Memobox: má hlasová schránka Telecomu smysl?

Hlasová schránka na pevné lince a ještě k tomu zadarmo? Jak se zdá, není všechno, co se třpytí a i dobrý nápad může zkrachovat na prkotině: krátký interval.
Memobox: má hlasová schránka Telecomu smysl?

Všechno to začalo asi před rokem, kdy mi ráno volali z Telecomu, zda si nechci nechat zdarma aktivovat digitální schránku, Memobox. Výhody a nevýhody schránky jsem znal, ale i přesto jsem si vyslechl stručnou přednášku. Spěchal jsem do redakce, takže na otázku, zda si chci schránku nechat aktivovat a poté zdarma používat, jsem odpověděl kladně; to abych nemusel vysvětlovat, proč ji nechci.

Poté ale začaly potíže. Protože bydlím ve velkém domě, často se stávalo, že zvonící telefon utichnul dříve, než jsem k němu já nebo někdo jiný stačil doběhnout; to se dříve nestávalo. Po čase se začali ozývat přátelé, že jim hovor spadne do Memoboxu už po několika tónech a jim tak naskočí dvouminutový impuls, aniž tomu mohli nějak zabránit. To samé se stalo, když bylo obsazeno, a protože používám z domu k připojení k Internetu dial-up, bývá moje linka obsazená dost často. Samozřejmě, vzkaz mi za celou dobu, co jsem Memobox měl, nikdo nenechal.

Minulé číslo v předchozí větě naznačuje jediné: včera ráno jsem zavolal do Telecomu a nechal linku zrušit. Moje povídání s příjemnou slečnou trvalo asi deset minut, přičemž mi stačila nabídnout několik zcela nových a samozřejmě patřičně drahých služeb svého zaměstnavatele. Medovému hlásku jsem ale odolal a dále používám jen základní služby Telecomu, se kterými si bohatě vystačím. Takže jsem zase bez schránky a myslím, že to volající ocení.

A co vy? Používáte schránku, ať už na pevné lince či mobilu?

Témata článku: Operátoři, Ostatní, Hlasová schránka, Smysl, Telecom, Schránka, Hlas