Milované a zatracované selfies: Evropané ročně zveřejní až 597 selfies fotek

Evropských průzkum, který zorganizovala globální značka HONOR při uvedení nového modelu HONOR 9X odhaluje, že trend selfie je stále aktuální, až 85 % Evropanů přiznává, že se fotí víc než kdy předtím.

Sebevyjádření prostřednictvím selfie

V celé Evropě se téměř polovina (45 %) fotografií, které Evropané pořizují na svých chytrých telefonech, sdílí s přáteli a rodinou na sociálních mediích. A i když Evropanům trvá jen 11 sekund, než pořídí selfie, stráví dalších 26 minut úvahami, než selfie opravdu zveřejní.

Narůst přirozeného obsahu bez filtrů

V roce 2019 zveřejňujeme autentičtější obsah než roky předtím. V trendu boje proti nereálným kosmetickým standardům v mediích se zvyšuje počet přirozených selfie, hlavně mezi mladými Evropany ve věku 16 až 29 let. Ze studie take vychází, že Španělsko je v čele, pokud jde o trend #NoFilter. 73 % lidí zveřejňuje více selfie bez filtru než před 5ti lety. Těsně následuje Itálie (71 %) a Francie (68 %).

Přednost je víc trendy než noční kluby

V roce 2019 rostou také záběry přírodního světla. Evropané se rádi fotí v přírodě, na pláži, u moře. Studie také odhalila, že mladí Evropané častěji zvěřejňují fotografie sama sebe v krásné přírodě než v nočním klubu (62 % pořizuje více fotografií v přírodě v porovnání s rokem 2014, pouze 16 % lidí pořizuje více fotografií v klubech než v přírodě v porovnání s rokem 2014). Touha zachytit každý okamžik vedla k vzniku trojitých fotoaparátů v chytrých telefonech, jako je např. HONOR 9x se super širokoúhlým objektivem.

2020 a dál

Jak říká slavné pořekadlo, obrázek vydá za tisíc slov a sdílení fotek bude aktuální i dalších letech. Dospívající generace mezi  16 až 29l lety využívá chytrý telefon k fotografování o 16 % víc než generace nad 30 let. Příští generace bude pravděpodobně pokračovat v komunikaci prostřednictvím fotek na  sociálních sítích pro inspiraci a zaujmutí svého publika.

,,S chytrými telefony, které jsou vždy v našich kapsách, jako je naše novinka HONOR 9X, je snažší zachytit svět kolem nás, než kdykoliv dříve. V poslední době je vidět rostoucí trend sdílení přirozenějšího, autentičtějšího obsahu. Zatímco selfies se pořizovali v noci a při zvláštních příležitostech, nyní je veřejnost otevřenější pro zachycení a zveřejnění snímků, které ukazují, kdo skutečně jsme,‘‘ dodává Alex Wang Xi, šéf značky HONOR pro střední a východní Evropu.

Další článek: OnePlus chystá překvapení na veletrhu CES. Pracovní název zní Concept One