Mimochodem po přečtení obchodních podmínek zde máme modelový příklad:Pan Gokot si vezme mobil za 990 Kč v hodnotě 19 990 Kč do pronájmu... Používá ho, používá a večer, když se takhle vrací z oslavy narozenin svého příbuzného, také Gokota, tak mu jeho mobilní luxusní mobilní telefon upadne na beton, čímž vznikne normální "pavouk na displayi".Pan Gokot to neřeší, však má mobil v pronájmu, každý rok nový, pojištěný atd.Takže po roce přichází s úsměvem na pobočku, hrdě vytahuje svůj mobil, když v tom - tu máš, čerte, kropáč!Za rok zaplatil 11 880 Kč, kvůli poškození mobilu, na které se v tomto případě podle pojistných podmínek pojištění NEVZTAHUJE po něm chce personál na pobočce dalších 9 950 Kč splatných nejpozději do 7 dnů a mobil vrátit.Jenže pak Gokot tolik nemá, takže je bez mobilu, ještě s dluhem a ten se mu navíc podle obchodních podmínek úročí úrokem 1% denně, takže do doby než bude mít pak Gokot celou částku k dispozici to budou další 2 měsíce a i s úroky tak zaplatí částku 18 076 Kč - což je téměř cena nového mobilu.Za rok používání tedy pan Gokot zaplatil 11 880 za nájem + 9 950 na pokutě za poškození + 8 126 Kč na úrocích z prodlení za 60 dnů po 1% denně + 500 Kč za upomínku, protože jednou se dostal s účtem na nulu a platba neproběhla.Celkem tak pana Gokota mobil v hodnotě 19 990 Kč přišel na 30 456 Kč a nemá ani tyto peníze ani mobil...Ale protože je pan Gokot pozitivní, tak si z toho nic nedělá a příště do toho půjde zas!! Tentokrát ale už chce lepší mobil a tak půjde do varianty s největší pamětí za 1 490 Kč měsíčně! Tohle je služba přesně pro něj - konečně něco pořádného pro Gokota!