerční sdělení